Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2007, 09:14
Universeel
Universeel is offline
Beste forum bezoekers,

Ik ben al sinds vorige week woensdag ziek. Daarbij heb ik last van hevige duizeligheid, misselijkheid met daarbij overgeven, centrale hoofdpijn.

Er waren een aantal dagen dat het afnam maar het werd weer erger. Zo ging ik gisteren naar de dokter. De dokter mete mijn hartslag, bekeek mijn oren en nam wat bloed van mij af. Ijzer en glycose was in orde. Ze gaf me wat medicijnen mee tegen de misselijkheid.

's Avonds trekte ik het niet meer en moest ik wel om 20:15 gaan slapen tot 7 uur. 's Ochtends (vandaag dus) wilde ik gewoon naar school gaan omdat ik anders nog meer mis. Maar tevergeefs, ik op school aangekomen ik trekte het gewoon niet en om 9:20/9:30 zat ik weer bij de dokter.

De dokter, vond het ook maar vreemd. Het hield al langer dan een week aan en het werd erger. Dus ze verwees me door naar de een Neuroloog. Daar kan ik vanmiddag als het goed is te recht. In het ziekehuis Dirksland.

Iemand zoiets gelijks ook wel eens mee gemaakt?

Mischien intressant om dit verhaal op de hoogte te houden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 10:37
Maresha
Maresha is offline
jij bent zwanger
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 16:01
Verwijderd
migraine
oververmoeid
toch gewoon (heftig) griepje
voorhoofdsholteontsteking
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 16:12
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-02-2007 @ 17:01 :
migraine
oververmoeid
toch gewoon (heftig) griepje
voorhoofdsholteontsteking
Migraine niet, dat duurt gemiddeld 4 tot 36 uur en maximaal 72 uur.

Als ik heel misselijk ben of pijn in mijn maag heb ik word ik daardoor duizelig en krijg ik hoofdpijn (vagale reactie ofzoiets).
Verder het kunnen zoveel dingen zijn.. Gewoon afwachten dus, en sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 01-02-2007 @ 17:12 :
Migraine niet, dat duurt gemiddeld 4 tot 36 uur en maximaal 72 uur.

Als ik heel misselijk ben of pijn in mijn maag heb ik word ik daardoor duizelig en krijg ik hoofdpijn (vagale reactie ofzoiets).
Verder het kunnen zoveel dingen zijn.. Gewoon afwachten dus, en sterkte ermee.
ik heb een week griep gehad wat ontzettend mn migraine triggerde... was precies zoals hierboven staat...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 16:30
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-02-2007 @ 17:26 :
ik heb een week griep gehad wat ontzettend mn migraine triggerde... was precies zoals hierboven staat...
Ik heb wel eens een week migraine gehad, maar dan met korte tussenpozen ertussen, een week constant migraine is volgens de neuroloog waar ik ben geweest onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 01-02-2007 @ 17:30 :
Ik heb wel eens een week migraine gehad, maar dan met korte tussenpozen ertussen, een week constant migraine is volgens de neuroloog waar ik ben geweest onmogelijk.
ja, je slaapt toch tussendoor? ik had t iig, heb een week praktisch alleen maar geslapen en had na dag één een blauwe plek op mn voorhoofd waar in (te) hard had geprobeerd het weg te wrijven
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 16:39
wwcwwww
wwcwwww is offline
He,

Ik heb sinds een tijd ook veel last van duizeligheid/druk op mijn hoofd en misselijkheid. Echt een naar gevoel, ik heb het gevoel dat ik wat licht in mijn hoofd ben er er maar wat bij rond zweef. Ik heb er wel niet bij overgegeven.

Eerst zei mijn dokter dat het er aan lag dat ik een lage bloeddruk had, en adviseerde ze me veel zoute drop te eten.
Dit heeft niet echt resultaat geleverd.

Laatst ben ik teruggegaan en toen heeft mijn dokter me getest op bloedarmoede en vitamine b12.
Deze waren allebei goed.
Vandaag ben ik weer teruggegaan en nu moet ik naar een fysiotherapeut omdat ze denkt dat het aan mijn nekspieren ligt.

Ik was zelf liever naar een neuroloog doorgestuurd geweest. Als ik na de fysiotherapie nog steeds dezelfde klachten heb, doe ik dat maar.
Kun je laten weten wat eruit is gekomen?
Succes in ieder geval
__________________
..what if i was just dreaming?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2007, 18:08
Verwijderd
Het kan zoveel zijn. Bij mij komt het meestal doordat ik te moe ben (en dat is nogal snel, doordat ik Lyme heb - of misschien is het bij mij ook wel door de Lyme), als ik te weinig gegeten heb, door verkeerde houding/stijve spieren, enz.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 20:05
Universeel
Universeel is offline
k ging om kwart voor 2 richting Dirksland. Aangekomen rond kwart over 2 moesten we ons nog even inschrijven. Verzekerings pas en dergelijke laten zien; benodigde informatie delen.

We wachten in de wachtkamer afdeling Neurologie, 14. Het viel me op dat er bijna alleen maar oudere mensen zitten rond de 80 en dan ik geen mensen zie van mijn leeftijd. Iedereen moet heel erg lang wachten. Zo ook wij. De eerste ronde werden we vrijwel vlot geholpen en we hoefden 'maar' zo'n 45 min te wachten.

Ik werd geholpen door een Aziaat die nuchter hollands was genaamd A U Badrising. Ik vind de naam enig zins hilarisch vanwege de letterlijke betekenis.

Ik moest mijn kleren uittrekken en op het bed gaan zitten. Zo deed hij een aantal testjes met mij. De standaard testjes(?). Hij testte vooral de reflexen die uiteraard worden bestuurd uit de hersenen. Van huppelen in mijn ondergoed tot 9 min dood liggen zonder te bewegen.

Naja, hij vertelde me dat hij nog een aantal evenwichts testen met me wilde doen. Dan wel uitgevoerd door een andere arts. Deze vrouw kwam ons mededelen dat de computer kapot was en dat de kans erin zat, als de computer tussendoor niet snel kon worden gemaakt, we een andere dag zouden moeten terug komen. Ik baalde echt heel erg. Maar gelukkig konden we toch nog terrecht na x aantal minuten wachten, grr... Maar goed ik werd geholpen en daar ging het om.

Ik moest gaan liggen en ze ging oortesten doen want daar lag mijn evenwichtsorgaan. Ze probeerde het te prikkelen d.m.v water. Rechts en links met 30 celcius water en rechts en links met 44 celcius water.

Met de uitslag naar de neuroloog weer. Hij constanteerde dat het een ontsteking op de linkse evenwichtsorgaan is. En het zichzelf dus zal herstellen, gelukkig! Ik heb nog een recept mee gekregen om medicijnen te halen voor misselijkheid en duizeligheid. Ik heb vooruitzicht en weet nu wat er aan de hand is. En dat maakt al het wachten goed.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 20:31
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
Universeel schreef op 05-02-2007 @ 21:05 :

ik ben bij de neuroloog geweest en hij constanteerde dat het een ontsteking op de linkse evenwichtsorgaan is. Ik heb nog een recept mee gekregen om medicijnen te halen voor misselijkheid en duizeligheid. Ik heb vooruitzicht en weet nu wat er aan de hand is.
zo kan je het ook posten, ik wil best weten wat er uiteindelijk met je aan de hand is, maar die nutteloze details zijn vervelend om te lezen.
verder:
ik hoop voor je dat die ontsteking snel weg is!
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 15:36
Universeel
Universeel is offline
Daar verschillen de meningen over. Sommige mensen vinden het leuker om het in een verhaaltje te lezen. Maar goed I'll take it as positive critism.

Ik heb ook expres de uitslag in dikgedrukt gezet. (:
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #159
kroot
480 08-12-2010 15:37
Psychologie Hoe reageert jouw lichaam op stress?
Balance
78 12-11-2008 14:50
Lichaam & Gezondheid Duizelig..
Choke
19 22-12-2005 10:07
Lichaam & Gezondheid hoge bloeddruk
lief mutsje
4 21-09-2004 20:36
Lichaam & Gezondheid Ze zien niks aan me.
Juliah
24 04-07-2002 19:30
Lichaam & Gezondheid Hersentumor, mensen die me hun ervaring kunnen vertellen?
Sciza
20 25-06-2002 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.