Oud 02-02-2007, 22:11
Saarah
Saarah is offline
Hoi!
Ik heb een stjiltang (van Babyliss) met een regelbare temperatuur, je kan ze instellen tussen de 120° en 200°. Ik gebruik ze niet vaak, maar als ik ze gebruik, zet ik ze altijd op 200°, zo krijg ik m'n haar (dat normaal érg dik is) echt goed plat. Nu heeft m'n mama ook een stijltang gekocht, ze zet die van haar altijd op 45° (m'n mama heeft ook dik haar, maar tamelijk kort), en ze schrok ervan dat ik mijn tang op 200° zet. Haar kapster zei dat ik met die 200° m'n haar echt kapotmaak!

Ik kan me wel voorstellen dat 200° niet bepaald goed is voor je haar, maar is het echt zó slecht (als je het niet vaak doet)?
Voor degenen die een stijltang hebben: op welke temperatuur gebruiken jullie ze?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 22:15
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
45 graden is wel heeeel laag.

Mijn stijltang kan je niet instellen, dus ik heb geen idee hoe heet hij is.

Je zou kunnen proberen om je haar voor te behandelen met zo'n stijl-product, van l'oreal bijvoorbeeld in een roze flesje. Als je krullen hebt, is het ook handig om je natte haar te fohnen, dan is het al een stuk stijler voordat je begint.
En het is ook normaal dat je sommige lokken 2 keer moet doen, voordat ze goed stijl zijn, dus hij hoeft niet zo heet dat het in 1x goed is. Neem verder kleine plukjes tegelijk, dat werkt beter. Zo kan je miscshien de temperatuur wat lager houden.

Verder heb ik geen tips
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 22:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De kapster die mijn haar een keer stijl maakte gebruikte ook zo'n product voordat ze m'n haar stijlde. Volgens haar is dat om je haar te beschermen, omdat het anders idd slecht is om het zo heet te maken. Ik weet alleen niet meer hoe dat heette natuurlijk

Wat voor stijltang hebben jullie eigenlijk? Ik wil d'r een gaan kopen, maar weet echt niet waar ik op moet letten en welke goed zijn; er zijn er zoveel!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 11:47
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
je haar gaat er dood van als je er zo'n hoge thempratuur op zet
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 12:29
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-02-2007 @ 22:58 :

Wat voor stijltang hebben jullie eigenlijk? Ik wil d'r een gaan kopen, maar weet echt niet waar ik op moet letten en welke goed zijn; er zijn er zoveel!
Ik heb er dus één van Babyliss, mét keramische platen. Ik zou daarop toch zeker letten (dat de stijltang keramische platen heeft), want ik heb altijd gehoord dat dat beter is voor je haar.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 12:29
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 03-02-2007 @ 11:47 :
je haar gaat er dood van als je er zo'n hoge thempratuur op zet
Haar is al dood.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 13:06
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik heb eentje van Carmen.. ook met keramische platen. Ik weet niet hoe heet mijne wordt, want je hebt gwn stand I, II en III. Ik zet hem meestal op II of tussen I en II. Te heet is niet goed, je haar gaat ervan pluizen

ik krijg mn haar ook niet in 1 keer stijl (alleen als ik stand III doe), maar ik haal die tang er dan gwn een paar keer extra overheen, dan is het wel stijl. Volgens mij is dat beter dan het superheet maken
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 13:43
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 03-02-2007 @ 11:47 :
je haar gaat er dood van als je er zo'n hoge thempratuur op zet
haar is al "dood"

het is niet zo dat als je erin knipt dat het dan gaat bloeden ofzo
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 21:01
Verwijderd
Ik heb zelf een professionele kappersstijltang en ik ben er erg blij mee.
Ik heb van mezelf een enorme bos krullen en krijg het er echt perfect stijl mee, ik zet hem wel altijd gewoon op 200 graden.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 21:58
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-02-2007 @ 12:29 :
Haar is al dood.
is ook wel zo, maar dan kan het nog wel kapot gaan Mijn computer leeft ook niet maar als ik hem het raam uitsodemieter doet ie het ook niet meer. Met je haar is het hetzelfde.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 10:42
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 03-02-2007 @ 21:58 :
is ook wel zo, maar dan kan het nog wel kapot gaan Mijn computer leeft ook niet maar als ik hem het raam uitsodemieter doet ie het ook niet meer. Met je haar is het hetzelfde.
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle CARMEN Straightener CR2090
Jsmn
11 30-06-2007 16:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.