Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2007, 21:21
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ik ben naar rotterdam verhuisd en ben op zoek naar een behoorlijke tandarts dus tips zijn welkom
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 23:08
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
er zit een praktijk bij museumpark, die is wel goed. lee towers komt er, haha.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 06:16
Verwijderd
mischien handig als je er bij zet waar in rdam
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 07:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn tandarts zit op de Heemraadsingel (vlakbij dierentuin Blijdorp) en hij is heel erg goed
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 07:07
Verwijderd
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 08-02-2007 @ 07:16 :
mischien handig als je er bij zet waar in rdam
Dat lijkt me idd wel handig...Rotterdam is vrij groot...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 12:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het schijnt wel keimoeilijk te zijn om hier een tandarts te vinden dus dan maakt het mij nog niet eens zoveel uit of het dichtbij of verder weg is, als het een goede is, in Rotterdam. Zelf moet ik ook nog een andere zoeken dus ik houd dit topic ff in de gaten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 12:59
Verwijderd
wat daantje zegt
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 13:24
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
mijn tandarts zit op de schiekade, daar zitten er 2 want mijn vader gaat naar dezelfde praktijk maar een andere tandarts.
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 13:48
Verwijderd
mischien heb je hier wat aan

ff postcode invullen en dan kan je zien welke tandarts in jou buurt nog nieuwe mensen aan neemt
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 14:09
Verwijderd
Mijn man heeft twee keer heel eenvoudig een nieuwe tandarts gevonden in Rotterdam en ook op fietsafstand van ons huis. De eerste keer via de site van een verzekeringsmaatschappij (weet niet meer precies welke, denk CZ of Zilveren Kruis oid) waarop aangegeven stond welke praktijken nog nieuwe patiënten aannamen, de tweede keer heeft ie gewoon de dichtsbijzijnde tandarts gebeld. Ging prima.

Ik heb al jaren dezelfde tandarts, hij is goed, maar 't is een 'minder aardige man', maar van zijn praktijk weet ik dat ze geen patiënten meer aannemen (maar als er mensen bellen geven ze wel namen door van praktijken die nog wel nieuwe patiënten aannemen...kan je dus ook nog proberen als je echt niets kunt vinden oid).

Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 14:11.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 19:50
Verwijderd
Ben je bij tandartsen niet, net zoals bij huisartsen, gebonden aan postcodegebied?

Ik zit overigens zelf bij SanaSmile, omdat ze op hun site aangaven dat ze geen wachtlijst hebben. Je moet er wel tegen kunnen dat je een vage Iraniër als tandarts hebt die alleen Duits spreekt. De beste man levert overigens wel kwaliteitswerk, ben er nu een paar keer geweest o.a. voor gaatjes vullen en dergelijke, doet snel, netjes en met relatief weinig pijn zijn werk. Niets dan lof. Administratie e.d. is ook goed (snel).
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 20:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij ben je in Rotterdam bij je huisarts ook niet aan een postcodegebied gebonden? Bij mij hebben ze er iig niet naar gevraagd.....
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 08-02-2007 @ 21:59 :
Volgens mij ben je in Rotterdam bij je huisarts ook niet aan een postcodegebied gebonden? Bij mij hebben ze er iig niet naar gevraagd.....
Je moet binnen een bepaalde straal van de praktijk wonen, omdat de huisarts binnen een bepaalde tijd bij je moet kunnen zijn (dat is wettelijk zo, al kan er bij wijze van uitzondering van af geweken worden, bv. wanneer iemand per se een homeopathische huisarts wil en die niet binnen de regio zit, maar daarvoor moet je dan een verklaring ondertekenen ed) en sommige huisartsen stellen zelf een extra grens. Sommige tandartsen werken ook met zo iets, maar lang niet allemaal.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 23:14
Verwijderd
Ik zit ook bij Sanasmile.

Sanasmile heeft meerdere vestigingen. Zelf ga ik helemaal naar Barendrecht, omdat ik daar al heen ging voordat ik in Rotterdam woonde en het niet leuk vind om steeds van tandarts te veranderen. Met de auto ben ik er toch in 20 minuten. Mijn tandarts spreekt wel goed Nederlands (en ook Duits ) en kan daarnaast goed met angstige patienten omgaan.

Hij legt ook altijd eerst uit wat er gaat gebeuren van tevoren en beantwoord je vragen. Dat is ook wel relaxt. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik vind het zelf niet zo prettig als een tandarts de "even snel mond open en stilhouden" instelling heeft
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 21:10
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-02-2007 @ 20:50 :
Ben je bij tandartsen niet, net zoals bij huisartsen, gebonden aan postcodegebied?
Volgens mij maakt dat bij tandartsen niet zoveel uit, omdat die niet bij jou langskomt. Een huisarts kan wel langskomen, daarom moet die dichtbij zitten.

(Overigens ken ik veel studenten die nog gewoon hun huisarts hebben bij hun ouders in de wijk, waaronder ik )

Zelf zit ik trouwens ook bij Sanasmile in Vlaardingen. Die tandarts heb ik al jaren, beetje botte vent maar wel goed.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 21:14
Verwijderd
Ah, oke, ik dacht zelf dat het iets te maken had met een 'witte vlucht' naar tandartsen in een 'goed' postcodegebied maar dat is dus meer vanwege de logistiek.

Betekent dus ook dat ik straks wéér van huisarts moet wisselen, blegh
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Hoi Guus #1876
Verwijderd
500 11-06-2016 21:28
Verkeer & Vervoer Parkeertopic
coopergirl
12 09-03-2013 21:17
Lichaam & Gezondheid Goede tandarts
anjali
1 02-07-2009 17:31
Lichaam & Gezondheid Verstandskiezen onder tandvlees
anjali
45 16-04-2009 20:15
Verhalen & Gedichten Centraal pulp-topic [Try-out].
KleineTomaat
29 05-08-2004 03:50
Drugs & Alcohol "Heroineverstrekking als effectieve behandeling" - wat vind jij?
Gatara
58 11-09-2003 11:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.