Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2007, 16:38
Verwijderd
Ik heb een best gevoelige huid. Na het (nat)scheren heb ik altijd een rode huid vooral rond mijn adamsappel allemaal rode vlekjes en ook het achterste stukje van je kaak. Heeft iemand tips om dit tegen te gaan of is er niets aan te doen. Ik gebruik nu zelf 'Nivea for men Aftershave, Milde crème hydratante' Ik heb al vaker op dit topic hiervoor gezocht maar niet voldoende gevonden, vandaar deze vraag.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 16:50
Verwijderd
Heb je het bij droogscheren ook? Anders zou dat misschien een optie zijn?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 17:06
Annella
Avatar van Annella
Annella is offline
nou ik ben dan vrouwelijk!! ik heb ook een droge huid .. dat komt soms door wat je eet of drink .. heb je het vaak nadat je (veel) alcohol heb gedronken ?
ik gebruik Dr. van der Hoog .. helpt goed .. zoek maar op die site Ook nu het winter is .. moet je elke dag creme opsmeren om je huid goed gezond te houden .. lees eens een magazine dat voor meiden is zoals de G!rlzzz staan goede tips in

Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 17:18
Verwijderd
Bedankt voor de reacties.
-Leonoor- Ik scheer me alleen als ik tijd heb droog. Ik heb best zware baardgroei en dat duurt dan zo lang. Ik heb het dan ook maar dan nog iets erger. -Annella- Ik heb in de winter wel een tikkeltje gevoeligere huid. Ik gebruik dan ook een dagcrème van nivea. Deze helpt wel tegen droge huid, maar niet voor de geïriteerde huid. Ik zal eens op zoek gaan naar zo'n blad. Wie weet staan er wel heel goeie tips in.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 17:21
Verwijderd
Ik let vanwege mijn ziekelijke verleden zeer op mijn voedsel, en eet helemaal volgens de schijf van 5. Behalve bij alcohol, daar wil ik nog wel eens iets te ver mee gaan. Ik heb nooit gemerkt, dat het door het (overmatig)gebruik van alcohol wordt verergert.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 07:00
Annella
Avatar van Annella
Annella is offline
Hier een paar tips voor je huid:

Je huid wordt zijdezacht als je in een karnemelkbad gaat zitten. Dat komt door het melkzuur dat ontvet. Nee je hoeft het bad er niet mee vol te gooien; twee liter bij je badwater gooien is ok. Gewone melk ik ook okay!

Gewoon 500 gram zeezout in je badje doen en je bovenste huidlaag neemt meer vocht op. Bovendien laat het magnesium in het zeezout je ontspannen. Heerlijk!

Gevoelige huid:
De gevoelige huid is dun en fijn van structuur. De huid verbrandt snel en heeft ook snel last van wind en kou. Dit huidtype is droog en geeft snel allergische reacties op bijvoorbeeld wasmiddelen of verzorgingsproducten.
Tips: gebruik altijd hypo allergene producten met een uv-filter. Was je gezicht met babyzeep en dep je huid met een handdoek droog in plaats van te wrijven.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 18:54
Verwijderd
Heej supr bedankt. Het klinkt erg bewerkelijk, maar allicht een keer te proberen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid hoe krijg je een gave huid?
lanastar
27 26-08-2013 21:09
Lichaam & Gezondheid scheren met een gevoelige huid
Greenscarfed
12 07-05-2012 11:38
Lichaam & Gezondheid Gevoelige huid (bij mannen)
Iduna
15 28-09-2005 11:46
Lichaam & Gezondheid Gevoelige huid -> zonnebrandmiddel
Coccinellidae
9 20-07-2005 09:51
Lifestyle Make-up voor gevoelige huid
Me_Myself_and_I
15 30-04-2003 22:54
Lichaam & Gezondheid rode huid na het scheren
sunna
3 02-04-2003 20:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.