Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2007, 22:12
Verwijderd
Voila, gaat u verder met het luchten van uwe hart.

En hier vind je de vorige.

Kroot, ik deed mee.
Advertentie
Oud 27-02-2007, 22:13
kroot
kroot is offline
Hee je bent eerder!!
Je moet nog wel een link naar de oude neerzetten
Oud 27-02-2007, 22:13
Verwijderd
Ja sorry. Ik ben heel gemeen, maar wilde al heul lang de nieuwe openen... En de link staat er nu bij.
Oud 27-02-2007, 22:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
__________________
Oud 27-02-2007, 22:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zo, dan ga ik als eerste maar ontopic reageren hier

't gaat lekker. Hoe drukker ik het heb, hoe meer ik nuttig bezig ben en hoe meer ik geniet van de ontspannende dingen. Voorheen was tv kijken uit verveling, nu kijk ik tv voor de paar series per week die ik niet wil missen en het is heerlijk. En dansles en uitgaan zijn ook zo fijn.
En ik ben de hele dag bezig geweest met dingetjes. Heb twee hoofdstukken afgelezen, heb twee artikelen gelezen, heb een deel van een digitale werkgroep afgemaakt, heb twee maal de afwas gedaan en heb me voorbereid voor morgen. Ben trots op mezelf
En nou kijken hoe het morgen gaat. Ik ga voor het eerst m'n onderzoek uitvoeren bij kinderen voor m'n bachelorproject. Ben benieuwd!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-02-2007, 22:20
kroot
kroot is offline
Nee hoor sonho, je bent helemaal niet gemeen.
En ik ga nu slapen! Welterusten!
En nog even ontopic: Ik zit al een half uur naast een koekjestrommel en ik heb er nog steeds geen koekje uitgepakt maar ik heb vandaag echt veel te veel gegeten en ik voel me viesdiklelijkenwalgelijk
Oud 27-02-2007, 22:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik wou er half 10 in liggen, hij om 11 uur en ik probeer zijn aanwezigheid zo lang mogelij te rekken ... volgens mij weet ik onderhand alles over hem
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-02-2007, 22:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-02-2007 @ 23:17 :
Zo, dan ga ik als eerste maar ontopic reageren hier

Hoe drukker ik het heb, hoe meer ik nuttig bezig ben en hoe meer ik geniet van de ontspannende dingen. Voorheen was tv kijken uit verveling, nu kijk ik tv voor de paar series per week die ik niet wil missen en het is heerlijk.
heb ik ook ja, geniet van al mn vrije tijd!
Sorry wou ff blijk van herkenning geven haha
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 27-02-2007, 22:34
Verwijderd
darkfairy, gefeliciteerd! ik zéi toch dat t wel ging lukken
*knuffelt en dansje mee doe*

ot: vandaag was k.l.o.t.e: Klote Lullige Ontzettende Trillinggevende Ergernisdag
Oud 27-02-2007, 22:41
Verwijderd
Ik had ook last van de internetstoring vanochtend en het is weer eens bevestigd dat ik echt verslaafd ben aan internet. Echt heel slecht, maar hoe verander je het hè?
Oud 27-02-2007, 22:43
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wat gaat dit topic de laatste tijd snel vol zeg!

Waarom meen ik toch altijd precies te weten hoe iemand (mijn vriend) op iets gaat reageren of reageert (als het in een smsje is zonder emotie-smileys)? Ik vul zijn reactie altijd veel negatiever in dan die in werkelijkheid is. Denk ik, hij zal vast dit en dit en dit gaan zeggen. Maar dan zegt hij dat juist niet, maar doet hij juist zoals ik het het liefst zou willen.

Zal wel een soort van bescherming zijn van mezelf, dat het dan altijd mee kan vallen (wat het ook altijd doet)

We gaan nu a.s. zaterdag vieren dat we gister 2 jaar met elkaar hadden. En net zat hij heel geheimzinnig te doen over de telefoon, terwijl ik gister nog een sms kreeg dat ik het dan maar moest verzinnen als ik het wilde vieren. Maar ik zou het wel merken. Oké, we will see.

Ik had bedacht samen te gaan chocoladefonduen, dat wil ik al heel lang een keer doen. Alleen hebben we het er afgelopen weekend nog over gehad, dus is het niet echt meer een verrassing.
Oud 27-02-2007, 23:21
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben maar op tijd naar huis gegaan vanavond. Ik voel me echt driewerf kut. De hele tijd warm en koud tegelijk, althans, mijn gezicht is warm maar ik heb het koud en bleh. Ik was bang dat ik dan dicht zou klappen maar dat viel wel mee gelukkig. Ik heb sommige mensen wel beter leren kennen en gezellig gepraat en spelletjes gedaan. Maaaaaaar nu heb ik nog steeds niet gepraat met diegene met wie ik wilde praten (wat ik mezelf opgelegd had ja) en dan gebruik ik mijn ziekheid als excuus. Maar ik weet wel dat het geen excuus is, zodra ik iemand 'wel leuk' vind op het eerste gezicht dan ga ik volgens mij alleen maar afstandelijk doen. En hé dat werkt zo goed. Wat doe ik dat toch allemaal weer handig.

Ik voel me echt zo slap en kut eigenlijk. En ik vind mezelf stom en alles lijkt een beetje tegen te zitten ineens. Ik zat net op de fiets en ik hoorde een geluid en toen herinnerde me dat aan een kinderangst en toen werd ik heel erg bang. Volgens mij is het echt maar beter dat ik hier wegga, echt. Bleh het ligt gecompliceerd hier en ik heb geen zin het uit te leggen. Ik heb nu heel erg zin om toe te geven, maar ik moet voet bij stuk houden. Aan de andere kant ben ik ook gewoon te moe om toe te geven. En wat is er om toe te geven, ik zit niet fout en ik moet niet weer de schuld op me nemen als het niet mijn schuld is. Dit doet ie nou altijd en ik haat het, ik haat het.

Ik wil alleen maar slapen en dromen van betere tijden...
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-02-2007, 23:44
Verwijderd
Ik zou vanavond niet zuipen en nu toch weer flink aangeschoten.....
Oud 28-02-2007, 06:41
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
En weer een gewone schooldag...
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 28-02-2007, 06:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
een jaar geleden schreef ik de brief.. een jaar geleden alweer..
een brief die ik zooo graag iemand zou willen laten lezen maar die nog steeds in mijn kastje ligt..
niets mee gedaan dus en dat is opzich ook een positief iets.. niemand heeft em nog gelezen.
nu een jaar verder.. wat is er veranderd? ik heb meds en heb therapie gehad maar ik ben/voel me geen stap verder
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-02-2007, 07:16
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 28-02-2007 @ 07:52 :
maar ik ben/voel me geen stap verder
Misschien omdat je te vroeg weer gestopt bent met die therapie? Daarom vraag ik steeds of je al weer hulp hebt, enz. Die heb je gewoon nodig, in je eentje lukt het je niet. Dat zie je zelf toch hopelijk ook wel in...?

@Nijn*: Ik denk dat het in het begin vooral ook moeilijk is, maar dat het naderhand ook wel oplucht. En dat het een belangrijke stap is in 'het proces'. Ik vind het iig knap van je. (})

OT: Vandaag een dagje vrij...vanmorgen even paar boodschappen doen en naar mijn ouders en vanmiddag (of anders vanavond) nog even naar een meisje uit mijn team, dat zat om bezoek verlegen. Verder vooral huiswerk maken en uitrusten.

Laatst gewijzigd op 28-02-2007 om 08:01.
Oud 28-02-2007, 07:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ga vandaag lekker sushi halen en die vanavond met mijn lieve vriendinnetje opeten <3
__________________
<):o)
Oud 28-02-2007, 08:04
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Echt te brak weer. Te slecht geslapen.

Vandaag een tentamen (dat welliswaar maar 10% meetelt, maar dat ik wel gewoon 100% wil doen)..

Pf. Brakdag. En vandaag moet ik echt aan die psych-opdrachten werken, want ik moet er morgen heen
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Ads door Google
Oud 28-02-2007, 08:06
Verwijderd
terug uit portugal

de auditie was knap waardeloos: ze wilden helemaal geen internationale trompettisten horen, alle internationale mensen mochten 3 regels spelen, en toen oprotten.

Maar hele gave tijd gehad, hele mooi indrukken opgedaan. Mooie contacten met de meest vriendelijke trompettisten uit de wereld.
Korting gekregen in een restaurantje omdat de zoon van de eigenaar in tilburg studeert.

Alleen dat protugese bier is van een belabberde kwaliteit....
Oud 28-02-2007, 08:12
Verwijderd
@ Vogelvrij: Maandag idd. Ik was dat meisje dat koffie en thee kwam brengen, jij was dat meisje dat dat niet wilde
Oud 28-02-2007, 08:22
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
MiniTokje - gepost op 27-02-2007 @ 19:15
De gesprekken met de psycholoog zijn afgesloten. Dat mens is gewoon dom. Jezus. Ik ben dom. Hoe kan iemand die al 2 jaar suïcidaal gedrag vertoonde in 1 maand genezen zijn. Vertel het me eens? En hoe kan het dat de gelderse roos het meteen als goed ervaart als je 6x verteld dat je geen problemen thuis hebt en al een poos niet am en weet ik veel wat gedaan heb. Het was o zo duidelijk toen en nu heeft niemand het er meer over. Ik snap het niet.
Bij zulke hulpverlening moet je wel geholpen willen worden, anders kunnen ze vrij weinig voor je doen. Dus als jij altijd volhoudt dat het goed gaat, houdt het een keer op. Je zult jezelf ook open moeten stellen voor hulp. Als je dus toch hulp wilt krijgen, neem dan contact op en vertel dat je hulp wilt, omdat het niet zo goed met je gaat. Zet 'm op, meid, kom voor jezelf op en zorg goed voor jezelf!

OT: Pfff... Weer veel doen vandaag. En eigenlijk heb ik in de meeste dingen vrij weinig zin. Daarom maar weer een to-do, want als ik het hier neer zet, werk ik eraan zodat ik wat dingen door kan strepen :
- presentatie voorbereiden voor de uitreiking volgende week
- lesvoorbereidingen maken voor morgen
- boodschappen doen
- cursus zingen voor vanavond voorbereiden
- logboek bijwerken
- ideeen voor de stage voor volgende week opschrijven
- POP maken
- PAP, POP en stageplan uitprinten en mailen naar begeleider
- geschiedenis leren

Laatst gewijzigd op 28-02-2007 om 14:26.
Oud 28-02-2007, 08:42
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
To do vandaag:

- Kamer helemaal opruimen voor het open huis
- Voor het eerst werken op mijn nieuwe werk
- Vrije ruimte formulieren af maken
- Huiswerk wiskunde en scheikunde maken
- Rij instructeur bellen
- Koken en boodschappen doen

Pff vooral tegen de eerste 2 zie ik tegen op. Mijn kamer moet echt opgeruimd worden want het is open huis dit weekeind.
Oud 28-02-2007, 09:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik moet zoveel vandaag, maar ik ben bang dat er echt niks van terecht gaat komen. Vanmiddag naar Nijmegen, museum, ik wil er wel echt graag heen, maar ik moet dan om 12uur al weg, dus hele middag weg.

Ik ga zo eerst naar het stadskantoor voor m'n rijbewijs. Dan heb ik hem volgende week woensdag. En dan moét ik boodschappen doen, want m'n brood is op en anders ga ik weer dingen kopen en dat is duur en slecht. Deze twee dingen moeten echt nog voordat ik naar Nijmegen ga.

Verder moet ik nog teksten voorbereiden voor morgen op het college. Dat ga ik maar in de trein proberen te doen en desnoods vanavond nog even. En dan had ik me voorgenomen achter die stage aan te gaan, maar dat levert nu al zenuwen op. Ik kan of bellen of mailen, ik zou liever mailen, maar ik vind dat ik eigenlijk moet bellen omdat dat beter staat. Maar echt..ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan niet inschatten of ik juist heel formeel moet doen of informeel. Dus neig ik naar mailen, dan weet ik ook niet wat ik moet schrijven, een soort van sollicitatiebrief + CV voor die stage of hoeft het niet zo formeel allemaal (?) Ik weet echt niet hoe je zoiets moet aanpakken. Misschien dat ik toch maar mail, want dan doe ik in elk geval iéts, bellen ga ik nog dagen uitstellen vermoedelijk.

En verder wilde ik beginnen met het leeswerk voor m'n tutorial, maar dat past nergens meer vandaag. Het zou veel schelen als ik niet naar dat museum zou gaan, maar het heeft ook wel weer wat met m'n studie te maken en ik wil er al vanaf november heen.

En m'n posts worden te lang de laatste tijd.
Oud 28-02-2007, 09:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 28-02-2007 @ 10:21 :
En dan had ik me voorgenomen achter die stage aan te gaan, maar dat levert nu al zenuwen op. Ik kan of bellen of mailen, ik zou liever mailen, maar ik vind dat ik eigenlijk moet bellen omdat dat beter staat. Maar echt..ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan niet inschatten of ik juist heel formeel moet doen of informeel. Dus neig ik naar mailen, dan weet ik ook niet wat ik moet schrijven, een soort van sollicitatiebrief + CV voor die stage of hoeft het niet zo formeel allemaal (?) Ik weet echt niet hoe je zoiets moet aanpakken. Misschien dat ik toch maar mail, want dan doe ik in elk geval iéts, bellen ga ik nog dagen uitstellen vermoedelijk.[/S]
Komop, meid, "gewoon" even bellen! Meestal valt het reuze mee als het er eenmaal op zit. Moet je vragen of ze een stageplek voor je hebben? Of heb je al eerder contact gehad? Anders gewoon even voorbereiden wat je wilt vertellen/vragen: "ik ben die-en-die, ben ...-jaars *opleiding* en ben op zoek naar een stageplaats, waarbij ik *vaardigheden die je op moet doen tijdens de stage*. Ik wil graag weten of binnen jullie organisatie een stage voor mij mogelijk is." Je krijgt dan vanzelf te horen wie je moet hebben daarvoor en hoe je die kunt bereiken, of dat je een mail met cv moet sturen naar *e-mailadres contactpersoon*. Zo'n eerste telefoontje kan niet echt 'mis' gaan. Succes ermee!
Oud 28-02-2007, 09:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ave schreef op 28-02-2007 @ 09:12 :
@ Vogelvrij: Maandag idd. Ik was dat meisje dat koffie en thee kwam brengen, jij was dat meisje dat dat niet wilde
O, dan heb ik je wel gezien En voor één keer antwoord gegeven in plaats van meteen bruut weg te kijken, omdat je er niet al te bedreigend uitzag. Maar ik had je niet herkend, sorry
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 28-02-2007, 10:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-02-2007 @ 10:41 :
Komop, meid, "gewoon" even bellen! Meestal valt het reuze mee als het er eenmaal op zit. Moet je vragen of ze een stageplek voor je hebben? Of heb je al eerder contact gehad? Anders gewoon even voorbereiden wat je wilt vertellen/vragen: "ik ben die-en-die, ben ...-jaars *opleiding* en ben op zoek naar een stageplaats, waarbij ik *vaardigheden die je op moet doen tijdens de stage*. Ik wil graag weten of binnen jullie organisatie een stage voor mij mogelijk is." Je krijgt dan vanzelf te horen wie je moet hebben daarvoor en hoe je die kunt bereiken, of dat je een mail met cv moet sturen naar *e-mailadres contactpersoon*. Zo'n eerste telefoontje kan niet echt 'mis' gaan. Succes ermee!
Ik heb al een stage gezien op de site van de die organisatie (bibliotheek) die me wel leuk lijkt. Het is een project waarvoor ze stagiairs zoeken. Ik weet ook wel dat ik me er niet te druk over moet gaan maken en moet bellen. Iedereen zegt ook 'bel gewoon even'. Gewoon. Maar ik moet het wel doen ja.

Ahhh ik kom net terug van het stadskantoor voor m'n rijbewijs en m'n foto's zijn gewoon niet goed. Terwijl ik ze speciaal bij een fotograaf heb laten maken die erom bekend staat foto's te maken voor officiële documenten en ik had ook 2 verschillende maten, zijn ze nog te klein Dus kan ik eerst nieuwe foto's laten maken, dan morgen op z'n vroegst weer terug voor de aanvraag maar morgen kan ik niet dus wordt het vrijdag. Wat een achterlijk gedoe met die foto's, hij was maar 2 mm te klein en m'n oor viel er net een beetje af, maar m'n oorbel niet.
Die vrouw vond het ook wel sneu, maar kon er verder ook niks aan doen. Ze wilde zelfs nog een afspraak voor me maken enzo.
Oud 28-02-2007, 10:16
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
vandaag eigenlijk de trouwdag van mn ouders.

wie had een jaar geleden gedacht dat ze er niet meer zou zijn.....

vanavond gelukkig al mijn vrienden en mn vriendin om me heen .


Tis wel een kutdag.
Oud 28-02-2007, 10:21
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 28-02-2007 @ 11:16 :
vandaag eigenlijk de trouwdag van mn ouders.

wie had een jaar geleden gedacht dat ze er niet meer zou zijn.....

vanavond gelukkig al mijn vrienden en mn vriendin om me heen .


Tis wel een kutdag.
Sorry dude :/
Oud 28-02-2007, 10:53
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Voel me wel weer iets beter dan gisteren. Weet alleen niet zo goed wat ik nu moet gaan doen om de dag een beetje te vullen...
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 28-02-2007, 11:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Is een klein beetje reactie teveel gevraagd? Ik weet t niet...
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-02-2007, 11:49
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik heb nu nog lekker vakantie. Jammer dat de vakantie voorbijvliegt en dat mijn stage maandag weer gewoon van vooraf aan begint... Nou ja, van vooraf aan. Dat niet natuurlijk. Ik ben over de helft, heb mijn vakantie naar Kreta al geboekt (en tegen de tijd dat ik in het vliegtuig zit heb ik mijn stage afgesloten ). En nee... niet van vooraf aan. Met veel leerpunten waar ik aan moet werken om mijn stage aan het einde van dit schooljaar tot een goed einde te kunnen brengen. Ik voel nog steeds, ondanks dat ik nu vakantie heb, veel druk...
Ik leef van weekend naar weekend en van vakantie naar vakantie... Maar ik weet dat alles voorbij gaat. Soms niet leuk, in het geval van mijn stage een hele opluchting.
Maar soms vraag ik me af... Stel ik me niet aan? Ik ben toch wel door moeilijkere dingen heen gegaan, dit kan ik toch ook gewoon aan? En ik kán het ook, denk ik... Ik ga in ieder geval de aankomende vier maanden er mijn best voor doen.

Verder, mijn vriendje is hard op zoek naar een woning voor zichzelf, in een andere stad, dichter bij zijn werk (maar niet gek ver van de stad waar hij nu woont vandaan, ong. 35 minuten treinen voor mij dus dat is wel goed te doen). We hebben het steeds vaker over 'samen wonen' 'ons huisje' enz. enz. Aan de ene kant wil ik heel graag bij hem komen wonen, ik ben gek op mijn vriend en hartstikke blij met hem!! Ik heb ook het gevoel dat ik er aan toe ben. Aan de andere kant... Hoe ga ik dit mijn ouders (en broertje?) vertellen... Ze zullen uiteindelijk achter me staan denk ik, ons helpen klussen, langskomen enz. Maar, hóe vertel ik het ze? Want in het begin, ik weet dat ik ze er pijn mee doen... Mijn vader zal zich gekwetst voelen en zich afvragen of hij niet goed voor me is. Tuurlijk zijn ze dat wel... Daar gaat het toch helemaal niet om! maargoed, zo ver is het nog niet. ik wacht eerst wel tot hij een huisje heeft gekocht ('we' kunnen het niet kopen ik heb nauwelijks een inkomen om een hypotheek op te baseren, dus het komt op zijn naam dan...)

anyway, ik mag hier toch gewoon alles kwijt waar ik even over loop te denken zonder dat het meteen heel ernstig is?

liefs, fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-02-2007, 11:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 28-02-2007 @ 11:53 :
Voel me wel weer iets beter dan gisteren. Weet alleen niet zo goed wat ik nu moet gaan doen om de dag een beetje te vullen...
gelukkig voel je je beter
ehm, suggesties; je mag een paper voor me schrijven, mijn tentamen leren, mijn project maken...? allemaal dingen die ik voor me uit loop te schuiven
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-02-2007, 12:09
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ga ook maar eens met de lijstjes werken, wie weet helpt het!
Dus, mijn lijstje voor vandaag:
- 1,5 l water drinken
- Misschien even steppen
- Taak voor duits maken + oefening voor wiskunde netjes overschrijven
- Duits een beetje leren, misschien doet ze weer een onverwachte test
- Fysica al zoveel mogelijk leren
- Kamer opnieuw een béétje opruimen
- Een vriendin bellen of smsen voor morgen (kapper!)

Zo, dat moet te doen zijn. Alleen die fysica, daar kijk ik tegen op... Maar ja.
Eerst maar eens beginnen!
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.

Laatst gewijzigd op 28-02-2007 om 18:43.
Oud 28-02-2007, 12:18
Verwijderd
Bij deze spreek ik echt met mezelf af vandaag geen alcohol te drinken. Ben er niet zo trots op dat ik mezelf gisteravond toch weer niet in de hand had. Ik had nog wel zo besloten niet te drinken.

Aan de andere kant ben ik wel trots dat ik de excel-opdracht heb afgesloten gisteren. Dat terwijl ik dacht dat ik totaal niks kon met excel. Soms onderschat ik mezelf blijkbaar. Verder ben ik gisteren ook goed bezig geweest voor studie. Eigenlijk doe ik het best redelijk dus. Het gaat in ieder geval vooruit.
Oud 28-02-2007, 12:27
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Sagana schreef op 28-02-2007 @ 13:09 :
- 1,5 l water drinken
Heb jij daar ook zo'n moeite mee?
Ik heb net 2 flesjes van 0,5 liter vruchtensap gekocht, misschien drink ik dan wat sneller, omdat ik het lekker vind.

OT: Ik ben maar niet naar het museum gegaan, wel jammer, maar ik ben er gewoon m'n hele middag aan kwijt. Ik moet gewoon even die foto's regelen en voor die stage bellen. En dingen voorbereiden voor morgen.
Was die fotograaf natuurlijk net gesloten toen ik er kwam, dus kan ik daar straks weer heen. Ik ga zorgen dat ik morgen stipt om 9uur bij het stadskantoor ben, dan haal ik misschien m'n trein van kwart over 9 nog. Tis vlakbij station namelijk. Het duurt al zo lang tegenwoordig voordat je je rijbewijs krijgt en door dit gedoe helemaal.
Oud 28-02-2007, 12:35
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 28-02-2007 @ 13:27 :
Heb jij daar ook zo'n moeite mee?
Ik heb net 2 flesjes van 0,5 liter vruchtensap gekocht, misschien drink ik dan wat sneller, omdat ik het lekker vind.
Ja , vooral omdat ik vroeger héél weinig water dronk, en ook voor de rest dronk ik niet veel. Tegenwoordig probeer ik meer water te drinken omdat dat goed helpt bij afvallen. Maar ik vind het nog steeds niet echt lekker.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Ads door Google
Oud 28-02-2007, 12:38
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
@dwight: Sterkte...


ot: Vanmiddag bikini kopen.. Ik haat het, ik kan mezelf gewoon niet aanzien in de spiegel. Met kleren aan gaat het wel, maar in bikini.. En dan moet ik er ook nog rekening mee houden dat ik 'm niet te klein koop, omdat ik waarschijnlijk wel aan zal moeten komen. het idee alleen al
En dan mn moeder die erbij staat, met zo'n blik van 'je mag nu echt niet meer afvallen hoor'
Maar goed, het moet maar, met mijn maat moet je er snel bij zijn..
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 28-02-2007, 13:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Leren leren leren, dat moet vandaag en morgen. Opzich ben ik goed bezig, maar het gaat langzamer dan ik wil. Heb net pas de colleges af van de 1e week en nu nog alle opdrachten en practica en dan moet ik nóg 2 weken leren... naja, geen keus, moet enz. Gewoon doorgaan, heb morgen opzich ook nog...

Hij kost ook tijd. Als ie op msn is, wil ik gewoon met hem praten enz , ik geloof dat ik hem echt leuk ga vinden. Maar ik blijf me afvragen of dat niet wat snel is na m'n Engelsman... ik weet niet of hij wel bij me past. Hij is heel verlegen, heel jong. Naja, hij moet wel tegen mij praten, anders word ik gek. Hij moet na evt bevestiging niet meer verlegen zijn. Hij is onzeker, dat merk ik ook wel. Heel bang om afgewezen te worden. Naja, het is leuk op msn, sinds ik hem heb toegevoegd hem maar 5 min echt gesproken IRL, dus ik weet niet hoe het straks is, omdat we elkaar nu zoveel beter kennen, terwijl we niet echt IRL met elkaar gepraat hebben... vrijdag voor tentamen zie ik hem even. En dan kijken we volgende week wel verder. Na tentamen gaan we iig iets doen, als hij het durft te vragen. Opzich kan hij hier woensdag komen, vader is weg, alle rust, maar ik wil dat hij wat meer initiatief toont, dus ik weet niet of ik de optie laat vallen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-02-2007, 13:13
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben weer van de schrik van die gruwelijke droom bekomen (ieamnd overleed die ook irl overleed in dezelfde omstandigheden en op hetzelfde tijdstip als waar die droom zich afspeelde

Mja, gisteren meeloopdag was geweldig en tis wel een oppepper als je eindelijk weet wat je wil
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 28-02-2007, 13:15
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Gadverdegadver, ik ga zometeen hardlopen maar ik weet zeker dat het wéér gaat regenen . Bahbahbah kutregen. Vanmorgen ook al 30 km door de regen gefietst!

Nja, morgen naar Groningen! <3
Oud 28-02-2007, 13:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Gothic: hoe jong is hij dan?
En verlegen jongens (mits niet al te jong) zijn vind ik

Oké, ik moet nu echt gaan bellen, ik heb een mail geprobeerd, maar dat schiet gewoon niet op. Ik ga wel gewoon zeggen wie ik ben en wat ik studeer en dat ik interesse heb in die stage. En dan vraag ik wel gewoon of die plek nog beschikbaar is en dan zal mijn gesprekspartner toch wel wat gaan zeggen, na die monoloog. En dan merk ik het vanzelf wel hoe het gesprek verder gaat.

En dan snel naar die fotograaf voor die foto's en dan ben ik wel weer assertief genoeg geweest vandaag. Vanmorgen ook al naar een vage kapper geweest, gewoon impulsief naar binnengestapt. Een heel klein zaakje, heel informeel personeel. (Ik kon er niet pinnen, maar ik kon na het knippen wel even naar een pinautomaat, geen probleem) Zoiets doe ik niet snel, maar het was er goedkoop en daar ging het om. Nu bellen, je durft het wel
Oud 28-02-2007, 13:20
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
nog even school en dan gezellige afleiding.

Wanneer iemand weg is, weet je pas wat je voor diegene voelde, van diegene hield, wat je nog had willen zeggen.

Stom is dat.
Oud 28-02-2007, 13:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 28-02-2007 @ 14:20 :
nog even school en dan gezellige afleiding.

Wanneer iemand weg is, weet je pas wat je voor diegene voelde, van diegene hield, wat je nog had willen zeggen.

Stom is dat.
({) niet stom...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 28-02-2007, 13:46
Verwijderd
Therapie was wel oke. Ben alleen bang dat ik me te veel gehecht heb aan daar en aan haar. Volgende keer echt bespreken.
Oh, ik ben niet eens moe. Dussss, wat ga ik doen met deze energie? Hmm, ik denk vioolspelen.
Oud 28-02-2007, 14:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 28-02-2007 @ 14:16 :
@ Gothic: hoe jong is hij dan?
En verlegen jongens (mits niet al te jong) zijn vind ik
2 jaar jonger... ik val meestal op wat oudere mannen, volwassen figuren. Maar hij is idd er schattig en verlegen... maar mocht ik wat met hem krijgen, ga ik dat vervelend vinden en wil ik toch dat ie zelfverzekerd is, en gewoon tegen me praat en niet meer verlegen is...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-02-2007, 14:45
Verwijderd
Beetje rusteloos geslapen. Ik sliep rond twaalf uur, en rond vier uur werd ik wakker van m'n man die ook eindelijk ging slapen. Hij dacht dat ik hem had geroepen, maar kennelijk was ik in m'n slaap aan het praten. Ik kan het me ook vaag herinneren, ook dat het in een andere taal was. Hij had er in ieder geval niets van verstaan. Ik knorde wat, want hij hield me wakker, terwijl ik zo graag wilde slapen. Ik sliep door en werd niet veel later weer wakker omdat ik me over twee dingen druk maakte;
als eerste hoorde ik telkens iemand zeggen dat ik echt een andere kleur groen moest kiezen voor de rechterhoek, dat was erg irritant want ik dacht telkens dat ik het begreep, maar ik begreep het niet, en als tweede dacht ik dat mijn wekker op een ander eiland stond dan ik en ik er alleen met een boot naartoe kon, maar ik had geen boot. Belachelijk irritant, want ik bleef daarin hangen toen m'n wekker om 7 uur afging; ik dacht dat ik er niet bij kon, want ik had geen boot
Heel vast gedroomd dus. Achteraf lijkt 't een beetje ijlerig, maar zo erg was het niet. Het was gewoon irritant.
(En ik weet ook hoe ik bij die eilanden kom; te veel Lost gekeken )

Vervolgens zat ik twee uur in de trein om er wéér achter te komen - gisteren ook al! - dat het college uitviel. Dus kon ik weer twee uur terug. En zo was ik dus 5 uur kwijt Wel een beetje gestudeerd en gelezen, maar ja, dat doe ik dan toch liever thuis.

Morgen spijbel ik, ik vind dat ik dat wel heb verdiend naar twee keer voor niets 4 uur reizen.
Oud 28-02-2007, 14:48
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Nieuws van het Larikshof. Maandagochtend werd ik uit mijn bed gehaald door Sonja, omdat mijn psychiater, Laurian me wilde spreken. Ik had geen zin gehad om op te staan, dus was blijven liggen. Het ontbijt had ik overgeslagen en om half 10 kwam SOnja dus. Ik vond het al vreemd, want Laurian en ik hebben de afspraak dat we elkaar alleen op woensdag spreken. Dus ik voelde de bui al hangen. Ik dacht dat het Lariskhof eindelijk iets van zich had laten horen en dat ik op de wachtlijst gezet zou worden, maar Laurian bracht mij het nieuws dat ik er 13 maart al heen zou gaan.

Gistermiddag kwamen er twee verpleegkundigen langs van het larikshof. Ze zijn zo gigantisch aardig en makkelijk! Helemaal niet zo streng als de verpleging die ik nu heb. Ze hebben wat over de afdeling verteld en over de mensen die daar zitten. Ze hebben me gewaarschuwd dat ik wel mijn mondje bij moet hebben, omdat er een aantal gemene mensen zitten. Het probleem is alleen dat ik dat niet echt heb. Ik vlucht eerder weg. Dus dat is wel een eng stukje.
Ook vertelden ze wat over de regels. Er is geen programma op de afdeling en je mag gewoon iedere dag uitslapen. Ze vertelden dat ze zo veel mogelijk het huiselijk gevoel wilden geven. Het kantoortje is dan niet gesloten (wat ik gewend ben), maar een open ontmoetingsplek als je even behoefte hebt om met iemand thee te drinken. Gewoon met de verpleging, omdat de rest van de mensen nogal op zichzelf is. Er is nog 1 andere vrouw en de rest zijn allemaal mannen.
Ook mag ik gewoon mijn laptop en tv op mijn kamer houden en zelfs misschien één van mijn cavia's, maar dat gaan ze eerst nog overleggen.
Mijn pb-ers zijn Kalamie en Casper. Casper heeft ook op afdeling H gewerkt. Dat is de bor-afdeling bij mijn kliniek. En Kalamie schijnt een enorme lachebek te zijn. Ook doen ze over vrijheden niet zo heel erg moeilijk als op afdeling F.
Ook doet het Larikshof aan trajecten van vrijwilligerswerk. Zo kan je helpen allemaal klussen te doen in het ADO stadio en als je iets wilt, dan wordt dat geregeld. Zo kan ik straks misschien iets bij een manege gaan doen of zo.
En owja, ze hebben daar pc's met internet in het kantoortje waar je op mag. Het kantoortje daar is echt een verzamelplek van iedereen en wordt eigenlijk maar amper gebruikt als kantoortje. Alleen tijdens de overdrachten.

Woensdag ga ik er waarschijnlijk even kijken.

Ben benieuwd!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 28-02-2007, 14:51
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 28-02-2007 @ 12:52 :
gelukkig voel je je beter
ehm, suggesties; je mag een paper voor me schrijven, mijn tentamen leren, mijn project maken...? allemaal dingen die ik voor me uit loop te schuiven
Haha, Tja voor me uitschuiven, daar ben ik zo af en toe kampioen in.. maar succes!
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down

Laatst gewijzigd op 28-02-2007 om 14:57.
Oud 28-02-2007, 14:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, gebeld en ik moest m'n CV opsturen. Nu afwachten.
En nieuwe foto's laten maken en ik heb nu 3 verschillende formaten meegekregen, dus als ze nu weer moeilijk gaan doen, doen ze het er maar mee. Ik moet alleen nog m'n fiets naar de fietsenmaker brengen, maar dat wordt duur, dus ik wacht denk ik maar tot m'n verjaardag, dan weet ik tenminste wat ik moet vragen.

Kan ik nu eindelijk aan de studie, leuk paleografie, maar je moet wat voor je eventuele stage over hebben
Oud 28-02-2007, 15:19
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Eend: het klinkt wel heel positief allemaal, en wat goed dat je niet eens eerst op een wachtlijst hoeft van maanden, maar al zo snel er heen kunt!!

Ik begrijp niet wat sommige mensen er zo goed aan vinden dat ik 'het' heb verteld. Het was niet eens alles, nog niet eens het grootste deel, en tot nu toe heeft met me alleen maar heel verdrietig gemaakt, en doet het heel veel pijn. Ik kan me niet voorstellen dat ik me er ooit opgelucht over ga voelen.

Gisteravond/vannacht was echt een hel. Ik heb alles geprobeerd om ervoor te zorgen dat ik niet mezelf zou gaan beschadigen. Televisie kijken, internetten (maar toen ging ik op youtube kijken naar am-videos ), lezen, muziek luisteren, schrijven. Maar het werkte allemaal niet. Ik heb uren lang zitten huilen, in het donker, alleen. Om half drie was ik wat gekalmeerd, en bovendien uitgeput, toen kon ik eindelijk slapen.
Toen kon ik er om half 7 weer uit, kapot natuurlijk. Mijn ogen helemaal opgezwollen van het huilen, dus ik durfde bijna niet naar buiten.
Toch heel dapper naar school gegaan, en doorgezet. Want ik heb het niet gedaan, ik heb niet mezelf beschadigd. En dat is eigenlijk wel een beetje hartstikke knap, want het kostte me ongelofelijk veel moeite.

Franse toets geskipt, want ik had natuurlijk niet kunnen leren. Als gevolg weer een vreselijke ruzie met mijn coördinator, en Frans docente. Mijn coördinator 'maakt zich zulke vreselijke zorgen om me' maar begrijpt ze dan niet dat ze me gewoon met rust moet laten, omdat ik toch niet met haar ga praten?! Onder Duits nog even met M. gepraat. Vertelde haar dat ik eindelijk weer op m'n streefgewicht zit en dat ik heb gepraat over vroeger. Zij reageerde ook al zo trots, alsof nu alles goed zou komen. Heel lief, maar voor mij voelt het simpelweg niet zo.

Ik ben sinds gisterochtend steeds alleen maar aan het huilen, ik zit weer helemaal vast.. Het enige wat ik nu wil is een hele grote knuffel, en bij iemand uithuilen, zonder dat ik hoef te vertellen waardoor ik me zo slecht voel.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #89
rare kwast
498 13-03-2007 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.