Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2007, 14:40
Iza
Iza is offline
De titel zegt het al eigenlijk! Wat is jouw type man of vrouw? Donker haar en lichte ogen, licht haar donkere ogen etc. En qua innerlijk wat is je type? Kortom: beschrijf jouw ideale man of vrouw!

Mijn ideale man:

Donker haar, hele mooie donkere bruine ogen. Een beetje getint. Kort haar een beetje krullerig, mooi knap gezicht. Spontaan, grappig, leuk, behulpzaam en lief.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2007, 14:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
En dan ben ik eigenlijk ook wel benieuwd of degene die een vriend hebben, ook daadwerkelijk dit 'ideale' type aan de haak hebben geslagen

Qua uiterlijk: ik val over het algemeen op lange mannen, ik vind het leuk als de jongen krullend haar heeft, ik voel me eerder aangetrokken tot iemand met een gave huid dan met bijv. uitslag/puistjes. Ik val op ogen die iets uitstralen... ehm, moeilijk te zeggen; maar ogen die 'te lezen' zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
De jongen moet qua uiterlijk niet 'perfect' zijn omdat ik me daar nooit bij op mn gemak kan voelen.
Al deze dingen maken niet dat ik niet op een jongen/man (offeh; jongeman haha) kan vallen als deze eigenschappen er niet zijn.

Qua innerlijk val ik op een jonge die niet van stilzitten houd, iemand die wat te vertellen heeft en iemand die om dezelfde dingen kan lachen als ik. Iemand die tegen me in gaat als het nodig is en iemand die een meningsverschil niet als een ruzie ziet. Verder iemand die af en toe laat zien dat ie me nog steeds leuk/lief/sexie vind en iemand die me weet te verassen.
Ik val over het algemeen niet op de typische foute jongens of players.

Het uiterlijk van mijn vriend is niet zoals hierboven beschreven, maar toch val ik op hem (hij voldoet wel aan een aantal van bovenstaande) vooral om zijn innerlijk
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 14:47
Iza
Iza is offline
Wow! Als ik mijn beschrijving net zo uitgebreid had beschreven als jou zou er denk ik ongeveer precies hetzelfde staan! Helemaal mee eens dus!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 14:56
aardbeiitjee
aardbeiitjee is offline
zoals mijn lieve vriendjee eruit ziet
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 15:18
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Qua uiterlijk: ik val over het algemeen op lange mannen, ik vind het leuk als de jongen krullend haar heeft, ik voel me eerder aangetrokken tot iemand met een gave huid dan met bijv. uitslag/puistjes. Ik val op ogen die iets uitstralen... ehm, moeilijk te zeggen; maar ogen die 'te lezen' zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
De jongen moet qua uiterlijk niet 'perfect' zijn omdat ik me daar nooit bij op mn gemak kan voelen.
Al deze dingen maken niet dat ik niet op een jongen/man (offeh; jongeman haha) kan vallen als deze eigenschappen er niet zijn.

Qua innerlijk val ik op een jonge die niet van stilzitten houd, iemand die wat te vertellen heeft en iemand die om dezelfde dingen kan lachen als ik. Iemand die tegen me in gaat als het nodig is en iemand die een meningsverschil niet als een ruzie ziet. Verder iemand die af en toe laat zien dat ie me nog steeds leuk/lief/sexie vind en iemand die me weet te verassen.
Ik val over het algemeen niet op de typische foute jongens of players.
Dit.

Plus dat hij donker haar moet hebben en mysterieuze donkere ogen.

Mijn vriend voldoet hier helemaal aan, behalve dat hij hele lieve blauwe ogen heeft maar dat maakt hij goed met het feit dat hij zo leuk ondeugend kan kijken
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 15:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
zoals mijn lieve vriendjee eruit ziet
dat vraagt natuurlijk om een foto
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 15:32
Iza
Iza is offline
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 15:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik vind 'een type' hebben een beetje iets voor mensen die nog nooit écht verliefd zijn geweest. Zo 'scan' ik jongens eigenlijk helemaal niet.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 16:25
Verwijderd
Ik was altijd van de blauwe ogen, donker haar, lang, beetje wat steviger type... (vandaar dat ik dus ook een zwak heb voor bepaalde mensen )
Maar mijn vriend is totaal anders. Behalve het donkere haar. Hij heeft donkere ogen, begint nu (weer) een beetje zwembandjes te kweken en is maar een beetje langer dan dat ik ben.

Innerlijk val ik op iemand die lief is, die mij wat tegengas kan geven, iemand die me het gevoel geeft dat ik speciaal, mooi en knap ben. Een jongen die ja, geen idee eigenlijk. Ooh ja, en hij moet van Bert Visscher houden

Maar dat komt ook wel, zoals Stout! zegt, dat het meer iets is voor als je nog niet verliefd bent. Ik ben gevallen voor het innerlijk van mn vriend, en ik heb het 'geluk' dat hij ook nog eens ontzettend lekker is
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 17:59
Smokin'
Smokin' is offline
Een klein meisje.. donkere ogen..donker haar..knap en 'lief' gezicht. Niet te snel oordelend.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 21:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah, ik kom toch altijd thuis met mannen die buiten mijn typebeschrijving vallen.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.

Laatst gewijzigd op 08-03-2008 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 22:02
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb geen type, ik val meestal voor donker haar, maar kan evengoed eens vallen voor een blonde jongen. De jongens waar ik al een crush voor heb gehad, hebben niets gemeen, zijn allemaal verschillende types, buiten dan dat donkere haar, dat hebben ze vaak gemeen.
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 22:10
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Blond, grote borsten, intelligent, grappig. En dan komen de kleinere specificaties, iig voldoen mijn ex, maar vooral mijn huidige vriendin hier aan.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'een type' hebben een beetje iets voor mensen die nog nooit écht verliefd zijn geweest. Zo 'scan' ik jongens eigenlijk helemaal niet.
Dat eigenlijk, hoewel ik moet zeggen dat ik in eerste instantie wel eerder kijk naar jongens met donker haar.

De enige overkoepelende eigenschap die ik kan vinden in het uiterlijk van alle jongens waar ik tot nu toe op gevallen ben, is dat ze iets guitigs in hun blik/lach hebben, iets jongensachtigs. <3
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 23:14
Verwijderd
Type heb ik niet echt, val op veel verschillende mannen.
meestal als het totaalplaatje er goed uit en zich goed presenteet zitten we heel stuk in de goede richting. en zolang ze maar niet te klein zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 23:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij moet iedergeval groot zijn. Minstens 1,85. En breed, type teddybeer, geen lange slungel. En hij MOET bakkebaarden hebben. Want die zijn geil.
Het helpt ook mee als 'ie donker haar heeft, of krullen en als 'ie een beetje warrig is. Grappig en chaotisch, maar ook lief. Zo iemand die maar door kan ratelen over de bizarste dingen, maar niet zodat 't saai word. En hij moet schijt hebben aan wat mensen van 'm denken en gewoon doen waar 'ie zelf zin in heeft. En hij moet natuurlijk een ontzettende muziekgeek zijn.

Wie 'm kent mag 'm mijn kant op sturen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 23:43
Verwijderd
eigenschappen die mn 2 exvriendinnetjes overheen hebben:

- donker haar
- blauw(ige) ogen
- soms beetje onhandig
- onschuldige/ondeugende oogopslag
- kleinere maat tetten
- intelligent
- beetje erg mutserig af en toe
- brede muzieksmaak

primaprima
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 23:43
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Hij lijkt op mij, maar ik heb rossig haar
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-12-2007, 23:43
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Hij lijkt op mij, maar ik heb rossig haar
@ Trimm Trabb
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 01:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hij lijkt op mij, maar ik heb rossig haar
Rossig haar is ook wel schattig, maar ik noemde ook de eigenschappen 'grappig' en 'lief'. Dus, sorry.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 08:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik viel altijd op donkere jongens met donkere ogen, lang en een beetje breed. M'n ex-vriend had donker haar en donkere ogen, was vrij lang maar heel smal. Mijn huidige vriend heeft blauwe ogen en donkerblond haar, is lang en vrij breed dus in zekere zin voldoen/voldeden ze wel gedeeltelijk aan mijn type. Ik vind het ook wel leuk om op iemand te vallen die iets bijzonders heeft en daardoor niet perfect is. Ik houd niet van perfecte mensen maar die bestaan ook niet. Mijn vriend heeft een litteken bij z'n wenkbrauw en kijkt scheel als hij z'n lenzen niet in heeft maar eigenlijk vind ik dat wel wat hebben. Het hoort gewoon bij hem en is zo typisch iets wat bij hem hoort.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 08:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik hou niet zo van donkere types... Doe mij maar een lekkere langharige blonde Viking met groene of blauwe ogen. En hij moet groot zijn, stoer en sterk,met grote handen en een zware stem.

Qua innerlijk uiteraard lief, trouw, grappig, ambitieus, intelligent en romantisch. Maar niet zo'n kwijlerige theedoek.
Ik heb liever een man die denkt dat hij iets vreselijk romantisch voor je doet als hij met een zelfgeplukte, verlepte bloem komt aanzetten, dan eentje die me wekelijks verrast met rozenblaadjes, bloemen en kaarsen. Dan ga ik namelijk heel hard huilen en vervolgens wegrennen.

Maar dit is uiteraard alleen maar een perfect schaalmodel, ik ben zo'n man nog nooit tegengekomen.
En verliefd worden kan ik op ieder type, ligt er maar net aan.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 11:38
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik geloof niet zo in types. Ik zal ook nooit zeggen "dat is mijn type (niet)". Ik denk dat elk persoon zijn voor en nadelen heeft en dat het uiterlijk er niet toe doet. Het gaat om het karakter en ook dan kan ik niet zeggen van: zus en zo wil ik het hebben. Het gaat mij meer om de persoon zelf.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 11:56
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik vind 'een type' hebben een beetje iets voor mensen die nog nooit écht verliefd zijn geweest. Zo 'scan' ik jongens eigenlijk helemaal niet.
Wat een leuterkoek. Je hebt altijd dingen waardoor je je meer aangetrokken tot iemand voelt. En natuurlijk hoef je niet per se verliefd te worden op iemand die "je type" is, maar dat verandert niks aan de tijdelijke voorselectie die mensen in hun hoofd maken.


Uiterlijk: Liefst ongeveer net zo lang als ik, normaal tot een ietwat stevig postuur, rood haar, groene ogen, sproeten, duidelijke rondingen (heupen, billen, borsten), redelijk sterk

Innerlijk: Goed gevoel voor humor is het belangrijkste, ze moet slim zijn, als t ff meezit erg bijdehand, lief is ook wel leuk en erg into muziek zijn (hoeft niet per se mijn muziek te zijn, als ze maar met muziek bezig is )
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 12:03
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Wat een leuterkoek. Je hebt altijd dingen waardoor je je meer aangetrokken tot iemand voelt.
Natuurlijk, maar dat kunnen een heleboel verschillende dingen zijn en ook nog anders per persoon. Natuurlijk vind ik bepaalde eigenschappen vaak aantrekkelijk, maar die zijn niet samen te bundelen tot 'een type' waar ik dan ook daadwerkelijk op val.

Als ik op die manier naar jongens had gekeken, had ik niet eens aandacht gehad voor mijn vriendje.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2007, 12:48
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Rossig haar is ook wel schattig, maar ik noemde ook de eigenschappen 'grappig' en 'lief'. Dus, sorry.
He, jammer.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 13:45
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Natuurlijk, maar dat kunnen een heleboel verschillende dingen zijn en ook nog anders per persoon. Natuurlijk vind ik bepaalde eigenschappen vaak aantrekkelijk, maar die zijn niet samen te bundelen tot 'een type' waar ik dan ook daadwerkelijk op val.
Tuurlijk wel, dat er dan vervolgens dingen kunnen zijn waardoor je niet verliefd op diegene wordt of er alsnog helemaal op afknapt is wat anders. Je flirt toch niet met willekeurig mensen bij t uitgaan? Je kijkt wie jou aanspreken en gaat daar achteraan. En dáárna zie je of de klik er is.

Citaat:
Als ik op die manier naar jongens had gekeken, had ik niet eens aandacht gehad voor mijn vriendje.
Je moet eens rondvragen en erachterkomen hoeveel mensen nooit hadden verwacht dat hun partner hun partner zou worden. Omdat het niet "hun type" was.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 14:18
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Je flirt toch niet met willekeurig mensen bij t uitgaan? Je kijkt wie jou aanspreken.
Ja en dat zijn hele verschillende mensen om hele verschillende redenen, dus absoluut niet 'een type'.


Citaat:
Je moet eens rondvragen en erachterkomen hoeveel mensen nooit hadden verwacht dat hun partner hun partner zou worden. Omdat het niet "hun type" was.
Daarom geloof ik er dus ook niet echt in.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 14:30
driene
Avatar van driene
driene is offline
ik geloof ook niet echt in een type hebben. bij mij zijn het eerder overeenkomsten. zo viel ik vroeger veel op jongens met lang haar die dan dikwijls wel heel erg van karakter verschilden en nu zijn het vooral grote jongens en met groot bedoel ik dan ook echt groot a la 1.90m en groter. zo was men vorige vlam iets groter als 2 meter. het heeft gewoon iets. verder maakt het niet zoveel uit of ie nu donker haar of licht haar/ogen heeft, als ie maar iets heeft dat hem aantrekkelijk maakt zoals lachen om dezelfde dingen, goed kunnen praten, onnozel doen, niet te serieus,...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 15:11
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Hoe meer het op Carica van Houten lijkt hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 15:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
voor de mensen die zeggen van dat ze niet echt een 'type' hebben.
Dat is ook niet echt wat ik bedoelde met mijn post... vandaar ook dat ik zei dat het niet hebben van die eigenschappen niet uitsluit dat ik op iemand kan vallen maar dit is wel wat ik over het algemeen leuk/aantrekkelijk vind. Ik heb zeker wel jongens/mannen die 'mijn type NIET zijn' dat is zelfs nog makkelijker dan te omschrijven wat mijn type WEL is
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 15:23
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Hoe meer het op Carica van Houten lijkt hoe beter.
ahh, dat maak is geen kans bijChimera, toch jammer
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 15:38
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Een klein meisje.. donkere ogen..donker haar..knap en 'lief' gezicht. Niet te snel oordelend.
dit, maar liever niet kleiner dan 1.65
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 15:42
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wat is daar mis mee ?
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 15:47
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Wat is daar mis mee ?
dan voel ik me zo groot, kun je je denk k wel iets bij voorstellen.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:06
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Een klein meisje.. donkere ogen..donker haar..knap en 'lief' gezicht. Niet te snel oordelend.



Ontopic: ik hou heel erg van donker haar. Kleur ogen/huid maakt me niets uit. Hij moet gewoon een aantrekkelijk gezicht hebben. Goed gebouwd en gespierd. Lang, maar niet te lang. Ik moet me geen liliputter voelen. Intelligentie en ambitie is belangrijk, maar ook sociale vaardigheden, compassie en inlevingsvermogen. Verder heb ik liever iemand met ongeveer dezelfde opleidingsniveau, en als het kan ook nog dezelfde achtergrond/stand, maar dat is erg moeilijk. Verder wil ik een avontuurlijke man en geen huismus. Zelfde denkwijze en politieke voorkeur is ook gewenst tot op een zekere hoogte. Liefst atheist of agnost, geen religieuze mannen. Hij moet wel respect hebben voor en interesse hebben in mijn culturele achtergrond, anders wordt 't niets. Verder moet hij mij aan 't lachen maken, en hij moet ook om mijn grapjes kunnen lachen. Heel belangrijk. Kortom: gewoon een gezonde, uitgebalanceerde man.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2007, 16:09
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
dat is meer je droomvent dan je type..
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:22
deoxyribose
deoxyribose is offline
In de oorspronkelijke post werd gevraagd wat je ideale man/vrouw was. Lezen dus.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:27
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
je hebt gelijk, wat niet wegneemt dat de topictitel misleidend is.

nja ideale vrouw? geen id.. een meid heeft t gewoon of niet.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 16:56
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ahh, dat maak is geen kans bijChimera, toch jammer
Spijt me jou ook al teleur te moeten stellen.

Citaat:
je hebt gelijk, wat niet wegneemt dat de topictitel misleidend is.
Hoezo? De vraag is wat je aantrekkelijk vindt. Ik ga niet zitten wachten op iemand die exact op Carice lijkt.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 17:06
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
dan voel ik me zo groot, kun je je denk k wel iets bij voorstellen.
Kan ik me helemaal niks bij voorstellen, ik ben er zo één van onder de 1.65 .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 17:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
mijn vriendinnen weten feilloos mijn type aan te wijzen als we uitgaan oid en daar sta ik altijd weer van te kijken. Het heeft niks te maken met haarkleur, kleur van de ogen oid, want mijn exen lijken helemaal niet op elkaar. maar toch is er iets wat 'mijn' type is. ik weet het ook niet
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 18:54
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vind mannen die niet erg opvallen meestal wel interessant. Dan bedoel ik geen contactgestoorde maar gewoon een sociaal iemand die niet overdreven knap is, maar wel (voor mij) aantrekkelijk. Goed verzorgd, leuke kleren, leuk kapsel (donker haar en eventueel krullen), het liefst langer dan 1.80m, maar geen lange slungel.

Het zou fijn zijn als hij lief, grappig en intelligent is en goed met mensen overweg kan. Verder is hij niet kortzichtig en kan hij me veel nutteloze feitjes vertellen. En daarnaast heeft ie een eigen leven (vrienden, interesses, passies) en een leuke familie.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 20:29
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Spijt me jou ook al teleur te moeten stellen.



Hoezo? De vraag is wat je aantrekkelijk vindt. Ik ga niet zitten wachten op iemand die exact op Carice lijkt.
een type is heel wat anders dan je ideale partner.
ideale partners zijn aardig aan de persoonlijke kijk onderhevig en zeldzaam of zelfs niet bestaand.
types komen bijna altijd meer dan eenmalig voor, zelfs als je op het aparte/unieke type valt.. er zijn zat bijzonder unieke mensen. daarnaast zullen anderen in de meeste gevallen kunnen bevestigen over welk soort mensen je t hebt als je een type beschrijft.
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 20:40
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
een type is heel wat anders dan je ideale partner.
ideale partners zijn aardig aan de persoonlijke kijk onderhevig en zeldzaam of zelfs niet bestaand.
Een ideal persoon is gewoon een persoon die alle dingen heeft die je leuk vindt, en geen van de dingen die je niet leuk vindt. Als iemand je 'type' is, voldoet hij voor een deel aan dat ideal.

Dus dat het "heel wat anders" is, is nogal onzinnig. Bovendien boeit het niet. Je kunt hoogstens stellen dat je 'type' iemand is die in de buurt komt van je ideaal.

Ik noemde zelf Carice van Houten omdat ze zowel erg knap is en bovendien een leuk karakter heeft. Ze is dan misschien mijn 'ideaal', maar het lijkt me wel dat je daaruit af kunt leiden wat m'n type is. Dan hoeft ze niet perse rood haar hebben (m'n vriendin is blond), maar het is wel duidelijk op wat voor'n soort vrouwen ik val.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 20:53
Inanis
Avatar van Inanis
Inanis is offline
val je alleen op dat soort vrouwen dan?

dus een mooie spaanse of mexicaanse meid is bv out of the question
__________________
~steer the captain, and you control the ship, ai ai matey arrrr~
~behold my societal vision: nationstates.net/unius ~
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ik hou niet zo van donkere types... Doe mij maar een lekkere langharige blonde Viking met groene of blauwe ogen. En hij moet groot zijn, stoer en sterk,met grote handen en een zware stem.

Qua innerlijk uiteraard lief, trouw, grappig, ambitieus, intelligent en romantisch. Maar niet zo'n kwijlerige theedoek.
Ik heb liever een man die denkt dat hij iets vreselijk romantisch voor je doet als hij met een zelfgeplukte, verlepte bloem komt aanzetten, dan eentje die me wekelijks verrast met rozenblaadjes, bloemen en kaarsen. Dan ga ik namelijk heel hard huilen en vervolgens wegrennen.

Maar dit is uiteraard alleen maar een perfect schaalmodel, ik ben zo'n man nog nooit tegengekomen.
En verliefd worden kan ik op ieder type, ligt er maar net aan.
HERKENNING! Oh maar ik ben hem wel tegengekomen, wat ben ik toch 'n geluksvogel
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 22:44
Verwijderd
Ik val vooral voor grote mannen, stevig en stoer.
Maar met een klein hartje.
Die een bepaald soort overheersing uitstralen, bescherming.
Ik moet geen slungel.

En ja, mijn huidige vriend is zo ongeveer de belichaming hiervan.
Hij is lang en groot en stoer en sterk, met van die typische bedroomeyes en speelhaar. En super mooie armen waar ik in kan wegkruipen.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 00:03
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Niet lang, aantrekkelijk en lief.
Lange mensen vind ik over het algemeen niet zo aantrekkelijk. Liever iemand van mijn eigen lengte. Kleiner mag ook, want dat is schattig. Ik heb geen voorkeur voor haar- en huidskleur. Iemand die van zichzelf mooi is, staat alles wel. Wat ik wel mooi vind zijn volle lippen, grote ogen en een slank, maar vrouwelijk figuur.
Qua persoonlijkheid liever niet arrogant, want dat botst met mijn eigen persoonlijkheid.
__________________
Du bist ein N00b!

Laatst gewijzigd op 12-12-2007 om 00:15.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 12:01
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Blond, grote borsten, intelligent, grappig. En dan komen de kleinere specificaties, iig voldoen mijn ex, maar vooral mijn huidige vriendin hier aan.

dit
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Onderzoek jongeren met diabetes type 1
mtoni
0 21-07-2013 13:46
De Kantine Wat was jouw laatste saainitaire bezoek? #1453
Verwijderd
500 08-07-2011 23:32
Software & Hardware computerboxjes vraag
wup
7 13-05-2009 17:34
Liefde & Relatie Makkelijk obsessieve gevoelens
trophus
24 08-07-2007 23:18
Liefde & Relatie Is er nog een kans voor mij?
Nocturnal Rites
63 16-03-2007 11:27
Liefde & Relatie Iemand afwijzen omdat 't niet jouw type is?
Verwijderd
6 09-06-2002 13:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.