Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2017, 20:44
ForgiveMe
Avatar van ForgiveMe
ForgiveMe is offline
Hee,

Een paar weken geleden lagen mijn vriendje en ik op bed, toen heeft hij mij gevingerd en gebeft daarna zei hij ''Mag ik" en ik zei oké je mag er EEN keer in, dat heeft hij dus gedaan alleen zonder condoom en ik heb nu best opgezette borsten ben ik nu zwanger? Mijn maagdenvlies is nog niet gebroken...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2017, 23:25
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dan wordt het dus tijd voor een zwangerschapstest en als blijkt dat je het niet bent wat pakjes condooms. En is hij niet klaargekomen? Dat je maagdenvlies nog intact is zegt niet zoveel. Dat houdt geen zaad tegen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 13:52
Verwijderd
De kans dat je zwanger bent is wel aanwezig, maar vrij klein. Ben je wel ongesteld geweest? Gebruik voortaan een condoom, dan hoef je je ook niet druk te maken om een eventuele zwangerschap. Je kunt ook de p il gaan gebruiken, of de nuvaring, of een ander voorbehoedsmiddel.

Even ter aanvulling - je maagdenvlies is geen echt vlies, maar een soort ribbeltje aan de binnenkant van je vagina. Dat je altijd bloedt tijdens je ontmaagding, is een fabeltje. Je maagdenvlies is dus niet een soort vliesje waar je door heen moet breken voor je seks hebt of zo. Het kan wel zijn dat het een beetje bloedt wanneer je vagina bijvoorbeeld niet nat genoeg is, of als je heel gespannen bent. Maar als je niet hebt gebloed tijdens de seks, zegt dat verder vrij weinig over je maagdenvlies.

https://www.sense.info/ontdek-je-lic...a/maagdenvlies
Met citaat reageren
Oud 10-01-2017, 18:52
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
en als je niet zwanger bent kun je nog een soa test doen..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 22:41
ForgiveMe
Avatar van ForgiveMe
ForgiveMe is offline
Citaat:
Dan wordt het dus tijd voor een zwangerschapstest en als blijkt dat je het niet bent wat pakjes condooms. En is hij niet klaargekomen? Dat je maagdenvlies nog intact is zegt niet zoveel. Dat houdt geen zaad tegen.
Hij is niet klaargekomen nee hij is er 1 keer in geweest
en er weer uit
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 22:42
ForgiveMe
Avatar van ForgiveMe
ForgiveMe is offline
Citaat:
De kans dat je zwanger bent is wel aanwezig, maar vrij klein. Ben je wel ongesteld geweest? Gebruik voortaan een condoom, dan hoef je je ook niet druk te maken om een eventuele zwangerschap. Je kunt ook de p il gaan gebruiken, of de nuvaring, of een ander voorbehoedsmiddel.

Even ter aanvulling - je maagdenvlies is geen echt vlies, maar een soort ribbeltje aan de binnenkant van je vagina. Dat je altijd bloedt tijdens je ontmaagding, is een fabeltje. Je maagdenvlies is dus niet een soort vliesje waar je door heen moet breken voor je seks hebt of zo. Het kan wel zijn dat het een beetje bloedt wanneer je vagina bijvoorbeeld niet nat genoeg is, of als je heel gespannen bent. Maar als je niet hebt gebloed tijdens de seks, zegt dat verder vrij weinig over je maagdenvlies.

https://www.sense.info/ontdek-je-lic...a/maagdenvlies
Hoe klein is de aanwezigheid?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 23:13
Skyle
Skyle is offline
Citaat:
Hoe klein is de aanwezigheid?
Erg klein, maar je kan beter voor de zekerheid een zwangerschapstest kopen, en voortaan voorzichtiger zijn!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 05:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De enige manier om erachter te komen, is een zwangerschapstest vanaf de eerste dag dat je ongesteld had moeten worden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Hoe klein is de aanwezigheid?
http://www.allesoverseks.be/themas/a...zwanger-worden

Dus ja, wel aanwezig.

Maar wat Daantje zegt - doe, als je dat nog niet hebt gedaan, een zwangerschapstest als je te laat bent met menstrueren.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2017, 05:51
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Er zijn mensen van minder zwanger geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2017, 01:00
Jenna5
Jenna5 is offline
Testje halen en dan kan je aan alle onzekerheid een einde maken! Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2017, 10:28
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hij is niet klaargekomen nee hij is er 1 keer in geweest
en er weer uit
als er een zaadcel aan je vinger zit en die in je vagina steekt is er al kans.. dus met trekken ook als kwam hij nog niet kunnen er al cellen aanwezig zijn.
1x insteken kan genoeg zijn...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol ben ik zwanger
yoyojohan
0 11-01-2017 17:06
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
Mamasexo
9 08-09-2016 23:09
Seksualiteit Heb ik grote kans dat ik zwanger ben? :(
Lightmyfire
8 25-04-2016 19:18
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
xkusjemerel
13 27-04-2013 18:31
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 10:40
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger?
Lieved
15 25-04-2004 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24.