Oud 05-05-2018, 23:07
Danny99
Danny99 is offline
Ik heb een probleem. Ik lag vanmiddag naakt in de tuin onze tuin is omringd door 3 meter hoge schuttingen maar aan een kant is er een heg van anderhalfe meter hoog. Maar ik dacht dat mijn buurman niet thuis was omdat zijn auto er niet stond en de rolluiken dicht zaten. Maar hij was wel thuis. hij zag mij liggen. Ik Zag Door de heg heen dan hij een stijve had weet niet hoelang hij er al stond. Hij is best wel knap en hij is homo maar om nou seks met je buurman tehebben. Hij zij ook nog tegen mij voor dat hij weging ( hé jonge leker pikie 😉 ) mij ouders weten niets. Ik lig alleen naakt in de tuin als er niemand thuis is.
Maar het probleem is nu dat ik al een tijdje verliefd op hem ben. En nu wil weten of hij ook op mij is of seks wild. Want zijn stijve Door de heg zag er uit als 18 cm. Hij is 20 of 21 en ik ben een jonge van 15
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 23:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Jij bent 15. Als je buurman seks met je heeft is hij strafbaar bezig.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 23:14
Danny99
Danny99 is offline
Dat weet ik en hij waarschijnlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 23:21
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Je komt er alleen achter door contact met hem te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2018, 23:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat weet ik en hij waarschijnlijk ook.
Vooral blijven dromen, maar als ik jou was zou ik geen actie ondernemen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 00:01
Ankevg
Ankevg is offline
Beste Danny99,

Lastige situatie zeg. Wat er al wordt hij is dan strafbaar bezig maar jij (geloof ik) ook. Als ik jou was zou ik eerst met je buurman praten. Je kan morgen (waarschijnlijk als ik dit post vandaag het is namelijk 23:50.) aanbellen bij je buurman en zeggen: "Gisteren lag ik in de tuin en ik dacht dat u een foto van mij maakte." Waarop hij waarschijnlijk zegt (want dat heeft hij niet gedaan hij stond 'waarschijnlijk' zichzelf af te trekken.): "Nee Danny, dat heb ik niet gedaan." (Je speelt op safe. Dat houdt in dat je niet zegt dat je hem naakt zag je confronteert hem er ook niet mee dat hij naar jou keek maar je zorgt wel dat je erachter komt of hij je leuk vindt.) Dit is het moment waarom je antwoordt (op een grappige toon.)met: "Oh oké ik dacht dat u naar mij keek gister middag. Ik snap het wel ik ben ook wel knap hè?" (Hij had een stijve misschien was hij opgewonden door jou.) Als hij ja zegt (wat hij kan doen om je niet te kwetsen maar misschien ook omdat hij het misschien meent.) Kan je vragen of je even met hem mag praten en leg je de situatie uit. Zegt hij nee (wat ik me niet voorstel want hij wil denk ik jou niet kwetsen) Dan is er niks aan de hand je hebt bevestiging dan en je kan je verliefdheid van je afzetten want hij vindt jou niet leuk/niet leuk genoeg. PAS OP: als hij ja zegt en hij wil uiteindelijk seks vergeet niet jullie zijn (denk ik) dan allebei strafbaar. Als jij het toelaat dan...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs Anke

Edit: vertel dit sowieso aan je ouders voordat of nadat je bij je buurman bent geweest het liefst er voor.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 00:42
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Sure
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 00:44
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Sure
Wat is er?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:38
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Wat is er?
Toen werd die wakker 🙃
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 08:59
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Toen werd die wakker 🙃
Ik probeer hem ook maar te helpen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Beste Danny99,

Lastige situatie zeg. Wat er al wordt hij is dan strafbaar bezig maar jij (geloof ik) ook. Als ik jou was zou ik eerst met je buurman praten. Je kan morgen (waarschijnlijk als ik dit post vandaag het is namelijk 23:50.) aanbellen bij je buurman en zeggen: "Gisteren lag ik in de tuin en ik dacht dat u een foto van mij maakte." Waarop hij waarschijnlijk zegt (want dat heeft hij niet gedaan hij stond 'waarschijnlijk' zichzelf af te trekken.): "Nee Danny, dat heb ik niet gedaan." (Je speelt op safe. Dat houdt in dat je niet zegt dat je hem naakt zag je confronteert hem er ook niet mee dat hij naar jou keek maar je zorgt wel dat je erachter komt of hij je leuk vindt.) Dit is het moment waarom je antwoordt (op een grappige toon.)met: "Oh oké ik dacht dat u naar mij keek gister middag. Ik snap het wel ik ben ook wel knap hè?" (Hij had een stijve misschien was hij opgewonden door jou.) Als hij ja zegt (wat hij kan doen om je niet te kwetsen maar misschien ook omdat hij het misschien meent.) Kan je vragen of je even met hem mag praten en leg je de situatie uit. Zegt hij nee (wat ik me niet voorstel want hij wil denk ik jou niet kwetsen) Dan is er niks aan de hand je hebt bevestiging dan en je kan je verliefdheid van je afzetten want hij vindt jou niet leuk/niet leuk genoeg. PAS OP: als hij ja zegt en hij wil uiteindelijk seks vergeet niet jullie zijn (denk ik) dan allebei strafbaar. Als jij het toelaat dan...

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs Anke

Edit: vertel dit sowieso aan je ouders voordat of nadat je bij je buurman bent geweest het liefst er voor.
Echt het stomste advies ever.

Liefs,

G.S. The Queen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 18:27
jaap11
jaap11 is offline
Wat is jouw advies dan The Queen....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 18:32
Ankevg
Ankevg is offline
Citaat:
Echt het stomste advies ever.

Liefs,

G.S. The Queen
Dankje goede reden ook waarom het een slecht advies is. (Dus niet) wat zou jij dan doen?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 18:56
Verwijderd
Mijn ouders inlichten, mezelf in de spiegel kijken en uitzoeken of ik nou een grotere troll of een kleinere troll ben dan jullie twee.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 19:32
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik probeer hem ook maar te helpen.
Had ik je gequote in eerste instantie?? Nee toch
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Dat weet ik en hij waarschijnlijk ook.
Als je wacht tot je 16e verjaardag is er niets meer aan de hand, juridisch dan, als je hem echt leuk vindt dan kan je toch nog wel even wachten denk ik?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2018, 13:16
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Ach doe ff normaal
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Omgaan met naaktheid in huis
Kevin1494
32 02-08-2018 22:32
De Kantine Gluren!
Verwijderd
51 31-01-2010 15:29
Seksualiteit Stiekem naakt zonnen?
Tennisbal
59 15-06-2009 17:27
Verhalen & Gedichten verhaaltje dat ik eens in de proefwerkweek geschreven heb
niekeels
23 19-10-2005 19:27
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Seksualiteit Experiment als kind zijnde ?
jojoba!
26 27-03-2002 10:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.