Oud 20-07-2018, 15:19
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Zou ik ook doen de meerderheid pakken.
Nee, want jij verlaagd je niet tot hen.
Oud 20-07-2018, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Nee, want jij verlaagd je niet tot hen.
verlaagt
Oud 20-07-2018, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Nee ik zeg iets in het algemeen ik heb het niet over specifieke gevallen. Dus kap met mij daarover aanvallen want je stopt woorden in mijn mond
Jochie jij moet leren wat een aanval is op iemand. Als je denkt dat je tot nu toe aangevallen bent (dat ben je namelijk niet) dan zal je een gigantisch zwaar leven hebben over het algemeen.
Oud 20-07-2018, 15:39
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Jochie jij moet leren wat een aanval is op iemand. Als je denkt dat je tot nu toe aangevallen bent (dat ben je namelijk niet) dan zal je een gigantisch zwaar leven hebben over het algemeen.
Ja, aanvallen hoeft niet fysiek te zijn
Oud 20-07-2018, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, aanvallen hoeft niet fysiek te zijn
Dat klopt. Toch ben je nog steeds niet aangevallen. Er is niet tegen je gescholden (en geloof me mijn vingers jeuken), mensen zijn het alleen niet met je eens omdat je onzin verkondigt. Dat is geen aanval, ze hebben netjes uiteengezet waarom dat zo is ook nog. Jij bent aan het janken over hoe je behandeld wordt (en zelfs dát is geen persoonlijke aanval). Je bent gewoon erg jong, eigenwijs en behoorlijk recalcitrant. Je hebt ook nog eens het ontzettend verkeerde idee dat verschillende meningen evenveel waard zijn. Dat is gewoon niet zo. Jouw mening over dit onderwerp is gewoon echt geen snars waard. Je mag hem best hebben, vrij land, maar het is net zo dom als mensen die tegen vaccineren zijn.
Oud 20-07-2018, 15:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, aanvallen hoeft niet fysiek te zijn
Dat snappen wij ook wel. Ik en deadlock langer dan vandaag, en ik moet zeggen dat ik hem meestal een stuk feller meemaak. Zijn "aanval" was nog behoorlijk lief en vriendelijk
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-07-2018, 16:07
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Dat klopt. Toch ben je nog steeds niet aangevallen. Er is niet tegen je gescholden (en geloof me mijn vingers jeuken), mensen zijn het alleen niet met je eens omdat je onzin verkondigt. Dat is geen aanval, ze hebben netjes uiteengezet waarom dat zo is ook nog. Jij bent aan het janken over hoe je behandeld wordt (en zelfs dát is geen persoonlijke aanval). Je bent gewoon erg jong, eigenwijs en behoorlijk recalcitrant. Je hebt ook nog eens het ontzettend verkeerde idee dat verschillende meningen evenveel waard zijn. Dat is gewoon niet zo. Jouw mening over dit onderwerp is gewoon echt geen snars waard. Je mag hem best hebben, vrij land, maar het is net zo dom als mensen die tegen vaccineren zijn.
Ik verkondig geen onzin en iedereens mening telt dit is geen faschistisch land
Oud 20-07-2018, 16:10
Verwijderd
Dan - nogmaals de vraag - onderbouw dat wat je verkondigd eens met meer dan anekdotische shit en "dat vind ik nu eenmaal en dat mag ik vinden."
Oud 20-07-2018, 16:12
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Dan - nogmaals de vraag - onderbouw dat wat je verkondigd eens met meer dan anekdotische shit en "dat vind ik nu eenmaal en dat mag ik vinden."
Oké, je kan letterlijk op deze site zien dat kinderen extreme dingen zoeken omdat ze fappen saai beginnen te vinden dus willen ze steeds die extra stap maken om het spannender te maken en ooit maken ze misschien wel een stap te ver en doen ze iets waarvan ze later spijt van gaan krijgen.
Oud 20-07-2018, 16:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik verkondig geen onzin en iedereens mening telt dit is geen faschistisch land
"Citing free speech is sort of the ultimate concession; you're saying that the most compelling thing you can say for your position is that it's not literally illegal to express."
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-07-2018, 16:15
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
"Citing free speech is sort of the ultimate concession; you're saying that the most compelling thing you can say for your position is that it's not literally illegal to express."
Je haalt het uit context
Oud 20-07-2018, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Ik verkondig geen onzin en iedereens mening telt dit is geen faschistisch land
Welke idioot heeft je geleerd dat iedereen z'n mening telt? Dat is echt klinkklare onzin. Als jij zou vinden dat kinderen allemaal doodgeschoten moeten worden als ze een koekje stelen dan heb je een debiele mening en die telt niet.

Deze is misschien niet helemaal van die categorie, maar erg ver zit je er niet vanaf.
Oud 20-07-2018, 16:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je haalt het uit context
Ik snap dat je aan het trollen bent en dat je behoorlijk wat reactie krijgt tot nu toe. Maar de andere mensen vinden het ook erg vermakelijk dus erg succesvol is het niet. Probeer het opnieuw met een ander account zou ik zeggen!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-07-2018, 16:22
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Welke idioot heeft je geleerd dat iedereen z'n mening telt? Dat is echt klinkklare onzin. Als jij zou vinden dat kinderen allemaal doodgeschoten moeten worden als ze een koekje stelen dan heb je een debiele mening en die telt niet.

Deze is misschien niet helemaal van die categorie, maar erg ver zit je er niet vanaf.
Erg ver zit ik er niet vanaf? Dus mijn theorie is bijna net zo erg als dat alle kinderen die stelen doodgeschoten moeten worden? Zie je zelf niet in hoe rationaal je bezig bent man.
Oud 20-07-2018, 16:22
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Ik snap dat je aan het trollen bent en dat je behoorlijk wat reactie krijgt tot nu toe. Maar de andere mensen vinden het ook erg vermakelijk dus erg succesvol is het niet. Probeer het opnieuw met een ander account zou ik zeggen!
Ik ben niet aan het trollen
Oud 20-07-2018, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Oké, je kan letterlijk op deze site zien dat kinderen extreme dingen zoeken omdat ze fappen saai beginnen te vinden dus willen ze steeds die extra stap maken om het spannender te maken en ooit maken ze misschien wel een stap te ver en doen ze iets waarvan ze later spijt van gaan krijgen.
Wat je nu zegt, is geen onderbouwing.

Ik ga maar niet meer naar buiten want misschien word ik wil doodgeschoten door die flapdrol die deadlock noemt omdat ik ooit een koekje heb gestolen. Is ongeveer hetzelfde.
Oud 20-07-2018, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Erg ver zit ik er niet vanaf? Dus mijn theorie is bijna net zo erg als dat alle kinderen die stelen doodgeschoten moeten worden? Zie je zelf niet in hoe rationaal je bezig bent man.
Rationeel is het, en zo gebruik je het woord niet, want nu is het een compliment. Dank je!
Oud 20-07-2018, 16:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-07-2018, 16:28
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Wat je nu zegt, is geen onderbouwing.

Ik ga maar niet meer naar buiten want misschien word ik wil doodgeschoten door die flapdrol die deadlock noemt omdat ik ooit een koekje heb gestolen. Is ongeveer hetzelfde.
Jullie kunnen alleen maar jullie punt duidelijk maken door een extreme vergelijking te maken dan ben je ook niet echt goed in discussiëren.
Oud 20-07-2018, 16:35
Verwijderd
Jij kunt je punt niet duidelijk maken, want je onderbouwt niks. Dus dan staan we in ieder geval quite!
Oud 20-07-2018, 16:37
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Jij kunt je punt niet duidelijk maken, want je onderbouwt niks. Dus dan staan we in ieder geval quite!
Eerlijk is eerlijk. Dit is een leuke reactie.😂👏🏻👏🏻👏🏻
Oud 20-07-2018, 16:38
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Jij kunt je punt niet duidelijk maken, want je onderbouwt niks. Dus dan staan we in ieder geval quite!
Nou, ik ben blij dat we een middenweg hebben gevonden
Oud 20-07-2018, 16:54
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Nou, ik ben blij dat we een middenweg hebben gevonden
Goed opgelost! Zullen we nu allemaal vrienden zijn?
Oud 20-07-2018, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Goed opgelost! Zullen we nu allemaal vrienden zijn?
Neen.
Oud 20-07-2018, 17:20
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Neen.
Waarom niet?
Oud 20-07-2018, 17:40
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Waarom niet?
😂😂😂 dat weet je
Oud 20-07-2018, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Goed opgelost! Zullen we nu allemaal vrienden zijn?
Citaat:
Neen.
Oud 20-07-2018, 18:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Oké, je kan letterlijk op deze site zien dat kinderen extreme dingen zoeken omdat ze fappen saai beginnen te vinden
Kijk tot hier is het logisch en klopt het, maar:

Citaat:
dus willen ze steeds die extra stap maken om het spannender te maken en ooit maken ze misschien wel een stap te ver en doen ze iets waarvan ze later spijt van gaan krijgen.
Dit is waar ik je niet volg. Want het makkelijke tegen argument is: misschien doen ze dat wel niet.
En trouwens, wat is er zo erg aan spijt van iets hebben? Zolang je niet dood, zwanger of ziek eindigt lijkt het me nog niet zo'n drama. Als je bijvoorbeeld experimenteert met een vriend en je hebt spijt, doe je het daarna gewoon niet nog eens. Les geleerd.
Dat maakt het ook niet ineens vies trouwens.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 20-07-2018, 18:14
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Kijk tot hier is het logisch en klopt het, maar:



Dit is waar ik je niet volg. Want het makkelijke tegen argument is: misschien doen ze dat wel niet.
En trouwens, wat is er zo erg aan spijt van iets hebben? Zolang je niet dood, zwanger of ziek eindigt lijkt het me nog niet zo'n drama. Als je bijvoorbeeld experimenteert met een vriend en je hebt spijt, doe je het daarna gewoon niet nog eens. Les geleerd.
Dat maakt het ook niet ineens vies trouwens.
Emotionele littekens. Het is niet allemaal zo makkelijk als dat jullie zeggen
Oud 20-07-2018, 18:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Emotionele littekens. Het is niet allemaal zo makkelijk als dat jullie zeggen
Emotionele littekens horen bij het leven. Je kunt je tot op zekere hoogte beschermen, maar weet je? Je gaat altijd wel een keer iets doen waar je spijt van krijgt. Maar de enige manier om er van overtuigd te raken dat je dat echt niet had moeten doen is vaak het wel doen, de gevolgen dragen en ervan leren. Mensen leren op emotioneel vlak nu eenmaal het meest van hun eigen ervaringen.

Fouten maken is oké, daar leer je van.

Leuk voorbeeld: de Amish in Amerika leven altijd heel strikt, en beschermd. Maar de manier om de jongeren ervan te overtuigen dat dat de beste manier van leven is, is juist door ze een tijd los te laten, door ze hun eigen verantwoordelijkheid te geven en door ze fouten te laten maken. Veel van die jongeren komen daarna gewoon terug naar die strikte gemeenschap, door de ervaringen die ze daarbuiten hebben opgedaan. Eigen ervaringen maken een stuk meer indruk dan een opmerking van anderen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-07-2018, 18:24
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Emotionele littekens. Het is niet allemaal zo makkelijk als dat jullie zeggen
Dit was ook mijn reactie! Hij heeft gelijk. Stel dat je het emotioneel zo erg vind dat je zelfmoord wilt plegen is dat kennelijk niet erg want dat heeft Pluis niet opgenoemd. Oh en Pluis... (als we even de andere na gaan doen) aan meningen hebben we hier niks... "Zolang je niet dood, zwanger of ziek eindigt LIJKT HET ME nog niet zo'n drama."
Oud 20-07-2018, 18:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dit was ook mijn reactie! Hij heeft gelijk. Stel dat je het emotioneel zo erg vind dat je zelfmoord wilt plegen is dat kennelijk niet erg want dat heeft Pluis niet opgenoemd. Oh en Pluis... (als we even de andere na gaan doen) aan meningen hebben we hier niks... "Zolang je niet dood, zwanger of ziek eindigt LIJKT HET ME nog niet zo'n drama."
Pluis noemt dood letterlijk, Lisa. Wel blijven opletten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-07-2018, 18:36
Verwijderd
Maar stel dat je er geen spijt van krijgt? Als je alles moet laten waar je misschien spijt van krijgt, kun je toch niks meer doen?
Oud 20-07-2018, 18:50
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Maar stel dat je er geen spijt van krijgt? Als je alles moet laten waar je misschien spijt van krijgt, kun je toch niks meer doen?
Nee maar daarom zeg ik wees voorzichtig
Oud 20-07-2018, 19:08
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Pluis noemt dood letterlijk, Lisa. Wel blijven opletten.
Ze zegt dood maar iedereen eindigt dood.
Oud 20-07-2018, 19:09
Verwijderd
Fucking hell wat een succestroll
Oud 20-07-2018, 19:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze zegt dood maar iedereen eindigt dood.
Dood als gevolg van de actie/ datgene waar je spijt van zou krijgen. Dat was volgens mij vrij duidelijk.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-07-2018, 19:16
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
Dood als gevolg van de actie/ datgene waar je spijt van zou krijgen. Dat was volgens mij vrij duidelijk.
Irritant persoon. Wou ik ff zeggen nu verlaat ik deze site
Oud 20-07-2018, 19:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Irritant persoon. Wou ik ff zeggen nu verlaat ik deze site
Oké, doei!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-07-2018, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Irritant persoon. Wou ik ff zeggen nu verlaat ik deze site
Beloofd is beloofd!
Oud 20-07-2018, 19:22
Verwijderd
https://forum.scholieren.com/verwijderen/
Oud 20-07-2018, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Irritant persoon. Wou ik ff zeggen nu verlaat ik deze site
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Oud 20-07-2018, 19:32
Verwijderd
Wel doen he!
Oud 20-07-2018, 19:38
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
nu verlaat ik deze site
De vlag kan uit...
*met dank aan Geert Wilders*
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 20-07-2018, 20:07
Vexingvortex
Vexingvortex is offline
Citaat:
De vlag kan uit...
*met dank aan Geert Wilders*
Nou ik ben geen marrokaan
Oud 20-07-2018, 20:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou ik ben geen marrokaan
Jij ging deze site toch verlaten?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-07-2018, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Nou ik ben geen marrokaan
ga weg
Oud 20-07-2018, 22:38
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
En dan scroll je door de fora, zie je dit topic staan, met 150+ reacties en gisteren aangemaakt. Ik moet zeggen dat ik me vermaakt heb, maar de topicstarter had wel een punt. De andere partij ook. Ik ben wel benieuwd: was dit topic gestart als waarschuwing of als aanval op het feit dat de fora zo vol met geile mensen zitten?
Oud 20-07-2018, 22:51
Verwijderd
TS heeft géén punt. Punt.
Oud 20-07-2018, 22:51
Verwijderd
De hele wereld is geil. Als dat niet zo was zouden er geen 7 miljard mensen op de aarde rondlopen.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken The end of the bemiddelaar
Simon
109 24-11-2012 18:56
Algemene schoolzaken Meerdere vragen.
beethoven
5 07-08-2012 20:37
De Kantine Saairdappelen #1511
Verwijderd
500 29-09-2011 00:15
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 12:00
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 15:45
Psychologie Groeien is ook afscheid nemen.
lady_x
18 28-10-2002 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.