Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 18:57
Verwijderd
Voor school moesten we een sprookje uitkiezen waar één of meerdere metamorfosen in voor kwamen. Ik had gekozen voor Belle en het Beest (lekker veel metamorfosen ). Nu had ik zulke lage cijfers voor mijn tekeningen, dat ik ze over wil doen. Maar nu zoek ik goede ideeën. We moesten experimenteren met materiaal (dus niet alleen maar met kleurpotlood) en vervolgens krijgen zowat alle tekeningen met kleurpotlood een hoog cijfer en ik (de enige die geexperimenteerd had *scheplip*) krijg een 'laag' cijfer. Iemand nog leuke 'experimenteer' ideeën? Of leuke ideeën om een metamorfose te tekenen (in drie tekeningen bv. van de theepot naar die vrouw)? En een leuk idee voor een figuur uit dat sprookje dat uit de context is geplaatst (bv. het Beest in balletpakje in een danszaal oid)? Tnx alvast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2002, 19:48
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
hmmmz..
ik dacht eerst.. als je nou..
op een vel.. links het beest tekent.. en dan heel dichtop elkaar steeds meer naar rechts tekend dat het het prins wordt..

kan het niet echt uitleggen geloof ik

zeg maar alsof het een flits is.. heel veel naast elkaar en dat ie dan van beest een prins wordt.. en dan als achtergrond een dans zaal..

hopelijk begrijp je het?

wij hebben wel eens voor BV iets anders moeten doen... een vel in 4 vakken verdelen. Eerst teken je vak 1 en dan vak 4, twee verschillende dingen. En in 2 en 3 teken je dan de over loop dingen..

ik kan zo slecht uitleggen sorry
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
wij hebben wel eens voor BV iets anders moeten doen... een vel in 4 vakken verdelen. Eerst teken je vak 1 en dan vak 4, twee verschillende dingen. En in 2 en 3 teken je dan de over loop dingen..
Zo iets moeten wij dus ook doen. Alleen dan op 3 vellen papier, vel één zou dan het beest zijn, vel 3 de prins, op vel 2 moet dan een 'tussenfase' komen.

En ik snap je uitleg best, hoor.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 17:08
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
misschien ook leuk.. vel 1 belle en het beest.. zoals in het begin van film, hij houdt haar toch gevangen.. en dan in de tweede dat ze zich meer naar elkaar draaien en het beest al langzaam veranderdin prins. en dan op de derde als prins en prinses dansend ofzo?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saaiseksueel zeg! #1680
Verwijderd
500 02-08-2012 10:56
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette
Ieke
0 16-04-2005 21:56
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11]
Donny must die
500 01-04-2005 18:27
Muziek Belle en het beest - Songteksten
Sirenie
18 29-04-2003 19:55
Verhalen & Gedichten La Belle et la Bete.
Ringmaster
9 26-09-2001 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32.