Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 17:35
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vanaf tien minuten (18:45), kunnen we weer vollop praten over charmed en alle witchcraft
wie gaat er allemaal kijken?

(fb;s, vroeger pastte charmed by het buffy&angel topic, maar nu is die topic alleen voor buffy&angel geworden, dus deze moet apart!)
__________________
a pill-popping jukebox
Advertentie
Oud 06-02-2003, 18:11
Verwijderd
Ik vind het wel jammer dat Ally McBeal niet meer komt.. ik vind Charmed ook een leuke serie, maar dit zijn herhalingen en die heb ik bijna allemaal gezien, en dan heb ik toch liever Ally McBeal afleveringen die ik niet gezien heb
Oud 06-02-2003, 18:45
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik vond het toch erg leuk om die eerste aflevering weer te zien!
__________________
In Chocolate We Trust.
Oud 06-02-2003, 19:39
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Ik vind het wel jammer dat Ally McBeal niet meer komt.. ik vind Charmed ook een leuke serie, maar dit zijn herhalingen en die heb ik bijna allemaal gezien, en dan heb ik toch liever Ally McBeal afleveringen die ik niet gezien heb
k'vond de nieuwe ally's niet meer zo leuk
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 06-02-2003, 19:57
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef:
k'vond de nieuwe ally's niet meer zo leuk
neej, ik ook niet
Maar ik had ze tenminste nog nooit gezien.. en ik vind Charmed wel leuk, maar niet zo leuk om alle afleveringen nog een keer te gaan zien.. hoewel die allereerste wel al lang geleden zijn
Oud 06-02-2003, 20:00
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Het eerste seizoen charmed is het leukste seizoen alleen ik heb ze al zovaak gezien.. ik ga in ieder geval de aflevering met de Woogyman weer kijken, en die ene waar piper veranderd in een Wendigo (weerwolf)
Oud 06-02-2003, 20:22
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Ik ga wel ff kijken als t kan... Heb de eerste seizoenen gemist dus...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 07-02-2003, 16:30
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ow charmed moest je het nog ni weten ik ben een MEGA fan (nick en avanter ) ik kan er geen dag zonder! Elke dag zie ik een aflv van S1,2,3,4 of van seizoen5(mijn favoriete seizoen door de magische, sprookjesachtige aflv) Mijn kamer hangt vol charmed, mijn geld gaat naar charmed ben lid van elk forum van harmed dat je maar kunt inbeelden
Conclusie: CHARMED ROCKS!
en als ik die herhalingen zien op Kanaal2 kan ik alle dialogen al meezeggen mama vind me geschift ik vind dat ook
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 07-02-2003, 17:01
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
Ow charmed moest je het nog ni weten ik ben een MEGA fan (nick en avanter ) ik kan er geen dag zonder! Elke dag zie ik een aflv van S1,2,3,4 of van seizoen5(mijn favoriete seizoen door de magische, sprookjesachtige aflv) Mijn kamer hangt vol charmed, mijn geld gaat naar charmed ben lid van elk forum van harmed dat je maar kunt inbeelden
Conclusie: CHARMED ROCKS!
en als ik die herhalingen zien op Kanaal2 kan ik alle dialogen al meezeggen mama vind me geschift ik vind dat ook
Ah.. hee weet jij of Charmed nog op dvd uitkomt? was geloof ik wel de bedoeling.. ooit
Oud 07-02-2003, 17:01
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Sven schreef:
Het eerste seizoen charmed is het leukste seizoen alleen ik heb ze al zovaak gezien.. ik ga in ieder geval de aflevering met de Woogyman weer kijken, en die ene waar piper veranderd in een Wendigo (weerwolf)
ow ja! die met die Wendigo is cool en dat ze Leo weer voor het eerst ontmoeten.. en naar de toekomst gaan en dat Phoebe dan op de brandstapel eindigt.. weeeeh
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Oud 07-02-2003, 17:06
Sven
Avatar van Sven
Sven is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
en naar de toekomst gaan en dat Phoebe dan op de brandstapel eindigt.. weeeeh
Ohja 'Morality Bites' is idd ook heel gaaf, das wel van seizoen 2 trouwens Prue met blond haar ziet er alleen niet uit

Ik mis prue alleen ik zou paige nu ook niet meer willen missen
Oud 07-02-2003, 20:04
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Sven schreef:
Ah.. hee weet jij of Charmed nog op dvd uitkomt? was geloof ik wel de bedoeling.. ooit
now now je weet toch dat Paramount altijd moeilijk doet In frankrijk, griekenland en italie hebben ze al een dvd "best of season3" en normaal gezien ging Seizoen1 op dvd/vhs uitkomen deze maand maar voorlopig is dat nog ni zo !
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 07-02-2003, 20:04
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Sven schreef:
Ohja 'Morality Bites' is idd ook heel gaaf, das wel van seizoen 2 trouwens Prue met blond haar ziet er alleen niet uit

Ik mis prue alleen ik zou paige nu ook niet meer willen missen
Paige rocks en in seizoen 5 doet ze haar haar rood heeeeeeel schoon!
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 07-02-2003, 22:44
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
misschien ben ik de enige maar vinden jullie ook dat de stemmen van Piper etc,..anders klinken??
ik vind dat ze veel hoger klinken,...en nee dat ligt niet aan mijn tv.
Oud 07-02-2003, 23:06
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ja, ik heb ze ook allemaal al gezien, maar het is wel leuk met Prue.
En de oude karakter van Phoebe vind ik veel leuker, lekker onbezorgd enzo.
Oud 08-02-2003, 15:44
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
iedereen is blij want Charmed komt ieder dag behlave mn papa en mama en zusje, want die vinden t maar stom
maar ik heb seizoen 1 en 2 nog nooit gezien, en kben ook aan t opnemen enzo zodat ik nog vaker kan zien
en nu ik Prue zo weer zag, zucht, toch jammer dat ze dr nier meer in zit mja Paige is koel

oow en idd dr haar S5 is koeeeeeel zeeer rood
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 08-02-2003, 15:46
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
Ow charmed moest je het nog ni weten ik ben een MEGA fan (nick en avanter ) ik kan er geen dag zonder! Elke dag zie ik een aflv van S1,2,3,4 of van seizoen5(mijn favoriete seizoen door de magische, sprookjesachtige aflv) Mijn kamer hangt vol charmed, mijn geld gaat naar charmed ben lid van elk forum van harmed dat je maar kunt inbeelden
Conclusie: CHARMED ROCKS!
en als ik die herhalingen zien op Kanaal2 kan ik alle dialogen al meezeggen mama vind me geschift ik vind dat ook
geschift? neeeh...btje geobsedeerd maybe ma ni geschift
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Oud 17-02-2003, 23:51
mizegh
mizegh is offline
CHARMED ROELZZ!!!

(Ik wil alleen ff vragen wrom mijn oude topic gesloten wordt, omdat er al eentje was.. terwijl mijn topic duidelijk een jaar eerder hier was dan deze)
__________________
We have not intherited the earth from our fathers, we are borrowing it from our children Naar: Lester Brown
Ads door Google
Oud 18-02-2003, 14:25
LHCleo
LHCleo is offline
vind Charmed echt vet!! vind alleen wel wat minder dat Prue dood is... maar ja...
__________________
****STARS****
Oud 18-02-2003, 15:12
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
LHCleo schreef:
vind Charmed echt vet!! vind alleen wel wat minder dat Prue dood is... maar ja...
dat is zo, mja daarom is het zo leuk dat het nu weer iedere dag komt en t vanaf seizoen 1 herhaald wordt, kunnen we weer lekker van de 'echte' Charmed Ones genieten
hoewel Paige zeer zeker ook heel erg koel is!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 18-02-2003, 16:09
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
vond de vorige aflevering wel beetje triest
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 18-02-2003, 17:05
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef:
vond de vorige aflevering wel beetje triest
van gisteren? dat Andy zei dattie niet met Prue verder zou gaan als ze zou zeggen dat ze een heks was? ja die was wel een beetje sneu...maar wel weer grappig dat gedoe met Piper en t restaurant...die vent echt zo van ' als je dat nou al veeeel eerder had gezegd ' en ooow Leo en Piper hebben voor t eerst gezoend!!! zooo lief
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 18-02-2003, 17:22
scala
scala is offline
owja goed dat je het zegt, ga ik zo fijn even kijken ik vergeet het altijd omdat het zo vroeg is, ben ik altijd met andere dingen bezig maarrr vandaag grote uitzondering

ik vind het wel koel die herhalingen, want toen keek ik het nog niet. hoewel je wel duidelijk ziet dat de serie sterk verbeterd is! betere special effects, ander soort beeld, etc. hoelang bestaat charmed nu eigelijk?
Oud 18-02-2003, 20:28
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
scala schreef:

ik vind het wel koel die herhalingen, want toen keek ik het nog niet. hoewel je wel duidelijk ziet dat de serie sterk verbeterd is! betere special effects, ander soort beeld, etc. hoelang bestaat charmed nu eigelijk?
charmed bestaat sinds 1998,..maar kweet nie wanneer ze het bij ons zijn gaan uitzenden,...
Oud 19-02-2003, 13:28
LHCleo
LHCleo is offline
Citaat:
nathalie schreef:
charmed bestaat sinds 1998,..maar kweet nie wanneer ze het bij ons zijn gaan uitzenden,...
volgens mij al begin 2000, maar dat kan ik ook fout hebben. Ze hebben het in iedergeval al een keer eerder herhaalt, hoe vaka weet ik niet.

K vind Paige wel leuk, maar om 1 of andere reden vind ik Prue toch leuker. Misschien wel omdat zij goed de oudste kan spelen, hoewel Piper dat ook redelijk goed doet. Vond trouwens in het laatste seizoen wel jammer dat bijna alles over Cole en Phoebe ging, werd op een gegeven moment, een heel klein beetje saai.
__________________
****STARS****
Advertentie
Oud 19-02-2003, 19:44
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
In amerika is charmed idd begonnen in 1998 en loopt nog steeds! Ze zijn van plan om nog 2 seizoenene bij te doen seizoen 6 ligt all99% vast door de hoge kijkcijfers! Zondag is
Spoiler
en ze gaan 23 aflv doen ipv 22!
Ook gaat charmed op kanaal2 ELKE WERKDAG komen vanaf 2 maart volgens mij kan kanaal2 niet beslissen wat ze willen!
Paige is wat wennen in seizoen 5 is ze echt beter dan Prue (vind ik toch )
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 19-02-2003, 19:45
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Maar voor het moment ben ik wat depri want ik kan nergens 5x15 the day that magic died oftewel Special Delevery vinden
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 19-02-2003, 20:44
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
SPOILER seizoen 5!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
waarom is de baby een jongen en waarom staat er bij tvtome dat die half-heks is?? dat kan toch nie (het ging toch alleen van dochter op dochter?? )
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
EINDE SPOILER
Oud 20-02-2003, 18:59
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
verklaring SPOILER
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
Piper is in verwachting van een jongen genoemd Matthew Halliwel Wyatt die half heks is half whitlighter zoals paige!
Heks zijn kan ni aleen worden overgegeven worden van vrouw naar vrouw en tis een jongen omdat de toekomst kan worden veranderd! Zie prue die nog leefde in Morality Bites
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 20-02-2003, 19:19
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
vraagje spoiler
*
*
*
*
*
**
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
*
*
*
maar ze zeiden in een van die afleveringen toch dat het alleen van dochter op dochter kan?? of ben ik nou gewoon achterlijk??
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Oud 20-02-2003, 19:23
Hopla
Avatar van Hopla
Hopla is offline
charmed is super cool!!

ik vind het niet echt leuk dat ze weer helemaal opnieuw gaan beginnen met uitzenden, het was net zo spannend....

maar de meeste afleveringen heb ik nog niet gezien dus, ik ben rond charmed-tijd weer aan de buis gekluisterd.
Oud 21-02-2003, 12:37
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Charmed is echt super leuk! Alleen heel jammer dat Shannen Doherty eruit is want die nieuwe series zijn veel minder leuk zonder haar. Dus goed dat de oude series nu weer op t.v. zijn!!!
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Oud 21-02-2003, 13:34
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
nathalie schreef:

maar ze zeiden in een van die afleveringen toch dat het alleen van dochter op dochter kan?? of ben ik nou gewoon achterlijk??
*
nee dat hebben ze idd gezegd, maar t komt denk ik omdat leo natuurlijk ook niet een gewoon persoon is...dus het kind heeft wat krachten van The Charmed Ones, en ook wat van leo, dus dan kan t wel denk ik ofso...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-02-2003, 19:06
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Prue..... YAY
__________________
I'll find you.
Oud 23-02-2003, 12:23
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
aflevering van afgelopen vrijdag (The Wendigo) was echt superrrr ik vond m echt koel! morgen gaat die moeder hun waarschuwen, ben benieuwd zal wel weer drama worden, want ja ze hebben hun mama natuurlijk langgg niet meer gezien enzo blaaaat, wel leuk dus
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 23-02-2003, 12:45
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
aflevering van afgelopen vrijdag (The Wendigo) was echt superrrr ik vond m echt koel! morgen gaat die moeder hun waarschuwen, ben benieuwd zal wel weer drama worden, want ja ze hebben hun mama natuurlijk langgg niet meer gezien enzo blaaaat, wel leuk dus
had je ook gezien dat Christina Milian er in mee speelde?? zij was dat vermiste meisje,...khad toevallig iets over haar opgezocht en toen stond dat zij daar 's in mee had gespeeld,...anders had ik d'r waarschijnljk nie herkend
Ads door Google
Oud 23-02-2003, 14:24
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
nathalie schreef:
had je ook gezien dat Christina Milian er in mee speelde?? zij was dat vermiste meisje,...khad toevallig iets over haar opgezocht en toen stond dat zij daar 's in mee had gespeeld,...anders had ik d'r waarschijnljk nie herkend
huh maar daar was ze dik? was ze dat echt?grappig nou ik heb dr niet herkend hoor maar kheb t opgenomen, als k nog een x kijk zal k wel s ff opletten
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 23-02-2003, 15:47
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef:
huh maar daar was ze dik? was ze dat echt?grappig nou ik heb dr niet herkend hoor maar kheb t opgenomen, als k nog een x kijk zal k wel s ff opletten
ik herkende haar wel
maar vond haar ook best wel dikkig
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 24-02-2003, 16:33
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
UP
Btw over zangeressen gesproken in de 100ste aflvering zingt Michelle Brench in P3!
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 25-02-2003, 16:18
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
UP
Btw over zangeressen gesproken in de 100ste aflvering zingt Michelle Brench in P3!
ja klopt tenminste voor zover ik mij nog kan herinneren welk liedje zingt ze ook alweer??

ik vond de aflevering van gister trouwens errug mooi! dat 'I love you' gedoe was wel schattig enzo en Prue op t einde...ja ik vond t een mooie maar zielige aflevering ben benieuwd offie vanavond ook weer zo goed is!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 25-02-2003, 19:03
Verwijderd
*is Leo-addict* Leo roelt! Wrom is 'ie nou weer weg
Oud 25-02-2003, 19:08
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
*is Leo-addict* Leo roelt! Wrom is 'ie nou weer weg
naja hij komt snel weer terug toch?? TOCH?!

lievige aflevering vandaag schattig jongetje trouwens was dat en ik begin het steeds jammerder te vinden dat prue doodgaat
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 25-02-2003, 19:42
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Tuurlijk komt Leo terug MAAR in seizoen 5 aflv 18 "cat house" komt leo te weten dat piper vroeger nog een verloving had!

En michelle brench zong Goodbye to you
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 25-02-2003, 20:05
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
charmedboy schreef:
Tuurlijk komt Leo terug MAAR in seizoen 5 aflv 18 "cat house" komt leo te weten dat piper vroeger nog een verloving had!

En michelle brench zong Goodbye to you
verloving welke verloving??? (volgens mij word ik seniel ofzo hoor)
Oud 26-02-2003, 12:14
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
nathalie schreef:
verloving welke verloving??? (volgens mij word ik seniel ofzo hoor)
dat is wat heel charmed spoiler land zich nu aant afvragen is
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 26-02-2003, 20:50
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Owja wisten jullie al dat seizoen 5 23 aflv bevat ipv van 22 en dat seizoen 6 is bevestig? Neen? dan weet je het nu
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 27-02-2003, 12:43
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Ik wil "All Hell Breaks Loose" zien, dat vind ik de beste aflevering
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 28-02-2003, 14:46
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Ik wil "All Hell Breaks Loose" zien, dat vind ik de beste aflevering
Ja, me too. Echt zielig
__________________
I'll find you.
Oud 28-02-2003, 16:50
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Ik wil "All Hell Breaks Loose" zien, dat vind ik de beste aflevering
heb 3/4 van de aflv zitten te
na de 2de keer 1/2 van de aflv
na de 3de keer: paar traantjes
4de keer: niets
5: niets
aflv 3 maanden niet gezien
6de keer: terug
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 01-03-2003, 06:35
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Die aflevering van gisteren was mooi, dat ze terug in de tijd gingen om hun moeder te waarschuwen.
__________________
In Chocolate We Trust.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een Charmed aflevering
CharmingPiper
15 08-07-2004 19:47
Films, TV & Radio [Charmed]100ste Aflv Trailer
Apomes
7 14-01-2003 17:31
Films, TV & Radio Charmed
Fanny
3 30-05-2002 16:07
Films, TV & Radio Charmed Site
Apomes
7 08-05-2002 22:25
Films, TV & Radio Nieuwe Programmering: Buffy, Angel en Charmed
Verwijderd
58 13-04-2002 10:40
Films, TV & Radio Nieuws van het Charmed-front:
Verwijderd
5 21-11-2001 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.