Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2013, 00:23
Featherbirds
Featherbirds is offline
Hee allemaal,

Ik wilde dit eigenlijk plaatsen op mijn oude account, toen hij ineens geblokeerd was, ofzoiets. Vast omdat ik er een lange tijd niet opgezeten heb. En aangezien ik een dringende vraag had had ik geen zin om te wachten en besloot ik, met veel moeite, een nieuw account aan te maken.

Nu mijn probleem.. Ik heb onlangs een leuke jongen ontmoet via een groepsapp, en na voorgesteld en enkele dagen gepraat te hebben zonder dat we elkaar echt kende, kwamen we erachter dat we elkaar wél kende, en dat al vanaf dat we jonge kinderen waren. Ik ben over een halfjaar 15 en hij is net 17, dus geen probleem vond ik, maar vroeger was hij altijd een 'grote jongen' in mijn ogen. Iniedergeval.. ik vond hem helemaal geweldig enzo, ik dacht alleen maar aan hem, terwijl ik dat geeneens wilde en het eigenlijk nergens op sloeg aangezien we nog maar enkele, wel erg leuke en een tikkeltje romantische, gesprekken op whats app hebben gehad. Maar laatst kwam ik er achter dat hij blijkbaar ook met een andere meisje praatte, ik weet niet of dit eenmalig was of niet, en die gesprekken waarschijnlijk hetzelfde verliepen als die van ons.. Misschien is het in zijn ogen helemaal niet zo tussen ons als ik dacht, maar misschien ook wel.. Is het raar als hij ook met andere meisjes op zo'n manier praat? En.. sinds ik dat weet, denk ik ook niet meer de hele tijd aan hem enzo.. Betekent dat iets?

Hulp is welkom! Bedankt!

Groetjes, Merel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2013, 08:40
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Misschien ben je een beetje op hem afgeknapt omdat hij met andere meisjes praat?
Waarschijnlijk was je meer onder de indruk van hem omdat hij in je ogen altijd zo'n grote jongen was, terwijl er maar 2 jaar verschil tussen jullie zit? (misschien ben je enig kind of de oudste?)
Ik zou gewoon met hem blijven appen, maar meer IRL met hem kletsen. Dan kom je er sneller achter hoe/wie/wat/waar dan achter een mobieltje of computerscherm.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 09:39
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Misschien ben je een beetje op hem afgeknapt omdat hij met andere meisjes praat?
Waarschijnlijk was je meer onder de indruk van hem omdat hij in je ogen altijd zo'n grote jongen was, terwijl er maar 2 jaar verschil tussen jullie zit? (misschien ben je enig kind of de oudste?)
Ik zou gewoon met hem blijven appen, maar meer IRL met hem kletsen. Dan kom je er sneller achter hoe/wie/wat/waar dan achter een mobieltje of computerscherm.

dit. en jullie hebben nu niks. dus hij mag appen met wie hij wil. hebben jullie wat....tja dan is het anders als hij romantisch met een ander appt
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 09:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Hoe weet je dat hij met anderen appt en wat er in die berichten staat?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 10:40
Verwijderd
Oh noes, hij praat met andere meisjes. Laat hem in elkaar slaan door je broer.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 16:41
Featherbirds
Featherbirds is offline
Citaat:
Misschien ben je een beetje op hem afgeknapt omdat hij met andere meisjes praat?
Waarschijnlijk was je meer onder de indruk van hem omdat hij in je ogen altijd zo'n grote jongen was, terwijl er maar 2 jaar verschil tussen jullie zit? (misschien ben je enig kind of de oudste?)
Ik zou gewoon met hem blijven appen, maar meer IRL met hem kletsen. Dan kom je er sneller achter hoe/wie/wat/waar dan achter een mobieltje of computerscherm.
Inderdaad, ik ben enig kind. Maar onze ouders waren bevriend, en daardoor kwam ik daar best vaak. Ik zat bijvoorbeeld in groep zes en hij al in de eerste, dat bedoel ik met grote jongen.
Maar.. Je hebt denk ik wel gelijk, alleen ik weet dan niet hoe ik met hem af moet spreken. En als die vader me ziet, zal hij ook wel denken.. Aangezien ik waarschijnlijk in zijn ogen een jong, onschuldig meisje ben. Hem heb ik namelijk ook al enkele jaren niet meer gezien.

Citaat:
Hoe weet je dat hij met anderen appt en wat er in die berichten staat?
Een vriendin van me had gezegd dat ze hun gesprek had gelezen, en toen ik vroeg waar het over ging zij ze dat.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 08:48
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
En als die vader me ziet, zal hij ook wel denken.. Aangezien ik waarschijnlijk in zijn ogen een jong, onschuldig meisje ben. Hem heb ik namelijk ook al enkele jaren niet meer gezien..
Erm... Kan je gedachten lezen? Neee? Dat dacht ik al!

Doe dit vooral niet!!! Ga jezelf niet beperken en hou gewoon alle opties open. Je maakt jezelf zo helemaal gek! Enne.. niemand kan aan je neus zien of je onschuldig dan wel maagd bent of niet.
Er staat ook niets op je voorhoofd dus gewoon lekker relaxt doen.

Wat kan jou het schelen wat je as schoonvader denkt? Lekker belangrijk!
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2013, 16:27
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
is het raar om op meer dan 1 paard te wedden?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 10:41
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Je hoeft toch niet bij hem thuis af te spreken? In het echt merk je toch veel beter of de vonk over slaat dan op whatsapp, mensen kunnen zich heel anders voordoen dan ze zijn, bijvoorbeeld omdat ze tijd hebben om over hun antwoorden na te denken.

Als blijkt dat jullie elkaar in het echt ook leuk vinden en uiteindelijk verkering krijgen, dan kun je pas van hem vragen dat hij misschien eens wat minder met andere meisjes flirt (maar gewoon praten moet altijd kunnen hoor).
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 21:46
Featherbirds
Featherbirds is offline
Citaat:
Erm... Kan je gedachten lezen? Neee? Dat dacht ik al!

Doe dit vooral niet!!! Ga jezelf niet beperken en hou gewoon alle opties open. Je maakt jezelf zo helemaal gek! Enne.. niemand kan aan je neus zien of je onschuldig dan wel maagd bent of niet.
Er staat ook niets op je voorhoofd dus gewoon lekker relaxt doen.

Wat kan jou het schelen wat je as schoonvader denkt? Lekker belangrijk!
Tja.. Dat is dan ook weer waar. Ik sta er om bekend dat ik me druk maak om van alles en nog wat, wat achteraf eigenlijk helemaal niet nodig blijkt te zijn. Hahaha.

Citaat:
is het raar om op meer dan 1 paard te wedden?
Dat is een goeie! Je hebt echt helemaal gelijk

Citaat:
Je hoeft toch niet bij hem thuis af te spreken? In het echt merk je toch veel beter of de vonk over slaat dan op whatsapp, mensen kunnen zich heel anders voordoen dan ze zijn, bijvoorbeeld omdat ze tijd hebben om over hun antwoorden na te denken.

Als blijkt dat jullie elkaar in het echt ook leuk vinden en uiteindelijk verkering krijgen, dan kun je pas van hem vragen dat hij misschien eens wat minder met andere meisjes flirt (maar gewoon praten moet altijd kunnen hoor).
Ja, inderdaad. Bedankt voor de hulp!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 15:10
Heer Wil
Heer Wil is offline
Zolang hij niks met een van jullie meiden heeft spreidt hij als een ware player zijn winkansen. Misschien als het tussen jullie iets serieuzer wordt, je iets te eisen hebt wat betreft zijn appgedrag maar voorlopig is zoiets heel gewoon. Of het iets betekent dat je minder aan hem denkt kan ik beter aan jou vragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?
Verwijderd
42 19-05-2005 19:33
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 16:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 13:13
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 22:29
Psychologie wat moet ik nou?
sweatbear
7 26-06-2002 13:23
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen??
ongekend
5 22-02-2002 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.