Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2013, 12:02
Trietje73
Trietje73 is offline
Goedemiddag,

Ik zit een beetje met een probleempje. Ik ben met een jongen bezig, hebben nu 2 "dates" gehad en dat was gewoon leuk. Eerste date ook gezoend. Nu is het echt een leuke jongen met ik kan het niet helpen dat ik gewoon zo kritisch ben. Hij is even oud als mij maar hij gedraagt zich soms echt nog wat jonger en dan "erger" ik mezelf wel eens in mezelf een beetje. Toch na de date denk ik constant aan hem maar die momentjes van ergernis doen me toch heel erg piekeren over de situatie. Ook vraag ik me dan af wat mijn familie van hem gaat vinden.
Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2013, 13:21
Verwijderd
Ik zou nog eens afspreken en kijken of dat gevoel blijft. Het is vrij simpel: je hebt doorgaans toch wel iets aan liefde/verliefdheid nodig. Zodra die er is, wordt de rest onbelangrijk. Irritante dingen vallen veel minder op. Blijf je irritaties houden, dan is er te weinig positiefs tussen jullie aan de hand om die te negeren. Maar probeer het wél nog een of meerdere dates. Kritische mensen 'besluiten' vaak al te snel dat er niks in zit en verder daten doelloos is. Zo blijven ze inderdaad alleen door hun kritiek.


Kan ook best zijn dat ie fucking irritant is hoor, dat spreek ik niet tegen, maar kunnen wij ook niet inschatten via internet, en al helemaal niet voor een ander.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 14:13
Trietje73
Trietje73 is offline
Bedankt! Ja ik ga ook nog wel met hem afspreken hoor maar ik word gek van die twijfels en dat piekeren. Je kan natuurlijk nooit weten of het goed zal gaan als je wat neemt maar ik heb het idee dat hij wel helemaal gek van mij is en als we dan straks wat hebben en ik merk toch dat het niet goed gaat dan komt het harder aan als je er dan mee kapt dan dat je nu zegt dat je het toch niet zitten.. lastig allemaal!

groetjes
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 21:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt! Ja ik ga ook nog wel met hem afspreken hoor maar ik word gek van die twijfels en dat piekeren. Je kan natuurlijk nooit weten of het goed zal gaan als je wat neemt maar ik heb het idee dat hij wel helemaal gek van mij is en als we dan straks wat hebben en ik merk toch dat het niet goed gaat dan komt het harder aan als je er dan mee kapt dan dat je nu zegt dat je het toch niet zitten.. lastig allemaal!

groetjes
Gewoon duidelijk je grenzen aangeven en niet al te hard van stapel lopen. Dan kan je het prima proberen. Als het niet loopt, jammer dan, geen man overboord, daar kom je echt wel weer overheen. Mocht het wel goed gaan; gewoon lekker van genieten!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Lijntopic #28
Mara
478 10-01-2005 09:54
Lichaam & Gezondheid Me & ms
Ninnoc
53 07-09-2003 13:33
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.