Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2013, 18:07
Midge123
Midge123 is offline
Hallo allemaal,

Ik zit met iets en weet niet wat ik hier mee moet doen. Er is namelijk een meisje op school die ik leuk vindt. Alleen het probleem is dat dit al het tweede jaar is dat ik bij haar in de klas zit en haar eigenlijk nooit spreek. Hoe moet ik dit aanpakken? Ik lees vaak dat je gewoon een praatje moet maken, maar daar ben ik niet zo heeeeeeel goed in :{ .
Ik hoop dat iemand tips voor mij heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2013, 21:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Toch gewoon een praatje maken! Zorg dat je in de les bij haar in de buurt zit, in de bank voor haar of dicht naast haar, dat maakt het makkelijker om een gesprek aan te knopen. Zonder contact zal je nooit verder komen, dus zet je over die angst heen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-10-2013, 20:30
westerhoven20
westerhoven20 is offline
Ik heb ook iemand op het oog... ik weet dat zij van honden houdt en die heeft ze niet. Ik wel dus vraag ik haar regelmatig of ze mee wilt wandelen. Meestal drinken we dan nog wat.

Mijn punt is dus zoek een manier om met haar in contact te komen. Ik vondt het ook SUPER spannend toen ik het haar vroeg... Probeer iets te zoeken wat jullie beide kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 21:36
anonieme dj
anonieme dj is offline
als je haar niet goed kent vind je haar alleen knap want dan weet je niet eens of ze ook echt aardig is
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 23:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Als je al 2 jaar met haar in de klas zit en nooit met haar praat lijkt het me dat het voor haar nogal uit de lucht komt vallen, zou eerst maar eens gewoon gezellig gaan doen ipv op je eilandje blijven zitten
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 11:20
Verwijderd
Wel spreken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 15:20
Heer Wil
Heer Wil is offline
Had je nog andere tips verwacht behalve haar te spreken? want dan zal ik de moeite gaan nemen na te denken...
Nadat je haar überhaupt ooit gesproken hebt weet je misschien wat ze leuk vindt en kun je daar iets mee doen. Maar als jij haar niet kent, kom ik ook niet veel te weten
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 22:28
Verwijderd
Als je praten moeilijk vindt kan je ook het ijs breken door een baksteen in haar gezicht te gooien. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2013, 22:03
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
Als je praten moeilijk vindt kan je ook het ijs breken door een baksteen in haar gezicht te gooien. Ofzo.
Classic
Heb je wel een paar maanden de tijd om na te denken wat je wilt zeggen, voordat zij überhaupt kan praten.


Gewoon een gesprek aanknopen dus, en niet van tevoren bang zijn dat het misgaat.
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 14:27
soufianne
soufianne is offline
beste,
Je moet je angsten overwinnen je kunt misschien een gesprek voorbereiden
voor je met haar in conversatie gaat.
Na een tijdje als je dat meisje beter leert kennen dan kun je pas echt weten of je haar leuk vind of niet
Eens dat je haar kent dan zul je niet meer bang zijn om met haar te praten
en zal het gesprek veel beter gaan.
ik wens je alvast veel succes mvg soufianne
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mooi meisje op school, hoe vraag ik haar twitter?
djdamian1999
13 24-03-2013 18:18
Psychologie Geen vrienden en niet populair op school
Retroflex
12 04-10-2011 08:50
Algemene schoolzaken voel jij je nog veillig op school?
tikmaarwat
49 19-10-2004 18:28
Algemene schoolzaken meisje overleden bij ons op school :(
Verwijderd
114 28-01-2004 09:20
Liefde & Relatie Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal)
Xerxes
4 27-04-2003 17:48
Psychologie Dip, ruzie willen met iedereen, maar dan alleen op school....
Parlaatje
14 04-04-2003 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.