Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2013, 18:49
Naamisgeheim
Naamisgeheim is offline
Hallo allemaal,

Ik zit nu in de vijfde klas, en zit sinds vorig jaar bij een meisje in de klas.waar ik al vrij snel verliefd op ben geworden. En je raad het al: ik durf het niet te zeggen.

Ze is een mooie leuke spontane sociale en aardige meid van 16. Ik ben ook 16. Ik vind mezelf eigenlijk niet zo mooi waardoor ik misschien (onbewust) niet zo zelfverzekerd ben. Ik heb niet echt hobby's. ook ben ik niet.echt iemsnd die snel de stoute schoenen aantrekt. Ik niet onverzorgd ofzo. Ik ben denk ik wel gewoon aardig en sociaal.

Af en toe zit ik naast haar in de les, maar de gesprekken gaan dan niet echt diep. Ik merk op geen enkele manier dat ze mij leuk vind dus ik ben best bang om te worden afgewezen. Bovendien is ze op school haast nooit alleen waardoor ik het niet eens zou kunnen vragen (al zou ik het willen).

Eigenlijk weet ik niet eens of ze al een vriend heeft. Ik hoor haar er nooit over praten maar ik dacht er van iemand anders wel eens over gehoord te hebben. Ik weet dus eigenlijk niet hoe ik dit moet aanpakken. Ik weet dat jullie gaan zeggen: zeg het haar gewoon. Maar dat durf ik simpelweg niet.
2 goede vrienden weten het trouwens ook dus dat is ook best lastig (zij vertellen het echt niet door, zo zijn ze niet, maar toch...).wat te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2013, 19:00
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Ik snap eigenlijk wel waarom je het niet durft te vertellen! Mij lijkt het ook lastig, onzekerheid is altijd stom. Maar vind je een meisje niet leuker als je diepgaande gesprekken met haar kan voeren? Vind je haar ook leuk om haar innerlijk? Ik zou nog even wachten met het haar zeggen, en probeer soms een gesprek met haar te voeren en te zorgen dat ze jou misschien ook beter kan leren kennen. Als je het heel gezellig met haar hebt is het misschien minder lastig om het te zeggen. Maak je vooral geen zorgen, verliefd zijn heeft ook positieve kanten xx
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 08:01
thesombrero
Avatar van thesombrero
thesombrero is offline
Verdiep ns in haar leven. Als je haar op facebook kan vinden bekijk haar pagina ns. Je weet dan al wat ze leuk vind en van alles.

De beste manier is natuurlijk om op haar af te stappen. Fuck it wat de rest denkt. Je merkt dan zelf wel of ze iets in je ziet zitten of niet.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 21:25
anonieme dj
anonieme dj is offline
haha gewoon met haar proberen te praten als ze je aankijk lachen (niet hardop maar zon lag van swagger) als je niet tevreden over jezelf bet qau uiterlijk kijk wat anderen dragen of hoe ze hun haar doen. en maak grapjes geen beledingende maar gewoon leuke grapjes dan val je meer op en probeer veel leuke dingen op social media te zetten zodat mensen denken dat je vaak leuke dingen doet dit geeft high status aan en probeer veel buiten met mensen te chillen als je dat doet verbeter je je sociaale vaardigheden en praat je makkelijker met mensen dus ook met haar en ga er dan gewoon opaf ga met haar en haar vrienden/vriendinen praten en met haar een normale hoe gaat het kan wonderen doen

ps nooit gedacht dat een 13 jarige meer ervaring met dit soort dingen heeft als een 16 jarige kom onder die steen vandaan gast verstop je niet meer!!!!!!!!

Laatst gewijzigd op 15-10-2013 om 21:28. Reden: spel fouten
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 21:30
American Psycho
Avatar van American Psycho
American Psycho is offline
Citaat:
ps nooit gedacht dat een 13 jarige meer ervaring met dit soort dingen heeft als een 16 jarige kom onder die steen vandaan gast verstop je niet meer!!!!!!!!

gelukkig is dit ook niet zo. en je bent ook geen dj
__________________
Where's Bizarre at?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 21:56
anonieme dj
anonieme dj is offline
eh jawel ik ben alleen niet bekent maar is dit niet een beetje oftopic
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
ps nooit gedacht dat een 13 jarige meer ervaring met dit soort dingen heeft als een 16 jarige kom onder die steen vandaan gast verstop je niet meer!!!!!!!!
Ervaringen en denken hoe het moet zijn andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 15:26
Heer Wil
Heer Wil is offline
Citaat:
haha gewoon met haar proberen te praten als ze je aankijk lachen (niet hardop maar zon lag van swagger) als je niet tevreden over jezelf bet qau uiterlijk kijk wat anderen dragen of hoe ze hun haar doen. en maak grapjes geen beledingende maar gewoon leuke grapjes dan val je meer op en probeer veel leuke dingen op social media te zetten zodat mensen denken dat je vaak leuke dingen doet dit geeft high status aan en probeer veel buiten met mensen te chillen als je dat doet verbeter je je sociaale vaardigheden en praat je makkelijker met mensen dus ook met haar en ga er dan gewoon opaf ga met haar en haar vrienden/vriendinen praten en met haar een normale hoe gaat het kan wonderen doen

ps nooit gedacht dat een 13 jarige meer ervaring met dit soort dingen heeft als een 16 jarige kom onder die steen vandaan gast verstop je niet meer!!!!!!!!
Behalve de algemene kennis die de TS waarschijnlijk al had denk ik niet jij meer kennis hebt dan hem. En dingen op social media zetten geeft geen "highstatus", de dingen die je hebt gedaan tegen haar persoonlijk vertellen doen dat (=highstatusswag) veel meer.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 14:37
soufianne
soufianne is offline
beste,
je moet gewoon je angsten overwinnen ,berijd anders eens een gesprek voor
en als je haar echt goed leert kennen dan kun je haar vertellen over je gevoelens
en als je haar echt leert kennen dan pas kun je weten of je haar leuk vind of niet
ik wens je alvast succes mvg soufianne
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 12:03
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
haha gewoon met haar proberen te praten als ze je aankijk lachen (niet hardop maar zon lag van swagger)
Wat?

Citaat:
en probeer veel leuke dingen op social media te zetten zodat mensen denken dat je vaak leuke dingen doet dit geeft high status aan
Nee, doe maar niet.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 14:21
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
In plaats van het wel of niet vertellen dat je verliefd op haar bent zou ik het eerst wat rustiger aan doen en haar mee uit vragen. En wat soufianne zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje uit mijn klas
Verwijderd
6 06-11-2012 16:19
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas. NAdeel?
Verwijderd
13 12-06-2011 21:07
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas
Thew
15 09-06-2011 08:18
Liefde & Relatie Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen
GroeneDag
16 07-02-2010 18:53
Liefde & Relatie Meisje uit de klas
Dirkieboy
22 09-11-2009 15:33
Psychologie Meisje uit de klas..
Ramia
15 07-03-2006 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.