Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2013, 21:25
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
Hallo,

ik ben 16 jaar en ben nog altijd verlegen bij meisjes...zeker bij m'n crush.
Ze komt op bezoek met haar ouders omdat mijn ouders ze hebben uitgenodigd.
Hoe moet ik haar ontvangen, hoe moet ik mijn zenuwen onder bedwang houden?
De vorige keer kwam ze ook en namen mijn zenuwen me helemaal over en ik wist
niet wat ik moest doen. Ik zat daar maar in mijn kamer met haar naast me, ik wist niet over wat ik moest praten, zo akelige stiltes dan zijn we maar naar beneden gegaan en samen tv gekeken. Dat was natuurlijk al een paar jaar geleden maar nu komt ze nog eens en ik wil haar het gemakkelijk maken en haar comfortabel laten voelen. Ze heeft zelf ook problemen thuis gehad en ik wil het haar niet nog moeilijker maken. Sorry voor de lange tekst maar volgende week komt ze al dus ik wil graag zo snel mogelijk antwoorden. Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2013, 22:42
joeryvg
joeryvg is offline
Hey,

Ik snap je probleem wel, als ze dan binnenkomt heb je vast geen idee wat je moet zeggen en hoe je het aan moet pakken enzo. Het enige dat ik je kan aanraden is, wees gewoon jezelf! Probeer eerst een gesprekje met haar te voeren en later kun je natuurlijk je kans proberen te wagen door haar te vragen of ze een keer met jou samen wat wil gaan drinken. Oke je vindt haar leuk, maar relax Je hebt niks te verliezen he, je kunt alleen maar iets 'winnen'. Als je gewoon jezelf bent en er een gezellig avondje van maakt dan komt het vast goed

Succes!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 23:15
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Uh, ze is een paar jaar gelden bij jullie op bezoek geweest en nu komt ze "alweer"? Ik mag aannemen dat jullie elkaar in die paar jaar nog wel eens hebben gezien en wat hebben jullie toen gedaan?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 07:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Uh, ze is een paar jaar gelden bij jullie op bezoek geweest en nu komt ze "alweer"? Ik mag aannemen dat jullie elkaar in die paar jaar nog wel eens hebben gezien en wat hebben jullie toen gedaan?
Of ken je haar omdat jullie ouders bevriend zijn?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 17:56
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
Nou ik ken haar van de lagere school, toen we van elkaar "weg gingen" door naar het middelbaar te gaan, zagen we elkaar niet meer, maar toen ik op reis ging naar Spanje kwam ik haar toevallig tegen in het zelfde hotel, maar dat is al 5 jaar geleden. Ik ben zelf nog een paar keer naar haar thuis geweest, met andere woorden, we zijn goeie vrienden. En dat wil ik niet kapot maken door iets met haar te proberen beginnen. Zei komt gewoon minder naar mij en inderdaad, de laatste keer dat ik haar heb gezien was in het begin van het schooljaar op een festival. Mijn ouders zijn trouwens goeie vrienden van haar ouders
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 18:00
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Doe niet waar je zelf een hekel aan hebt, akelige stiltes Zorg dat het gesprek gaande blijft. Als je dit moeilijk vindt, bedenk van te voren dan misschien even iets ofzo haha. Praat over school, over vrienden, hobby's. Haha, verder weet ik het ook niet, best lastig idd xx
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 20:58
Verwijderd
Een stilte is helemaal niet zo verkeerd, hoor. Beter dan gekunsteld de boel op gang houden. En mocht er qua vriendschap óf relatie meer in zitten, dan op zich zou een gesprek vroeg of laat moeten lukken. Loopt het totaal niet, dan is 'meer' ook helemaal niet meer je doel. Doe gewoon wat je leuk vindt! Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 21:55
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
Bedankt allemaal voor de tips en atwoorden ^^ nu ben ik al wat minder gestrest voor deze zaterdag
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 06:46
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Wat doe je normaal als je alleen bent op je kamer? Heb je een hobby? Laat het haar zien, ga er mee aan de slag, laat haar gewoon kijken of meedoen. Vraag haar wat zij leuk vindt en doet als ze alleen is.
TV kijken of Youtube afstruinen kan ook, vraag wederom wat zij leuk vindt (en doe alsof jij dat ook wel wil zien). Stilte is niet erg, jullie zijn met z'n tweeën, waarom moet JIJ alle stiltes opvullen?
Maar nu waar het je echt om gaat; het is je crush. Wil je het haar vertellen of wil je wachten tot het te laat is? Je kan eens subtiel vragen of ze een vriendje heeft en dan erg blij reageren als ze "nee" zegt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 19:27
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
Ik weet dat ze geen vriend heeft allesinds, ik weet gewoon niet of ze ook voor mij valt...en ik durf het ook niet te vragen omd ik misschien kan worden afgewezen, en dat wil ik zo liefst mogelijk vermijden. Ik zal maar gewoon mezelf blijven en misschien komt het allemaal wel nog goed :/
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 20:26
Verwijderd
Je hebt haar een tijd niet gesproken dus als je haar de liefde verklaart dan moet dat best wel raar aankomen bij haar...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 23:43
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
..en ik durf het ook niet te vragen omd ik misschien kan worden afgewezen,
Met deze gedachte hebben heel veel mensen achteraf spijt gehad.
Citaat:
Ik zal maar gewoon mezelf blijven
Dat sowieso, hoewel het misschien wel de moeite is aan je onzekerheid te werken.

Verder heeft Koningkarl ook wel gelijk, eerst maar wat opwarmen, niet met een koude motor vol gas gaan rijden.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 12:20
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
Ik spreek haar altijd op facebook, het is niet lang geleden dat ik met haar heb gesproken. Op facebook kletsen we veel, maar in het echt is het veel anders
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 14:24
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Minder praten op facebook, zodat je gesprekken over houd voor in het echt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Irritant ;(
SchoolierAlex
16 10-09-2012 17:08
Games [PS3/Xbox360/PC] Dragon Age
Verwijderd
147 01-10-2010 13:02
Levensbeschouwing & Filosofie Eva treft geen blaam
arPos
108 11-03-2009 09:40
Liefde & Relatie Wat was jouw ergste date ooit?
@Moon
461 20-04-2007 19:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.