Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2013, 16:23
Emm.
Emm. is offline
Hallo,

Ik ben een meisje van 17 en heb 2 weken geleden een jongen leren kennen.
We zien elkaar elke dag en hebben 1 keer bij zijn thuis afgesproken, toen heeft hij me gekust. Nu.. Als we in het openbaar zijn kust hij me niet en hij wil nog geen relatie. Het gaat volgens hem te rap. Nu dacht ik dat hij het niet meende en heb hem met een vriendin haar nummer berichtjes gestuurd alsof ik een ander meisje was. Hij deed kort tegen dat zogezegde meisje en omdat ik iets perongeluk had verklapt had hij het door.
Ik heb gewoon de waarheid verteld ( dat ik niet snap waarom hij wil wachten maar wel mij kuste?) en zei ik ook dat ik moeite doe ( ik pak elke dag een vroegere bus in de ochtend om hem te zien, pak na school 2 bussen later om hem te kunnen zien, zit elke avond mijn geld op te doen.voor op facebook te kunnen (heb geen pc dus moet op mijn gsm)) en hij deed percies geen moeite.
Nu.. Hij werd kwaad en zei : ik doe geen moeite nee nu niet meer en hij stuurde daarna niks meer.
Meende hij het nu wel? En ben ik fout geweest door hem te controleren?
is het afgelopen? Moet ik sorry zeggen of wachten tot hij stuurd? Of moet ik hem vergeten? Help mij alsjeblieft!

Emm x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2013, 16:29
Verwijderd
Ja, natuurlijk ben je fout geweest door dergelijke controlerende spelletjes met hem te gaan zitten spelen, kom nou. Als ik hem was zou ik je niet meer terug hoeven, ongeacht wat je zegt. Als je zo vroeg al een dergelijke bezitterigheid en achterbaksheid laat zien, wordt het toch niets meer.

Dus mijn advies voor jou: vergeet hem - en de volgende keer als je iets wil weten over een jongen die je date, vráág het hem dan in plaats van zo raar te gaan doen. En verwacht niet binnen twee weken nadat je iemand leert kennen een relatie, dat zou inderdaad wat snel gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 16:53
Emm.
Emm. is offline
Ja maar ik wou gewoon weten of hij het meende met mij niet om hem te controleren.. En als hij wou wachten waarom kust hij me dan?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 16:56
Verwijderd
Stel al je vragen aan hem.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 09:57
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Een zoen is niet meteen een inleiding van een relatie
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 01:12
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
een meid die heel graag wilt kan nogal eng overkomen te veel karakter... ga je mee op zn tenen staan en laat je em klein voelen...

Het hoeft niet afgelopen te zijn (alsof er wat begonnen was) maar het zou je goed doen als je hem verteld dat je je niet wilt opdringen en dat je hem zn tijd gunt en vandaar maar verder kijken.

Citaat:
Ja, natuurlijk ben je fout geweest door dergelijke controlerende spelletjes met hem te gaan zitten spelen, kom nou. Als ik hem was zou ik je niet meer terug hoeven, ongeacht wat je zegt. Als je zo vroeg al een dergelijke bezitterigheid en achterbaksheid laat zien, wordt het toch niets meer.
Ik ben anders heel blij met mn bezitterige jaloerse achterbakse meisje hoor :$ (maar ken haar dan ook heel wat langer dan een paar weken)
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 15:40
Heer Wil
Heer Wil is offline
Meestal stellen mensen niet snel dat het te snel gaat met hun relatie. Ik denk dat vroeg of laat jullie relatie toch wel tot een dergelijk einde was gekomen aangezien het er niet naar uitziet dat hij echt verliefd op je was ook al had je dergelijke dingen niet gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!!
Dede
0 25-02-2017 08:47
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 11:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 12:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 11:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 17:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 08:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.