Oud 16-06-2011, 14:19
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2011, 13:17
Verwijderd
Ik werd gebeld door KPN.
KPN telefoniste: Wij bieden een heel stabiele service.
Ik: Met Ziggo hebben we ook nooit problemen gehad met instabiliteit.
KPN telefoniste: Oh, dat is heel vervelend.

Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 07:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Op een pak pap staat met koeienletters: BORSTVOEDING IS HET BESTE VOOR UW KIND EN DIENT ZO LANG MOGELIJK GEGEVEN TE WORDEN!!!!

Vooral dat tweede deel vind ik belachelijk. Waar bemoeien ze zich mee?!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 11:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat is daarnaast ook een beetje onzin of op zijn minst overdreven. Borstvoeding is wel iets beter voor het kind, maar flesvoeding is net zo goed prima. Het verschil tussen borstvoeding en flesvoeding is maar erg klein.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 29-06-2011 om 09:28.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Op een pak pap staat met koeienletters: BORSTVOEDING IS HET BESTE VOOR UW KIND EN DIENT ZO LANG MOGELIJK GEGEVEN TE WORDEN!!!!

Vooral dat tweede deel vind ik belachelijk. Waar bemoeien ze zich mee?!
Hihi, koeienletters.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 13:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou ja, ik vind het vooral zo nutteloos om het erop te zetten. Mensen die borstvoeding willen geven doen dat tóch wel (en niet pas op het moment dat ze het op zo'n pak zien staan). En mensen die, om wat voor reden dan ook, flesvoeding geven willen heus niet horen dat dat minder goed is voor hun kind.
Ik geloof niet dat er ook maar iémand is die dit leest en dan denkt: 'hm... oh! Dan toch maar (nog)_ even borstvoeding geven!!!1!'
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 15:01
Verwijderd
Op een pak PAP iets over borstvoeding? Dat is traumatiserend
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 15:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ja, en het stomme is dat je die pap nog bíj de melk moet gooien. En dat kan dus ook bij gekolfde borstvoeding nog Dus grmbl.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 15:26
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Op een pak pap staat met koeienletters: BORSTVOEDING IS HET BESTE VOOR UW KIND EN DIENT ZO LANG MOGELIJK GEGEVEN TE WORDEN!!!!

Vooral dat tweede deel vind ik belachelijk. Waar bemoeien ze zich mee?!
lorelei naamzoek
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 15:38
Verwijderd
Ja dat zetten ze er natuurlijk ook niet op omdat ze willen dat je borstvoeding gaat geven. Ze willen dat je kunstvoeding gaat geven, want daar verdienen ze geld aan. Ze zetten het er op om zich in te dekken en de "kijk ons een pro-bv zijn jongs" kaart te spelen.

Oh nu weet ik er ook een voor dit topic!
Die reclamefoldertjes die je krijgt van babyvoedingsfabrikanten. Ze vermommen zich als onschuldige informatiefolders, zodat een intellectueel minder bedeelde denkt dat ie dat in handen heeft, en dan gaan ze je vertellen wat een baby van x maanden oud p/d moet eten.
En dat is dus twee potjes Olvarit, twee maal Bambix pap, en dan nog allerhande zooi als Bambix koekjes en Olvarit kant en klare sapjes sapjes. djfheyhfuiwfiuenfiuenif
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 15:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Maar ik vind het waardeloze promotie als iedereen denkt: 'oh, ik ben slecht bezig als ik jouw product gebruik'

En van de reclamefoldertjes ken ik ook idd. Dat doet trouwens vrijwel iedereen die reclame maakt:
'10 voorwaarden waar een goede ... (vul maar in) aan moet voldoen'
'Héééé, wat toevallig! Wij voldoen daaraan! Nou ja, als u dan tóch op zoek bent kunt u net zo goed ons nemen...'
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 21:12
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Dat is daarnaast ook een beetje onzin of op zijn minst overdreven. Borstvoeding is wel iets beter voor het kind, maar flesvoeding is net zo goed. Het verschil tussen borstvoeding en flesvoeding is maar erg klein.
Waarom denk je dit? Volgens mij zitten er immuunstoffen in en doet het ook wat met de band tussen de baby en de moeder.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 21:16
Verwijderd
Antistoffen en stamcellen waar dat goed voor is weet ik niet, maar het klinkt wel kek
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 09:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom denk je dit? Volgens mij zitten er immuunstoffen in en doet het ook wat met de band tussen de baby en de moeder.
Dat 'denk' ik niet, dat is zo (ik heb het iets aangepast overigens, mijn formulering was een beetje onduidelijk). Daar is gewoon onderzoek naar gedaan, en daaruit blijkt dat qua voedingswaarde etc. borstvoeding wel beter is, maar het verschil in kwaliteit tussen borstvoeding en flesvoeding is klein.

Soms wordt het beeld geschetst dat als je je kind borstvoeding geeft dat het dan een genie wordt met een ultrasterke gezondheid en als je flesvoeding geeft dat het maar een matig presterend mens wordt, en dat is gewoon onwaar. Ik zou zelf ook eerst voor borstvoeding gaan, maar dat kan voor de moeder soms heel zwaar zijn en die voelen zich dan onterecht bezwaard als ze op flesvoeding overstappen omdat het niet meer lukt. Wat betreft de band tussen moeder en kind, die wordt niet alleen op het geven van borstvoeding gestoeld, aandacht en aanraking in het algemeen spelen daar net zo goed een grote rol in.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 11:34
Verwijderd
Het geven van flesvoeding is overigens weer beter voor de band tussen vader en kind. Dat geldt natuurlijk ook voor afgekolfde borstvoeding in een flesje dat door de vader gegeven wordt. Maargoed, mensen lijken zich nooit zo druk te maken om de band tussen vader en kind.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 13:15
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Dat 'denk' ik niet, dat is zo (ik heb het iets aangepast overigens, mijn formulering was een beetje onduidelijk). Daar is gewoon onderzoek naar gedaan, en daaruit blijkt dat qua voedingswaarde etc. borstvoeding wel beter is, maar het verschil in kwaliteit tussen borstvoeding en flesvoeding is klein.

Soms wordt het beeld geschetst dat als je je kind borstvoeding geeft dat het dan een genie wordt met een ultrasterke gezondheid en als je flesvoeding geeft dat het maar een matig presterend mens wordt, en dat is gewoon onwaar. Ik zou zelf ook eerst voor borstvoeding gaan, maar dat kan voor de moeder soms heel zwaar zijn en die voelen zich dan onterecht bezwaard als ze op flesvoeding overstappen omdat het niet meer lukt. Wat betreft de band tussen moeder en kind, die wordt niet alleen op het geven van borstvoeding gestoeld, aandacht en aanraking in het algemeen spelen daar net zo goed een grote rol in.
En andere onderzoeken beweren het tegenoverstelde. Wie er gelijk heeft weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 19:23
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, maar het gaat ook nog eens over pap die je pas vanaf 6 maanden (!) mag geven. Hoe lang willen ze in vredesnaam dat je doorgaat? Tot het kind 7 is? (niet dat het gek is om na 6 maanden nog bv te geven, dat heb ik ook gedaan, maar je snapt m'n punt wel...)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 19:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Arla Biologische Milde Yoghurt Drink:

De melk voor onze biologische drinkyoghurt komt van biologische koeien.

Zijn koeien niet sowieso al biologisch, net als elk ander organisme?

Die volop buiten grazen op weilanden met bloemen en klavers.

Alsof dat wat uitmaakt, voor mijn part groeien er perenbomen.

Daar maken we milde drinkyoghurt van.

Van de koeien of van de bloemen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Die volop buiten grazen op weilanden met bloemen en klavers.

Alsof dat wat uitmaakt, voor mijn part groeien er perenbomen.
Ja dat maakt zeker wat uit. Voeding van koeien hoort veel gevarieerder te zijn dan louter hooi/gras en korrels. Gezonde dieren die veel verschillende plantjes/grassen eten geven voedzamere melk.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 18:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ugh, die Peijnenburgreclame, tenenkrommend. Die knul is wel leuk om te zien hoor, maar hij heeft geen acteertalent van huis uit meegekregen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 19:42
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ugh, die Peijnenburgreclame, tenenkrommend. Die knul is wel leuk om te zien hoor, maar hij heeft geen acteertalent van huis uit meegekregen.
Idd.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word helemaal gestoord van die KFC-reclame. Vreselijke Gladde Jongen: "Lekker. *bekijkt kassameisje van boven naar beneden* En die filet bites ook."

*ril*
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:16
Verwijderd
Jaa, daar werd ik zelfs rillig van. "Nou, kijk!" *kijkt achter zich* "nu staan de meiden weer voor me in de rij"
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
En dat andere meisje dat steeds zegt "Hij is goehoed!"

NEE SNOL hij is niet goed hij is creepy!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja de eerste kon nog wel (net), maar deze is echt nasty ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2011, 22:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vraag me ook serieus af of er vrouwen zijn die blij worden van zulke gladde praatjes. Ik niet in ieder geval.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me ook serieus af of er vrouwen zijn die blij worden van zulke gladde praatjes. Ik niet in ieder geval.
Ik denk het niet. Het zijn vooral mannen die dat denken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:27
Verwijderd
Als man word je er overigens ook niet echt blij van.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, bedankt. Maar dan ben ik heel ongevoelig voor dat soort ventjes met dat soort pick up lines.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, bedankt. Maar dan ben ik heel ongevoelig voor dat soort ventjes met dat soort pick up lines.
Ik ook, hoor. Maar meestal speel ik het even mee om ze vervolgens keihard te laten afgaan voor het groepje "vrienden" dat meestal op een afstandje staat toe te kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bitch ik zeg altijd dat ik verloofd ben op de kermis vorig jaar ontstaan en het werkt nog altijd prima voor me.

Om toch ontopic te blijven:
Die nivea dove wat is het reclame met dat liedje over je huid verstoppen ik word er helemaal naar van.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Bitch
Hoezo bitch? Moeten ze me maar niet als een stuk vlees behandelen.

Ontopic: Ik vind eigenlijk al die beauty-reclames irritant. Mooie oksels, glimmende hielen, wtf? Ik erger me daar groen en geel aan.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 22:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja die hielen. Alsof je zulke schoenen aantrekt als je zulke kraters hebt!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 23:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
"Je laat je schouders zien, je laat je benen zien, je laat je lach zien, je danst er lekker op los!"

Wtf Dove, srsly? Deze reclame moet wel bedacht zijn door een man die vrouwen alleen kent van slechte Amerikaanse films/series.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 00:27
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Die nieuwe van Dove is ook goed. 'Nu kan je ook stralen met je oksels', of zo.
__________________
Schmach.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 01:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja Trimm! Die bedoelde ik, vreselijk :')
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-07-2011, 01:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij is ook ZO slecht vertaald. De Engelse versie is stom, maar ergens nog wel te doen. Deze slaat nergens op en de woorden rijmen niet en passen niet in het ritme.
(Het is eigenlijk een variant op de hokey pokey)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 10:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Daar maken we milde drinkyoghurt van.

Van de koeien of van de bloemen?
van de weilanden!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Bitch ik zeg altijd dat ik verloofd ben op de kermis vorig jaar ontstaan en het werkt nog altijd prima voor me.

Om toch ontopic te blijven:
Die nivea dove wat is het reclame met dat liedje over je huid verstoppen ik word er helemaal naar van.
Leuk liedje.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 16:37
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Hihi, koeienletters.
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 23:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De Caprisun reclame is zo tenenkrommend slecht (en Duits), om te janken

Edit: En de telefoongidsapp reclame is ook kut, veel te schreeuwerig en druk.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 20:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
HP de tijd: met een reconstructie van het drama in Alphen. Verhalen van Cees Noteboom en Jan Cremer.

HP de tijd, een extra dikke zomereditie boordevol prachtverhalen. HP de tijd, leuker dan je denkt!

Eh, whut Ja, gezellig op vakantie over het Alphen-drama lezen, leuk!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
HP de tijd: met een reconstructie van het drama in Alphen. Verhalen van Cees Noteboom en Jan Cremer.

HP de tijd, een extra dikke zomereditie boordevol prachtverhalen. HP de tijd, leuker dan je denkt!

Eh, whut Ja, gezellig op vakantie over het Alphen-drama lezen, leuk!
Trekken ze een hoop lezers mee gok ik zo.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 20:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Tweedelige jurk... blabla
Sorry, maar heet dat niet gewoon een rok+shirt? Of een mantelpak?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 20:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sorry, maar heet dat niet gewoon een rok+shirt? Of een mantelpak?
Bedoelen ze niet een jurk waarvan de bovenkant een andere kleur heeft dan de onderkant? Dat het dus lijkt op een rokje+topje, maar dat het aan elkaar vastzit. Ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Bedoelen ze niet een jurk waarvan de bovenkant een andere kleur heeft dan de onderkant? Dat het dus lijkt op een rokje+topje, maar dat het aan elkaar vastzit. Ofzo.
Idd, zo ken ik het ook.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 08:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je hebt veel galajurken die een los korset op een rok zijn. Dat is beter aan te trekken ofzo. Vaak zijn ze driedelig omdat er ook een stola bijzit.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 08:46
Rationeel
Rationeel is offline
ze hebben nu ter promotie van de smurfenfilm een half reclameblok op de radio opnieuw ingesproken met over 'smurf' erin. "smurf nu je kaartje voor smurfvalley" "boek je vakantie op vliiieeeegggsmurf punt nl" etc.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 10:05
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline

vliiieeeegggsmurf punt nl <333333
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 03-08-2011, 14:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op de poster staat ook "Where the smurf are we?"
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit breezerseks duikt op
infrasoft
320 13-06-2007 10:26
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Economie Plakboek
Hassan A.
2 15-02-2006 13:40
Verhalen & Gedichten Brieven
Raakvlak
10 04-03-2004 23:31
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 08:44
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.