Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2002, 14:58
*Novah*
Avatar van *Novah*
*Novah* is offline
ik moet in de spiegel hebben gekeken om mn haar goed te doen, en ik heb het liefste ook wat make up op.
verder zorg ik dat ik altijd lippenbalsem bij me heb en sleutels.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2002, 16:06
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Mijn make-up en haar moeten goed zitten..vooral als mijn haar niet wilt zitten heb ik een baaldag. Kun je je voorstellen hoe ik me voelde toen laatst een invalkapper mijn haar had verknald (zie schuin geknipt). Vet kut dus...ben snel terug gegaan toen mijn eigen kapper er was! Sorry Off-topic.
Verder neem ik eigenlijk nooit make-up mee. Want als ik het meeneem vergeet ik dat ik het mee heb genomen . Het enigste wat ik wel meeneem in overvloed is lipgloss in verschillende kleuren, mijn mobiel, portemonaie, spiegeltje, deo, parfum, manicuresetje (tis allemaal op klein formaat hoor ), pen, asperines en mijn zonnebril is een must. Ben namelijk erg lichtgevoelig. Neem dus ook een tas mee want die spullen moeten toch ergens in verdwijnen. Dingen als ene horloge en armbandjes heb ik standaard om en als ik hem een keer vergeet om te doen word ik gek. Oja als ik naar school ga neem ik vrijwel altijd mijn disman mee. Vooral als ik vroeg moet want daar wordt ik wat vrolijker van.
En voordat ik de deur uitga moet ik gedouched hebben en me lekker fris voelen en natuurlijk leuke kleren aanhebben (ligt aan mijn mood wat voor kleren).
Damn snap nu wel waarom guyz zo nieuwsgierig zijn naar wat we meenemen want das veel!
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 16:51
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Als ik 's morgens wakker word moet ik eerst ff douchen/ontbijten ed, anders ben ik niets waard.... Verder ga ik de deur vrijwel niet uit zonder kauwgom en sleutels
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 12:56
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
sleutels

douchen
tanden poetsen
haar doen

make up alleen als k tijd teveel heb

verder; geld is wel handig maar geen must
en telefoon als k n afspraak heb of met trein en bla ga

verder zijn kleren en schoenen wel handig
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 22:22
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
Zwart polsbandje en portemonnee met centjes erin handig als je ooit eens dorst zou krijgen Mmm ook nog een boel oorbellen en meestal me groene legertas vol onzin en prulletjes
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 12:00
Verwijderd
haartjes in model brengen (eigenlijk uit model)
en me horloge

gelukkig heb ik geen mobiele telefoon waar ik afhankelijk van kan zijn..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.