Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 21:55
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
gisteren uit eten geweest met mn vriend en toen samen ken park en natural born killers gekeken. vandaag met mn vriend naar amsterdam gegaan, getjilt gewinkeld en gegeten met een vriendin erbij. en dat winkelen was wel lifestylish ja.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Advertentie
Oud 05-09-2004, 22:10
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
gister een verjaardag gehad waar ik lekker heb gedronken en heb genoten van de ambiance en aantrekkelijke dames

de rest van de week mad ill-minded props gekregen voor m'n nieuw hairdo, men wil me meen ik

nu ga ik even back to basic met een boek van harry potter, ik geloof dat het die ene is waarin hij wood krijgt vanwege een buitenlands volluptueus en als ik het me goed herinner wellustig meisje
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 05-09-2004, 22:13
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
wakker geworden. gechilled. internet gesmoked. gebeld over vervoer naar werk morgen. gesmoked. gechilled. en zometeen slapen, morgen werken. enerverende zondagen altijd.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 05-09-2004, 22:56
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net final fantasy gekeken en ik vind het een vage kutfilm. nu ga ik Alladin kijken, die snap ik tenminste
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 05-09-2004, 23:55
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
heel lifestylish.
theater geweest in utrecht. daarna tivoli, silent disco.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 06-09-2004, 00:37
Verwijderd
net gewerkt,daarna verjaardagsfeestje waar ik iets meer rose heb gerondken dan eigenlijk de bedoeling was,en nu ben ik mijn huiswerk aan het overschrijven en mogen moet ik vroeg op
Oud 06-09-2004, 00:42
Verwijderd
net met Geertje en Roel naar de melkweg geweest waar the Slackers en Tokyo SKa Paradise Orchestra speelden. Het was echt een vette avond. lekker gegrooved op the SLackers en 2 keer een skankje gewaagd Daarna helemaal uit mn dak gegaan op Tokyo Ska, ze speelden echt vet lang. makkelijk een uur ofzo en ze speelden zwaar strak. heerlijk geskankt heel de show en heel de tijd vooraan gestaan alwaar ik een fantastisch gezicht had over het podium en de zaal. Jammer genoeg stopten ze na de 2e toegift er toch echt mee
Oud 06-09-2004, 01:30
Verwijderd
nu heb ik mn huiswrk af(een uur overschrijven,kun je nagaan als ik het zelf had moeten maken) en ga ik slapen
Oud 06-09-2004, 08:43
Verwijderd
Gisteren ben ik heel cultureel verantwoord bezig geweest want ik moest werken op het Uitfeest. Ik ben heel vroeg opgestaan, dat past iets minder in mijn lifestyle. Ik heb heel veel wijn gedronken & mensen vermaakt, dat klopt dan weer wel.
Daarna heb ik bij mijn huisgenootje op bed gelegen en hebben we TMF en de Box gekeken en foute rappers gezien waar we heel erg om moesten lachen. Omgekleed & op de fiets naar de stad want ik had geen strippenkaart meer en geen geld hebben is ook een onderdeel van mijn studenten-lifestyle tegenwoordig. Een vriend van haar opgehaald, een cheeseburger gegeten () en naar de Stairway gegaan. Dat past dus duidelijk niet.
Voor het huis hebben we staan gillen en moesten we heel hard lachen door Kitty haar kat-imitatie. Daarna heb ik mijn vriendje wakker gemaakt doordat ik nogal luidruchtig door de gehele kamer op zoek was naar mijn bril die achteraf gewoon op de plek bleek te liggen waarvan hij dat zei.

Oud 06-09-2004, 13:24
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik werd uit bed gebeld door mn 'baas' waar mijn lifestyle zwaar op tegen is. naar utrecht getreind, twee uur college en weer terug treinen.. dat vindt mijn lifestyle wel okee en zometeen ga ik in het zonnetje boeken lezen en die luiheid past helemaal bij mijn lifestyle.
Oud 06-09-2004, 13:48
Verwijderd
vanochtend te vroeg opegstaan waar mijn lifestyle niet zo blij mee was,daarom had ik me ook vlug en basic aangekleed,iets wat normaliter ook niet zo veel in mijn lifestyle voorkomt
twee uurtjes les gehad en daarna weer naar huis,ruzie gemaakt met mijn papa omdat ik eerst andere dingen moet betalen voordat ik mijn piercing mag laten zetten ,en daar ben ik het niet mee eens.
en vanaonvd fitnessen en dat was het
Oud 06-09-2004, 15:53
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ging heel lifestylisch winkelen met mijn vriendinnetje Lin/ex-YuckFou/Rrr. en we zagen er allebei heel lifestylish heet uit in onze rokjes, rrrr. Toen ik thuis kwam heb ik de reclamefolders doorgenomen met een soepje, want het was vier uur. Daarna kwam mijn m00der thuis en heb ik haar in de supermarkt uitgelegd wat de verschillende soorten Vifit zijn en heb ik haar uitgelachen omdat ze dronken wordt van één glaasje champagne. Toen ik naar huis fietste kwam er ineens een auto vlak achter me rijden en dat vond ik eng want er kwam ook een stem met 'Lekker diiiiiiiiiing!' uit, maar toen bleek het een vriend van mijn neef te zijn, dus toen was het leuk en hebben we nog gebabbeld over zijn tunnel die al 9mm is. Nu probeer ik mijn aaaallerbeste vriendje slash neefje te bellen die vandaag voor het eerst naar groep twee is gegaan , daarna ga ik koken en daarna ga ik met mijn beste vriendinnie alwéér naar het voetballen van mijn neef slash haar boyfriend kijken.
Oud 06-09-2004, 16:02
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik fietste naar de stad met een vriendje en ik moest een agenda kopen. dat past niet zo goed bij mn lifestyle want ik ben heel chaotisch. maar nu ben ik terug uit de stad met drie shirtjes 4 paar oorbellen een riem en geen agenda dat was het.
__________________
All in the name of white trash
Oud 06-09-2004, 16:14
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
eerst vanochtend ruzie gemaakt met iedereen om me heen, daarna naar de opticien en daarna met m'n zus liggen in het vondelpark waar ik in slaap was gevallen en straks moet ik maar eens huiswerk gaan maken
ow en ik heb mezelf nog aangereden met m'n fiets
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 06-09-2004, 16:14
Susanne
Susanne is offline
ik ben vandaag naar school geweest en daarna naar het huiswerkinstituut, ze vonden dat ik een goed schema had gemaakt af laten tekenen en toen eindelijk naar huis
thuisgekomen zag ik mijn broer in de tuin zitten?? heb twee keer ruzie met hem gemaakt omdat hij wat ik gekookt had niet lekker vond, stom
verder ga ik nu zo hockeyen en daar zal ik nog wel even blijven hangen want ik heb lekker m'n huiswerk al af (voordeel v/h hwi )
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 06-09-2004, 18:17
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik hoor net dat mijn ouders gaan scheiden
Oud 06-09-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
sofuckingme schreef op 06-09-2004 @ 19:17 :
Ik hoor net dat mijn ouders gaan scheiden
hm kut voor je *knuff doet*

ontopic: ik heb vandaag uitgeslapen en ben naar school gegaan. heb in de trein gezeten en uhm niks gedaan
Oud 06-09-2004, 18:22
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik heb een dvd gezien over de Egyptenaren, en begonnen aan een nieuw boek (het bernini mystery van Brown)
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 06-09-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 06-09-2004 @ 19:22 :
Ik heb een dvd gezien over de Egyptenaren, en begonnen aan een nieuw boek (het bernini mystery van Brown)
Die heb ik net uit. .
Ik heb gewerkt van half 8 tot 16.00u.
Daarna heb ik planten en een pomp voor mn aquarium gekocht en ben ik bij mn vader gaan eten. Zometeen ga ik SATC kijken.
Oud 06-09-2004, 19:07
Verwijderd
O my god, ik heb vandaag mijn eerste collegedag gehad. Spanneeeend! Nou ja, het was wel interessant maar ik moest zondag 85 bladzijden lezen voor vandaag dus en ik was zo ongeveer de enige die het had gedaan... en voor morgen moet ik weer 90 bladzijden lezen maar dat ga ik lekker niet doen. Maar ik kan niet tegen die stress en ik vind studeren nu al kut. Verder heb ik echt geen sociaal leven meer en is alles eigenlijk kut kut kut behalve mijn lover <3 En nu moet ik alwéér huilen
Oud 06-09-2004, 19:21
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Mijn dag was vrij kut.
Eerst werd ik boos op mijn moeder omdat ik doorhad dat er wat aan de hand was,en dat ze zo geheimzinnig deden.Toen naar school met een kuthumeur en buikpijn.Na het eten begonnen mijn ouders met een gesprek... conclusie: mijn ouders gaan uit elkaar en we gaan verhuizen. Dus nou zit ik al 2 uur te janken.
Oud 06-09-2004, 19:23
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
mijn dag was heel lifestyle verantwoord

Eerst wou ik naar de dokter om de pil te halen. Maar dan moest ik al om 7 opstaan dus ik dacht,... ik slaap nog even door.
Toen ik wakker werd heb ik eerst wat aan mijn lichamelijke hygiene gedaan want ik zweette me de tering.
Vervolgens ben ik naar de bank gegaan. Vrijdagavond was ik namelijk met mijn dronken kop mijn portomonnee kwijt. Alert als Terry is, heeft hij thuis meteen de bank gebeld en gezegd dat ze mijn pinpas moesten blokkeren. Op zich heel nobel, maar hij bleek gewoon in m'n zak te zitten.. (ik heb nog heel hysterisch gejankt en gehyperventileerd, hah-hah). Maar goed,
Ik kan 'm niet deblokkeren omdat er al een nieuwe pinpas aangevraagd was, dus nou kan ik 1 1/2 week niks pinnen. En ook niet in de bank zelf, want ik stond nog ingeschreven in Doetinchem, zodoende.. pff.
Vervolgens ging ik naar het CWI. Ik dacht wel even een uitkering te kunnen krijgen (of gewoon niet). Maar dat werkt kennelijk toch anders.. Na minstens drie kwartier te hebben moeten wachten op een 'jongerenmedewerkster' .. en daar nog een gesprek mee gehad te hebben van een uur.. over niks dus kennelijk.. kwam ik erachter dat ik er geen recht op had. ZEG DAT DAN METEEN KANKERWIJF. Jezus christus, ik sta nu wel ingeschreven, hieheihei jolig.
Toen kwam ik erachter dat het maar goed was dat ik niet naar de dokter ben geweest want ik heb niet genoeg geld om me te verzekeren (voor ziekenfonds moet je of werk hebben, of een uitkering)
Toen ging ik maar wat biertjes drinken. Maar dat hielp niet zoveel. Gelukkig was Terry zo lief om zich naar de winkel te begeven (ik bedoel... ik had mn schoenen al uit!), en toen kreeg ik martini.)
En van zoete drankjes word ik weer een beetje vrolijk.
Dus alles is weer goed gekomen!! En ik ga zo pizza eten, kijjjjk. Wat wilt een mens nog meer.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 06-09-2004, 19:24
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
- ik kon vandaag geen meisjes shirtjes in maat 36 vinden bij de stomme H&M

- ik heb rosé gedronken met een vriendje bij Havanas in Tilburg

- ik heb voor de 10de x geen hip houthakkersblousje kunnen vinden....
Oud 06-09-2004, 20:17
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Vandaag ging om

8.15 de wekker, toen heb ik mijn vriendje wakker geknuffeld en gingen we samen douchen. Daarna hebben we ontbeten en ging hij naar school en ik naar mijn kamer. Daar heb ik mijn tas uitgepakt en ging ik proberen te leren voor mijn toets overmorgen, maar toen besloten de bovenburen nare Turkse muziek te gaan draaien en toen lukte het allemaal niet meer en werd ik heel onrustig en wilde ik naar huis. Rond

14.00 was ik daar, en heb ik even geinternet en daarna weer verder gegaan met wiskunde. Toen KPN gebeld en gevraagd waarom ik na 1,5 week nog steeds niet kon bellen met mijn hele fijne nieuwe telefoon, en toen kon het na 10 minuten plotseling wel. Verder heb ik gezellig gegeten met mijn ouders, nog meer wiskunde gemaakt en Sex and the City gekeken. <3
__________________
qkw <3
Oud 06-09-2004, 20:30
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik ben naar school geweest, het was saaaaaai want ik weet alles nog uit mn hoofd en ik verveel me dus dood. toen naar een vage dokter in deventer die tot de conclusie kwam dat ik een te lage bloeddruk heb en nog wat. medicijnen gehaald en veel zoute drop. geskate en zo ga ik slapen.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 07-09-2004, 01:43
Verwijderd
Vandaag gewerkt. Nou ja gewerkt, ik kwam op mijn werk om 5 uur en heb tot kwart voor 8 meegeluisterd met allemaal droge gasten die vet droog verkochten. Toen de Casema test afgenomen waarna ik eindelijk mocht gaan bellen. Meteen mijn eerste gesprek outbound een score gemaakt dus dat was wel d0pe. Ik kon gelukkig gewoon werken ondanks mijn verrachde oor Daarna heb ik ff wiet gehaald en toen kwam Chiel naar mijn huis. Wat gesmookt en een groot deel van fahrenheit9/11 gekeken Toen ff bij Joa en Paul langs geweest en daar wat gedronken en geblowd. Nu knetter en verder fahrenheit kijken
Oud 07-09-2004, 08:47
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gister heb ik geshopt met een vriendinnetje, toen 5 broden gehaald waarmee ik 5km moest fietsen, thuis schoongemaakt, aardappels geschild en gekookt, gegeten. Friens gezien en een film met sandra bullock.
__________________
look back and laugh
Oud 07-09-2004, 08:54
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Gisteren ben ik om 11 uur opgestaan, verder naar de dvd gekeken van de Egyptenaren en vlees gaan halen in een winkel waar een vriendin werkt. Naarna heb ik geleerd voor mijn aankomende adviestest van donderdag. En 's avonds heb ik mijn bed, mijn toekomst voorspeld als conservator, Minister van cultuur & president van Griekenland
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 07-09-2004, 10:02
Verwijderd
Eerst op school gehangen. Wel leuke lessen gehad over productontwerp en dergelijken.

Daarna afgereisd naar Nijmgen om mn nu ex op te zoeken na haar werk en door te reizen naar Arnhem en haar appartementje.

Daar aangekomen moest mijn vriendinnetje met me praten, maargoed ik voelde er het zelfde over dus ik ben weer vrijgezel.

Toen daar blijven pitten. Nu weer in de klas.
Oud 07-09-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 07-09-2004 @ 11:02 :
Eerst op school gehangen. Wel leuke lessen gehad over productontwerp en dergelijken.

Daarna afgereisd naar Nijmgen om mn nu ex op te zoeken na haar werk en door te reizen naar Arnhem en haar appartementje.

Daar aangekomen moest mijn vriendinnetje met me praten, maargoed ik voelde er het zelfde over dus ik ben weer vrijgezel.

Toen daar blijven pitten. Nu weer in de klas.
kortstondige relatie rutger
Oud 07-09-2004, 10:06
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 07-09-2004 @ 11:02 :

Daar aangekomen moest mijn vriendinnetje met me praten, maargoed ik voelde er het zelfde over dus ik ben weer vrijgezel.
({)

Eh.. ik moet alweer een paar uur geleden op stage zijn, maar m'n luie lifestyle weerhoudt mij daarvan.
Oud 07-09-2004, 10:09
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
vanochtend rond half 6 opgestaan omdat dat moest. Toen rustig naar huis gegaan om m'n forumverslaving te bevredigen.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 07-09-2004, 10:11
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
sofuckingme schreef op 06-09-2004 @ 20:21 :
Mijn dag was vrij kut.
Eerst werd ik boos op mijn moeder omdat ik doorhad dat er wat aan de hand was,en dat ze zo geheimzinnig deden.Toen naar school met een kuthumeur en buikpijn.Na het eten begonnen mijn ouders met een gesprek... conclusie: mijn ouders gaan uit elkaar en we gaan verhuizen. Dus nou zit ik al 2 uur te janken.
serieus, echt kut voor je
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 07-09-2004, 11:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mijn lifestyle vindt het wel prettig dat ik pas om 15 uur op school hoef te zijn.

Om 9 uur opgestaan, om toch een ritme te houden. Ging douchen enzo. Heb even gefietst, want ik ben misschien wel heel erg lui maar moet ook op mijn lijn letten. Ik ging dus naar het bos, maar toen overwon mijn luiheid en ging ik dus heel snel weer terug. Heb alvast wat gelezen en het is nu nog heel makkelijk dus dat komt mooi uit. Zometeen lunchen, daarna weer even lezen en dan is het tijd om naar de trein te gaan denk ik. reizen vind ik leuk dus dat klopt wel. Vanavond lekker tv kijken, want savonds wil ik me zo min mogelijk met mn studie bezighouden.

@sofuckingme: Heel veel sterkte.
Oud 07-09-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 07-09-2004 @ 11:05 :
kortstondige relatie rutger
story of my life

Ik lees nu http://www.grumpygamer.com/2152210 een cool artikel ja.
Oud 07-09-2004, 12:54
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik stond vandaag vroeg op om aan wiskunde te beginnen, want 's middags zou ik gaan fitnessen en had ik daar dus geen tijd voor. Vriendinnie belde echter af, en nu ben ik vastgelopen bij:

(6x-9)² = 72
6x-9 = - V72 of V72
6x-9 = -2V6 of 2V6

terwijl het boek zegt dat V72 6V2 is, maar dat kan niet want V2 = 4, en 6x4 = 24 terwijl V6= 36 en 2x36 is 72!

Dus ik snap er niets meer van
__________________
qkw <3
Oud 07-09-2004, 12:56
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
hele ochtend niks gedaan, nu moet ik wachten tot het kwart voor drie is want ik moet naar de opticien toe en vanavond ga ik lekker met m'n vriendjes uit eten
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 07-09-2004, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 07-09-2004 @ 13:54 :
Ik stond vandaag vroeg op om aan wiskunde te beginnen, want 's middags zou ik gaan fitnessen en had ik daar dus geen tijd voor. Vriendinnie belde echter af, en nu ben ik vastgelopen bij:

(6x-9)² = 72
6x-9 = - V72 of V72
6x-9 = -2V6 of 2V6

terwijl het boek zegt dat V72 6V2 is, maar dat kan niet want V2 = 4, en 6x4 = 24 terwijl V6= 36 en 2x36 is 72!

Dus ik snap er niets meer van
sorry, heb al makkelijk 3 jaar niks meer aan wisknudde gedaan dus kan je niet helpen

ontopisch:
om 12 uur wakker geworden van de wekker, ik wordt wakker en neem de telefoon op. hoor niks en realizeer me dat ik de wekker uit moest zetten daarna wat geinternet en lekker naar the Slackers zitten luisteren
Oud 07-09-2004, 13:18
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
Ik hoefde vandaag gelukkig niet naar school, heb niet zo'n zin in emotioneel gedoe in mijn klas.De hele dag muziek geluisterd en met mijn mutti gepraat.Zometeen komt een vriendin langs om me te steunen enzo
Oud 07-09-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
sofuckingme schreef op 07-09-2004 @ 14:18 :
Ik hoefde vandaag gelukkig niet naar school, heb niet zo'n zin in emotioneel gedoe in mijn klas.De hele dag muziek geluisterd en met mijn mutti gepraat.Zometeen komt een vriendin langs om me te steunen enzo
sterkte
Oud 07-09-2004, 14:43
sorry
sorry is offline
sterkte sofuckingme.

ik ben naar school geweest en heb daarna in het parkje naast mijn school geblowt. verder heb ik niet veel gedaan vandaag.
Oud 07-09-2004, 17:03
Konstantine
Konstantine is offline
Vanochtend kocht ik een nieuw jurkje en heb ik met mijn nieuwe jurkje mijn b00ty geshaket voor de spiegel. Daarna heb ik in de tuin gelezen en ben ik met mijn m00der naar Den Bosch gefietst om een polaroidcamera te kopen en te picknicken aan het water. Toennn ging ik bij mijn oom op verjaardag, maar die was niet thuis, dus toen ging ik maar naar de drogist met mijn tante. Toen ik thuis kwam hoorde ik van een vriendinnie dat ik haar Interpolkaartje mag, dus nu ben ik blijjjj want Daniel, oh Daniel... Nu ga ik koken en in bad, want ik moet fris en fruitig zijn voor SatC enzo. Ja.

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 17:06.
Oud 07-09-2004, 17:06
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
euh ik zit de komende 4 maanden elke dag met een stel van de hipste mensen uit Amsterdam te werken (stage)
Oud 07-09-2004, 17:09
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
ik ben voor de 11de achtereenvolgende dag in de stad geweest... en ben boos op de H&M omdat ze nooit hebben wat ik nodig heb ...ik heb wel een heel hip barbie shirt laten maken ennn heb gechat met mn ex-collegas van de WE... rrrrr...
Oud 07-09-2004, 17:11
Konstantine
Konstantine is offline
Oh nu ben ik filmpjes van mijn Belgische excrush aan het bekijken en ik versta er niets van dus ja.
Oud 07-09-2004, 17:11
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
ik ben vandaag naar school geweest, net als gister. en bij elkaar 3 uur les gehad
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 07-09-2004, 17:37
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Jules schreef op 07-09-2004 @ 13:54 :
Ik stond vandaag vroeg op om aan wiskunde te beginnen, want 's middags zou ik gaan fitnessen en had ik daar dus geen tijd voor. Vriendinnie belde echter af, en nu ben ik vastgelopen bij:

(6x-9)² = 72
6x-9 = - V72 of V72
6x-9 = -2V6 of 2V6

terwijl het boek zegt dat V72 6V2 is, maar dat kan niet want V2 = 4, en 6x4 = 24 terwijl V6= 36 en 2x36 is 72!

Dus ik snap er niets meer van
V72 is 6V2 want 6 is V36 en dan krijg je V36xV2 en dan mag je wat in de wortel zit vermenigvuldigen dus krijg je V72

(Zie het als 2V4, 2=V4 dus V4V4, is V16 is 4 en dat klopt)

ontopic: heb ik al verteld.
Oud 07-09-2004, 17:39
Susanne
Susanne is offline
ik ook naar school geweest (krimprooster, hoe relaxt > was eigenlijk al het vierde uit, maar moest ik nog een uur wachten want het zesde had ik nog iets van examenvoorlichting. en daar moet mijn pa vnvnd ook heen dus ik ben weer babysitter, maar joost komt dus gaat goedkomen (friends, SATC, gilmore girls, SATC )
ohja en ik ben vandaag nog gebeten door een horzel
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 07-09-2004, 17:40
Poppycock
Poppycock is offline
oww tell me wanneer friends??
heb et gister ook gemist..

of is het sneaky nu al bezig
Oud 07-09-2004, 17:44
Susanne
Susanne is offline
19:30 uur, wel oude afleveringen maar dat mag de pret niet drukken
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.