Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 23:58
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 00:56 :
ik wees chaos alleen terecht omdat hij zei dat rosé GOEDKOPE bocht is. en dat het bocht is, whatever. maar niet per definitie goedkoop.
hehe. ik denk niet dat degenen die hier rosé drinken uit de hogere prijsklasse dat bocht inkopen
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Advertentie
Oud 08-09-2004, 23:59
Faery
Faery is offline
Dat wil niet zeggen dat het gewoon een nietszeggend aftreksel is van wijn en het nu ineens cool is omdat de Edah het verkoopt en het hier gehyped wordt door Noé en consorten.
__________________
Genocidealisme.
Oud 09-09-2004, 00:01
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
julius is duidelijk gay. Het brand bier vandaag was weer hemels.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-09-2004, 00:06
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Faery schreef op 09-09-2004 @ 00:59 :
Dat wil niet zeggen dat het gewoon een nietszeggend aftreksel is van wijn en het nu ineens cool is omdat de Edah het verkoopt en het hier gehyped wordt door Noé en consorten.
maar dat spreekt voor zich
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 09-09-2004, 00:15
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
birthmark wil je het me in je oor horen fluisteren ofzo? geez, je bent wel redelijk gefixeerd op mensen met een andere sexuele geaardheid, is het niet?
Oud 09-09-2004, 00:16
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 01:15 :
birthmark wil je het me in je oor horen fluisteren ofzo? geez, je bent wel redelijk gefixeerd op mensen met een andere sexuele geaardheid, is het niet?
Mah, het valt me op dat ze gay zijn.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-09-2004, 00:18
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
is dat logisch or what!
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-09-2004, 00:18
Verwijderd
mannelijke rosé drinkers zijn allemaal pedofielen die nodig uit de wasmand moeten komen
Oud 09-09-2004, 00:19
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-09-2004 @ 01:18 :
mannelijke rosé drinkers zijn allemaal pedofielen die nodig uit de wasmand moeten komen
ik dronk het eerst op m'n kamer toen de rest op was
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-09-2004, 00:24
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-09-2004 @ 01:16 :
Mah, het valt me op dat ze gay zijn.
jij noemt het 'opvallen' ik noem het morbide fixatie.
Oud 09-09-2004, 00:28
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 01:24 :
jij noemt het 'opvallen' ik noem het morbide fixatie.




Ik zat eerst te denken aan een opmerking over ' m'n kont kussen' oid te denken.

Maar daar zou ik je niet mee beledigen, toch!?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-09-2004, 00:37
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-09-2004 @ 01:28 :
Ik zat eerst te denken aan een opmerking over ' m'n kont kussen' oid te denken.

Maar daar zou ik je niet mee beledigen, toch!?
ik denk dat je alleen jezelf beledigt door met zon slechte, uitgemolken, misplaatste verwijzing naar homosex te komen. maar als je jezelf echt niet kunt bedwingen, doe het gerust! ik zat er geloof ik inderdaad niet ver naast met de term 'morbide'.

pssssst hetero's rimmen ook, hebben anale sex en stoppen ook vingers in elkaars kont
Oud 09-09-2004, 00:41
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 01:37 :
.

pssssst hetero's rimmen ook, hebben anale sex en stoppen ook vingers in elkaars kont

haha, ja klopt. Maar dat zijn geen mannen.\


Verder boeit het me niet of iemand homo is of niet. jezelf gay gedragen is iets anders.



.....voordat ik weer gezeik krijg van fb's
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 09-09-2004, 00:42
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-09-2004 @ 01:18 :
mannelijke rosé drinkers zijn allemaal pedofielen die nodig uit de wasmand moeten komen
met deze opmerking ga je een beetje over de grens, lepra.
Oud 09-09-2004, 00:46
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 01:42 :
met deze opmerking ga je een beetje over de grens, lepra.
welke grens?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 09-09-2004, 00:47
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 01:42 :
met deze opmerking ga je een beetje over de grens, lepra.

__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 09-09-2004, 00:47
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
birthmark schreef op 09-09-2004 @ 01:41 :
haha, ja klopt. Maar dat zijn geen mannen.\


Verder boeit het me niet of iemand homo is of niet. jezelf gay gedragen is iets anders.



.....voordat ik weer gezeik krijg van fb's
ja, dat boeit je dusdanig dat je het over weinig anders kunt hebben. de discussie ging over rosé, en de link met homosexualiteit is niet door mij gelegd. als ik het me goed herinner werd die gestart door jou en je kliekje, en hem nu afkappen omdat je anders gezeik krijgt getuigt niet echt van lef, vind je wel?
Oud 09-09-2004, 00:50
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 01:47 :
ja, dat boeit je dusdanig dat je het over weinig anders kunt hebben. de discussie ging over rosé, en de link met homosexualiteit is niet door mij gelegd. als ik het me goed herinner werd die gestart door jou en je kliekje, en hem nu afkappen omdat je anders gezeik krijgt getuigt niet echt van lef, vind je wel?

Ik vind je lifestyle gewoon gay. Do you mind!????
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 09-09-2004, 00:54
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 09-09-2004 @ 01:41 :
haha, ja klopt. Maar dat zijn geen mannen.\


Verder boeit het me niet of iemand homo is of niet. jezelf gay gedragen is iets anders.
Wat is er mis met jezelf gay gedragen krullebol?
Oud 09-09-2004, 00:56
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-09-2004 @ 01:54 :
Wat is er mis met jezelf gay gedragen krullebol?



dat het gay is, b00fje,
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 09-09-2004, 00:56
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
oh geweldig dit. zo voorspelbaar.

en nu ga ik slapen. en dromen over hele grote flessen rosé die in mijn booty worden gestopt.
Oud 09-09-2004, 00:57
Verwijderd
Citaat:
baldadigheid schreef op 09-09-2004 @ 01:56 :
dat het gay is, b00fje,
haha gebruik je nou 2 browsers om tegelijk online te zijn met 2 accoutns?
Oud 09-09-2004, 00:58
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 01:56 :
oh geweldig dit. zo voorspelbaar.

en nu ga ik slapen. en dromen over hele grote flessen rosé die in mijn booty worden gestopt.
(l)
(k)
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 09-09-2004, 00:59
baldadigheid
baldadigheid is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-09-2004 @ 01:57 :
haha gebruik je nou 2 browsers om tegelijk online te zijn met 2 accoutns?

nope, ik maak het mezelf niet zo makkelijk.
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 09-09-2004, 01:40
Verwijderd
Citaat:
JULIUS schreef op 09-09-2004 @ 01:42 :
met deze opmerking ga je een beetje over de grens, lepra.
de grens tussen realiteit en belediging?

of de grens tussen Oman en Saudi Arabië?
Oud 09-09-2004, 07:22
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
ik ga zo heel lifestylisch mijn verstandskies(en) laten trekken
Oud 09-09-2004, 12:05
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Gisteren heb ik de rector van mn oude school bezocht om hem te vragen of hij referentie wilde zijn voor m'n vrijwilligerswerk gedoe en dat wilde hij gewacht op vriendinnetje, even naar haar huis geweest en toen naar school van papa gegaan. Schriften nagekeken en nog wat andere dingen gedaan die nodig waren. Toen boodschappen gedaan, thuis eten gemaakt.
In het weiland aangrenzend aan onze achtertuin zat een paard een nieuwe Shetlander achterna, die in de sloot viel en dat paard beet in zn rug en toen was hij gewond, het was heel zielig dus heb ik even de boer gebeld en nu zijn ze apart.
Voetbal gekeken en gaan slapen.
Vandaag heb ik nog wat boodschappen gedaan en bloemen gekocht, het huis schoongemaakt en het uitzendbureau verveeld met telefoontjes. Éindelijk zekerheid van werk, maandag beginnen
Zometeen naar mn andere werk.
__________________
look back and laugh
Oud 09-09-2004, 12:33
Verwijderd
vanmorgen ging ik om half 9 opstaan, want ik moest om half 11 op school zijn? ik kwam te laat.
toen bleek ineens dat ik het hele jaar vrijstelling heb voor maatschappijleer
toen had ik een tutoruur, maar we hadden 5 minuten les, omdat hij wilde zwemmen met zn vrouw en kinderen
nu ben ik thuis, eet ik pringles omdat ik te lui ben om brood te smeren, en ik ga om 5 uur werken.
Oud 09-09-2004, 12:49
Fallon
Avatar van Fallon
Fallon is offline
Om 10 uur opgestaan, wezen douchen, ontbeten.
Daarna met mijn moeder de tuin wezen bekijken en tot de conclussie gekomen dat er echt vreselijke planten instaan die er echt uit moeten
En ontdekt dat het grasveld een stuk groter is als al die planten eruit zijn en er in de zomer heerlijk op kunt liggen in de zon.
Alleen is de zomer net afgelopen

Daarna gaan forummen en vanmiddag ga ik met een vriend shoppen.
__________________
<<<Pain is temporary, pride is forever...>>>
Oud 09-09-2004, 12:52
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
's Ochtends tot de ontdekking gekomen dat ik niet kon lopen omdat ik zo'n pijn had in mijn buik. Om twaalf uur kon ik bij de dokter terecht en er is waarschijnlijk iets mis met mijn nieren dus ik moet nog naar het ziekenhuis voor echo's en weet ik veel wat
Dadelijk ga ik maar gewoon slapen en verder heel de dag niks doen want ik kan met moeite zitten en lopen is al helemaal een hel.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 09-09-2004, 12:59
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
^sterkte.. fucked joh

net belde een vriendinnetje om te zeggen dat de moeder van een vriendin overleden is. damn
__________________
look back and laugh
Oud 09-09-2004, 13:30
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
gister college van inleiding in de psychologie gehad, en toen mocht ik alweer naar huis want mijn werkgroep ging niet door.. was dus om 1 uur klaar ipv 5 uur. smiddags even met vriendinnetje afgesproken en savonds friends gekeken enzo.

niks gedaan dus aan school verder die dag, dat maakt mij niet slim maar wel goed voor mezelf.

vandaag 2 uur college methodenleer en ik ga zo maar weer es verder met lezen en opdrachten maken enzo want dat is toch wel nodig, maar eerst lunch ik even, en ik heb philadelphia spread ontdekt. Light natuurlijk, want we zijn op dieet he

straks even 2 uurtjes bij de c1000 werken want we willen wel centen blijven verdienen en savonds weer friends kijken denk ik?
Oud 09-09-2004, 13:42
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
nah twee uur les gehad, een tussenuur, beetje muziekjes geluisterd enzo, en toen ik thuiskwam me uit staan leven bij die debiel van een wade robson, damn die gast is echt niet goed in zijn hoofd en ik kan het lekker veul beter, natuurlijk, want ik ben een meisje. nah, en nu ga ik internetten en me geestelijk voorbereiden op de preek die ik zodadelijk ga krijgen bij de albert heijn omdat ik gisteren mijn werk niet af kon maken omdat een of andere vent weg moest want er was thuis iemand ziek of whatever. maarja, ik kon er dus niks aan doen, ik wilde mijn werk best afmaken maar dat kon niet.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 09-09-2004, 14:27
Verwijderd
te vroeg wakker geworden. tijden naar het ge-sms en getelefoneeer van Geerjte geluisterd. Toen geheel lifestyle onverantwoord het hele huis stof gezogen voor mn ma omdat die daar moeite mee heeft. de japanse versie van the Ring gekeken. zo douchen en strax werken
Oud 09-09-2004, 14:56
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
opgestaan, naar de hoge school gegaan voor adviestest, we waren met zijn 2 .
Test bestond uit: VBA, word, excel, 2x access
Word: nipt gebuisd
Excel: niet verwacht maar heel goed (70%)
acces: ging prima
Vba: , wel laten we zeggen dat het niet gemakkelijk was .
Morgen of maandag krijg ik de uitslag.

We hadden om 12 uur al gedaan in tegenstelling tot 4 uur zoals op het blad . Dus ben ik ff in Hasselt stad geweest en Croque madam gegeten .

Nu wil ik gaan zwemmen, maar dan moet ik terug naar hasselt
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 09-09-2004, 14:58
Konstantine
Konstantine is offline
Nou. Ik heb vandaag al veel gedaan. Boodschapjes gedaan, formuliertjes ingevuld & opgestuurd, mijn haartjes laten knippen door mijn m00der, naar mijn oude school geweest waar ik de blits maakte en ik mocht bellen met de telefoon van een gymleraar waar ik sinds de eerste een crush op heb , naar de apotheek geweest, postkantoor, naar mijn oude werk om nogmaals de blits te maken ennn nu ga ik in de zon liggen zodat ik dadelijk uitgerust bij mijn vriendinnie in Breda kan gaan logeren.
Oud 09-09-2004, 15:32
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-09-2004 @ 01:18 :
mannelijke rosé drinkers zijn allemaal pedofielen die nodig uit de wasmand moeten komen
Gaaf, ik ben een pedofiel die nog uit een wasmand moet komen.

Ot;
Slecht geslapen, moe opgestaan, moe in de tuin gezeten en filosofisch boek gelezen, ik ga zo hardlopen daarna koud douchen, dan rond 1900 op naar school enmisschien daarna nog even een ergens wat drinken.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 09-09-2004, 16:00
Verwijderd
Vannacht heb ik bij mijn vriendje geslapen in Utrecht op zijn kamertje en dat was heel gezellig tot hij mij een kopstoot gaf in zn slaap Vanmorgen lekker geknuffeld en tv gekeken in bed enzo.. Daarna naar huis gegaan met de bus, lekker gedagdroomd tijdens deze 40minuten-durende rit. Thuis tot de ontdekking gekomen dat internet het weer niet deed. Even naar het winkelcentrum gegaan om dingetjes te regelen en naar de bieb om even te internetten. Ook heb ik met een vriendinnetje gebeld wat heel gezellig was en nu is net het internet gemaakt en ben ik aan het nerdiën.

Mijn lifestyle wordt hipper met de dag. O, en ik heb gisteren gehospiteerd maar ook die kamer niet gekregen Er waren 25 mensen
Oud 09-09-2004, 16:17
Konstantine
Konstantine is offline
Pfff, ik ben net in de tuin in slaap gevallen en nu ben ik veel te duf om dadelijk drie kwartier te fietsen. Dat wordt een koude douche.
Oud 09-09-2004, 17:00
Verwijderd
vroeg op,weinig les en terras dekt de lading van deze dag wel.
vanavond naar breda omdat daar iets te doen is,ofzo
Oud 09-09-2004, 17:03
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Vanochtend moest ik om 10 uur in het ziekenhuis zijn. En omdat ik nou eenmaal niet zo slim ben vergat ik mijn verwijzingsbrief en verzekeringspas mee te nemen. Hoop gedoe daar, maar het kwam wel goed Toen gingen ze foto's maken van mijn gebit, conclusie: al mijn verstandskiezen moeten er uit.
En vandaag hebben ze rechts boven en onder getrokken, hoop geboor en gekraak maar ze zijn er uit
Toen naar huis gegaan. Wouter gebeld en slecht contact gehad. Afgesproken dat hij me zou bellen als hij naar huis ging, om te vragen of hij nog langs kon komen. Maar dat vergat hij..
Dus om half 5 nog een keer gebeld. Zo mogelijk nog slechter contact gehad. Resultaat: geen wouter
En nu ga ik lekker soep eten
Oud 09-09-2004, 17:06
Poppycock
Poppycock is offline
Nou ehmm... naar school geweest,
daarna lekker gesport,

en toen fietste ik naar huis, en tegenover hebben de buren een inkijk tuin en toen keek ik zo , zag ik 3 moppies trampoline springen, en 1 jochie was NAAKT
Geil beestje ook

oja, en zo ga ik lekker shoppen
Oud 09-09-2004, 17:10
artnael
Avatar van artnael
artnael is offline
Niet lifestylish...

vooral niet als je een berekening hebt gemaakt die denkt te kloppen:

strakke broek + trampoline springen = scheur

en nog wel een nieuwe broek,
wat heb ik geleerd van deze les?
"euh, dat je altijd een naaimachine bij je moet hebben als je springt? (doe maar naald en draad, draagt makkelijker)

Oud 09-09-2004, 17:14
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
lala-bloemetje schreef op 09-09-2004 @ 18:10 :
Niet lifestylish...

vooral niet als je een berekening hebt gemaakt die denkt te kloppen:

strakke broek + trampoline springen = scheur

en nog wel een nieuwe broek,
wat heb ik geleerd van deze les?
"euh, dat je altijd een naaimachine bij je moet hebben als je springt? (doe maar naald en draad, draagt makkelijker)

dan kun je beter dus naakt trampoline springen.. is trampoline springen tof?
Oud 09-09-2004, 18:15
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Ben ook niet zo'n rosé fanaat, maar die meiden wel... Van Canei ook nog... Dat vind ik eigenlijk dus al helemaal niets, smaakt naar cola cherry... Al die bubbels, dat hoort niet bij wijn. Maar goed, er is niets anders dus je past je aan


Magoe, vanochtend om kwart over 6 (!!!) zat ik in de bus, om kwart vor 7 in de trein die bij een stuk of 6 tot 8 kutdorpjes stopte voordat ie in leeuwarden was, volgende bus in gestapt, stukje gelopen (eerst altijd de verkeerde kan op natuurlijk), eerste stage dag achter de rug, heerlijke drifbui van een jongen daar mee mogen maken, ik heb mij prima vermaakt.
Om 4 uur de bus naar het station, 20 over 4 de trein (intercity goddank), kwam op station Lievelieze nog tegen, leuk mee gekletst, nog ff boodschapjes gedaan bij de jumbo, thuisgekomen gegeten en ben nu net klaar met eten.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 18:18.
Oud 09-09-2004, 20:44
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-09-2004 @ 19:15 :
Ben ook niet zo'n rosé fanaat, maar die meiden wel... Van Canei ook nog... Dat vind ik eigenlijk dus al helemaal niets, smaakt naar cola cherry... Al die bubbels, dat hoort niet bij wijn. Maar goed, er is niets anders dus je past je aan



ahgossie probeer je je er snel onderuit te praten omdat de altoincrowd rose afkeurd
Oud 09-09-2004, 20:47
Verwijderd
kutdag gehad

geertje voor het laatst gezien voor 2 weken

gewerkt, en nu is iedereen naar de stad maar daar heb ik helemaal gfeen zin in dus zo maar naar de hout en daar naar de kanker gaan ofzo

@julius: ik poep op je hagelslag
Oud 09-09-2004, 21:09
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik was naar school en daar was het saai. ik sprak een vriendinnetje en hoorde van haar dat de moeder van een ander vriendinnetje dinsdag is overleden ik mocht de halve school inlichten plus nog wat vriendinnen. heel gedoe en niet erg leuk. toen was ik thuis en ging ik atwt kijken en toen gingen we uit eten bij de flintstones en dat was heel lekker. nu zit mn buik vol en ga ik bankhangen.
Oud 09-09-2004, 21:21
JULIUS
Avatar van JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 09-09-2004 @ 21:47 :
kutdag gehad


@julius: ik poep op je hagelslag
altos zijn écht beroerd in mensen dissen. om te huilen zo triest.
Oud 09-09-2004, 21:24
Verwijderd
Ik heb gewaterskied.
Behoorlijk lifestylischverantwoord dacht ik zo.

Niet dat ik het kon ofzo,
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.