Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 13:03
Verwijderd
hoe je dag is verlopen en wat zegt dat over jouw lifestyle?
Advertentie
Oud 18-10-2004, 13:05
Verwijderd
Vanmorgen werd ik wakker in Utrecht en heb ik snel gedoucht en gegeten zodat ik nog maar nét de bus haalde. Toen 2 uur college gehad en daarna werkgroep waar we een enquete in gingen vullen over of Polen van verrassingen houden ofzo Daarna was meneer Hun er nog steeds niet en toen zijn we naar huis gegaan.

Dat laat zien dat ik een hard-werkende-student ben.
Oud 18-10-2004, 13:10
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
om half 10 mn bed uit gegaan. Paardjes buiten gezet. Gedouched. Gegeten. Mn verdiept in de griekse oudheid. Genietend van m'n vakantie.

En dit kan ook wel op de kantine.
__________________
Freak me baby
Oud 18-10-2004, 13:10
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Vanmorgen kon ik mijn bed niet uit komen maar ben toch heel dapper naar college gegaan. Daarna heb ik me opgegeven voor een test waarmee ik maar liefst 7 euro ga verdienen . Nunet heb ik pannenkoeken gegeten en zometeen ga ik leren, ( vanavond als beloning lekker satc <3 kijken).

Oja, dit zegt iets over mijn lifestyle als student, natuurlijk.
__________________
qkw <3
Oud 18-10-2004, 13:19
willemiserniet
willemiserniet is offline
ik ben heel erg,,,,,!!! het lag zo lekker,, en hoorde dat het regende dus ben tot 12 uur in bed gebleven heb toen gedoucht en kupe-soep gehad,, hoe je het ook schrijft,,, nu zit ik eenzaam in mijn kamer te internetten,, omdat er toch anders niks te beleven valt,,
heb natuurlijk dan ook vakantie he???
Oud 18-10-2004, 13:21
Verwijderd
Ik ben wakker geworden en ik heb gegeten en toen had ik een vriendin gebeld want daar had ik mee afgesproken en toen had ik me in de tijd vergist dus nu zit ik hier haha nerd
Oud 18-10-2004, 13:50
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik ben jarig en ik heb kado's gehad en geluncht en gebelt en een nieuw bed utigezocht.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 18-10-2004, 14:07
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik had mn wekker gezet om 9uur dat ik nog kon leren.
ik heb m verzet tot half10 omdat ik zo'n leuke droom had.

toen ging ik ontbijten en leren.
en ondertussen me aankleden en wassen enzo.

en toen pakte k nog snel een kop koffie en rond kwart voor 12 ging ik naar school.

waar ik mn frans2proefwerk helemaal verknalt heb.

en toen ging ik naar huis en pjoeteren.

en dalijk weer leren...

--> dromerige koffieleut-nerd die veel leert omdat ze over wil gaan.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 18-10-2004, 14:14
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Ik had net college Recht en na college liep ik naar de UB en er kwam best wel een leuke jongen naast me lopen hij ging me echt schaamteloos versieren. Ik klapte een beetje dicht, want zoiets verwachtte ik op dit tijdstip van de dag niet en ook niet op de bewuste plek. Ik ben nog steeds een beetje verbaasd Voor de rest heb ik niets gedaan vandaag alleen uitgeslapen en ontbeten en koffie gedronken en sigaretten gerookt.
Oud 18-10-2004, 14:58
Verwijderd
Hmhm vakantie. Vandaag naar school geweest. En vanavond werken.
Oud 18-10-2004, 15:03
Verwijderd
Met vriendje in bed wakker gemaakt door de katten. Met katten gespeeld en geaaid. Vriendje de deur uitgeschopt. Sims gespeeld. Sims gespeeld. Sims gespeeld. Forummen. Poging tot huiswerk. Aangekleed. Sims gespeeld. Forummen.

Dat was het .
Oud 18-10-2004, 15:13
Verwijderd
Ik ben vanochtend snel naar Utrecht gegaan om iets neer te leggen op mijn stage (En vooral doen alsof het er al sinds vrijdag ligt), daarna meteen terug in de trein waar ik een boek heb gelezen en een leuke dagdroom heb verzonnen. Thuis heb ik geluncht met mams, doelloos heen & weer gelopen, de hond uitgelaten & nu ga ik onder de zonnebank en daarna in bad. <3

Dat maakt mij lui, maar dat hoort zo op een eerste (En enige) vakantiedag.
Oud 18-10-2004, 16:17
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Ik ben jaloers op mensen met vakantie. Daarom kon ik waarschijnlijk vanochtend ook mn bed niet uitkomen. Ik moet er 10 uur uit om om half 12 de trein te halen, maar dat lukte niet want ik werd pas om half 12 wakker. En toch had ik gisternacht niet zo lang gebeld Ik was dus anderhalf uur te laat op stage en heb opzich nog wel een paar nuttige dingetjes gedaan. Zometeen ga ik heel goed en actief enqueteren. Hoopik.
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 18-10-2004, 16:40
Verwijderd
Vanochtend met moeite mijn warme bedje uitgekomen, toch maar naar college gegaan. Anderhalf college gevolgd, weer met de trein naar huis gegaan en me ziek gemeld op het werk. Nu lig ik zielig alleen met mijn notebook op bed
Oud 18-10-2004, 16:48
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Lekker heel de dag in bed gelegen, btje muziek geluisterd en stoned geweest ..
Lekker lui ..
__________________
bla
Oud 18-10-2004, 16:55
Verwijderd
Ik ben vanmorgen naar de markt geweest en heb daar hippe dingen gekocht. Oh, en ik heb alvast een kisch kitchen agenda voor 2005/2006 gekocht, ik kon het niet laten. 'S middags heb ik een reuze frikandelbroodje van Bakker Bart op die zo vet was dat ik daarna 4 mandarijnen at om me weer gezond te voelen. In de loop van de middag heb ik de passievrucht gekeken, en mijn conclusie was dat het boek veel beter is. Ohja, en ik heb ook Jackass the Movie gekeken en moest er zelfs een beetje bij lachen. En nu schaam ik me.
Oud 18-10-2004, 17:08
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik kwam om 11 uur m'n bed uit en toen waren m'n ouders er nog steeds, waarvan het de bedoeling was dat ze op vakantie zouden gaan. Toen heb ik tot een uurtje of een m'n kamer op geruimd. Toen kwam m'n potentiele vriendje langs, heb ik m'n ouders uitgezwaaid en de rest van de dag met potentieel vriendje genikst. Nu ga ik met m'n broer pizza en patat bakken. Straks ga ik bij een vriend oefenen voor een optreden, en daarna komen twee vriendinnen van me filmpje kijken.

Dat zegt dat ik een erg vakantiegerichte lifestyle heb.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Oud 18-10-2004, 17:16
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
Ik was heel moe vanochtend (ik feest veel dus dat past bij mijn lifestyle), daarna ging ik winkelen (past ook bij mijn lifestyle) Nu ben ik thuis en ga ik eten en vanavond ga ik misschien naar mijn boyfriend
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Ads door Google
Oud 18-10-2004, 17:18
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Naar dierenpark Emmen geweest met m'n nichie van 5. Ze vond het geweldig! Ik ook, maar ik ben nu bek af. Wat het zegt over m'n lifestyle... Ik hoef zelf voorlopig geen kindertjes, maar als ik voor korte tijd kindertjes onder m'n hoede heb, doe ik mijn best ze te vermaken en lukt meestal ook wel aardig
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 18-10-2004, 17:28
Susanne
Susanne is offline
gisteren was ik naar status quo geweest
misschien wel het mooiste concert dat ik ooit heb gezien van hen, en in het algemeen. (bijna mooier dan bon jovi)
ik ben nu op francis rossi verliefd want hij ging de hele tijd naar me wijzen en kusjes gooien, dat hij 60 is ofzo is maar bijzaak
mijn vader zat eerst boven met de oude lullen-gang maar later kwam hij ook beneden om te rocken echt leuk

vanmorgen heb ik mijn roesje uitgeslapen en ben ik met mijn broertje en zusje de eendjes gaan voeren en ze waren een beetje bang en ik ook dus gingen we snel weer terug

toen heb ik voorgekookt (bami, hmm lekkah) en daarna oprah gekeken

nu zit ik hier en ik moet eigenlijk hockeyen maar ik heb geen zin > IK BLIJF MOOI THUIS LEKKER PUH
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 18-10-2004, 17:31
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
willemiserniet schreef op 18-10-2004 @ 14:19 :
ik ben heel erg,,,,,!!! het lag zo lekker,, en hoorde dat het regende dus ben tot 12 uur in bed gebleven heb toen gedoucht en kupe-soep* gehad,, hoe je het ook schrijft,,, nu zit ik eenzaam in mijn kamer te internetten,, omdat er toch anders niks te beleven valt,, heb natuurlijk dan ook vakantie he???
cup-a-soup*

..Enne, schrijfstijl versus lifestyle?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 18-10-2004, 17:35
Susanne
Susanne is offline

rechts





Deze is ook leuk:





ik schaam me een beetje
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 18-10-2004, 17:59
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 18-10-2004 @ 14:10 :
En dit kan ook wel op de kantine.
Je ziet het lifestyle-aspect over het hoofd. Daarnaast is dit topic door mij bedacht

Ik heb geleerd, ben daarbij in slaap gevallen, heb Oprah gekeken (leuk leuk ) en heb daarna nog meer geleerd.

Ik ben een nerdie
Oud 18-10-2004, 18:14
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb heel veel belangrijke mailtjes verstuurd vanochtend, daarna gekookt en afgewassen en daarna saaie college's gevolgd. Na het laatste college werd mijn bestevriendinnieinAntwerpen gebeld of wij alsjeblieft zo snel mogelijk naar een kroeg wilden komen en dat was heel eng, maar uit eindelijk kwam het er op neer dat er een aantal jochjes waren die ons zat wilden zien, pfff. Maar nee, ik ga eerst eten en daarna leren en daarna zie ik wel. Oh en ik heb een petitie getekend vandaag, omdat een of andere klink in mijn huisss is vervangen waardoor niemand de deur meer open krijgt.

Oh en het lifestyle-aspect hieraan is dattt ik tijdens een van de colleges fashion nono's heb gezocht met een vriendinnie en met een vriendje liefdeslevens besproken en dat is onderdeel van mijn lifestyle.
Oud 18-10-2004, 18:22
aisha
aisha is offline
uitgeslapen, beetje veel gedaan en weinig geslapen dit weekend, daarna kolonisten gedaan op de compu (dat kaartspel is echt sloom) daarna poging tot leren gedaan, niet gelukt, oprah gekeken, boek gelezen, en vanavond voor de buis zitten.. friends, bachelor (haha schaam schaam), echt leuk haha
en ik heb heerlijk vakantie
Advertentie
Oud 18-10-2004, 18:49
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Ik heb eigenlijk niet zoveel gedaan
__________________
hello dave.
Oud 18-10-2004, 19:05
Verwijderd
eindelijk weer aan het reasonen
en het wordt behoorlijk melacholisch

dat zegt iets over mijn ultieme idm lifestyle KUCH

Laatst gewijzigd op 18-10-2004 om 19:09.
Oud 18-10-2004, 19:55
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
7 uur opgestaan , ontbeten, gedoucht, naar school , les van 8.25 tot 12 dan middagmaal, euhmdan les van 13-16 toen was school gedaan, toen kon ik niet naar huis omdat mn band lek was, was pas om 17.30 thuis, avondmaal, gestudeerd ( heel even) gaan lopen met een vriendin, gedoucht, en nu ben ik hier

wat dit zget over mijn lifestyle ==> saai leven tijdens de schoolweek
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 18-10-2004, 20:06
Verwijderd
vanmiddag naar de tandarts geweest met m'n papa en m'n zusje, hij ging m'n gaatjes vullen en daar was ik zenuwachtig voor maar uiteindelijk was het heel amusant tot de verdoving het niet meer deed. toen ging m'n zusje met mij mee naar huis en heb ik soep voor ons gekookt, die ze lekker vond nu komt er af en toe een paddotrippende huisgenoot of co binnenvallen om naar de tv te staren en te giegelen en gaan we zo star trek kijken met een joint voor mij.

dat zegt dat mijn lifestyle eigenlijk heel burgerlijk is zonder de drugs
Oud 18-10-2004, 22:24
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Heel de dag braaf naar school geweest en zelfs fanatiek meegedaan met gym.
De rest van de middag niks gedaan maar wél het avondeten gekookt.
En toen ging ik naar Rolf en hebben we een raar gesprek gehad en dat was best wel fijn want nu heb ik duidelijkheid en hij ook.
Nu moet ik nog zo'n 60 wiskundeopgaven maken (/overschrijven) want ik loop achter en morgen gaat die lerares huiswerk controleren .

Ik ben dus een burgelijk (zogenaamd)braaf trutje.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 18-10-2004, 22:48
Konstantine
Konstantine is offline
Mijn buurchick en ik wilden de onderbuurjongens zat voeren maar stiekem werden we het zelf. En toen belde een vriendje dat ik twee punten op De Lijst moet zetten want we hebben vanaf gister een lijst met mensen die je hebt gezoend of meer, hoe slecht. Nu heeft hij twee punten en ik één. Verder heb ik een kinder bueno op en ga ik nu Max Havelaar lezen en daarna slapen.
Oud 18-10-2004, 23:17
Verwijderd
Ik heb vandaag mn vader overgehaald een schilderij te kopen die we zaterdag hebben zien hangen bij een expo en toen zei mn moeder; ik wil niet alweeeeeeeeeeer kunst voor mn verjaardag pff
Vanavond heb ik gewerkt en het was werkelijk een gekkenhuis want de bewonders sprongen nog net niet uit de ramen en iedereen was aan het mekkeren en toen werd ik zelf gek en als dat al niet erg genoeg was, was er opeens een bewonder verdwenen en na veel drama vond ik dr terug helemaal in utrecht
Oud 18-10-2004, 23:56
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
lol

vroeg opgestaan. wat rondgehangen thuis daarna de trein gepakt naar eindhoven om daar lezingen bij te wonen over webdesign en kunst in de nieuwe media. van 1400 tot 2300 in eindhoven gezeten. ik werd helemaal gek van die zachte G te ggggggaaaaafffffff
de lezingen waren wel boeiend, maar tegen tien uur viel ik wel gewoon in slaap en begon de spreker over de belangstelling van studenten te praten volgens degene naast me
mijn dag was wel ARTY.

oh en eindhoven is teringlelijk
Oud 19-10-2004, 00:00
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Ik heb vandaag van 03:46 tot 14:22 geslapen. Toen heb ik wat afleveringen van een serie op m'n pc gekeken. Koffie gedronken. En van half 7 tot 12 gewerkt.

Dat maakt me een droogkloot.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 19-10-2004, 00:00
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
nou ik heb eerst de hele dag niets gedaan. maar ik had wel een mini briefie van poorleno
dus dat betekent dat ik een forumlifestyle heb.
en nu ben ik bij vrienden
en dat betekent dat ik sociaal ben
en zo gaanw e swingen
dus dan ebn ik ook nog eenf estbeest
en we hebben al wijn op dus ook een alcoholist
__________________
voorikvergeet
Oud 19-10-2004, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 19-10-2004 @ 01:00 :
nou ik heb eerst de hele dag niets gedaan. maar ik had wel een mini briefie van poorleno
dus dat betekent dat ik een forumlifestyle heb.
en nu ben ik bij vrienden
en dat betekent dat ik sociaal ben
en zo gaanw e swingen
dus dan ebn ik ook nog eenf estbeest
en we hebben al wijn op dus ook een alcoholist
lief eh van me, en was m'n opruimgedoe nog te zienn?
Ads door Google
Oud 19-10-2004, 09:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
! am mE schreef op 18-10-2004 @ 18:59 :

Ik heb geleerd, ben daarbij in slaap gevallen, heb Oprah gekeken (leuk leuk ) en heb daarna nog meer geleerd.

Ik ben een nerdie
Is die Oprah van smiddags hetzelfde als snachts, dus was gister die met die auto's?
Wat een hysterische krengen zeg whoohoo maar het was wel schattig voor de andere mensen (een meisje dat een beurs + woonplek + garderobe kreeg)
Oud 19-10-2004, 09:46
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Gistermiddag ging ik met mn moeder lunchen bij de délifrance en ik ging mn posters ophalen bij cd winkels en nu heb ik er weer 7 bij. Daarna naar de videotheek en de supermarkt gegaan, film bij vriendje gekeken en brownies gemaakt met hem maar ze vielen een beetje uit elkaar en ze waren heel kruimelig, want ik had een andere verpakking.

Daarna besloot hij mij te trakteren en gingen we uit eten bij de pasta company waar m'n maag nu nog vol van zit. Daarna 2 flessen rosé gekocht en bij een paar mensen langs geweest.

Vanochtend werd ik om 9 uur wakker gemaakt door herrie van de trambaan waar ze aan het werken waren. Nu ga ik ontbijten en douchen en dan vriendje van zijn werk halen.
Oud 19-10-2004, 11:10
Verwijderd
Ik ben net wakker en mijn ouders zijn op vakantie en mijn broer is in Hilversum.
Op dinsdag tussen 9 en 13 is onze schoonmaakster er altijd, maar ik durf niet naar beneden want straks kijkt ze me zo aan van "drink koffie met me! "
En dat wil ik nieeeet want ze is ordinair en haar dochter werkt bij etos en haar zoon bij de ijzerhandellll
Dus ik ren denk ik in een grote handdoek naar de douche "hahah helaaas ik heb niks aaaan zleep"
Wat nu?
Oud 19-10-2004, 13:28
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik ben wakker geworden en ben daarna na een begrafenis geweest. En nu ben ik weer thuis en ik heb net geleerd
Oud 19-10-2004, 13:50
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
Citaat:
Noé schreef op 19-10-2004 @ 12:10 :
Ik ben net wakker en mijn ouders zijn op vakantie en mijn broer is in Hilversum.
Op dinsdag tussen 9 en 13 is onze schoonmaakster er altijd, maar ik durf niet naar beneden want straks kijkt ze me zo aan van "drink koffie met me! "
En dat wil ik nieeeet want ze is ordinair en haar dochter werkt bij etos en haar zoon bij de ijzerhandellll
Dus ik ren denk ik in een grote handdoek naar de douche "hahah helaaas ik heb niks aaaan zleep"
Wat nu?
stel je eens niet zo aan
Oud 19-10-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-10-2004 @ 10:38 :
Is die Oprah van smiddags hetzelfde als snachts, dus was gister die met die auto's?
Wat een hysterische krengen zeg whoohoo maar het was wel schattig voor de andere mensen (een meisje dat een beurs + woonplek + garderobe kreeg)
ja, die heb ik ook 's nachts gezien en ik vroeg het me ook al af,
die wijven bij oprah krijsen altijd zo hard als ze iets krijgen trouwens, al is het maar een onbenullig boekje ofzo.
Oud 19-10-2004, 14:28
Verwijderd
Ik kijk al uren Pimp My Ride.
Maar verder ben ik wel gezonnebankt en gebadderd dus het is toch een nuttig dagje geworden.
Oud 19-10-2004, 14:30
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
jarige hop!
__________________
sleep is no friend.
Oud 19-10-2004, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 19-10-2004 @ 15:30 :
jarige hop!
Gefeliciteerd! <3

OMG, volgens mij ben ik verbrand onder de zonnebank.
Oud 19-10-2004, 14:47
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 19-10-2004 @ 15:30 :
jarige hop!
gefeliciteerrrrd

Ik ben al uren niks aan het doen behalve dan uit aan het zoeken welke telefoon en wat voor abonnement ik wil. Heel zinnig.
__________________
All in the name of white trash
Oud 19-10-2004, 15:14
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb internet besteld voor mijn huissie Maar ze kunnen het gedoe 5 november pas brengen
__________________
sleep is no friend.
Oud 19-10-2004, 15:27
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Naar school geweest, thuis gezeten, met Back Door Man naar de stad geweest, daar lege cd'tjes gehaald, kaasbroodje gegeten('zit daar vlees in?') , naar de C&A geweest waar schijnbaar hippe kleren waren wat dus niet zo bleek te zijn, en informatie over oordopjes met mzuiekfilter wezen halen bij de gehoorwinkel
__________________
hello dave.
Oud 19-10-2004, 15:33
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Gisteren stond ik op en dacht ik dat k bijles had maar dat was niet zo, dus ging ik met mn mamma naar Utrecht. Toen kwam om 5 uur een jongen langs waarbij ik een hanekam ging scheren en dat is prima gelukt. Toen hebben we friet gegeten en over kabouters gepraat. Toen ging ie naar een vergadering en was ik bijna in slaap gevallen op de bank, maar toen ben ik nog naar een studentenvereniging geweest en nou heb ik een afspraak met een 3ejaars fysiotherapie student dat ie me vrijdag gaat masseren. En toen ging ik om 3 uur maar weer naar huis. En vandaag stond ik op en ging ik naar school maar de boekedinges was dicht dus toen ging ik naar huis en toen naar Nijmegen. en straks weer veel leren
__________________
you spread like peanut butter
Oud 19-10-2004, 15:35
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 19-10-2004 @ 15:34 :
OMG, volgens mij ben ik verbrand onder de zonnebank.
Ik ook

Vandaag van Amsterdam naar huis naar Emmeloord gegaan om met een vriendinnetje eindelijk weer eens te gaan fitnessen, en dan ook onder de snelbruiner want dat was altijd gratis erbij maar nu 2 euro dus dat ging nog wel. En nu ben ik helemaal rood

Vanavond weer terug.
__________________
qkw <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aan vriendinnen vertellen?
RoosjeKahlan
46 06-06-2005 01:36
Liefde & Relatie hoe vertel je je geliefde het moeilijkste uit je hele leven?
Verwijderd
8 21-03-2004 13:54
Psychologie Moet ik deze dingen vertellen?
~~dolce~~
37 22-12-2003 16:00
Psychologie Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ??
NoName
6 01-08-2003 22:16
Psychologie kan iemand me vertellen wat ik fout deed?
luk@z
14 07-12-2002 22:30
Verhalen & Gedichten Als ik je wat vertel...
Eend
2 26-09-2001 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.