Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2012, 15:37
belle_declercq
belle_declercq is offline
Hey,
K'heb een vraagje voor jullie
als ik ergens buiten kom ofzo zie ik een koppeltje of een paar jongens, dan denk zal ik volgende jaar in het middelbaar ook een lief hebben of niet ?
Of weeg ik daar te veel voor, of ben ik gewoon super lelijk ?

Kijken jullie naar het lichaam of het gewicht ?
En als jullie een gewicht zouden moeten zeggen hoeveel zouden jullie lief dan moeten wegen.







(Deze vraag heb ik zelf gekozen maar vind hem wel kak, je kan niet kiezen hoeveel je lief mag leven )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2012, 15:57
xfollowme
Avatar van xfollowme
xfollowme is offline
maar ehm. volgens mij maakt het helemaal niet uit hoeveel het gewicht is en hoe het lichaam eruit ziet.
Je vind iemand leuk om innerlijk niet om uiterlijk (somige wel maar goed..).
Kan ook zijn dat ik je vragen heb verkeerd begrepen...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 15:59
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Daar zit geen limiet aan? Het is niet zo dat iemand tussen de 50 - 70 kg pas een geschikte vriend of vriendin is, het hangt er maar net van af hoe iemand er verder uitziet en, nog belangrijker, hoe iemand is. Wat erbij komt is natuurlijk wel dat het gewoon goed voor de ander is om een gezond gewicht te hebben. Wanneer je er verzorgd uitziet scheelt dat ook al een hele hoop.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 16:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat hangt ook af van de lengte en lichaamsbouw en alles. Ik ga in ieder geval niet zeggen ZOVEEL KILO EN NIETS MEER of zoiets. Ik vind mensen met een normale lichaamsbouw wel leuker om te zien dan mensen die te dik zijn (of heel erg mager, dat is ook niets), maar dat is maar één aspect van het uiterlijk. En één die te veranderen is. Het is vele malen erger als iemand gewoon verschrikkelijk dom is of het bloed onder mijn nagels vandaan haalt of altijd ruzie met me maakt of verschrikkelijk vermoeiend is of wat dan ook.

Overigens heb ik het dan over jongens, ik vind overgewicht bij meisjes minder lelijk, want meisjes horen rond te zijn en vollere meisjes zijn dan gewoon ronder en dat hoeft niet eens lelijk te zijn. Ik vind meisjes met veel te veel make-up op een stuk lelijker dan zo'n zelfde meisje met een zooi kilo's te veel.

En ik denk dat het veel meer uitmaakt of je zeker van jezelf bent en jezelf goed kleedt en verzorgt. Als je wat dikker bent, maar er verder prima uit ziet, dan vind ik dat mooier/aantrekkelijker dan iemand die dun en met gebogen schoudertjes en slierterig vet haar naar de grond staat te staren.

En tot slot: ben je écht wel dik? En dan ook veel te dik? Of ben je gewoon de zoveelste die heel onzeker is en haar eigen gewicht honderdduizend keer uitvergroot?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 16:01
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Daar zit geen limiet aan? Het is niet zo dat iemand tussen de 50 - 70 kg pas een geschikte vriend of vriendin is, het hangt er maar net van af hoe iemand er verder uitziet en, nog belangrijker, hoe iemand is. Wat erbij komt is natuurlijk wel dat het gewoon goed voor de ander is om een gezond gewicht te hebben. Wanneer je er verzorgd uitziet scheelt dat ook al een hele hoop.
als je iemand gewoon leuk vind maakt het niet uit hoe het gewicht is... Het houdt natuurlijk een keer op. Als een vrouw meer als ik weeg, en geen normale kleren meer kan kopen is het wat te gek natuurljik
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 16:07
Verwijderd
Niet meer dan mij, maar aan dat criterium voldoen héél veel vrouwen
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 16:11
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Citaat:
als je iemand gewoon leuk vind maakt het niet uit hoe het gewicht is... Het houdt natuurlijk een keer op. Als een vrouw meer als ik weeg, en geen normale kleren meer kan kopen is het wat te gek natuurljik
Klopt, er zit een limiet aan, op een gegeven moment moet je actie ondernemen want dan wordt het gewoon te gek. Weet alleen niet of dat bij TS het geval is...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 17:14
Verwijderd
Deze topicje.

Nou ts, of je post een foto van je vermeende dikke zelf of in ieder geval je gewicht en we kunnen al een stuk beter antwoord geven op je verschrikkelijk vreemde vraag.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 19:24
belle_declercq
belle_declercq is offline
K'ben blij dat jullie er ook zo over denken
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 10:18
Carbi
Carbi is offline
m'n vriendin mag van mij 100 kg erbij krijgen, zou ik nogsteeds van haar houden, ookal zou ik het niet toelaten dat het zou gebeuren, maar als ik single ben, denk ik toch dat een dikkerd minder interessant is..klein beetje logisch.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 14:37
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Het gaat uiteindelijk om het totaal plaatje en natuurlijk om de klik. Daarbij maakt een kilo meer of minder niet zo veel uit. Het verschilt ook per persoon wat de voorkeur is. De een houd niet van mager, de ander vindt dik vreselijk. Al denk ik wel dat de voorkeur van de meerderheid rond een 'normale' lengte/breedte verhouding is. Maar daar kan ik vreselijk naast zitten natuurlijk.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 17:23
Verwijderd
160 kilo vind ik toch wel de max hoor. Anders kan ik de tieten en de vetrollen niet meer uit elkaar houden
Met citaat reageren
Oud 15-03-2012, 21:51
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
160 kilo vind ik toch wel de max hoor. Anders kan ik de tieten en de vetrollen niet meer uit elkaar houden


OT: net zoals de mensen hierboven heb ik niet echt een duidelijke grens. Zolang het maar (naar mijn mening) klopt (dus niet iemand van 1.55 van 150 kilo of iemand van 1.80 van 45 kilo) vind ik het wel best. Het uiterlijk speelt natuurlijk wel een rol in het aantrekkelijk vinden van iemand, maar het draait uiteindelijk toch vooral om het innerlijk. Mensen moeten zich niet zo onzeker voelen over hun uiterlijk en als iemand echt dik is moet hij/zij gewoon gezonder eten en meer sporten, geen gejank, Bij bijna iedereen die overgewicht heeft valt dit op te lossen er zijn echt maar enkele uitzonderingen die iets hebben waardoor een gezond gewicht echt niet mogelijk is.

EDIT: zolang het gezond is, vind ik het dus wel prima
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 23:23
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Mijn 'crush' weegt 64 en ziet er geweldig uit, dus ik klaag niet.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 19:17
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik wordt altijd zo'n 5 kilo te licht ingeschat
Met citaat reageren
Oud 30-03-2012, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Gewicht maakt me niets uit ook al is het een koe waar het vet tot voor haar geslacht hangt. Het gaat me om hoe ze is.
Je denkt toch niet serieus dat een menselijke koe, waar het vet tot voor haar geslacht hangt, gezond in elkaar zit? Daar is niet alleen fysiek, maar ook mentaal een en ander mee mis. Anders zou ze het zover niet hebben laten komen.
De kans dat jij dus een menselijke koe, waar het vet tot voor haar geslacht hangt, ooit aantrekkelijk zal vinden, lijkt me nihil.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 16:53
snowmanX
snowmanX is offline
Mij maakt gewicht niet uit. Ik kijk wel gewoon dat ik haar een aardig persoon vind, maar een speciaal gewicht doet mij niks.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2012, 17:31
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Het maakt mij wel uit hoe gevormd een meisje is, aangezien je daar eerst na kijkt voordat je op een meid afstapt en een praatje maakt. Maar in kilo's kan je nooit iets noemen aangezien je bouw en lengte mee moet rekenen en spieren wegen natuurlijk zwaarder dan vet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie hemel en hel, ieders vrije keuze
Donderzoon
10 03-12-2006 20:54
Algemene schoolzaken VWO literatuurlijst
Guimaraes
13 09-01-2005 14:18
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.