Oud 11-03-2019, 21:37
Verwijderd
Ik denk altijd over dingen in het leven, zoals sommige van jullie weten is mijn leven ook zeker niet piekfijn en is er af en toe een steekje los in m'n hoofd en dat ik crazy van dood tot vrienden over 50 jaar niet meer kennen en het begin van het alles.
De laatste dagen word ik dus gek van het idee van oneindigheid.
Als het Universum ooit dood zou gaan? Hoe is het begonnen? Als het Universum in een multiversum zou leven zou het Multiversum dan niet oneindig moeten bestaan? Er zou iets moeten zijn dat OOIT is begonnen of(in mijn gedachten) er altijd al is geweest en nooit zou veranderen. Want nouja het is voor waarschijnlijk heelveel mensen onmogelijk om te zien dat iets uit niets zou onstaan, het begin van hetgene waar wij nu inzitten dat misschien weer in iets anders zit dat misschien weeer in iets anders zit. hoe begon het alles, het grootste waar wij inzitten? Zou dat niet al altijd bestaan en nooit eindigen? Ik word crazy van dat idee en ja er komen nog wel meer posts over hoe ik crazy ben andere ideeen die ik heb/had en ik ben nogsteeds niet naar de huisarts voor een psycholoog geweest want mijn moeder wil dat niet.

(GEEN THEORIE? HAD DE TITEL MOETEN VERANDEREN)

Laatst gewijzigd op 11-03-2019 om 21:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2019, 22:07
Verwijderd
Over 50 jaar? In veel gevallen over 5 jaar al. Als je gaat studeren vaak. Wat voor school doe je en wat wil je straks misschien gaan doen voor opleiding of vak? Mensen die nog iets langer thuis blijven wonen hebben een grotere kans om dezelfde vriendengroep nog een beetje te houden maar het valt vaak uit elkaar hoor. En ook de vriendengroepen waar je je tijdens je studie tussen begeeft vallen uit elkaar. Je houdt er wel goede vrienden aan over hoor, ik ga nog steeds om met m'n beste vriendje van de lagere en middelbare school, maar we zien elkaar maar één keer per 5 jaar ofzo. En dat is ook niet erg

Of het een universum is, of een multiversum, of een simulatie, of zoals recentelijk geopperd een holografische projectie die in een ander universum slechts enkele picoseconden van de hun-tijd beslaat op de event horizon van een zwart gat, op voorwaarde dat dat zo is in op een plek met meer dan 3 ruimtelijke dimensies, of whatever, is niet zo relevant. De wereld voelt echt aan. Zelfs als 'ie niet echt zou zijn verandert dat niets aan jouw perceptie van de realiteit en zul je er mee moeten leren leven.

Het universum was er lang voordat jij er was en zal er nog lang zijn nadat jij weg bent als er niet opeens vacuumenergie uit onze realiteit begint weg te lekken tijdens je leven, maar jouw aanwezigheid beslaat maar 14 tot 150 jaar van die periode. Minder dan een oogwenk op het leven van de Himalayas. Don't worry, do your best and do be a cunt.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2019, 22:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Als er meer dan 1 universum bestaat dan is het een multiversum

Wat als er meerdere multiversa waren?

En zo kunnen we door XD
Met citaat reageren
Oud 11-03-2019, 22:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik teken altijd kubussen in mijn werkschrift.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2019, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Als er meer dan 1 universum bestaat dan is het een multiversum

Wat als er meerdere multiversa waren?

En zo kunnen we door XD
The Metaverse.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2019, 23:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Xenoverse
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Ik teken altijd kubussen in mijn werkschrift.
Ahaha daar ben ik al mee gestopt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 13-11-2011 00:58
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 21:49
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 22:00
De Kantine Weerwolfspel 52
Spelleider
500 15-10-2008 11:25
Levensbeschouwing & Filosofie De nieuwe natuurkundige theorie van het holografische universum.
Isa
38 24-05-2004 02:33
Huiswerkvragen: Exacte vakken 'nieuwe' natuurkundige theorie:het universum is een hologram.
Isa
4 08-09-2001 23:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.