Oud 17-06-2003, 15:36
Verwijderd
Hoe hebben jullie het aan je ouders verteld toen je - al dan niet voor de eerste keer - verkering had? Zeg je het gewoon botweg, bereid je ze rustig voor, of doe je het op een andere manier?

Ik heb sinds 2 dagen een (nieuwe) vriend, maar ik weet niet goed hoe ik het mijn ouders moet vertellen. Niet dat ik nare ervaringen met ze heb ofzo, helemaal niet zelfs. Toch is er "iets" wat me tegenhoudt. Hoe kan ik het ze het beste vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 15:39
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
-oh en ma, ik ga vanavond naar de bioscoop.
+met wie dan?
-jah met ****
+ is dat je vriendje ofzo ?
- ja
+ oohhh...leuk
- ja mam, doei
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:43
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vertelde ze dat ik heel erg verliefd was (goh, ik had het altijd over hem! We zaten veel op msn voor we wat kregen en ik lachte altijd hardop als ik met hem zat te chatten en ik vertelde alles aan mijn moeder wat hij aan mij vertelde..) De hint was dus duidelijk, maar goed, toen ik dat verteld had, heb ik hem mee naar huis genomen... Simpel
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:47
Genela
Genela is offline
Citaat:
freakyGMC schreef op 17-06-2003 @ 15:39:
-oh en ma, ik ga vanavond naar de bioscoop.
+met wie dan?
-jah met ****
+ is dat je vriendje ofzo ?
- ja
+ oohhh...leuk
- ja mam, doei
Hahahaha

Ik ben gewoon naar binnen gelopen, ze in de keuken opgezocht en gezegd dat ik een vriend had, om verdere vragen te ontwijken ben ik toen gewoon naar boven gehuppeld
__________________
En de boom stond op de berg...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:49
Verwijderd
ik zei: Mam, <naam> komt hier vanmiddag heeb
Moeder: Goh, wat leuk, gezellig.
Ik: mja, wen er maar vast aan.....*stug naar muur starend*
moeder: goh, hoezo? hebben jullie wat dan?
ik: mja, zoiets.
Moeder: goh, wat leuk. laat maar komen dan.


*was niet zo moeilijk als ik dacht. *
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:50
Verwijderd
Oeh jee, dat was een heel gedoe zeg

Ik was super verliefd en helemaal in de war, 't ging allemaal niet zo super.

M'n ouders waren een beetje aan het dreigen dat ze internet af zouden sluiten omdat ik te weinig aan school deed etc etc. Ik draaide helemaal door, niet dat ik dat internet zo belangrijk vond ofzo... maar ik weet niet eigenlijk
Ik stond daar te schreeuwen en te huilen in de kamer en m'n ouders keken me echt raar aan. Toen liet ik me gewoon keihard op de grond vallen, heel gedoe...
Even later zat ik op de stoel en keken ze me allebei echt gapend aan, ik lachte en zei;'Ik weet dat jullie nu denken dat ik gek ben, maar ik ben niet gek..' en juist daardoor dachten ze nog meer dat ik gek was.
Mja, m'n vader was heel erg geschrokken en vroeg wat er nu allemaal aan de hand was blablabla. Dus ineens schreeuw ik; 'Ik ben gewoon heel erg verliefd!!!!!' whehehe, 't was allemaal zo raar. Mijn moeder had hem toen al zeker twee keer gezien en ook met hem gesproken, maar toch vroeg ze nog op wie.. Whehe, dus toen was alles duidelijk
M'n vader gaf me toen een knuffel met traantjes in z'n ogen en ging snel een stuk fietsen..

Nogal een drama om niets eigenlijk, maar ik was nogal in de war toen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:55
HeartandSoul
Avatar van HeartandSoul
HeartandSoul is offline
dat merken ze wel aan mijn gedrag..
als ik een vriendje heb..
ben ik altijd onwijssss vrolijk enz..
en dan krijg ik gelijk te horen.. VERLIEFD??
neee hoor.. hihi..
en tsja hem mee naar huis nemen..

Ikke: Mama *blabla* komt zo hier, is dat goed?
Mammie: Oh ja hoor is prima..
Ikke: oké

Mijn ouders zijn wel relax..
__________________
(( G* HVJ ))
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:55
jinx
Avatar van jinx
jinx is offline
Gewoon zeggen dat je een vriend/vriendin hebt, zo van "He ma ik heb een vriend/vriendin" Mijn ma heeft alles van te voren al door, dus die weet al heel snel dat ik wel een keer aan zal komen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 17-06-2003 @ 15:50:
Nogal een drama om niets eigenlijk, maar ik was nogal in de war toen
Whuhuh. Het klinkt erg in de war ja.

Ik weet het niet meer. Tis al drie jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:55
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
WooF schreef op 17-06-2003 @ 15:49:
ik zei: Mam, <naam> komt hier vanmiddag heeb
Moeder: Goh, wat leuk, gezellig.
Ik: mja, wen er maar vast aan.....*stug naar muur starend*
moeder: goh, hoezo? hebben jullie wat dan?
ik: mja, zoiets.
Moeder: goh, wat leuk. laat maar komen dan.


*was niet zo moeilijk als ik dacht. *
Hihi, bij mij ook zo ongeveer, mijn moeder vind het altijd heel leuk voor me! xxx
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:57
Verwijderd
gewoon: ik heb een vriend, ben ik ook meteen van de koppelacties thuis af
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:59
Verwijderd
Mijn moeder had het vrij snel door... zeker toen we savonds een keer de honden hadden uitgelaten, toen hij de volgende ochtend weer hier was... en toen we een paar dagen later 3 uur met de honden gingen wandelen.
De volgende dag was het echt zo van hebben jullie nu wat?
Ik: uhm ja Whieh, helemaal vrolijk
Zij: Leuk voor je

Ging makkelijker en spontaner dan verwacht
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:18
Verwijderd
tsja mijn ouders zien het al als ik een avondje met een meisje ben gegaan

dus dit is voor hun ook helemaal niet lastig
Naar wie sms je? naar niemand
owh, leuk meisje niemand?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:32
Verwijderd
Mijn moeder vroeg wie me altijd 's avonds naar huis bracht, omdat ik niet alleen mocht fietsen. En waar ik 's avonds altijd zat enzo. dus ik zeg, Michael. Na een tijdje vroeg ze of we wat hadden, dus ik zei ja. Dat was het eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:39
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
WiCKeDeLSje schreef op 17-06-2003 @ 15:55:
dat merken ze wel aan mijn gedrag..
als ik een vriendje heb..
ben ik altijd onwijssss vrolijk enz..
en dan krijg ik gelijk te horen.. VERLIEFD??
Dat vind ik nou zo vervelend he! Soms (nou ja wel vaker dan soms) dan ben ik gewoon super vrolijk en dan krijg ik zulke opmerkingen als 'ben je verliefd?' en als ik dan even weg ga 'ga je naar je vriend toe?' naar mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:50
Verwijderd
Nah, dag nadat ik verkering kreeg belde ik mn moeder op dat ik wegbleef (ging naar de film) dus zij zei "Oooooooh, ja met alleen Nathen?" en ik zei ja, m'n moeder heeft zulk soort dingen snel door ofzo.
Hij kwam hier ook al een tijdje (alleen) over de vloer i.p.v. met zijn (en mijn) beste vriend dus ja.
Vertellen doe ik het niet, m'n moeder heeft het toch altijd al door en ik heb 4 zusjes (en optmoment 3 pleegzusjes dr bij) en ik heb geen zin in het ge-oh en ge-aah als ik zoiets moet vertellen dus la ma zitten.
Sim-pel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:57
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
lareno schreef op 17-06-2003 @ 15:36:
Hoe hebben jullie het aan je ouders verteld toen je - al dan niet voor de eerste keer - verkering had? Zeg je het gewoon botweg, bereid je ze rustig voor, of doe je het op een andere manier?

Ik heb sinds 2 dagen een (nieuwe) vriend, maar ik weet niet goed hoe ik het mijn ouders moet vertellen. Niet dat ik nare ervaringen met ze heb ofzo, helemaal niet zelfs. Toch is er "iets" wat me tegenhoudt. Hoe kan ik het ze het beste vertellen?
ghehehe

ik had ongeveer drie weken met mijn vriendje en ik had mijn ouders helemaal niks verteld. ik heb hem leren kennen via dit forum, dus ik zat wel veel op internet en op een gegeven moment was ik een aantal zaterdagen weg met een hele vreemde verhalen. mijn ouders hadden toen wel wat in de gaten. ik heb het ze trouwens niet meteen verteld omdat ik wel eerst een beetje zekerheid wilde, zou hij echt mijn vriendje worden of was het een losse flodder.

mijn ouders zaten telkens te vissen en ik zei telkens niets.

toen op een dag mijn moeder aardappels zat te schillen. ik ben op tafel gaan zitten en zei zo: "mam, het is wel vreemd he dat ik nu die zaterdagen weg was he, nou hmm ja euh dus ik heb een vriendje"



god, wat ben ik een muts.

Laatst gewijzigd op 17-06-2003 om 16:59.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:49
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
idd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-06-2003, 18:22
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 17-06-2003 @ 15:49:
ik zei: Mam, <naam> komt hier vanmiddag heeb
Moeder: Goh, wat leuk, gezellig.
Ik: mja, wen er maar vast aan.....*stug naar muur starend*
moeder: goh, hoezo? hebben jullie wat dan?
ik: mja, zoiets.
Moeder: goh, wat leuk. laat maar komen dan.


*was niet zo moeilijk als ik dacht. *
*kiept van stoel van het lachen, ziet het helemaal voor me *grijnst heel breed *
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:44
Mustang_Sally
Avatar van Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
ik ben de ochtend na de zoen de keuken binnen gestormd en heb het toen gelijk verteld aan m'n moeder, ook gelijk m'n beste vriendinnen gesms't... ik was ZO verliefd nog steeds trouwens. ik vond hem ook al lang leuk overigens, en daar wisten m'n ouders ook alles van. ze zien het altijd gelijk aan me als ik verliefd ben, en ze vinden het zoo leuk... typisch maar wel leuk.
__________________
mais oui! / wie zijde gij?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:38
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Uhm, ik geloof dat m'n pa een keer vroeg 'en hebben jullie nou eigenlijk iets?' toen ik weer naar hem toe ging.
Toen zei ik ja en dat was het wel weer.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:53
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik zeg niks, dat merkt mijn vader vanzelf wel een keer.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:00
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
nalang belle en zelfs langkomen als ik ziek ben:

mam: zo hij is wel leuk he
ikku: ja vind ik ook
mam: hebben jullie wat
ikku: jah...
mam: wat leuk als je het maar veilig doet (mens sport nie echt maar goe.....)
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:04
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had t mn zusje verteld en toen ik thuis was had ik er het de hele tijd over. Toen vroeg mn moeder over wie we het toch steeds hadden en toen zei mn zusje dat ik een vriendje had...
Helaas was het aan tafel, we waren net begonnen met eten, dus niet echt handig moment...allemaal vragen...maarja.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:19
Verwijderd
Ik zei gewoon "Maarten komt vanavond langs..." Zij: "Heb je soms verkering met hem?" Ik: "(A) Ja?" Zij: "Oh."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2003, 23:40
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
jezus,

bij mij kwamen er op een gegeven moment zoveel gasten (lees vrienden) langs dat mn moeder het echt niet meer wist. en ze durfde er ook niks van te zeggen omdat ik altijd zei dat het 'gewoon een vriend was' en bij mn laatste vriend duurde het echt dik een maand verkering voordat ze iets door had!

ouders
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:43
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Als er een vrouw over de deur voor mij komt is dat wel hint genoeg voor mijn ouders....
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:46
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
1e keer:
*ploft op de bank*

-Ik heb verkering
*O, met wie?
-Met May
*En July dan?
-Nee mam, das een vriendin
*O

2e keer:

-Nou, ik heb weer een dinnetje
*O, wie dan?
-Met Kim
*Welke Kim?
-Kim uit A'dam
*O, leuk voor je
-Ja
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 00:38
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
"Mam, Pap, we neuken".

Dat ik deze grap binnen de 6 maanden in nóg zo'n kanker topic kan maken.. het niveau hier blijft me verbazen.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 01:10
iddi
iddi is offline
wat nou at hell? denk je hier een beetje in je eentje 1337 te gaan doen? Je weet toch dat ik je altijd zal blijven ownen...

*mam pap, ze vond weer een ander leuker*
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 01:12
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Wat zullen we nou dan krijgen!

Fist yourself ga jij maar weer fijn proletarisch bier drinken
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 04:13
Verwijderd
Mam, ik heb een vriendin.
ojah?
Ja, ze zit nu vast aan het aanrecht met een ketting
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 07:45
Verwijderd
Ik heb het idee dat het bij mij wat moeilijker ligt:

Mijn vriend was al heel lang verliefd op mij, en dat wisten mijn ouders (mijn moeder, althans). Ik heb altijd gezegd dat ik niets met hem wilde, en nu hebben we ineens verkering. Ik vind het echt heel moeilijk om dat aan hen te vertellen. Ik heb er gewoon slapeloze nachten van
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 10:21
#6
Avatar van #6
#6 is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 17-06-2003 @ 23:40:
jezus,

bij mij kwamen er op een gegeven moment zoveel gasten (lees vrienden) langs dat mn moeder het echt niet meer wist. en ze durfde er ook niks van te zeggen omdat ik altijd zei dat het 'gewoon een vriend was' en bij mn laatste vriend duurde het echt dik een maand verkering voordat ze iets door had!

ouders
Zo gaat het bij mij nu ook
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:03
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
lareno schreef op 18-06-2003 @ 07:45:
Ik heb het idee dat het bij mij wat moeilijker ligt:

Mijn vriend was al heel lang verliefd op mij, en dat wisten mijn ouders (mijn moeder, althans). Ik heb altijd gezegd dat ik niets met hem wilde, en nu hebben we ineens verkering. Ik vind het echt heel moeilijk om dat aan hen te vertellen. Ik heb er gewoon slapeloze nachten van
* mam, weet je nog die jonge die ik afgeweze heb?
^ Ja dat weet ik nog wel
* nou die ik vin ik nu wel leuk, (hij komt morgen eten)

Heb je wat lieve ouders zullen ze dat geel makkelijk accepteren hoor
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:30
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zeg t vaak al als ik iemand leuks ontmoet heb, dus dan vragen ze na een date ofzo vanzelf wel of t wat geworden is.

"ma, ik heb n leuke vent ontmoet" Zoiets zeg ik dan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-06-2003, 11:32
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
lareno schreef op 18-06-2003 @ 07:45:
Ik heb het idee dat het bij mij wat moeilijker ligt:

Mijn vriend was al heel lang verliefd op mij, en dat wisten mijn ouders (mijn moeder, althans). Ik heb altijd gezegd dat ik niets met hem wilde, en nu hebben we ineens verkering. Ik vind het echt heel moeilijk om dat aan hen te vertellen. Ik heb er gewoon slapeloze nachten van
Dat maakt toch helemaal niet uit? zeg gewoon "ma, die jongen die ik afgwezen ken ik nou beter en ik vind m toch wel leuk"..

Ik snap niet waarom men t zon probleem vindt om het aan ouders te vertellen. Ten eerste is het sowieso jouw zaak met wie j egaat, ten 2e is het zo dat ouders dr vaak helemaal niet moeilijk over doen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:42
DopeBean
DopeBean is offline
Ik heb dan zo'n broer die graag doet roddelen en dus alles en mijn ouders verteld maar zij make er nooit probleme van.
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:56
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
hmmmz mijn ouders gooien als *blabla* komt
hem echt door een kruisverhoor
gebaseerd op eerdere informatie die ze eerst van mij afgetroggeld hebben....

ja kwenie..

ik vertel t vaak hele tijd later pas ofzo
kben nogal lastig daarin
maar dat ligt ook aan me ouders
soms hou ik t zelfs geheim tot t onderhand weer uit was
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 12:11
BenDeGek
BenDeGek is offline
*Máám, ik krijg vanavond bezoek*
"Ow wie dan?"
*Een jongen*

Toen wist ze wel genoeg
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 13:22
Verwijderd
ik loop dan altijd helemaal te stralen en heb het alleen over hem, dus dan weten ze het wel, en als ze het vragen: JA!!!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 14:54
Trinity
Trinity is offline
er zijn uit mijn ervaring twee manieren

#1 de radicale
je zegt gewoon: pa, ma, ik ben verliefd, ik heb een vriend en mogelijk als het goed gaat wordt het binnen een maand serieuzer

voordeel je bent het kwijt, je spreekt de waarheid, je ouders weten waar ze aan toe zijn
nadeel het is een beetje ' en jullie hebben niets mee rin te brengen'

# 2 het ' ze hebben langzaam hun vermoedens'

Zeg tegen je ouders dat je een leuke jongen hebt gezien, poraatje mee gemaakt etc. Dan na paar dagen belt hij je, jij helemaal hotel-de-botel etc. dan begint er bij je ouders al wat te dagen, en denken ze dat ZIJ het doorhebben.
Na nog wat dagen een afspraakje, ouders ' voelde' het al aankomen' en na nog wat afspraakjes heb je verkering, en je ouders zullen zeggen dat ze dat al ' wisten'


voordeel ouders denken dat ze wat in te brengen hebben
nadeel tijdsverslindend, en moet goed kunnen acteren
__________________
0001010100010101010101111010110101010101011010101011110101101011110101 001010101001010101101010101010101010101111101001000101010101010101111100101
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 16:38
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
''mams ik heb een vriendje''

geloof dat ik gewoon zo iets zei..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:06
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik weet niet hoor
maar je hebt toch niet van de een op andere dag een vriendje?

als ik een jongen leuk vind, dan praat ik eerst... tja, zolang als ik hem leuk vind tot ik iets met hem heb over hem tegen mijn moeder van:
"oh mam! ik wil iets afspreken met huppelepup en ik vind hem zo leuk en wat zal ik doen en wat trek ik aan en mam... mam... hij is ZO leuk!!"
"oh mam! ik was dus daar en daar afgelopen weekend en dinges was er ook en ik heb echt de hele tijd met hem gepraat... oh... hij is echt leuk!"
"weetje wie me net belde!?! jaaaaaaaaaa!!!"
"mam, ik heb foto's gemaakt van afgelopen weekend, wil je ze zien? hupelepup staat er ook op!"
"mam! hij stuur een smsje dat ik een schat ben! denk je dat ie me leuk vind?!"
"MAM!! MAM!! hij komt eten!! en daarna gaan we samen naar een feestje! JEE!"
"mam mam!! ik heb verkering! JEEE!"

alles met echt zoo'n smile

nou ja, over zo'n periode van iemand leuk vinden gaat soms een week heen, en soms wel een maand, of meerdere maanden... ach, als het zover is dan is mijn moeder al van alles op de hoogte, wel zo fijn, dan krijgt hij niet zo'n kruisverhoor als ie de ouders ontmoet...

oooooh... op dit moment heb ik alle uitroepen en dingen al gehad behalve de laatste twee, maar hij komt as vrijdag eten! JEE!
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:09
Verwijderd
Met mn moeder praat ik heel open over heel veel dingen, ze weet dus meestal al lang van het bestaan van een jongen af voor het daadwerkelijk iets is.. en dan is het gewoon zoiets van "nou mam, we hebben wat hoor".

Mn vader weet het soms al (als ik veel met een jongen afspreek enzovoorts) en dan gaat het hetzelfde als bij mn moeder maar de laatste keer was het "hey pap, kheb weer een vriendje"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:11
Cubanlink
Cubanlink is offline
ik kwam gewoon thuis met me vriend en stelde hem gewoon voor
later vroegen me ouders zelf of ik met hem had en dan zei ik ja
makkelijk he?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:12
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik kondig het eigenlijk niet echt aan.

Ik zeg dan meestal gewoon:
"Ahh trouwens, ik ga seffes nog even naar X"
"Ah en wie is X?"
"grmblgrmbl"
"Ah nieuw lief zeker hmm"
"ja.bye."
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:31
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 17-06-2003 @ 15:49:
ik zei: Mam, <naam> komt hier vanmiddag heeb
Moeder: Goh, wat leuk, gezellig.
Ik: mja, wen er maar vast aan.....*stug naar muur starend*
moeder: goh, hoezo? hebben jullie wat dan?
ik: mja, zoiets.
Moeder: goh, wat leuk. laat maar komen dan.


*was niet zo moeilijk als ik dacht. *
*herkenning*
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:48
Miss. Tandenborstel
Avatar van Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Pap mam jullie krijgen een nieuwe schoonzoon whaha zoietz.. Me ouderz hebben het tog altijd al vrij snel door...
__________________
*Whieeeeeeeeeee*
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Genela schreef op 17-06-2003 @ 15:47:
Ik ben gewoon naar binnen gelopen, ze in de keuken opgezocht en gezegd dat ik een vriend had, om verdere vragen te ontwijken ben ik toen gewoon naar boven gehuppeld
precies mijn taktiek

alleen iks chrijf het op papier en zeg dat ze het alleen mogen lezen als ze geen vragen stellen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Een slecht cijfer: Hoe vertel je het aan je ouders?
Everen
84 21-11-2005 16:20
Lichaam & Gezondheid Is aan de pil gaan echt nodig?
G.T.C.
72 08-10-2004 00:08
Lifestyle algemene tattoo-topic
ikkezeker
201 10-09-2004 13:49
Liefde & Relatie voor de eerste keer blijven slapen bij je vriend/vriendin
muziekvlinder
46 15-07-2003 15:29
Lifestyle hoe zeg je dit aan je ouders
ikkezeker
3 28-03-2003 10:36
Seksualiteit hoe vertel je het?? en meent mijn vriendje het volgens jullie?
framboosje
8 02-08-2002 07:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.