Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 10:47
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik heb vanaf de 22ste september verkering met een meisje waar ik eigenlijk niks voor voel. Waarom ik verkering heb genomen, Joost zal het weten, maar nu wil ik het uitmaken. Je zou zeggen dat is niet zo moeilijk, maar wel als die meid al 7 jaar achter je kont zit.. Elke keer heb ik neej gezegd als ze het weer eens vroeg. En stuurde ze weer van die berichtjes " weet dat ik nu echt zit te janken" en elke keer voelde ik me daardoor kut en gaf ik weer een bitje toe van "we blijven vrienden" een paar maanden geleden had ik het echt al het contact tussen ons verbroken en reageerde ik nergens meer op. Tot enkele weken dat ik haar weer eens op msn zag en dat ik haar aansprak en toen ging ik op de verkeerde toer door te zeggen dat ik haar wel leuk vind.. Hoe het komt ik weet het niet onderbewust denk ik... Maar doordat k er mee begonnen ben kon ik het niet meer stoppe dan zou ik haar weer een keer afwijzen op het laatste moment en nu hebben we dus verkering...

En het is al een keer eerder gebeurd met een meisje waar ik gemengde gevoelens voor had... Daar had ik het ook na 3 weken mee uitgemaakt... Maar nu voel ik me dus echt beroerd en kom er gewoon niet van in slaap... Ik weet echt niet hoe en wat... Ik vind het echt zo moeilijk om tegen een meisje te zeggen die ik nu toch wel een beetje hoop heb gegeven het uit te maken na een paar dagen..

We hadden met elkaar afgesproken om te kijken hoe het zal gaan... Dus daar kan ik weer misschien wel op in haken dat het gewoon niet gaat maar na ene paar dagen al?!

Daarom wil ik liever nog een paar weken er mee wachten, maar voor mij is het niet goed, maar misschien is dat wel mijn straf. Toch als ik het aan de andere kant bekijk denk ik zo bij mijn eigen hoe langer ik wacht hoe moeilijker het wordt...En hoe harder voor haar!

Ik weet het ik ben een EIKEL... maar wel eentje met gevoelens jammergenoeg ...

HELP ME! Geef jullie mening aan deze hopeloze jongen

Ik heb al iets bedacht in de trend van dit: "ik wil liever toch vrijgezel zijn en het ligt niet aan jouw, maar ik maak het uit"
Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 10:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 10:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Als je niets voor haar voelt, moet je eerlijk tegen haar zijn. Zij heeft er niets aan als jij een beetje loopt te doen alsof je haar leuk vindt terwijl jij alleen maar denkt 'hoe kom ik hier zo snel mogelijk weg'. Het mag dan wel vervelend voor haar zijn maar daar leert ze wel mee leven. Als je het niet zeker weet..ik zou het geloof ik dan nog niet uit maken, maar gewoon even kijken hoe het gaat. Ik weet het niet precies, maar wees in ieder geval eerlijk tegen haar!

Succes
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 11:03
Unidentified
Avatar van Unidentified
Unidentified is offline
Eerlijkheid lijkt me in dit geval de enige optie. "ik wil liever toch vrijgezel zijn en het ligt niet aan jouw, maar ik maak het uit" is dus bullshit, want dat is niet waar. Het ligt WEL aan haar (of althans aan het gevoel dat jij bij haar hebt) . Die "reden" zou voor jou een makkelijke zijn, maar is wel een excuus. Zou ik niet doen dus. Opbiechten dus maar ... ! Is niet het makkelijkste voor jou, maar verdient ze toch wel, nee ?
__________________
You have the right to remain silent ...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:52
TOETJUH
TOETJUH is offline
hmm, als ik jou was zou ik het meteen uit maken je gaat haar toch niet nog meer hoop geven door er nog langer mee te wachten? dat is echt verkeerd hoor! en dat je liever vrijgezel wilt zijn is ook onzin om te zeggen want dat wist je dan 2 dagen geleden ook wel!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:16
Verwijderd
ik denk dat voor haar t makkelijkste is door te laten zien dat je gewoon een enorme lul bent, en meestal zijnde onbereikbare jongens niet meer zo interessant als je hebt, dus gewoon laten zien hoe saai je bent, hoe asociaal ed, t zal dr pijn doen, maar ik denk dat dit wel de enige manier is dat zon meisje na 7 jaar achter je aan te lopen over je heen komt.
uberhaupt is t makkelijker iemand te vergeten als hij anders is dan je dacht (een lul dus ) dan als hij nog steeds zo aardig blijft en t lief uitmaakt...


maar ik kan t ook volkomen mis hebben..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:22
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik zou het meteen uitmaken als ik jou was. Hoe langer je het uitsteld, hoe harder het aankomt. Ik heb het ook eens een keer met een jongen gehad die het na een week uitmaakte op msn omdat hij niet verliefd op me was. Terwijl hij me had gezoend, dus ik helemaal in de wolken. Dat deed best zeer. Na twee weken was ik er toch wel overheen, maar hij heeft zich nog heel lang geschaamd
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:23
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 24-09-2003 @ 15:16:
ik denk dat voor haar t makkelijkste is door te laten zien dat je gewoon een enorme lul bent, en meestal zijnde onbereikbare jongens niet meer zo interessant als je hebt, dus gewoon laten zien hoe saai je bent, hoe asociaal ed, t zal dr pijn doen, maar ik denk dat dit wel de enige manier is dat zon meisje na 7 jaar achter je aan te lopen over je heen komt.
uberhaupt is t makkelijker iemand te vergeten als hij anders is dan je dacht (een lul dus ) dan als hij nog steeds zo aardig blijft en t lief uitmaakt...


maar ik kan t ook volkomen mis hebben..


helemaal mee eensch
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:03
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Zoiets had ik eigenlijk ook al gedacht... Niet speciaal als een "lul" gedragen, maar meer in de trend van saai doen en alles van haar negeren en zeker weten niet zoenen... En daarna uitmaken het maakt het wel een stuk makkelijker...

Maar is het de juiste?!

Ik heb nog bedenktijd tot zaterdag want dan zie ik haar pas weer... Ze heeft het gelukkig nu erg druk... Maar ik denk dat ze me vandaag weer wel veel gaat smsje en mailen enz... En moet ik daar nog lief reageren of moet ik het via die weg zegge dat het gewoon niet gaat tussen ons twee...

De meeste waar ik het verhaal tegen verteld heb vinden dat ik het persoonlijk uit moet maken.. En al heb ik het wel vaker persoonlijk uitgemaakt bij haar is het gewoon super moeilijk voor me omdat ik naa 3 x neej zeggen er toch zelf meej ben begonnen ik zie dat huilende gezicht al voor me en dan krijg ik al die scheldende vriendinnen weer achter me aan en huppa heel m`n dag is weer verkloot en de volgende misschien ook... Enz... En het zijn niet de leukste mensen waar je ruzie mee kan hebben... Zij valt heel veel meej maar met de mensen waar ze mee omgaat zou ik zelfs eigenlijk niet om meeej willlen gaan ook al zou ze de vriendin van mij zijn...

Gewoon big troubles... Smsje is eigenlijk toch wel makkelijker maar toch ook wel

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Als je haar niet leuk vindt, moet je zeker niet lief gaan doen tegen haar. Als ze nu een lief smsje stuurt, stuur je of niks terug of je stuurt een bot smsje terug, zodat ze meteen weet dat er iets is.
Ga er niet omheen draaien, vertel haar de waarheid zaterdag. Wacht niet het juiste moment af, want dat is er niet. Hoe langer je wacht, hoe moeilijk het wordt... Dus.... Het is aan jou.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:55
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
HAhaha wrm klinken de woorden die uit ander mans mond komen toch zo makkelijk ..

Ga maar moed verzamelen voor de zaterdag en met een bot smsje terug sturen vind ik een goed id... Alleen als ze zoiets stuurt van:

"Heej sgatje ik hou zoveel van jouw ik fiets nu naar huis en denk enorm veel aan je... Kusje ?!"

Dan wordt het toch wat moeilijk om daar bot op te reageren...



Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:04
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Dan moet je gewoon niks terugsturen, dan vat ze die hint ook echt wel op....
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:06
TheRuler
TheRuler is offline
He DaLoverBoy,
Heb toch je berichtje gelezen, schaam,schaam, maar wil je toch graag helpen.
Je moet gewoon inderdaad een beetje afstandig doen van haar zaterdag en het gewoon vertellen, want als je het nu zegt zal het wat minder hard aankomen dan dat je het pas over een paar weken tegen haar zegt. Ik spreek uit ervaring(Not)

Gr,
TheRuler
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:32
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Gewoon ff flink hard dumpen

mensen die misbruik maken van een jongen zijn gevoel zijn flink misdadig!!


FOOIJDONK

ps. lief zijnn
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:48
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 24-09-2003 @ 19:32:
Gewoon ff flink hard dumpen

mensen die misbruik maken van een jongen zijn gevoel zijn flink misdadig!!


FOOIJDONK

ps. lief zijnn
FOOIJDONK

En wat vinden jullie van bellen?! Valt dit ook nog onder de vorm "persoonlijk"?! ...

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:06
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
wat je niet moet doen is zaterdag lief doen en zondag het over de telefoon uitmaken. Stuur gewoon geen lieve skattige smsjes naar haar, negeer haar maar een beetje.. En ja zeg het zaterdag, dat je je niet goed voelt in de relatie, dat het niet is wat je wilt...
K eb ervaring, mja lief doen is gewoon kut in dat soort situaties (kan ik ook niet) maar uitmaken lukt mij ook absoluut niet

Veel sterkte!
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:08
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Voor zo'n loverboy als jij is dat toch geen enkel probleem?
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:25
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Alsjeblieft, ben eerlijk tegen dat meisje, zeg haar gewoon dat je geen enkel gevoel van liefde hebt en dat het dan niet eerlijk si tegenover haar. Een stuk fijner voor haar, ze loopt waarschijnlijk 7 jaar achter je aan omdat ze geloofd dat het wel wat kan worden. Wanneer je haar duidelijk maakt dat je gewoon geen enkel verliefd gevoel had, maar dat je haar niet wilde kwetsen.

Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom je het toch hebt laten gebeuren... maar das helemaal niet mijn zaak
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 07:27
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ze had al 3 keer gevraagd en toen had ik elke keer neej gezegd en haar geprobeerd te negeren tot ik haar weer eens op msn zag en we in gesprek raakten... Toen het eenmaal begonnen was kon ik er ook niet meer mee stoppen en ja nu zit ik met de gebakken peren..

Het is wel zo dat ik gezegd heb we zullen het proberen als het niet werkt is het pech...

Maar ja, die woorden zeggen nu ook niet meer zoveel..... Zij stuurde me ook alsmaar van die schuldige mailtjes, smsjes als ik weer eens wat verkeerd had gezegd of gewoon zodat ik niet haar kon negeren.. Als ik iets verkeerd zei zei ze oh ik zit nu te huilen blabla.. (kan een LoverBoy ook niet tegen).. En ze stuurt van die smsjes van ik denk aan je, ik hou van je... Geeft me kaarten via d`r moeder en weet ik veel nog wat meer...

Ben gewoon fout gegaan...

Uitmaakzin wordt waarschijnlijk: Heee?? ik maak het uit, het kan gewoon niet tussen ons 2 en zou ook nooit meer kunnen ook.. Ik heb het geprobeerd maar het werkt gewoon niet, je verdient beter...

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 07:30.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2003, 07:49
ellaversa
ellaversa is offline
laat gewoon niks meer van je horen, niet op msn, niet via sms en neem de telefoon niet op, dan snapt ze het snel genoeg.

en anders zeg je maar tegen dr dat je je vrijheid mist.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 09:00
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
't probleem is dat je die aandacht wel leuk vind blijkbaar...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 15:05
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Het probleem is opgelost... Alleen ze laat me nog steeds niet gaan zinnen als deze stuurt ze: nobody loves u much as i do and nobody hurts me as u do..! En zou je zaterdag nog een xtje met mij willen proberen... Ik zit zogenaamd in haar hart versmolten...

Maar ik negeer haar gewoon... Vaag mens..

Wel bedankt voor jullie hulp jongens/meiden...

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin trump gaat het gewoon flikken
Verwijderd
92 05-03-2022 15:31
De Kantine Picknicken in de lentesaai #1402
Verwijderd
500 10-06-2011 17:58
Psychologie Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer.
SpaRood
28 19-08-2004 02:11
Liefde & Relatie Need some help.. (lang verhaal)
Fujitsu
30 31-10-2003 14:21
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.