Oud 13-12-2011, 09:35
Verwijderd
Waarom is daar nog geen topic voor!

Welke steden vind jij ontzettend mooi/zou je iedereen aanraden? En welke juist niet?

Ik opende dit topic vooral omdat ik wilde vertellen dat ik Minsk echt een van de mooiste steden vind waar ik ooit ben geweest. <3 Veel Nederlandse vrienden reageerden een beetje van 'Minsk, Wit-Rusland, wtf, dictatuur, wat moet je daar', maar het is er zo prachtig. Dat hele land is geweldig, maar Minsk... zelden heb ik zo'n schone, statige stad gezien. Als je door het centrum loopt zijn geen twee gebouwen hetzelfde. Er zijn veel grote, imposante gebouwen (het regeringspaleis, bijvoorbeeld, is echt megalomaan kolossaal en de sfeer is er zo bijzonder... het is er vrij westers, maar op een heel oosterse manier. Ik voelde me er meteen zo thuis. <3

Dat wilde ik heel graag vertellen, dat ik zo verliefd ben op Minsk. <3 Nu jullie!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2011, 09:37
Verwijderd
Ik wacht in spanning af op Istanbul
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 09:38
Verwijderd
Istanbul lijkt me ook heel gaaf ja. Ik wacht met spanning op je verhalen, want ik ben er heel benieuwd naar!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 09:41
Verwijderd
We gaan pas in juni maar wel goed idee
Ga ik doen!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 12:45
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Londen is echt gaaf!

En krakow is ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 14:03
Verwijderd
Duckdonkey, vertel ons meer over Londen en Krakow! Hoe is de sfeer, waarom is het er zo leuk?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 16:59
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
@Aldan, haha oke dan, Londen is gewoon gaaf omdat er zoveel te doen is, national history museum is echt gaaf! en je kunt er goed winkelen.

Krakow is een hele andere stad, alle gebouwen zien er oud uit maar zijn wel mooi, en er lopen heel veel van die zwervers en bedelaars enzo tussen de gewone mensen, dat is ook best grappig.
vlakbij het hostel waar ik toen zat was ook een heel groot plein, waar elke avond vanalles te doen was qua straatoptreden enzo, en daar waren van die winkeltjes in allemaal van die oude gebouwen, krakow is een beetje een grote efteling zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 17:08
Telesmurf
Avatar van Telesmurf
Telesmurf is offline
Parijs, Rome en Londen zou ik iedereen aanraden.

Maar je hebt er wel veel criminaliteit, in Parijs en Londen althans. Daar moet je op je bagage letten!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 18:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Rome vond ik erg gaaf, omdat het een gigantische stad is, maar tegelijkertijd helemaal niet zo wijds aan voelt.
Er is gigantisch veel te zien, maar tegelijkertijd ook veel ruimte voor rust pakken in een park, op een terras of gewoon voor een mooi gebouw.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2011, 18:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Florence vind ik erg mooi. Praag ook. Berlijn is speciaal door de muur.
Istanbul vond ik ook wel aardig. Venetie viel me erg tegen.

Laatst gewijzigd op 04-01-2012 om 15:09.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 15:31
Verwijderd
Singapore was ik erg blij door verrast. Een beetje het New York van Azie, maar dan helemaal schoon op straat en duidelijk een stuk rijker.

En bangkok valt natuurlijk ook wel wat over te zeggen. Met name uitgaan is nergens zoals in bangkok
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 19:24
gothboy
Avatar van gothboy
gothboy is offline
New York en Parijs en natuurlijk Londen zijn DE mooiste steden om met je vrienden te bezoeken

edit: Praag is echt prachtig... ook goedkoop bier
__________________
XXX
greets
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 22:53
HybridTheory
HybridTheory is offline
Afgezien van de massa's toeristen vind ik Praag de mooiste stad waar ik ooit ben geweest. Zeker in de winter <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 11:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Rome: overdonderend door alle historie, geweldig. Parijs: sfeer, kunst. Florence: echt Italiaans, veel mooie kerken, kunst, en alles op loopafstand. Londen: heel levendig, modern, druk, met veel cultuur en gezelligheid. Kopenhagen: jeugdsentiment, gezellig centrum, Nyhavn, Tivoli, Deense taal. Stockholm: prachtige gebouwen, op eilanden, dus water, parken, goed winkelen, oude binnenstad.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-12-2011, 17:14
Verwijderd
Elke stad heeft wel wat. Maar ik heb nog te weinig steden gezien om te zeggen welke ik nu écht een héle mooie stad vind. Maar ik denk dat Shanghai wel hoog op 't lijstje komt en die had ik nog niet gehoord
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 16:53
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Rome en Parijs zijn tot voor mij tot nu toe wel de mooiste steden geweest. Hierom:
Citaat:
Rome vond ik erg gaaf, omdat het een gigantische stad is, maar tegelijkertijd helemaal niet zo wijds aan voelt. Er is gigantisch veel te zien, maar tegelijkertijd ook veel ruimte voor rust pakken in een park, op een terras of gewoon voor een mooi gebouw.
Citaat:
Parijs: sfeer, kunst.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 18:24
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
Ik vond Boedapest heel gaaf. De sfeer was echt geweldig, leuke winkeltjes, niet te duur en het uitgaan was ook best tof.
Rome vond ik ook geweldig. Super veel te doen/zien maar ook genoeg gezellige kroegjes e.d.
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Met citaat reageren
Oud 29-12-2011, 21:16
Verwijderd
New york is geniaal

waarom is het er nooit stil?
: omdat je om de haverklap een toeter van een taxi hoort
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2012, 14:39
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Praag ook. Berlijn is speciaal door alle oorlogsdingen.
Oorlogsdingen ik weet niet precies wat je bedoelt maar zo'n beetje alle voormalig bezette Europese landen hebben herdenkingsplekken e.d.

Berlijn is speciaal om keihard te feesten en te shoppen <3
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 14:43
flupkeflup
flupkeflup is offline
Wat ik ook een mooie stad vind is Leipzig! Vooral als je een beetje houdt van alternatief uitgaan en winkelen en goedkoop lekker eten en mooie architectuur.

Verder Brugge in Belgie,zo mooi.

En Krakau is inderdaad tof!

En ben het met Reverend eens over Singapore! Het is er idioot schoon maar deze waanzinnige mix tussen Azië en het "westen" moet je een keer zien.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 15:10
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Oorlogsdingen ik weet niet precies wat je bedoelt maar zo'n beetje alle voormalig bezette Europese landen hebben herdenkingsplekken e.d.
Ik heb het veranderd, want het was niet echt handig geformuleerd. Ik vond de muur en alles daarom heen wat met de oorlog en die strijd te maken had, het wel heel speciaal maken in Berlijn.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 17:11
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Ik heb het veranderd, want het was niet echt handig geformuleerd. Ik vond de muur en alles daarom heen wat met de oorlog en die strijd te maken had, het wel heel speciaal maken in Berlijn.

Ah ok, dat snap ik. En mee eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik heb nog steeds gevoelens voor haar
Mizzard407
2 14-12-2013 09:13
Verhalen & Gedichten Vechten [steeds opnieuw]
Verwijderd
2 10-11-2012 15:25
Verkeer & Vervoer Aanbesteden grote steden
TRA
19 25-09-2007 14:49
Liefde & Relatie Nog steeds geen sex?
John_doe
42 05-04-2005 01:52
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35
Verhalen & Gedichten Steeds zieker, steeds zwakker
Line
16 22-02-2002 08:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.