Oud 11-03-2003, 15:13
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Volgende week tekent Pär Zetterberg een contract van twee seizoenen (met optie op een derde seizoen) bij Anderlecht. Dat schrijft Het Nieuwsblad. Zetterberg speelt nu nog voor het Griekse Olympiakos Piraeus maar is er einde contract en kan gratis weg. Tegen Zetterbergs terugkeer was kritiek gerezen omdat de Zweedse spelmaker al 32 jaar is.

Voorzitter Roger Vanden Stock, de drijvende kracht achter de transfer: "Dat zijn komst twijfels opriep bij de coach, daar weet ik niets van. Pär kan een sleutelrol spelen in de verjongde ploeg die volgend seizoen gestalte moet krijgen. Na zijn loopbaan kan hij bij de club blijven als scout"



Goede zaak? Slechte zaak? Hij vertrok enkele seizoenen geleden voor ongeveer €4.5 miljoen naar Olympiakos en is daar een moderner speler geworden die meer werkt op het veld, wat hem vroeger nogal eens verweten werd...
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2003, 17:05
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Financieel is het uiteraard een goede zaak, én zoals je zelf aanhaalt, in het buitenland heeft ie leren werken. Volgens mij is het een goede zaak voor Anderlecht.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 05:12
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 11-03-2003 @ 17:05:
Financieel is het uiteraard een goede zaak, én zoals je zelf aanhaalt, in het buitenland heeft ie leren werken. Volgens mij is het een goede zaak voor Anderlecht.
Maar hij is wel al 32 en sukkelt wat met z'n knie heb ik gelezen op 't forum van RSCA...

Maar als ie 'n goed niveau haalt, kan ie de jongeren (Lovré, Deschacht, Junior, Kolar enzo) nog meer omhooghalen
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:20
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 12-03-2003 @ 05:12:
Maar hij is wel al 32 en sukkelt wat met z'n knie heb ik gelezen op 't forum van RSCA...

Maar als ie 'n goed niveau haalt, kan ie de jongeren (Lovré, Deschacht, Junior, Kolar enzo) nog meer omhooghalen

Is dat Junior junior of Junior senior??
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:48
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 12-03-2003 @ 05:12:
Maar hij is wel al 32 en sukkelt wat met z'n knie heb ik gelezen op 't forum van RSCA...

Maar als ie 'n goed niveau haalt, kan ie de jongeren (Lovré, Deschacht, Junior, Kolar enzo) nog meer omhooghalen
Leeftijd heeft der niet veel mee te maken, kijk maar naar Danny Boffin. Die trekt heel de ploeg naar een hoger niveau, en dat kan Zetterberg in mijn ogen ook nog doen, zoals je zelf aanhaalt
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:20
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 12-03-2003 @ 11:48:
Leeftijd heeft der niet veel mee te maken, kijk maar naar Danny Boffin. Die trekt heel de ploeg naar een hoger niveau, en dat kan Zetterberg in mijn ogen ook nog doen, zoals je zelf aanhaalt
Probleem is dat ie vroeger 't spel enorm vertraagde doordat alles langs hem verliep en sommigen hebben schrik dat dat nu weer gaat gebeuren...

En je hebt bij RSCA nog onder andere Guerk rondlopen voor dezelfde positie, alhoewel die jongens pas klaar zullen zijn om 'n ploeg te dragen over 'n tweetal jaartjes (dus als Zettie stopt)

En tja, echt goede ervaringen met oude gloriën terug binnenhalen hebben ze niet echt bij Anderlecht eh, kijk maar naar Grün, Scifo, De Bilde... Alleen Crasson is iet of wat 'n uitzondering... En De Wilde natuurlijk, alhoewel die nu op de bank verzeild is...
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 20:45
mobie
mobie is offline
Denk niet dat het een goede zaak is voor Anderlecht. Het zal waarschijnlijk weer een vet contract worde à la De Bilde. Ik heb ook gelezen dat hij veel geblesseerd geweest is en misschien snel zou kunnen hervallen. Persoonlijk vind ik het zowiezo nooit een goed idee om oude gloriën terug te halen. Toch indien Zetterberg terug zijn hoogste niveau haalt, is hij onmiskenbaar een serieuze versterking voor het huidige Anderlecht.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:51
Bram
Bram is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 12-03-2003 @ 13:20:
Alleen Crasson is iet of wat 'n uitzondering... natuurlijk,
Nu moet je toch wel aan het lachen zijn ! Crasson??
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:25
mobie
mobie is offline
Citaat:
Bram schreef op 15-03-2003 @ 13:51:
Nu moet je toch wel aan het lachen zijn ! Crasson??

get the point
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 18:37
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Goed van Anderlecht. Als ze idd met een jonge ploeg willen spelen volgend jaar is het altijd goed om iemand als Zetterberg voor de ervaring te hebben.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 21:04
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Bram schreef op 15-03-2003 @ 13:51:
Nu moet je toch wel aan het lachen zijn ! Crasson??
Staat toch sinds ie terug is bijna altijd in de basis, de laatste tijd niet meer maar ik vind hem nog altijd één van de betere rechtsachters van RSCA
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 14:40
Bram
Bram is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 16-03-2003 @ 21:04:
Staat toch sinds ie terug is bijna altijd in de basis, de laatste tijd niet meer maar ik vind hem nog altijd één van de betere rechtsachters van RSCA
Bij gebrek aan beter ! Ik vind Crasson echt wel niks hoor, nooit geweest !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2003, 15:50
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Bram schreef op 17-03-2003 @ 14:40:
Bij gebrek aan beter ! Ik vind Crasson echt wel niks hoor, nooit geweest !
Jammer, hij heeft 'n goede mentaliteit, gaf zich niet gewonnen toen ie 'n paar jaar geleden naast de ploeg viel en staat er nog altijd...
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 17:53
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Mja langs ene kant vast en zeker een aanwinst (ondanks zijn leeftyd)
maa langs andere kant moet wrschl Junior ofzo wéér wijken
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 18:01
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Ilicboy schreef op 18-03-2003 @ 17:53:
Mja langs ene kant vast en zeker een aanwinst (ondanks zijn leeftyd)
maa langs andere kant moet wrschl Junior ofzo wéér wijken
Ik denk dat eerder Bassegio of Vanderhaeghe gaan moeten wijken dan, Junior is 'n alternatief voor Yves, niet voor de plaats van Zettie
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 18:04
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 18-03-2003 @ 18:01:
Ik denk dat eerder Bassegio of Vanderhaeghe gaan moeten wijken dan, Junior is 'n alternatief voor Yves, niet voor de plaats van Zettie
nee das waar maa kdenk da ze Bas dan rij naar achter gaan schuiven (wa volgens mij wel degelijk zijn beste plaats is) Hierdoor moet ofwel Junior ofwel VDH verdwijnen en dan denkk da Junior er uit moet ...
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 18:12
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Ilicboy schreef op 18-03-2003 @ 18:04:
nee das waar maa kdenk da ze Bas dan rij naar achter gaan schuiven (wa volgens mij wel degelijk zijn beste plaats is) Hierdoor moet ofwel Junior ofwel VDH verdwijnen en dan denkk da Junior er uit moet ...
Behalve wanneer dieje van z'n knie last blijft hebben natuurlijk... Maar Walt 'n plaats naar achteren is idd z'n beste plaats
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 18:18
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Hee, Ilicboy ook weer terug? Lache. Hij had vroeger altijd die Anderlecht topics haha.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-03-2003, 18:19
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 18-03-2003 @ 18:18:
Hee, Ilicboy ook weer terug? Lache. Hij had vroeger altijd die Anderlecht topics haha.
Op aanraden van mij is ie terug
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 18:22
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 18-03-2003 @ 18:19:
Op aanraden van mij is ie terug
Haha! Voelde je je alleen als Anderlecht fan dan??

Kennen jullie elkaar?
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 18:23
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 18-03-2003 @ 18:22:
Haha! Voelde je je alleen als Anderlecht fan dan??

Kennen jullie elkaar?
Hij zit blijkbaar ook in Eerste Kan Rechten in Leuven, bij mij in de les dus, maar ik ken 'm niet irl, alleen op dit forum en dat van Eerste kan
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 21:57
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef op 18-03-2003 @ 18:23:
Hij zit blijkbaar ook in Eerste Kan Rechten in Leuven, bij mij in de les dus, maar ik ken 'm niet irl, alleen op dit forum en dat van Eerste kan
idd, zullen we is verandering in brengen
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 04:00
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Ilicboy schreef op 18-03-2003 @ 21:57:
idd, zullen we is verandering in brengen
puik plan


HdR was saai trouwens, Rector was véél beter
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 23:42
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Zetterberg rekent zelf af met de criticasters: "Mijn diabetes is onder controle. Ik ben al vier jaar blessurevrij en draai al drie jaar mee in Griekenland. Ik heb dit jaar ook geschitterd in de Champions League." (HLN)

* Wim De Coninck: "De terugkeer van Zetterberg is naar mijng gevoel een goede zet, op voorwaarde dat hij voldoende fit is na twee kraakbeenblessures', zegt de analist van Canal+ en ex-ploegmaat. 'Misschien het beste wat Anderlecht in jaren gedaan heeft. En ook voor het Belgisch voetbal is de terugkeer van een kleurrijke figuur en een persoonlijkheid als Zetterberg een goede zaak.'

* Luc Nilis: "Ik vind het jammer dat als de terugkeer van Pär straks de doorbraak van een jongere in de weg zou staan. Op het veld van Genk bewees een jeugdig Anderlecht heel wat in zijn mars te hebben. En er staan nog anderen klaar om straks te tonen wat ze waard zijn. Ik heb eerder al gezegd dat ik een terugkeer van Zetterberg heel bedenkelijk vind. Daar blijf ik bij."

* Eddy Snelders: "Als Zetterberg terugkeert om straks alles en iedereen in functie van hem te laten spelen, is het een slechte zaak van Anderlecht. Een FC Zetterberg, dat kan niet. Maar als hij, zoals Degryse bij zijn terugkeer naar de Belgische velden, de andere spelers beter kan laten spelen, kan het wel een goede zaak zijn voor Anderlecht. Afwachten."

Wat Snelders zegt, dat vind ik idd ook
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 23:43
[eitje]Methuselah
Avatar van [eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Hij heeft dus getekend voor twee jaar, met 'n optie voor 'n derde seizoen
__________________
eitjes zijn lekker!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.