Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2003, 20:13
Verwijderd
hai ik ben vandaag voor ut eerst geklommen(van cursus dan)met van die gekleurde dingen waar je op moet gaan staan of vast pakken.
en vond ut heeeeeeeeel erg leuk om te doen wa vonden jullie ervan en nog iets misschien een domme vraag maar toch stel k hem heeft het ook een naam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2003, 20:17
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline

dit bedoel je?

Dat noemt muurklimmen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 20:21
Verwijderd
okeej dat ist thanxiem
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:24
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
ben in de krokusvakantie voor de eerste keer gaan klimmen in frankrijk met begeleiding en al, was echt supertof heb de microbe nu te pakken en ga in de grote vakantie waarsch wel nog iets doen in die trend in noorwegen in combinatie met wat andere sporten
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:27
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
woensdag voor de tweede keer

all the way up!!!

echt dope is dat, lekker klimmen, en goede work out voor je armen ook, leuk als je dan aan het einde van de dag, met 0,5 l cola glas, en moeie armen kan zeggen, ik ben moe...


leuk leuk, als ik geld heb in vakantie zker nog een keertje (en snowboarden, en enz enz enz)
__________________
Kom maar op!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 12:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik klim regelmatig ja. Ook voor mijn opleiding en ik werk bij een buitensportbedrijf.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 09:30
City2000
Avatar van City2000
City2000 is offline
hey dit lijkt mij dus echt stoer om eens t doen!
lekker oefenen en dan iid lekker op vakantie ergens gaan klimmen ..
is dit een dure bezigheid?

CIAO
__________________
Hou van mijn Loontjuh
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:42
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 12-04-2003 @ 21:17:
Dat noemt muurklimmen.
Misschien in Vlaanderen maar in Nederland noemt men zoiets gewoonlijk sportklimmen. Leuke foto trouwens, waar is die gemaakt? (hal, plaats, route...). Ik ga vanavond weer aan het plastic rukken in Rotterdam, gelukkig is de lente begonnen, wordt weer eens tijd om de Belgische rotsen op te gaan zoeken voor het "echte werk"...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:55
Thomas
Thomas is offline
Ontzettend leuk om te doen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 17:09
Verwijderd
jah kan niet wachten tot morgen 2e paasdag dan gaan we de hoogte in
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 18:21
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
City2000 schreef op 14-04-2003 @ 10:30:

is dit een dure bezigheid?

CIAO
zoals elke bezigheid maak je m zo duur als je zelf wil

Gewoon zoals alle sporten doen, ff kijken waar je een vereniging vindt waar je alles kan leren en meestal organiseren die dan ook trips.
Mijn eerste serieuze klim heb ik gedaan in de ardennen voor de kerstvakantie en tijdens de kerstvakantie in frankrijk.
Ik hoop deze vakantie of volgend jaar naar Canada te gaan en daar samen met een school-iets ook af en toe te kunnen klimmen
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:50
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 20-04-2003 @ 19:21:
zoals elke bezigheid maak je m zo duur als je zelf wil

Gewoon zoals alle sporten doen, ff kijken waar je een vereniging vindt waar je alles kan leren en meestal organiseren die dan ook trips.
Mijn eerste serieuze klim heb ik gedaan in de ardennen voor de kerstvakantie en tijdens de kerstvakantie in frankrijk.
Ik hoop deze vakantie of volgend jaar naar Canada te gaan en daar samen met een school-iets ook af en toe te kunnen klimmen
Je houdt van klimmen en van de Fast Show . Op sommige momenten vind ik het stiekem best jammer dat ik niet homosueel ben . Maar nog even over dat klimmen in Canada: zijn er daar ook behaakte routes of wordt dat klimmen op "nuts & friends" en aanverwante zaken??
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 18:52
Verwijderd
'k heb me bij het sportcentrum van de universiteit opgegeven voor een cursus, lijkt me heel gaaf (heb het 2 keer eerder gedaan, ging best goed!)
*hoopt op inloting*
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 20:09
Verwijderd
ik ben ingeloot voor de cursus (alleen niet op een heel relaxte tijd, maarja)

*blij*
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:50
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
NERD schreef op 21-04-2003 @ 19:50:
Je houdt van klimmen en van de Fast Show . Op sommige momenten vind ik het stiekem best jammer dat ik niet homosueel ben . Maar nog even over dat klimmen in Canada: zijn er daar ook behaakte routes of wordt dat klimmen op "nuts & friends" en aanverwante zaken??
"Ow yeah; well I'm secretly gay!!!
.....
I'll get me coat"

Fast Show rules.

Mja ik ken het programma niet noch de omgeving, afwachten dus.. ben nog steeds aan het informeren, kan het je wel doorgeven als je wil.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 07:48
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 21-04-2003 @ 22:50:
Mja ik ken het programma niet noch de omgeving, afwachten dus.. ben nog steeds aan het informeren, kan het je wel doorgeven als je wil.
Boutros boutros gali maar dat is niet echt nodig, ik ben komende zomer weer "gewoon" in de Alpen te vinden...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
City2000 schreef op 14-04-2003 @ 10:30:
hey dit lijkt mij dus echt stoer om eens t doen!
lekker oefenen en dan iid lekker op vakantie ergens gaan klimmen ..
is dit een dure bezigheid?

CIAO
lieverd, han en joost doen dat.. moet je gewoon aan han vragen of je een keer mee mag

vind t persoonlijk maar nix, omdat ik t gewoon niet kan
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 09:57
City2000
Avatar van City2000
City2000 is offline
keej moet ik dan maar eens gaan doen...
alleen hoe doen Han en Joost dat dan..
bedoel Joost woont niet echt om de hoek.. meer aan de andere kant van de wereld

KUSZ
__________________
Hou van mijn Loontjuh
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-04-2003, 10:21
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
owjee. klimmers *rent weg*
een paar vrienden van mij doen dat. zijn net terug van het rotsklimparadijs 'les Qalanques' in zuid-frankrijk. pfrt EN ZE KUNNEN ER NI OVER ZWIJGEN.

ZUCHT
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 17:37
punkyfun
Avatar van punkyfun
punkyfun is offline
een vriend van mij maakt zulke klimwanden ik heb zelf ook behoorlijk vaak geklommen best leuk voor een xtje vind ik.....maar niet leuk genoeg om vaak te gaan doen
__________________
Black or White, Thin or Thick, Young or Old, Good or Bad...What Thoes It Mathers? We e All Gonna Die....
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 00:20
Blokkje
Blokkje is offline
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 13-04-2003 @ 11:27:
woensdag voor de tweede keer

all the way up!!!

echt dope is dat, lekker klimmen, en goede work out voor je armen ook, leuk als je dan aan het einde van de dag, met 0,5 l cola glas, en moeie armen kan zeggen, ik ben moe...


leuk leuk, als ik geld heb in vakantie zker nog een keertje (en snowboarden, en enz enz enz)
combineer het zou ik zeggen.. klimmen naar boven, boarden naar beneden.. AANRADER!!
__________________
Huj.. watte..?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 19:57
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
City2000 schreef op 14-04-2003 @ 10:30:
is dit een dure bezigheid?

CIAO
Echt goedkoop is het niet nee.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 21:56
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 02-05-2003 @ 20:57:
Echt goedkoop is het niet nee.
En er zijn natuurlijk verschillende disciplines van klimmen die ook weer verschillende kosten hebben. Boulderen is relatief goedkoop, sportklimmen kan ook heel goedkoop zijn, mits je je tot een hal beperkt en alpine klimmen (rots & ijs) vergt een behoorlijke financiele opoffering.

Aangezien de meeste mensen beginnen met klimmen in een hal kan je dus relatief goedkoop "instappen" (alleen het materiaal dus, de entree van een klimhal is relatief duur).
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 20:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
NERD schreef op 02-05-2003 @ 22:56:
En er zijn natuurlijk verschillende disciplines van klimmen die ook weer verschillende kosten hebben. Boulderen is relatief goedkoop, sportklimmen kan ook heel goedkoop zijn, mits je je tot een hal beperkt en alpine klimmen (rots & ijs) vergt een behoorlijke financiele opoffering.

Aangezien de meeste mensen beginnen met klimmen in een hal kan je dus relatief goedkoop "instappen" (alleen het materiaal dus, de entree van een klimhal is relatief duur).
ik vind het inderdaad nogal wat voor 2 uurtjes klimmen. Materiaal valt wel mee inderdaad.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:29
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 05-05-2003 @ 21:27:
ik vind het inderdaad nogal wat voor 2 uurtjes klimmen. Materiaal valt wel mee inderdaad.
maar wie gaat er dan ook maar 2 uurtjes, dat is niet alleen zonde van je geld maar ook van de tijd. Op dinsdagavond kom ik inderdaad niet veel verder dan 2¾ uur maar op zondag meestal iets van 4 of 5 uur. Voor minder doe ik het echt niet, dan begin ik net een beetje warm te worden...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2003, 23:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
NERD schreef op 06-05-2003 @ 13:29:
maar wie gaat er dan ook maar 2 uurtjes, dat is niet alleen zonde van je geld maar ook van de tijd. Op dinsdagavond kom ik inderdaad niet veel verder dan 2¾ uur maar op zondag meestal iets van 4 of 5 uur. Voor minder doe ik het echt niet, dan begin ik net een beetje warm te worden...
Dat is ook wel zo, maar als beginner klim je vaak teveel en te snel.

Ik ben ook een beginnen zeg maar
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 12:56
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 08-05-2003 @ 00:08:
Dat is ook wel zo, maar als beginner klim je vaak teveel en te snel.

Ik ben ook een beginnen zeg maar
Belangrijkste is dat je als beginner teveel aan je armen hangt en juist te weinig gebruik maakt van je benen. Toen ik net begon moest ik elk half uur pauzeren omdat ik het gevoel had dat mijn armen geamputeerd waren. Als je wat beter op techniek leert klimmen (en idd ook rustiger) hou je het inderdaad langer vol.

Oh ja, de belangrijkste 3 tips voor beginners:
1) indraaien
2) indraaien
3) indraaien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol klimmende Blauwe Winde
dtommeke
6 13-11-2008 11:34
Drugs & Alcohol Klimmende blauwe winde
Verwijderd
12 17-05-2005 17:26
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
KIET
0 10-03-2004 23:02
Vrije tijd Alpine klimmen
SilentFairy
11 02-12-2003 16:27
Muziek op het podium klimmen bij deftones
digitalbath
56 10-09-2003 16:47
Verhalen & Gedichten Klim-op
iamre18
6 13-09-2002 20:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.