Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2007, 00:05
Verwijderd
ehm... wakker worden denk ik, mijn speciale uniform aantrekken en arbeider worden ofzo???

wat zou je doen als nu opeens blijkt dat je ouders niet je echte ouders zijn?
Advertentie
Oud 21-08-2007, 00:58
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Vreemd genoeg zou ik (denk ik!) niet geshockeerd zijn ofzo, maar er direct zeker van willen zijn dat ze van me houden en me zien als hun bloedeigen dochter. Mijn liefde, respect en vertrouwen in/voor hun zou er in ieder geval niet door veranderen. Ik zou 't ook meteen begrijpen dat ze 't voor me verzwegen om me te beschermen tegen verdriet en verwarring. Ik zou wél graag in contact willen komen met m'n biologische ouders om hun kant van 't verhaal te horen en om alles te weten te komen over m'n afkomst.

Hoe zou je reageren als je ouders je vertelden dat je moeder zwanger was?
__________________
En dat meen ik!
Oud 21-08-2007, 07:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Mijn moeder is niet meer in der jongste jaren, zullen we maar zeggen. Op zich zou het nog wel mogelijk zijn. Als allereerst zou ik heel erg verbaasd zijn. Na de 'schok' zal ik erg blij voor mijn ouders zijn. Ik denk dat ik dan hyper allemaal dingen ga doen rond om de baby, omdat ik het waarschijnlijk wel leuk zal vinden.

Wat zou je doen als je er achter komt dat je vader diep in de schulden zit met zijn eigen bedrijf. Hij heeft geld nodig en gaat anders failliet. Hij heeft een bedrag van €5000,- euro nodig. Hij kan bij niemand meer lenen. Leen jij hem het geld om zijn bedrijf te redden?
Oud 21-08-2007, 09:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Uiteraard! Mijn vader doet al 21 jaar alles voor me. Als ik dan wat voor hem terug kan doen, doe ik dat graag.

Je hebt met een vriend afgesproken naar een cabaretvoorstelling te gaan. Je staat te wachten op de bus en je vraagt je af waar hij toch blijft; jullie hadden afgesproken allebei de bus te pakken.
De bus komt er aan en geen spoor van je vriend. Een volgende bus komt te laat voor de voorstelling. Stap je in?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-08-2007, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-08-2007 @ 10:09 :
Uiteraard! Mijn vader doet al 21 jaar alles voor me. Als ik dan wat voor hem terug kan doen, doe ik dat graag.

Je hebt met een vriend afgesproken naar een cabaretvoorstelling te gaan. Je staat te wachten op de bus en je vraagt je af waar hij toch blijft; jullie hadden afgesproken allebei de bus te pakken.
De bus komt er aan en geen spoor van je vriend. Een volgende bus komt te laat voor de voorstelling. Stap je in?
ja, dan smsbel ik well dat ik daar wacht.

Wat zou je doen als je nog drie weken vakantie had?
Oud 21-08-2007, 11:34
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
de caravan achter de auto hangen en er vandoor sjezen naar ergens waar alles heel goedkoop is.


Edit: wat zou je doen als je erachter komt dat je vader je vader niet is?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 21-08-2007, 12:53
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
vragen wie mijn vader dan wél is...

Wat zou jij doen als je wakker zou worden in een bad vol ijs met een groot litteken op je rechterzij? en je kunt je totaal niets meer herinneren van die avond ervoor?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 21-08-2007, 12:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Niks, want als ik daar in geslapen heb zal ik niet wakker worden en zo wel, dan denk ik niet dat ik m'n ledematen nog kan bewegen.
Maar mocht ik om een vreemde reden toch nog kunnen bewegen, dan zou ik er zo snel mogelijk uitgaan, iets aan doen en naar huis gaan. Daar contact zoeken met mensen met wie ik weg was voor een verklaring.

Wat zou je doen als je een knullig briefje in de brievenbus krijgt met een kinderhandschrift: "<naam>, ik maak je helemaal af! Jou en je familie!'
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-08-2007, 12:59
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Opfrommelen, in de prullenbak gooien en verder gaan waar ik mee bezig was.

Wat zou jij doen als je ontdekt dat de baas/directeur/manager van het bedrijf waar je werkt grote sommen geld verduisterd?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 21-08-2007, 13:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zo snel mogelijk aangeven.

Wat zou je doen als je heel realistisch gedroomd hebt dat je een relatie had met iemand die je in het echte leven nog nooit gezien hebt, en je de volgende dag opeens die persoon op straat ziet lopen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-08-2007, 13:31
Verwijderd
Denken dat ik me wel zal vergissen want ik geloof niet in de voorspellende werking van dromen.

Wat zou je doen als uit het niets in je kamer opeens een oneindige stroom van vogelbekdieren komt?
Oud 21-08-2007, 13:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zo snel mogelijk kostbare bezittingen naar buiten brengen, de deur goed sluiten en een dierenhulpdienst bellen.

Wat zou je doen als je single bent en over straat loopt en plotseling omhelst wordt door een zeer aantrekkelijk persoon, die je probeert te zoenen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-08-2007, 13:36
Verwijderd
Die persoon wegduwen en raar aankijken, want ik vind het irritant als vreemden zomaar aan me gaan zitten.

Wat zou je doen als je je leven lang gratis Heineken bier wint?
Oud 21-08-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 21-08-2007 @ 14:34 :
Zo snel mogelijk kostbare bezittingen naar buiten brengen, de deur goed sluiten en een dierenhulpdienst bellen.

Wat zou je doen als je single bent en over straat loopt en plotseling omhelst wordt door een zeer aantrekkelijk persoon, die je probeert te zoenen?
van me afslaan. zo wanhopig ben ik niet, en ik hou niet van mensen die zomaar beginnen te zoenen enzo ;x

wat zou je doen als je niet wist of je leven nu een droom was of niet?
Oud 21-08-2007, 13:37
Verwijderd
edit mepho : een hoop mannen gelukkig maken.
Oud 21-08-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 21-08-2007 @ 14:37 :
edit mepho : een hoop mannen gelukkig maken.
Dan wel uit de lage intellectuele klasse, want Heineken is smerig. Dat is ook wel een beetje de clou.
Oud 21-08-2007, 13:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik denk dat ze bedoelt dat ze de mannen gelukkig zal maken door haar permanente dronkenschap.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 21-08-2007, 13:41
Verwijderd
Oud 21-08-2007, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-08-2007 @ 14:38 :
Dan wel uit de lage intellectuele klasse, want Heineken is smerig. Dat is ook wel een beetje de clou.
ja dat vind ik ook maar ik ken genoeg mensen die dat lekker vinden, maar dat zullen dan wel laag opgeleide noobs zijn.
Oud 21-08-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 21-08-2007 @ 14:39 :
Ik denk dat ze bedoelt dat ze de mannen gelukkig zal maken door haar permanente dronkenschap.
ik drink bijna nooit
en al helemaal geen heineken ;x
Oud 21-08-2007, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 21-08-2007 @ 14:37 :
wat zou je doen als je niet wist of je leven nu een droom was of niet?
Oud 21-08-2007, 13:50
Verwijderd
Hetzelfde als nu, want dat weet ik nu ook niet.

Wat zou je doen als er allemaal teken in je aars zouden zitten?
Oud 21-08-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-08-2007 @ 14:50 :
Hetzelfde als nu, want dat weet ik nu ook niet.

Wat zou je doen als er allemaal teken in je aars zouden zitten?
eruit laten halen door iemand die weet hoe je het beste teken eruit kan halen.

Stel er een moord is gepleegd en jouw dna is aangetroffen op het lijk. Je kent het slachtoffer niet en je hebt geen alibi.
Wat zou je dan doen?
Oud 21-08-2007, 15:05
Verwijderd
Me geen zorgen maken, want als er verder geen link is tussen mij en de moord zullen ze nooit weten dat het mijn DNA is.

Wat zou je doen als je morgen opeens net zo slim bent als ik?
Oud 21-08-2007, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-08-2007 @ 16:05 :
Me geen zorgen maken, want als er verder geen link is tussen mij en de moord zullen ze nooit weten dat het mijn DNA is.

Wat zou je doen als je morgen opeens net zo slim bent als ik?

Literatuur lezen en wiskunde leren. Dingen waar ik normaal te dom voor ben dus.

Wat zou je doen als je een deadline had op je werk, maar geen inspiratie om iets te verzinnen?
Oud 21-08-2007, 15:14
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-08-2007 @ 16:05 :
Me geen zorgen maken, want als er verder geen link is tussen mij en de moord zullen ze nooit weten dat het mijn DNA is.

Wat zou je doen als je morgen opeens net zo slim bent als ik?
Me afvragen hoe het kan dat ik in één nacht zoveel intelligentie heb verloren.

Edit: veel te laat.

Citaat:
Naojan schreef op 21-08-2007 @ 16:11 :

Literatuur lezen en wiskunde leren. Dingen waar ik normaal te dom voor ben dus.

Wat zou je doen als je een deadline had op je werk, maar geen inspiratie om iets te verzinnen?
Dat zou bij mijn werk niet zo'n probleem zijn, want dat doe ik altijd slecht.

Wat zou je doen als er een kind voor je huis te vondeling werd gelegd?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 15:17.
Oud 21-08-2007, 19:45
Verwijderd
Ik vind kinderen stom maar mijn morele plichtgevoel zou me dan dwingen het kind voor op z'n minst een paar dagen in huis te nemen. Op het moment woon ik bij m'n ouders dus ik zou overleggen wat zij er van vinden en 't dan waarschijnlijk naar het asiel brengen. Eh. Tehuis. Opvanghuis. Die plaats waar je kinderen kan stoppen als je ze niet meer moet. Ook de politie bellen en vragen of er nog kinderen worden vermist ergens, waarschijnlijk, tenzij er zo'n briefje bij zit van 'Ohhh, vreemdeling, zorg goed voor mij, mijn naam is Tobias en ik ben heel braaf, ook al is mijn moeder een crackhoer en moet pappa vluchten voor de politie'. Want dan is het duidelijk dat 't kind ongewenst is.

Als ik alleen zou wonen dan zou ik denk ik ook zoiets doen, alleen dan zou ik wel even twijfelen of ik 't niet wil houden. Aan de ene kant moet ik geen kinderen en heb ik er ook geen tijd en geld voor, maar aan de andere kant zijn tehuizen heel kut volgens mij. Dus dat is dan weer zielig ofzo.

Waarschijnlijk zou ik 'm alsnog naar zo'n tehuis brengen en dan af en toe langskomen om er mee te spelen, zodat het tijdens 't opgroeien in elk geval iets van vastigheid heeft. Behalve als het een heel hyperactief schreeuwerig cliché-kutkind wordt, want ik houd alleen van stille autistische getraumatiseerde kinderen.

Wat zou je doen als je een kettingroker bent, het is zaterdagnacht, alles is dicht, je bent net thuis van uitgaan - en je komt er achter dat je je sigaretten kwijt bent geraakt? Zondag is ook alles dicht. En maandag ook. Want het is kerst. En 'het zien als een teken en stoppen met roken' is geen mogelijkheid. En al je vrienden zijn op wintersportvakantie of weg met familie of anti-roken.
Oud 21-08-2007, 20:05
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-08-2007 @ 20:45 :
Ik vind kinderen stom maar mijn morele plichtgevoel zou me dan dwingen het kind voor op z'n minst een paar dagen in huis te nemen. Op het moment woon ik bij m'n ouders dus ik zou overleggen wat zij er van vinden en 't dan waarschijnlijk naar het asiel brengen. Eh. Tehuis. Opvanghuis. Die plaats waar je kinderen kan stoppen als je ze niet meer moet. Ook de politie bellen en vragen of er nog kinderen worden vermist ergens, waarschijnlijk, tenzij er zo'n briefje bij zit van 'Ohhh, vreemdeling, zorg goed voor mij, mijn naam is Tobias en ik ben heel braaf, ook al is mijn moeder een crackhoer en moet pappa vluchten voor de politie'. Want dan is het duidelijk dat 't kind ongewenst is.

Als ik alleen zou wonen dan zou ik denk ik ook zoiets doen, alleen dan zou ik wel even twijfelen of ik 't niet wil houden. Aan de ene kant moet ik geen kinderen en heb ik er ook geen tijd en geld voor, maar aan de andere kant zijn tehuizen heel kut volgens mij. Dus dat is dan weer zielig ofzo.

Waarschijnlijk zou ik 'm alsnog naar zo'n tehuis brengen en dan af en toe langskomen om er mee te spelen, zodat het tijdens 't opgroeien in elk geval iets van vastigheid heeft. Behalve als het een heel hyperactief schreeuwerig cliché-kutkind wordt, want ik houd alleen van stille autistische getraumatiseerde kinderen.
Whahaha. Over getraumatiseerde kutkinderen gesproken...

Citaat:
Wat zou je doen als je een kettingroker bent, het is zaterdagnacht, alles is dicht, je bent net thuis van uitgaan - en je komt er achter dat je je sigaretten kwijt bent geraakt? Zondag is ook alles dicht. En maandag ook. Want het is kerst. En 'het zien als een teken en stoppen met roken' is geen mogelijkheid. En al je vrienden zijn op wintersportvakantie of weg met familie of anti-roken.
Schiphol, altijd open en bovendien tax-free.

Wat zou je doen wanneer de persoon die tegenover je in de trein zit, dezelfde persoon is die je de nacht ervoor in je dromen zag?
Oud 21-08-2007, 20:29
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik zou hem/haar dat in ieder geval niet doodleuk vertellen, volgens mij word ik dan voor gek verklaard. Ik denk dat ik me zou gaan bedenken wat God me duidelijk probeert te maken.

Wat zou je doen als je thuiskwam en ontdekte dat je notebook was verdwenen? Waarschijnlijk gestolen door één van je huisgenoten.
__________________
En dat meen ik!
Oud 21-08-2007, 20:58
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Eerst alles doorzoeken omdat ik niet zomaar iemand ga beschuldigen, en omdat ik zelf best vaak dingen kwijtraak Daarna (als iedereen net bij elkaar is) vragen of ze 'm toevallig gezien hebben, dat het heel belangrijk is dat ik hem zo snel mogelijk weer terug heb, en kijken hoe ze reageren.. Ik weet niet wat ik zou doen als ik hem dan nog niet terugheb. Ik denk afwachten, maar uiteindelijk toch wel zeggen dat ik denk dat hij gestolen is.

Wat zou je doen als je ziet dat een groep mensen bezig is één iemand uit te schelden, slaan enz?
Oud 21-08-2007, 21:00
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
AzN schreef op 21-08-2007 @ 21:29 :
Ik zou hem/haar dat in ieder geval niet doodleuk vertellen, volgens mij word ik dan voor gek verklaard. Ik denk dat ik me zou gaan bedenken wat God me duidelijk probeert te maken.

Wat zou je doen als je thuiskwam en ontdekte dat je notebook was verdwenen? Waarschijnlijk gestolen door één van je huisgenoten.
Eerst vragen of iemand hem toevallig geleend heeft...daarna pas aangiften doen van diefstal. Als ik erachter kom dat één van m'n huisgenoten m'n notebook echt heeft gejat lever ik hem/haar persoonlijk af bij het politiebureau.

Je moet met spoed naar het ziekenhuis vanwege je zieke moeder/vader/dochter etc en scheurt als een gek met 180km over de snelweg. Achter je zie je auto met het bordje 'stop politie'

....wat doe je ?
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 21-08-2007, 21:01
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
verdomme Trass typ niet zo snel
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 21-08-2007, 21:20
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 21-08-2007 @ 22:01 :
verdomme Trass typ niet zo snel
het stond er al een half uur hoor maargoed

Echt toevallig daar dacht ik vanmorgen of gisteren (toen met dat kindje dat bij die bruiloft bijna verdronken was) nog aan

Ligt eraan, als er iemand bij zat zou ik snel stoppen, diegene uit laten stappen om alles uit te leggen, en zelf intussen doorrijden. Maarja, met dat stoppen verlies je ook weer tijd. Of dat diegene zijn nummer groot opschrijft en dat door het achterraam aan de politie laat zien, zodat ze bellen en dan kan je het uitleggen. Maar daarna pas dacht ik dat het veel logischer was om zelf de politie te bellen Of 112 ik wist niet echt welk nummer je moet bellen in zo'n situaties.
Oud 21-08-2007, 21:21
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Love & Peace schreef op 21-08-2007 @ 21:05 :
Whahaha. Over getraumatiseerde kutkinderen gesproken...

Schiphol, altijd open en bovendien tax-free.
Ha, maar het is eigenlijk heel aardig, want dan kan ik die getraumatiseerde kinderen helpen zodat ze weer vrolijk en blij zijn. En dan moeten ze eigenlijk zo langzaamaan opdonderen want dan worden ze hyperactief en schreeuwerig, tenzij ze ook een beetje stil vrolijk en blij kunnen zijn, dan wil ik nog wel met ze omgaan.
Stille getraumatiseerde kinderen hebben tenminste een gave fantasie en zijn doorgaans ook vrij intelligent en niet verwend. En ze willen mee geitjes aaien maar begrijpen dat je niet op de geitjes moet zitten en dat je ze ook niet moet slaan als ze niet geaaid willen worden. En je kan ze vertellen over Alice in Wonderland en dan willen ze dat ook lezen en daarna kun je spelen dat je een stel haaien met lasers bent.
Ik ken welgeteld één gaaf kind


Trass: De politie bellen, dan ingrijpen. Als er geen tijd is voor de politie of als er andere mensen bij zijn die eventueel de politie kunnen bellen, direct ingrijpen. Eventueel met eerst tegen iemand zeggen van - als ze moeilijk gaan doen, bel dan de politie. Zodat ik daarmee kan dreigen. En dan hoogstwaarschijnlijk zelf in elkaar geslagen worden maar eh ja. Overigens zegt iedereen dat maar ik heb al een aantal keer groepjes mensen op zulk gedrag aangesproken.

Spoonie: De politie rijdt toch niet met bordjes als ze iemand aan de kant willen hebben? Ik heb ook geen rijbewijs. Maar goed, stel dat doet er allemaal niet toe, waarschijnlijk zou ik dan wel stoppen voor hooguit 2 of 3 minuten. En dan de zaak kort uitleggen, contactinformatie doorgeven, zo van, 'stuur daar de boetes maar heen' en verder rijden. Misschien vragen of zij me willen brengen want zij mogen tenminste wel illegaal hard over de weg rijden en dan weten ze zeker dat ik geen ongelukken veroorzaak ofzo.
Oud 21-08-2007, 21:23
Verwijderd
Oja, nieuwe situatie. Hoe reageer je als je ziet dat iemand van je vrienden/familie een DVD (cd, boek, whatever je collectie is) van je geleend heeft en daarbij je neurotisch zorgvuldige indeling (op alfabetische volgorde van regisseur/auteur/artiest en dan binnen die categorieën op alfabetische volgorde van titel) compléét in de war heeft geschopt?
Oud 21-08-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 21-08-2007 @ 22:23 :
Oja, nieuwe situatie. Hoe reageer je als je ziet dat iemand van je vrienden/familie een DVD (cd, boek, whatever je collectie is) van je geleend heeft en daarbij je neurotisch zorgvuldige indeling (op alfabetische volgorde van regisseur/auteur/artiest en dan binnen die categorieën op alfabetische volgorde van titel) compléét in de war heeft geschopt?
balen het weer goed neerzetten. en ook niet meer uitlenen.

wat zou je doen als je een maand niet meer kon computeren?
Oud 21-08-2007, 21:52
Verwijderd
Boeken lezen en TV kijken.

Wat zou je doen als je ouders schulden blijken te hebben en een woekeraar belt aan terwijl je alleen thuis bent. De schuld is 50.000 euro, maar de woekeraar zegt dat hij de schuld wel kwijt zal schelden als hij samen met zijn 17 matties je in je kont mag palen.
Oud 21-08-2007, 23:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Naar Mephostophilis sturen en zeggen dat hij beter neukt dan ik.

Wat zou je doen als je moeder eigenlijk een man blijkt te zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 22-08-2007, 00:05
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
OmG, das echt ziek!
M'n vader vragen of hij wél m'n echte pa is en hopen dat hij niet 'n vrouw zal blijken te zijn. Verder zou ik héél lang met m'n "moeder" willen praten en zijn () complete verhaal willen horen.

Stel dat je met je vrienden op vakantie bent in China en in 'n klein wegrestaurantje krijgen jullie plakjes kattenvlees te eten. Je vrienden smullen ervan, en jij?
__________________
En dat meen ik!
Oud 22-08-2007, 00:59
Verwijderd
En ik ben vegetariër.

Op een avond struikel je en val je in een verdachte felgroene plas naast een kernfabriek waar je toevallig langs liep. De volgende dag schiet je uit met het broodmes en hakt per ongeluk een vinger af. Nog voor je als reflex kan schreeuwen, merk je dat je eigenlijk helemaal geen pijn voelt en op datzelfde moment groeit er met een enorme snelheid een nieuwe vinger op de plaats waar de oude zat. Kennelijk heb je nu superkrachten.
a) Hoe reageer je, zowel op korte als op lange termijn?
b) Wat doe je met de afgehakte vinger?
Oud 22-08-2007, 01:02
Verwijderd
ik zou mezelf meteen claire of wolverine voelen, maar waarschijnlijk eerst ontzettend flippen. en het misschien wel niemand vertellen... ik zou het niet durven.
wel zou ik andere dingen veel eerder durven. geen angst meer voor vallen met boarden en dergelijke. ik maak me wel zorgen om de tattoo die ik wil en de piercings...

wat zou je doen als opeens een heel bekende acteur een huis naast je koopt? (denk ook aan de bijbehorende pers)
Oud 22-08-2007, 01:59
Verwijderd
Waarschijnlijk ontgaat het hele gebeuren me en word ik er daarom toevallig vriendjes mee. Want dan bel ik een keer aan van 'HOIIIIIIII IK BEN MASHA wil je voor m'n planten zorgen plz? Niet dat ik wegga maar gewoon, of je voor m'n planten wil zorgen, ik wil ze niet meer '.

Wat als alcohol (nicotine, wiet, koffie, chocola, whatever floats your boat) verboden wordt?
Oud 22-08-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 22-08-2007 @ 02:59 :
Waarschijnlijk ontgaat het hele gebeuren me en word ik er daarom toevallig vriendjes mee. Want dan bel ik een keer aan van 'HOIIIIIIII IK BEN MASHA wil je voor m'n planten zorgen plz? Niet dat ik wegga maar gewoon, of je voor m'n planten wil zorgen, ik wil ze niet meer '.

Wat als alcohol (nicotine, wiet, koffie, chocola, whatever floats your boat) verboden wordt?
illegaal halen he. protesteren, acties etc etc etc.

Wat zou je doen als je ineens naakt in de klas stond?
Oud 22-08-2007, 11:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Terwijl ik me afvraag hoe dat in godsnaam zo is gekomen, zou ik wat dan ook pakken om de nodige dingen te bedekken en vervolgens aan iemand met een vest en een shirt vragen of ik het vest mag lenen. En mocht er iemand een rok en een broek over elkaar aanhebben, vragen of ik een van de 2 zou mogen lenen.

Wat zou je doen als je beste vriend die altijd enorm atheïstisch is geweest, plotseling protestants wil worden?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-08-2007, 11:33
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dat zou me echt helemaal niks boeien, dat moet iedereen toch lekker zelf weten?

Wat zou jij doen als je wakker werd in het ziekenhuis, waar je eerder naartoe ging voor een routinecontrole, maar je wordt wakker na een geslachtveranderende operatie? (sorry, meneer/mevrouw, we hebben u verwisseld met een andere patiënt)
Zie Sjakie in Flodder 2
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 22-08-2007, 12:02
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
heel rijk worden van de rechtszaak, het terug laten veranderen en dan meteen een cupje erbij doen. ik denk dat het op zich nog wel op te lossen is, maar het zou waarschijnlijk een hoop therapie en ziekenhuis worden
in het hypothetische geval dat alles echt zou werken enzo, zou ik misschien wel eerst even seks met een meisje hebben

wat zou je doen als je een aanbod krijgt voor de droombaan, op de voorwaarde dat je de volgende dag vertrekt voor een onbepaalde tijd naar <vul een heel ver land in>
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 22-08-2007, 20:40
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Als het echt mijn droombaan was dan was ie niet in het buitenland, dus...

Wat zou jij doen als je te horen krijgt dat je nog maar 24 uur te leven hebt?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 23-08-2007, 16:05
Verwijderd
iedereen om me heen vermoorden.

wat zou je doen als je net wakker was?
Oud 23-08-2007, 18:48
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 23-08-2007 @ 17:05 :
iedereen om me heen vermoorden.

wat zou je doen als je net wakker was?
de wasmachine installeren

wat zou je doen als je computer kapot ging maar je geen geld had voor een reparatie.. de garantietermijn is al verstreken..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Oud 23-08-2007, 18:51
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Aan de vader van Vlindertjuh geven, want volgens haar kan hij het ding weer repareren...

Wat zou jij doen als je naar de bios wil maar je kan niet kiezen tussen 'Evan Almighty' of 'I now pronounce you Chuck and Larry'?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie?
Rysair
47 11-01-2011 20:36
Liefde & Relatie Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt?
Missy
41 04-08-2006 09:24
Liefde & Relatie hoe zou jij reageren?
Verwijderd
17 11-11-2004 15:08
Liefde & Relatie "ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren?
miss kittie
46 22-09-2003 15:11
Psychologie wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren?
Fantôme
22 03-08-2003 15:03
Psychologie hoe zou jij reageren
Boer_kameeL
16 20-11-2002 07:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.