Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2007, 19:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Meteen naar huis en zoveel mogelijk films kijken, net zolang tot ik smaak heb.

Wat zou je doen als je naar de pinautomaat loopt en ziet dat er nog een pinpas inzit waarvan de pincode is ingetoets en waar 5000 euro op staat?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 23-08-2007, 19:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 20:37 :
Meteen naar huis en zoveel mogelijk films kijken, net zolang tot ik smaak heb.

Wat zou je doen als je naar de pinautomaat loopt en ziet dat er nog een pinpas inzit waarvan de pincode is ingetoets en waar 5000 euro op staat?
Ze hebben daar camera's. Dus waarschijnlijk niet iets waardoor ik mij dat geld zou toe eigenen.

Je rijdt op de snelweg. Het is druk. Wham! Rook! En je auto valt stil. Je wilt wel naar rechts naar de vluchtstrook, maar het is te druk. Je staat nu op de middelste baan van een 3 baanssnelweg stil. Ennu?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 19:58
Verwijderd
De transactie afbreken en het pasje naar de bank sturen met een briefje. Dan is die persoon ook weer blij.

ik zie dat topdrop al heeft geantwoord en dat is mooi want ik kan niks verzinnen.
Het laatste is dus:

Citaat:
Je rijdt op de snelweg. Het is druk. Wham! Rook! En je auto valt stil. Je wilt wel naar rechts naar de vluchtstrook, maar het is te druk. Je staat nu op de middelste baan van een 3 baanssnelweg stil. Ennu?
Oud 23-08-2007, 20:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 20:54 :
Ze hebben daar camera's. Dus waarschijnlijk niet iets waardoor ik mij dat geld zou toe eigenen.
Heet dit topic 'hoe zou je niet reageren'?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 20:15
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 21:10 :
Heet dit topic 'hoe zou je niet reageren'?
Nee.
Citaat:
Index / De Kantine / Hoe zou jij reageren?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 20:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 21:15 :
Nee.
Okee, dank je.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 20:19
Verwijderd
wat een liefies
Oud 23-08-2007, 20:56
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 21:19 :
Okee, dank je.
Any time.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 21:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Maar zou iemand dan nu willen vertellen hoe hij wél zou reageren op mijn situatie?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 22:19 :
Maar zou iemand dan nu willen vertellen hoe hij wél zou reageren op mijn situatie?
dat heb ik toch gedaan. Topdrop z'n ding is aan de beurt.
Oud 23-08-2007, 21:22
TommY_
TommY_ is offline
Vermaak.
Oud 23-08-2007, 21:26
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Naojan schreef op 23-08-2007 @ 20:58 :
Het laatste is dus:
Mijn gezicht met mijn handen bedekken, en bidden als een malloot?

Nieuwe situatie: Je gaat vroeg naar bed, en wilt gauw slapen. Morgen heb je immers een fotoshoot, en je wilt geen wallen onder je ogen hebben. Eenmaal in bed hoor je opeens gehijg. De stem komt je bekend voor, is het niet de buurvrouw?

Het blijkt Tante Truus te zijn. Zij wordt flink genomen, en schreeuwt het uit. Je denkt dat het na een kwartiertje wel weer overgaat, maar tante Truus blijkt een taaie. Na een half uur begint ze zelfs te krijsen. Doordat de muur tussen jullie beide zo dun is, hoor je zelfs de koosnaampjes die ze haar gezelschap toedicht...

Zo kun je onmogelijk slapen. Er moet verandering komen, maar wat?
Oud 23-08-2007, 21:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Naojan schreef op 23-08-2007 @ 22:20 :
dat heb ik toch gedaan. Topdrop z'n ding is aan de beurt.
Oooooh ja.

Goed, ik sta op die snelweg stil. Ik toeter en zet mijn alarmlichten aan ofzo. Het is wel kut hoor. Als er even tijd is geen ik richting aan en ga ik naar rechts.

Je bent een jongen. Je word wakker en je hebt tieten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 21:27
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Grrr.
Oud 23-08-2007, 21:29
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-08-2007 @ 22:26 :
Mijn gezicht met mijn handen bedekken, en bidden als een malloot?

Nieuwe situatie: Je gaat vroeg naar bed, en wilt gauw slapen. Morgen heb je immers een fotoshoot, en je wilt geen wallen onder je ogen hebben. Eenmaal in bed hoor je opeens gehijg. De stem komt je bekend voor, is het niet de buurvrouw?

Het blijkt Tante Truus te zijn. Zij wordt flink genomen, en schreeuwt het uit. Je denkt dat het na een kwartiertje wel weer overgaat, maar tante Truus blijkt een taaie. Na een half uur begint ze zelfs te krijsen. Doordat de muur tussen jullie beide zo dun is, hoor je zelfs de koosnaampjes die ze haar gezelschap toedicht...

Zo kun je onmogelijk slapen. Er moet verandering komen, maar wat?
Even op de muur rammen. Meestal zijn mensen meteen erg geschrokken na zoiets en blijft het genant stil. Zo niet, door de muur de situatie uitleggen en vragen of ze ergens anders willen gaan neuken. Als het dan nog doorgaat blijf ik gewoon dingen zeggen, zodat de lol ervanaf is. Dan zal het wel snel ophouden.

Mijn situatie is nog steeds dezelfde: je bent een jongen en opeens heb je tieten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 21:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 20:54 :
Wham! Rook! En je auto valt stil.
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 22:27 :
Als er even tijd is geen ik richting aan en ga ik naar rechts.
Die rook impliceerde dat je auto geen centimeter meer wil rijden
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 21:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 22:29 :
Die rook impliceerde dat je auto geen centimeter meer wil rijden
Ja, weet ik veel. Ik heb mijn rijbewijs nog niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 21:31
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
In een andere kamer gaan liggen, als ik dan nog niet kan slapen een paar keer op de muur bonken. Daarna, als het nog steeds niet ophoudt, gewoon opbellen, nog een paar keer bonken, ze opbellen en dreigen politie te bellen. Als dat al zin zou hebben..

Edit: meteen gaan opzoeken hoe 't kan, wat je ertegen kunt doen en niet naar buiten willen voordat ze weg zijn. En van die verbergende kleding kopen

Wat zou je doen als je stemmetjes hoort?

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 21:33.
Oud 23-08-2007, 21:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 22:30 :
Ja, weet ik veel. Ik heb mijn rijbewijs nog niet.
Daar hoef je geen rijbewijs voor te hebben. Als er rook uit je tv komt is er ook iets heel erg niet goed.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 21:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 22:31 :
Daar hoef je geen rijbewijs voor te hebben. Als er rook uit je tv komt is er ook iets heel erg niet goed.
Ja, maar als er rook uit je sigaret komt klopt het juist wel, dus pwnd.

Citaat:
Trass schreef op 23-08-2007 @ 22:31 :
In een andere kamer gaan liggen, als ik dan nog niet kan slapen een paar keer op de muur bonken. Daarna, als het nog steeds niet ophoudt, gewoon opbellen, nog een paar keer bonken, ze opbellen en dreigen politie te bellen. Als dat al zin zou hebben..

Edit: meteen gaan opzoeken hoe 't kan, wat je ertegen kunt doen en niet naar buiten willen voordat ze weg zijn. En van die verbergende kleding kopen

Wat zou je doen als je stemmetjes hoort?
Naar de psychiater ermee. Nu is mijn vader toevallig psychiater, dus ik zou het denk ik eerst aan hem vertellen en hij zou dan zeggen 'je bent schizofreen lolz ik bel wel een collega voor je' of iets in die trant.

Wat zou je doen (en waarom) als je van een boze tovenaar moest kiezen: of hij geeft je een Pinokkio-neus van twee meter, of hij tovert al je tanden weg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 21:49
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Mijn tanden weg. Liever een kunstgebit dan een neus van twee meter, of een stompje omdat ik de rest eraf zou laten halen.

Wat zou je doen als je huisdier moest worden afgemaakt in verband met een of andere gevaarlijke ziekte? Het is nog helemaal gezond, vertoont geen van de symptomen, maar het moet uit voorzorg omdat 10km verderop een besmet geval is aangetroffen.
Oud 23-08-2007, 21:52
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik zou die boze tovenaar doorsturen naar mijn vriendje EoS, die heeft namelijk een groot slagzwaard aan de muur hangen waarmee hij die gast wel ff een kopje kleiner kan maken...

Alleen voor de meisjes: wat zou jij doen als je wakker werd en er blijkt ineens een enorme harige lul tussen je benen te hangen?

Edit: EoS heeft dit dus geschreven
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 21:55.
Oud 23-08-2007, 22:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Trass schreef op 23-08-2007 @ 22:49 :
Mijn tanden weg. Liever een kunstgebit dan een neus van twee meter, of een stompje omdat ik de rest eraf zou laten halen.

Wat zou je doen als je huisdier moest worden afgemaakt in verband met een of andere gevaarlijke ziekte? Het is nog helemaal gezond, vertoont geen van de symptomen, maar het moet uit voorzorg omdat 10km verderop een besmet geval is aangetroffen.
Eerst naar een dierenarts in een ver oord om nog eens te checken of ze echt gezond is; als dat zo blijkt te zijn laat ik haar logeren bij kenissen die ver weg wonen tot de kattenmepper geweest is.

Je bent onderweg naar kraamvisite bij je beste vrienden Arno en Lurette. Onderweg kom je de sadistische boze tovenaar die mensen voor dilemma's plaatst tegen, en hij geeft je de volgende keuze:

1. Je moet tijdens de kraamvisite vragen of je de baby mag vasthouden. Als je hem krijgt gooi je hem keihard tegen de muur.

2. Arno en Lurette gaan allebei dood in een auto-ongeluk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:04
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dan maar dat Arno en Lurette doodgaan bij een auto ongeluk. Dan is het ten eerste niet mijn schuld, ik heb immers geen baby tegen de muur gegooid. En ten tweede is de 'schok' minder. Ouders die hun kind verliezen zijn niet te troosten. Maar een baby die zijn ouders verliest weet dat toch niet tot pas op latere leeftijd.

Je koopt een dure tv. Hij wordt thuis afgeleverd. Maar er blijken allemaal problemen mee te zijn. Hij doet het niet enzo. Als je terug gaat naar die winkel is het hele pand leeg. En alle nummers die je van die zaak belt bestaan niet meer. Wat nu?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 22:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Aangifte doen, en als ik de TV dan mag houden verkoop ik hem op de rommelmarkt in Rotterdam, maar alleen aan iemand van wie ik aan zijn uiterlijk kan zien dat het een lul is. Als ik niet zo iemand tegenkom gebruik ik hem in een filmpje, om op te blazen ofzo.

Ik had trouwens wel gehoopt dat je nog ging reageren op mijn pwnage, TopDrop.

Je heet Sjors, maar op een goede dag begint iedereen je aan te spreken met Henk en ook in je paspoort blijkt ineens Henk te staan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:08 :
Ik had trouwens wel gehoopt dat je nog ging reageren op mijn pwnage, TopDrop.
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 22:47 :
Ja, maar als er rook uit je sigaret komt klopt het juist wel, dus pwnd.
Ja, maar als je dat te lang doet, dan klopt het niet meer.
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:08 :
Je heet Sjors, maar op een goede dag begint iedereen je aan te spreken met Henk en ook in je paspoort blijkt ineens Henk te staan.
Verder leven als Henk.

Je had haast. Je hebt alleen je sleutels meegenomen. Als je thuis komt is je huis afgebrand. ALLES is vernietigd. Wat doe je?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 22:11.
Oud 23-08-2007, 22:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 23:09 :
Ja, maar als je dat te lang doet, dan klopt het niet meer.
Dat is buiten de kwestie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:10 :
Dat is buiten de kwestie.
Niet. Als er ergens rook uit komt is het niet goed. Op de korte of lange termijn maakt niet uit.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 22:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 23:13 :
Niet. Als er ergens rook uit komt is het niet goed.
Dat is een onzinnige stelling. Rook uit een sigaret is goed, rook uit een joint of pijp of sigaar is goed, rook van een kampvuur is goed.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:15 :
Dat is een onzinnige stelling. Rook uit een sigaret is goed, rook uit een joint of pijp of sigaar is goed, rook van een kampvuur is goed.
Rook is het product van een onvolledige verbranding. *Lang verhaal kort maakt* => Opwarming van de aarde/klimaatverandering.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 22:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 23:17 :
Rook is het product van een onvolledige verbranding. *Lang verhaal kort maakt* => Opwarming van de aarde/klimaatverandering.
Ja, maar een kapotte auto is beter voor het klimaat dan een rijdende.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:18 :
Ja, maar een kapotte auto is beter voor het klimaat dan een rijdende.
Niet wegnemend dat een rokende auto nog steeds een negatief effect heeft op het milieu. Of dat meer of minder is dan een goed werkende auto doet niet terzake.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 22:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 23:20 :
Niet wegnemend dat een rokende auto nog steeds een negatief effect heeft op het milieu. Of dat meer of minder is dan een goed werkende auto doet niet terzake.
Jawel, want het milieu wordt minder schade aangedaan. Als je het dus vanuit een milieustandpunt bekijkt, zoals jij net, is een rokende auto dus wel degelijk beter dan een rijdende.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:21 :
Jawel, want het milieu wordt minder schade aangedaan. Als je het dus vanuit een milieustandpunt bekijkt, zoals jij net, is een rokende auto dus wel degelijk beter dan een rijdende.
Nee. Een rokende auto is minder slecht dan een rijdende.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 22:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 23:23 :
Nee. Een rokende auto is minder slecht dan een rijdende.
Ja, dus is het goed als de auto rookt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:24 :
Ja, dus is het goed als de auto rookt.
Je kunt je auto ook uitzetten? Als je je auto stilzet naast een rokende auto, en je zet de motor af, dan is die rokende auto niet goed.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 22:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 23:30 :
Je kunt je auto ook uitzetten?
Dat is weer een heel ander punt. Bovendien laat niemand zijn auto zomaar jaren uitstaan. Als hij rookt kun je hem gewoon niet meer gebruik; milieuvriendelijker. Punt uit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Okee, nieuwe. Je bent onderweg naar de begrafenis van je oma. O jee, daar is de sadistische dilemmatovenaar weer! Zijn dilemma ditmaal: of je moet naakt op de kist dansen terwijl je 'YMCA' zingt, of je moet bij de dierenwinkel vijf jonge poesjes kopen en thuis wurgen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:41
Verwijderd
Poesjes kopen en wurgen.

Opeens komen er op je computer continu popups met gay pr0n. Virusscanners krijgen het niet weg. Als je formatteert, begint het opnieuw. Als je een nieuwe computer koopt ook. Wat doe je?
Oud 23-08-2007, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:39 :
Okee, nieuwe. Je bent onderweg naar de begrafenis van je oma. O jee, daar is de sadistische dilemmatovenaar weer! Zijn dilemma ditmaal: of je moet naakt op de kist dansen terwijl je 'YMCA' zingt, of je moet bij de dierenwinkel vijf jonge poesjes kopen en thuis wurgen.
ik heb geen oma.






















maar ik zal naakt gaan dansen


ik ben niet zo goed in iets verzinnen, mag ik er een nachtje over slapen?
Oud 23-08-2007, 22:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:39 :
Okee, nieuwe. Je bent onderweg naar de begrafenis van je oma. O jee, daar is de sadistische dilemmatovenaar weer! Zijn dilemma ditmaal: of je moet naakt op de kist dansen terwijl je 'YMCA' zingt, of je moet bij de dierenwinkel vijf jonge poesjes kopen en thuis wurgen.
Die 5 jonge poesjes kun je tenminste thuis wurgen zonder dat iemand het ziet. Dus dat.
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-08-2007 @ 23:41 :
Opeens komen er op je computer continu popups met gay pr0n. Virusscanners krijgen het niet weg. Als je formatteert, begint het opnieuw. Als je een nieuwe computer koopt ook. Wat doe je?
Dan neem ik aan dat het aan de ISP ligt. Dus een andere internetaansluiting bij een ander bedrijf aanvragen.

Je hebt een bureau midden in je kamer (dus niet tegen de muur) en je schoonmaakster is aan het stofzuigen. Met de slang mikt ze je 25 inch flatscreen van je bureau af. Word je agressief of niet? Of iets anders?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 22:45.
Oud 23-08-2007, 22:43
Verwijderd
Zeg rakkers, ik was eerder.
Oud 23-08-2007, 22:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-08-2007 @ 23:41 :
Poesjes kopen en wurgen.

Opeens komen er op je computer continu popups met gay pr0n. Virusscanners krijgen het niet weg. Als je formatteert, begint het opnieuw. Als je een nieuwe computer koopt ook. Wat doe je?
Experts erbij vragen, en als het niet weggaat zit er niets anders op dan het te accepteren en zorgen dat anderen mijn computer niet gebruiken.

Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 23:42 :
Je hebt een bureau midden in je kamer (dus niet tegen de muur) en je schoonmaakster is aan het stofzuigen. Met de slang mikt ze je 25 inch flatscreen van je bureau af. Word je agressief of niet? Of iets anders?
Nee, maar ze moet het wel gewoon betalen.

Zou je voor een miljoen euro naakt met een hakenkruis op je borst geschilderd naar de verjaardag van je kleine neefje gaan, waar je hele familie is? Je mag ze niet over de beloning vertellen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-08-2007, 22:56
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 23-08-2007 @ 23:42 :
Die 5 jonge poesjes kun je tenminste thuis wurgen zonder dat iemand het ziet. Dus dat.Dan neem ik aan dat het aan de ISP ligt. Dus een andere internetaansluiting bij een ander bedrijf aanvragen.

Je hebt een bureau midden in je kamer (dus niet tegen de muur) en je schoonmaakster is aan het stofzuigen. Met de slang mikt ze je 25 inch flatscreen van je bureau af. Word je agressief of niet? Of iets anders?
hey lul
Oud 23-08-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-08-2007 @ 23:43 :
Zeg rakkers, ik was eerder.
eksjuusizzle
Oud 23-08-2007, 22:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 23-08-2007 @ 23:56 :
hey lul
hoi kut
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 23-08-2007, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 23-08-2007 @ 23:46 :
Zou je voor een miljoen euro naakt met een hakenkruis op je borst geschilderd naar de verjaardag van je kleine neefje gaan, waar je hele familie is? Je mag ze niet over de beloning vertellen.
Denk het wel.

Je verveelt je, maar Mephostophilis geeft je de gelegenheid een grappige reactie te geven. Wat doe je?
Oud 23-08-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-08-2007 @ 00:00 :
Denk het wel.

Je verveelt je, maar Mephostophilis geeft je de gelegenheid een grappige reactie te geven. Wat doe je?
luisteren.


je vader zit opeens aan je kont, wat doe je?
Oud 23-08-2007, 23:12
Verwijderd
Raar opkijken, want ik wist niet dat hij zulke lange armen had.

Ik blijk netjes gekamd blond haar te hebben en hockey te spelen. Hoe reageer je?
Oud 23-08-2007, 23:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Geschokt.

Je bent allergisch voor tomaten en pinda's. De sadistische dilemma-fee geeft je de keus. Je moet kiezen tussen het eten van tomaten of pinda's. Wat doe je?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie?
Rysair
47 11-01-2011 20:36
Liefde & Relatie Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt?
Missy
41 04-08-2006 09:24
Liefde & Relatie hoe zou jij reageren?
Verwijderd
17 11-11-2004 15:08
Liefde & Relatie "ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren?
miss kittie
46 22-09-2003 15:11
Psychologie wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren?
Fantôme
22 03-08-2003 15:03
Psychologie hoe zou jij reageren
Boer_kameeL
16 20-11-2002 07:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.