Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2007, 23:15
Verwijderd
Ik negeer de dilemma-fee.

Je lust vanaf nu alleen nog maar poep. Wat doe je?
Advertentie
Oud 23-08-2007, 23:26
Verwijderd
poepverzameling houden.


een lekker wijf loopt voor je en laat opeens 100 euro vallen. wat doe je?
Oud 23-08-2007, 23:27
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Oprapen en teruggeven.


Je vindt een nestje met onbekende kleine jonkies onder je dakpannen. Wat doe je?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 24-08-2007, 00:15
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Vragen of iemand die buiten kan zetten.
Ben niet zo'n dierenliefhebber

Stel dat je regelmatig UFO's ziet en aan wie je 't ook vertelt, hij of zij verklaart je altijd voor gek. Wat zou je doen?
__________________
En dat meen ik!
Oud 24-08-2007, 03:27
Dizzy
Dizzy is offline
Opnemen op de camera en op youtube zetten

Iemand wordt midden op straat in elkaar geslagen door een groep jongeren. Iedereen ziet het, maar negeert het en iedereen loopt er gewoon met een boog omheen, terwijl het slachtoffer om hulp roept. Wat doe je?
Oud 24-08-2007, 07:30
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een of andere grote sterke vent aanspreken of die er niet iets aan kan doen.
En de kenmerken van de daders onthouden, 112 bellen en het slachtoffer niet alleen laten.

Wat zou je doen als er een grote vogel tegen je raam aanvliegt en in de tuin landt, waar hij blijft liggen met zijn vleugel vreemd gevouwen, terwijl hij schreeuwt dat het een lieve lust is.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 24-08-2007, 11:17
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Lijkt me logisch: de dierenambulance bellen.
Sterker nog, zoiets dergelijks is me al eens overkomen. Alleen was de vogel in kwestie aangevallen door een kat, niet tegen mijn raam gevlogen.

Wat zou jij doen als je vriendin een enorme chaoot is?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 24-08-2007, 12:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Neuken.

Wat als je beste vriend erover nadenkt moslim te worden?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-08-2007, 12:43
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Helemaal niet, dat moet ie lekker zelf weten. Zolang hij mij er maar niet mee lastigvalt.

Wat zou jij doen als je beste vriend een strafblad blijkt te hebben en momenteel zelfs gezocht wordt door de politie voor een gewapende overval?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 26-08-2007, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-08-2007 @ 13:43 :
Helemaal niet, dat moet ie lekker zelf weten. Zolang hij mij er maar niet mee lastigvalt.

Wat zou jij doen als je beste vriend een strafblad blijkt te hebben en momenteel zelfs gezocht wordt door de politie voor een gewapende overval?
vragen waar die mee bezig is.

Wat zou je doen als je ouders elke nacht lagen te snurken en je daardoor zelf amper slaapt?
Oud 26-08-2007, 12:53
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-08-2007 @ 10:22 :

Wat zou je doen als je ouders elke nacht lagen te snurken en je daardoor zelf amper slaapt?
Op kamers gaan.

Wat zou jij doen als je net een zware onvoldoende hebt gehaald voor één of ander kutvak en daardoor moet je nu van je opleiding weg. De professor van dat vak biedt echter aan om er een zes van te maken als je hem oraal bevredigd. Wat doe je?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 26-08-2007, 13:16
Verwijderd
De professor niet geloven, want mijn studie heeft geen bindende studie-adviezen.

Je hebt opeens net zo'n verfijnde en rijke muzieksmaak als ik. Wat doe je met je oude collectie?
Oud 26-08-2007, 13:55
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-08-2007 @ 14:16 :

Je hebt opeens net zo'n verfijnde en rijke muzieksmaak als ik. Wat doe je met je oude collectie?
Je hebt niet eens gezegd van welke muziek je houdt slimpie

Wat zou jij doen als je een inbreker op heterdaad betrapt?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 26-08-2007, 16:38
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 26-08-2007 @ 14:55 :
Je hebt niet eens gezegd van welke muziek je houdt slimpie

Wat zou jij doen als je een inbreker op heterdaad betrapt?
Waarschijnlijk heel bang zijn Hopen dat ie mij niet ziet, wachten tot ie weg is.. flippen.. ik heb werkelijk géén idee wat ik zou doen.

Wat zou je doen als je krap bij kas zit maar je favo. band komt optreden in de buurt?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-08-2007, 16:40
Verwijderd
Gewoon gaan, dan gebruik ik spaargeld ofzo. Want zovaak geef ik niet geld aan mezelf uit voor die dingen.

Wat zou je doen wanneer je beste vriendin ontzettend stil is en ze het totaal niet met de rest van je vrienden kan vinden, en ze je eigenlijk belemmert in je eigen contacten en vriendschappen?
Oud 26-08-2007, 16:44
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 26-08-2007 @ 17:40 :
Gewoon gaan, dan gebruik ik spaargeld ofzo. Want zovaak geef ik niet geld aan mezelf uit voor die dingen.

Wat zou je doen wanneer je beste vriendin ontzettend stil is en ze het totaal niet met de rest van je vrienden kan vinden, en ze je eigenlijk belemmert in je eigen contacten en vriendschappen?
Dat accepteren, want zo is ze nou eenmaal. Waarschijnlijk is ze wat onzeker/verlegen als ze bij veel mensen is met wie het niet helemaal 100% klikt, maar dat is niet echt een probleem zolang ze maar wel openstaat en niet lullig gaat doen. Ze is niet voor niks mn beste vriendin, hm

Wat zou je doen als...
Je weet dat je ergens altijd welkom bent, maar je toch altijd "teveel" voelt.. omdat je dat nou eenmaal nogal snel zo voelt?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-08-2007, 18:48
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik zou dat uitleggen aan die mensen daar en vooral erbij zeggen dat 't niet aan hun ligt, maar dat ik er zelf ook niets aan kan doen. Mss doen ze voortaan extra lief of bedenken we samen 'n andere oplossing .

Stel dat je (na úúúrenlang zeuren) de Wii van 'n vriend mag lenen. Hij benadrukt dat alleen jij erop mag spelen. Thuis zijn je huisgenoten razend enthousiast en plannen ze direct 'n gezellig avondje op de Wii met z'n allen. Wat doe je?
__________________
En dat meen ik!
Oud 26-08-2007, 19:00
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
I'd kick their arses en zou zeggen dat die vriend heeft gezegd dat alleen ik erop mag. Dan zou ik daarna aan die vriend vragen of hij ook een keer langs wil komen met zijn Wii en dat dan mijn huisgenoten er ook op mogen.

Stel er is iemand heel erg boos op/teleurgesteld in jou, en je wilt het goedmaken. Hoe zou je dat dan doen?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 27-08-2007, 10:51
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
eerst laten afkoelen, en ondertussen de afwas doen. En daarna kijken of die persoon alweer gekalmeerd is.

Wat zou jij doen als een moslim terrorist/fundamentalist met een bomvest jouw huis binnen rent en iets dreigend zegt in dat brabbeltaaltje van hun?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-08-2007, 10:52
Verwijderd
Zeggen dat hij hier verkeerd is, want EoS' huis is verderop.

Je ziet een clown die op jullie dak probeert te klimmen. Wat doe je?
Oud 27-08-2007, 10:55
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Met die clown bedoel je diezelfde moslimterrorist/fundamentalist? In dat geval zou ik hem van het dak af schieten.

Wat zou je doen als je een man langs je huis ziet lopen met net zo'n snor als de Baron van Bassie en Adriaan?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-08-2007, 10:57
Verwijderd
Niets.

Een man belt aan met ongewassen kleding en een ongewassen uiterlijk. Hij vertelt dat je een miljoen wint, maar je moet wel dan in zijn Mercedes-busje met geblindeerde ramen stappen. Wat doe je?
Oud 27-08-2007, 11:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zeggen dat ie terug moet komen als ie zich gewassen heeft en een Porsche bij zich heeft, want Mercedes zuigt.

Wat zou jij doen als Tarantino je een rolletje aanbied in zijn nieuwe film, maar je moet daarvoor wel je kop kaalscheren?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-08-2007, 11:06
Verwijderd
Ligt eraan hoe veel geld ik er voor krijg.

Je hebt opeens net zo'n verfijnde en rijke muzieksmaak als ik (zie fotoboek-info, luiwammes). Wat doe je met je oude collectie?
Oud 27-08-2007, 11:10
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
rock en metal, GADVERDAMME!!!
Er is geen kracht in deze wereld die sterk genoeg is om te zorgen dat ik ooit die rotzooi op ga zetten. Dan pleeg ik nog liever zelfmoord. En dat noemt ie dan verfijnd.
Ga snel je mond spoelen met je slechte smaak.

Wat zou jij doen als jouw buurman besluit om om half 6 's ochtends een boom in zijn tuin om te zagen met een kettingzaag?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-08-2007, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-08-2007 @ 12:10 :
rock en metal, GADVERDAMME!!!
Er is geen kracht in deze wereld die sterk genoeg is om te zorgen dat ik ooit die rotzooi op ga zetten. Dan pleeg ik nog liever zelfmoord. En dat noemt ie dan verfijnd.
Ga snel je mond spoelen met je slechte smaak.

Wat zou jij doen als jouw buurman besluit om om half 6 's ochtends een boom in zijn tuin om te zagen met een kettingzaag?
Wakker worden en daarna ontbijten.


Wat voor film zou je maken als je de regie in handen hebt

Laatst gewijzigd op 27-08-2007 om 11:14.
Oud 27-08-2007, 11:13
Verwijderd
Een nieuwe dan, noob.
Oud 27-08-2007, 11:14
Verwijderd
Gedaan TOY!
Oud 27-08-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
KingelDingel schreef op 27-08-2007 @ 12:12 :
Wakker worden en daarna ontbijten.


Wat voor film zou je maken als je de regie in handen hebt
een film over m'n leven.


wat zou je doen als je idool met je naar bed wilde? en hij aids had.
Oud 27-08-2007, 11:25
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 27-08-2007 @ 12:24 :
een film over m'n leven.


wat zou je doen als je idool met je naar bed wilde? en hij aids had.
Niet doen. Ik heb sowieso al iemand.

Hoe zou je reageren als er besloten werd dat er een paar maanden lang elke werkdag om 7 uur 's ochtends met werkzaamheden (veel geluid en kabaal) rondom jouw huis werd begonnen?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 27-08-2007, 11:49
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Een paar maanden lang hokken bij mijn vriendinnetje.

Wat zou jij doen als er iemand zijn hond precies voor de voordeur van jouw huis laat schijten?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-08-2007, 12:13
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hem naar huis volgen en z'n hond doodschieten.

Wat zou jij doen als iemand op straat zijn echte rolex aanbiedt voor 50 euro?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 27-08-2007, 12:23
mal¡bu!*
Avatar van mal¡bu!*
mal¡bu!* is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-08-2007 @ 12:49 :
Een paar maanden lang hokken bij mijn vriendinnetje.

Wat zou jij doen als er iemand zijn hond precies voor de voordeur van jouw huis laat schijten?
niks, er over heen stappen, me voornemen dat als ik de ***hole ooit eens tegen kom, de politie te bellen ofzo ( het gebeurt me trouwens heel vaak dat honden vlak naast mijn fiets schijten, zodat het heel moeilijk is om m'n fiets te pakken)

wat zou je doen als je een afspraak hebt, maar je bent een halfuur te vroeg, maar op de plek waar je hebt afgesproken zijn allemaal enge mensen.. * dikke kerels die je te lang aankijken enzo*
Oud 27-08-2007, 12:32
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
ehm, wat is hokken?
Oud 27-08-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 27-08-2007 @ 13:32 :
ehm, wat is hokken?
hok·ken (onov.ww.)
1 [pej.] ongehuwd samenwonen
Oud 27-08-2007, 12:37
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dikke kerels zijn niet echt mijn idee van enge mensen, maar goed dat zal wel komen omdat ik een man ben. Meesta hang ik niet graag rond op plekken waar veel (allochtone) hangjeugd, kampo's of foute types in het algemeen rondhangen dus ik beantwoord de vraag wel met die figuren in mijn achterhoofd. Als ik me ergens onveilig voel dan blijf ik daar uiteraard niet hangen. Ik denk dat ik dan diegene opbel waar ik mee heb afgesproken en hem/haar waarschuw dat het niet veilig is op de plek waar we hebben afgesproken en daarna een nieuwe plek voorstel. En uiteraard naar die nieuwe plek toegaan daarna.

Wat zou jij doen als je 'opsporing verzocht' zit te kijken en het gaat over een brute verkrachting in jouw buurt. En als ze dat het signalement + compositietekening van de dader laten zien blijkt deze als twee druppels water op jou te lijken....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 27-08-2007, 12:53
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Kazet Nagorra schreef op 27-08-2007 @ 13:33 :
hok·ken (onov.ww.)
1 [pej.] ongehuwd samenwonen
hmm, vreemd.
Want ik stond zaterdag in de disco en riep zo van: die moet je hokken man! snapte er geen fuck van.
Oud 30-08-2007, 12:14
Verwijderd
Vragen of ik eerst mijn drie wensen mag doen.

Je word 's ochtends wakker en het gezellige gele forum is door een ziekenhuis wit forum vervangen, wat doe je?
Oud 30-08-2007, 12:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
In ieder geval niet janken, maar er gewoon aan wennen.

Stel, je kan naar groot feest, maar op diezelfde datum heb je ook al kaartjes voor een leuke voorstelling. Waar ga je heen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-08-2007, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Vragen of ik eerst mijn drie wensen mag doen.

Je word 's ochtends wakker en het gezellige gele forum is door een ziekenhuis wit forum vervangen, wat doe je?
Hopen dat ik nog steeds kan kiezen voor de gele versie. En als dat niet kan even klagen. En als dat niet helpt vrees ik dat ik er maar aan moet wennen.

Stel, je zit op school in de klas in een bepaald groepje, met zes tafels. (Klinkt basisschool-achtig, heb het ook echt meegemaakt )
Op een dag hoor je dat 5 van hen je uit het groepje willen hebben, terwijl je echt niet weet wat je gedaan hebt. Wat doe je?
Oud 30-08-2007, 12:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
In ieder geval niet janken, maar er gewoon aan wennen.

Stel, je kan naar groot feest, maar op diezelfde datum heb je ook al kaartjes voor een leuke voorstelling. Waar ga je heen?
Naar de voorstelling, want ik kan heel vaak naar een groot feest en anders is het zonde van de kaartjes.

Citaat:
Hopen dat ik nog steeds kan kiezen voor de gele versie. En als dat niet kan even klagen. En als dat niet helpt vrees ik dat ik er maar aan moet wennen.

Stel, je zit op school in de klas in een bepaald groepje, met zes tafels. (Klinkt basisschool-achtig, heb het ook echt meegemaakt )
Op een dag hoor je dat 5 van hen je uit het groepje willen hebben, terwijl je echt niet weet wat je gedaan hebt. Wat doe je?
Vragen waarom. Aangezien de reden waarschijnlijk slecht is zal ik als ik hem weet protesteren.

Wat zou je doen als je een vet lekkere chick was?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 12:19. Reden: Geloof me, het is beter zo.
Oud 30-08-2007, 12:25
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Me eerst afvragen hoe dat zo gekomen is enzo.

En daarna zou ik waarschijnlijk lesbisch worden

Wat zou jij doen als ze een snelweg gaan aanleggen en daarvoor moet jouw huis gesloopt worden?
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 30-08-2007, 12:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-08-2007, 12:32
Verwijderd
Verhuizen.

Wat zou jij doen als je indrukwekkend moest koken voor iemand bij wie 1 dag daarvoor de verstandskiezen getrokken zijn?
Oud 30-08-2007, 12:37
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn beroemde kookkunsten gebruiken en iets maken wat makkelijk te eten is voor diegene.

Wat zou je doen als opeens niemand meer weet wie je bent? (jouw ouders, vrienden herkennen jou niet meer)
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 30-08-2007, 16:17
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Mijn beroemde kookkunsten gebruiken en iets maken wat makkelijk te eten is voor diegene.

Wat zou je doen als opeens niemand meer weet wie je bent? (jouw ouders, vrienden herkennen jou niet meer)
Heeeeel hard huilen en me heel eenzaam voelen.

Wat zou je doen als je je verslapen bleek te hebben voor een tentamen?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 16:18. Reden: Onorginaliteit :P
Oud 30-08-2007, 16:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Heeeeel hard huilen en me heel eenzaam voelen.

Wat zou je doen als het forum ineens wit bleek te zijn?
Zoeken naar de gele knop!!
Citaat:
Wat zou je doen als je je verslapen bleek te hebben voor een tentamen?
Omdraaien, verder slapen, en me er later druk over maken. Het heeft toch geen zin meer om er heen te gaan.

Wat zou je doen als je ging slapen met een vriendje/vriendinnetje naast je, en de volgende ochtend is hij/zij spoorloos verdwenen? Je belt, zoekt, gaat naar zijn/haar huis, maar er blijken andere mensen al 20 jaar te wonen en snappen niet waar je het over hebt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 30-08-2007, 16:23
Verwijderd
Bij mensen die zowel mij als hem kennen controleren of die mensen geen flauwe grapjassen zijn. Zo niet, dan naar de huisarts en om een verwijzing naar de psychiater vragen. En tussendoor me vreselijk ontheemd voelen natuurlijk.

Namens Yana:
Wat zou je doen als je je verslapen bleek te hebben voor een tentamen?

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 16:23. Reden: Interpunctie
Oud 30-08-2007, 16:25
Verwijderd
Iets anders doen die dag. Forummen ofzo.

Wat zou je doen als een kale naakte 43-jarige vrouw aanbelt en vraagt of ze wat koriander mag lenen?
Oud 30-08-2007, 16:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Iets anders doen die dag. Forummen ofzo.

Wat zou je doen als een kale naakte 43-jarige vrouw aanbelt en vraagt of ze wat koriander mag lenen?
Vragen of ze die geleende koriander ook terug komt brengen.

Wat zou je doen als je opeens wakker wordt in een hotel in Japan en niemand een taal spreekt die jij begrijpt en je totaal geen flauw idee hebt hoe je daar terecht bent gekomen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie?
Rysair
47 11-01-2011 20:36
Liefde & Relatie Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt?
Missy
41 04-08-2006 09:24
Liefde & Relatie hoe zou jij reageren?
Verwijderd
17 11-11-2004 15:08
Liefde & Relatie "ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren?
miss kittie
46 22-09-2003 15:11
Psychologie wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren?
Fantôme
22 03-08-2003 15:03
Psychologie hoe zou jij reageren
Boer_kameeL
16 20-11-2002 07:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39.