Oud 23-09-2007, 22:24
Verwijderd
50
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2007, 22:46
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
Qia!


__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 22:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar wat mij dan altijd opvalt is dat bijna iedereen wel zo'n verhaal heeft. De een qua gezondheid, de ander qua familie, weer een ander qua mishandeling ofzo, nog een ander qua overleden mensen. Allemaal redenen om van zichzelf te vinden dat ze meer hebben meegemaakt en wijzer zijn dan leeftijdsgenoten, terwijl die leeftijdsgenoten ook dingen hebben meegemaakt maar dat besef/weet je zelf alleen niet.

Maar da's mijn idee
Dit is zo ongelovelijk waar. Dat is iets waar ik zelf ook weleens over nadenk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 23:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik sprak gister een oud klasgenootje. Omg, wat ben ik blij dat ik nog 'fladder' om haar woorden maar even te gebruiken. Ze is zo ontzettend serieus bezig met haar werk, studie en sporten. Ik ben blij dat ik een veel relaxter bestaan leid. Daar mag zij dan op neer kijken, ik heb er geen moeite mee dat ik niet zo 'hoogstaand' ben als zij en nog even lekker doe waar ik zin in heb.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 00:22
PV
PV is offline
Citaat:
Dit is zo ongelovelijk waar. Dat is iets waar ik zelf ook weleens over nadenk.
Mja je komt er nooit zo snel achter, iig niet bij mensen die niet meteen hun hele hebben en houwen aan iedereen vertellen. Het zijn natuurlijk heel persoonlijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 00:25
PV
PV is offline
Citaat:
Ik sprak gister een oud klasgenootje. Omg, wat ben ik blij dat ik nog 'fladder' om haar woorden maar even te gebruiken. Ze is zo ontzettend serieus bezig met haar werk, studie en sporten. Ik ben blij dat ik een veel relaxter bestaan leid. Daar mag zij dan op neer kijken, ik heb er geen moeite mee dat ik niet zo 'hoogstaand' ben als zij en nog even lekker doe waar ik zin in heb.
Ja dat vind ik ook zoiets 'moois', als je gaat kijken naar je groep 8-klas, wat er van iedereen terecht is gekomen. Toendertijd was iedereen "gelijk", nu is de een al getrouwd incl kinderen, de ander studeert aan de universiteit, weer een ander werkt al 5 jaar fulltime enz. Zo totaal verschillend allemaal, maar wel leuk om zoiets in kaart te brengen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 00:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mja je komt er nooit zo snel achter, iig niet bij mensen die niet meteen hun hele hebben en houwen aan iedereen vertellen. Het zijn natuurlijk heel persoonlijke dingen.
Ik kom er in het algemeen redelijk wel achter, juist.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 00:28
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb anders totaal geen idee hoe het met mijn oude klasgenootjes van de basisschool gaat.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 21:20
PV
PV is offline
Citaat:
Ik kom er in het algemeen redelijk wel achter, juist.
hoe dan
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 21:29
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
volgens mij vindt iedereen zichzelf minder kinderachtig dan mensen van dezelfde leeftijd, hihii
Ik niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #24
Verwijderd
500 21-09-2007 01:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.