Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2003, 16:26
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Okay de potten zijn bekend:
Dit zijn dus niet de poules.

Pot A
Portugal
Frankrijk
Zweden
Tsjechie

Pot B
Spanje
Italie
Engeland
Duitsland

Pot C
Nederland
Kroatie
Denemarken
Rusland

Pot C
Bulgarije
Zwiserland
Griekenland
Letland

Bij wie hoop jij dat Nederland komt?
Discussier dus hier over de lotingen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2003, 16:30
Thomas
Thomas is offline
Ik neem aan dat uit elke pot een tegenstander van Nederland zal komen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:32
Thomas
Thomas is offline
Frankrijk, Duistsland en Griekenland.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:39
P&C
P&C is offline
Bulgarije, Spanje, Zweden
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:43
Verwijderd
Landen die ik liever niet tegenkom:

Tsjechie: tegen schotland bewezen we dan wel dat we goed kunnen voetballen, maar Tsjechie is een hecht team en ook allemaal goed voetballen.

Frankrijk: gewoonweg een topteam

Italie: keiharde verdediging en superspitsen.

Letland: dit is toch een stugge tegenstander. Kan best goed verdedigen en hebben aan 1 counter genoeg. Voor hetzelfde geld rol je ze met 5-0 op, maar afgelopen 2 jaar had nederland het toch wel moeilijk om door de verdediging van deze voetbaldwergen heen te breken.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:48
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Portugal en Spanje wordt nix. ploeg uit laatste punt moet gewoon overwinning zijn. Ook wel jammer dat er van Nederland, Portugal en Spanje 1 moet afvallen
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 16:50
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 20-11-2003 @ 17:48:
Portugal en Spanje wordt nix. ploeg uit laatste punt moet gewoon overwinning zijn. Ook wel jammer dat er van Nederland, Portugal en Spanje 1 moet afvallen
hoe dat zo? De eerste uit elke pot komen niet per se bij elkaar in de poule hoor hoor
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:06
Gantboy86
Avatar van Gantboy86
Gantboy86 is offline
laat dan maar nerderland af vallen want zo als ze nu spelen zijn ze wel goed maar zo als ze zeggen holland is geen troeinooi team!!!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Bulgarije, Spanje, Portugal
Voor die drie landen zou ik kiezen mocht ik het kunnen.

Spanje heeft zich ook moeten plaatsen via barrage wedstrijden. Is niet zo'n heel sterk team als je de overgebleven teams alleen bekijkt. Moet mogelijk zijn.

Portugal is gastland, dat is een beetje moeilijk maar is nu ook weer niet de sterkte ploeg. Frankrijk en Tsjechie kunnen ze beter niet hebben uit die eerste bokaal en Zweden is voor mij niet zo bekekend maar liever toch niet zo.

Bulgarije zet ik neer omdat we die ploeg iets of wat kennen. Zeker omdat ze uit de groep van Belgie komen . Letland is gewoon een grote onbekend, waarschijnlijk de zwakste ploeg uit die groep maar vooral gevaarlijk omdat ze voor het eerst op een tornooi zijn. Die mannen gaan heel gemotiveerd zijn. Griekenland
Mocht het Zwiserland worden ga ik ook niet klagen, lijkt mij ook een niet zo'n sterkteam. Werd wel groepswinnaar maar die groep was nu ook weer niet de sterkste groep. Griekenland zorgde ervoor dat Spanje testwedstrijden moest spelen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:18
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-11-2003 @ 17:50:
hoe dat zo? De eerste uit elke pot komen niet per se bij elkaar in de poule hoor hoor
knipoog zegt boekdelen
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 17:38
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-11-2003 @ 17:26:
Okay de potten zijn bekend:
Dit zijn dus niet de poules.

Pot A
Portugal
Frankrijk
Zweden
Tsjechie

Pot B
Spanje
Italie
Engeland
Duitsland

Pot C
Nederland
Kroatie
Denemarken
Rusland

Pot C
Bulgarije
Zwiserland
Griekenland
Letland

Bij wie hoop jij dat Nederland komt?
Discussier dus hier over de lotingen!
Frankrijk Engeland en Griekenland
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:29
phmpruim
phmpruim is offline
uit pot A: zweden
portugal en frankrijk zijn erg lastig, en ook tsjechie heeft een heel goed team.

uit pot B: spanje.
allemaal sterke landen, maar spanje lijkt me het minst sterk. Overigens snap ik niet waarom zweden in pot a zit (dus boven spanje, italie, engeland en duitsland)

uit pot D: geen idee
liever geen letland, om eerder genoemde reden dat nederland het vaak moeilijk heeft tegen verdedigende voetbaldwergen. Ook bulgarije liever niet, want dat is een sterk team.
Zwitserland en Griekenland ken ik niet goed genoeg om te kunnen oordelen.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:44
Verwijderd
Ik hoop op Zweden, Duitsland en Griekenland.

Met name Duitsland vnid ik altijd erg leuk. De eerste 2 uit de poule gaan toch door trouwens?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 18:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Frankrijk, Engeland, Letland

en dan 3x verliezen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:06
houn
Avatar van houn
houn is offline
pot 1:

Frankrijk: lijkt mij het sterkste land, met de sterkste spelers, dus die kom ik liever niet tegen

Portugal: is het thuisland, komen altijd ver, maar ze lijken mij niet onverslaanbaar.

Zweden: duidelijk de zwakste broeder uit deze pot

Tsjechie: we hebben gezien hoe moeilijk nederland het hier mee heeft gehad, ik tip Tsjechie als mogelijke eindwinnaar.

pot 2:

Spanje: lijkt mij de sterkste van de 4, samen met Italie, kunnen ongelooflijk hoog tempo spelen, maar op grote toernooien wil het nooit echt vlotten.

Italie: superverdediging, die toch altijd weer ver komen.

Engeland: heeft echt een matige selectie op een paar uitzonderingen na

Duitsland: zit een beetje in een dip, toch de WK finale gehaald, maar Nederland - Duitsland zou mooi zijn.

pot 4:

Zwitserland: lijkt mij een te nemen horde, alhoewel ze zich natuurlijk erg gemakklijk geplaatst hebben.

Bulgarije: zelfde geval

Griekenland: zelfde geval

Letland: liever niet, stel je voor dat we daar van zouden verliezen zeg..

ik hoop zelf op: Zweden, Duitsland, Bulgarije
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:16
Verwijderd
Portugal, Duitsland en Letland.

Tegen Portugal heeft Nederland wel kansen, beetje vergelijkbare teams.

Duitsland spreekt voor zich.

En Letland is de zwakke broeder op dit EK, hoewel men moet waken voor onderschatting. In dat opzicht zou Zwitserland een betere tegenstander zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:25
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Gantboy86 schreef op 20-11-2003 @ 18:06:
laat dan maar nerderland af vallen want zo als ze nu spelen zijn ze wel goed maar zo als ze zeggen holland is geen troeinooi team!!!
Nederland is toch juist een land dat vaak heel ver komt?

O.a. halve finales in 2000 en 1998
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 19:25
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik hoop zelf op Zweden, Engeland en Griekenland/Zwitserland.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2003, 19:53
hi
hi is offline
Pot A
Zweden

Pot B
Engeland

Pot C
Nederland


Pot D
Bulgarije

Zweden zwakke broeder A
Engeland ligt Nederland meestal wel (nu hoop ik ook)
Bulgarije niet de zwakste uit D lijkt me gewoon leuk om tegen te voetballen. Je moet een beetje evenwichtige poule hebben zodat je met wat minder punten ook door kan.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:08
phmpruim
phmpruim is offline
kan iemand me uitleggen waar Zweden in pot A zit? Zijn die zweden echt beter dan Duitsland, Spanje, Italië en Engeland?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:40
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Zweden,Engeland en Griekenland...
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 21:51
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 20-11-2003 @ 22:08:
kan iemand me uitleggen waar Zweden in pot A zit? Zijn die zweden echt beter dan Duitsland, Spanje, Italië en Engeland?
Het gaat er om hoe goed ze het deden in de kwalificatiesreeksen van dit EK en die van 2000. Blijkbaar kon Zweden zich beide keren erg makkelijk kwalificeren...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 22:24
Verwijderd
Zweden: redelijk makkelijk lijkt me.
Duitsland: leuke wedstrijd.
Bulgarije of Griekenland: die andere twee spreken me helemaal niet aan.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 23:31
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-11-2003 @ 22:51:
Het gaat er om hoe goed ze het deden in de kwalificatiesreeksen van dit EK en die van 2000. Blijkbaar kon Zweden zich beide keren erg makkelijk kwalificeren...
Ze schijnen vooral een erge goede spits te hebben...
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2003, 23:34
PV
PV is offline
Zweden
Engeland
Nederland
Zwitserland

zoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2003, 00:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-11-2003 @ 17:26:

Bij wie hoop jij dat Nederland komt?
Zweden
Engeland
Letland
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 06:00
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 21-11-2003 @ 00:31:
Ze schijnen vooral een erge goede spits te hebben...
Henrik Larsson is toch gestopt?
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 07:45
tss
Avatar van tss
tss is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 20-11-2003 @ 22:08:
kan iemand me uitleggen waar Zweden in pot A zit? Zijn die zweden echt beter dan Duitsland, Spanje, Italië en Engeland?
Waarom denk je dat Zweden vorig jaar op het WK een poule had gewonnen met Argentinie,Engeland en Nigeria.
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 08:32
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Paka schreef op 21-11-2003 @ 08:45:
Waarom denk je dat Zweden vorig jaar op het WK een poule had gewonnen met Argentinie,Engeland en Nigeria.
Omdat Argentine en Nigeria erg tegen vielen....
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:00
houn
Avatar van houn
houn is offline
MILAAN, 21 november 2003 13:19 - Op de redactie van La Gazzetta dello Sport heeft de Italiaanse bondscoach Giovanni Trapattoni een voorproefje genomen op de loting voor Euro-2004. De trainer was daar voor een interview en tijdens een lunchpauze pakte hij een beker en gooide daar papiertjes met de namen van de zestien ploegen in, tot hilariteit van de redactie. Als een volleerde ceremoniemeester in de stijl van Sepp Blatter, lootte Trapattoni de vier groepen. Nederland werd ondergebracht in een groep met Tsjechië, Duitsland en Griekenland. "Die Duitsers hebben ook altijd geluk", was de eerste reactie van Trap.
Italië komt in een groep met Zweden, Kroatië en Zwitserland. "Niet eenvoudig maar ook niet ongunstig, ik denk dat de UEFA er goed aan doet om deze loting maar te erkennen", meende Trapattoni meteen. De Italiaanse trainer zei wel dat hij liever niet Letland als eerste tegenstander krijgt. "Het is altijd lastig om tegen een enthousiaste debutant aan het toernooi te moeten beginnen. Daarbij is iedereen voor de underdog en een ploeg die Turkije en Polen weet uit te schakelen kan je geen zwak land meer noemen." Voor de volledigheid lootte Trapattoni titelverdediger Frankrijk in een groep met Engeland, Rusland en Bulgarije en Portugal bij Spanje, Denemarken en Letland.
Over de kwalificatie van Nederland zei de Italiaanse bondscoach: "Ik heb geen moment getwijfeld dat Nederland het zou halen. Ze spelen zeker goed voetbal en beschikken altijd over mooie talenten. Op het WK heeft iedereen die ploeg gemist omdat een Nederlandse ploeg altijd voor kleur zorgt op een toernooi. Ik ben blij dat Oranje ook weer te zien is op een toernooi. In principe horen ze bij de ploegen die de eerste ronde kunnen overleven en daarna zien we wel. Dus zijn ze bij de echte loting een gevaarlijke tegenstander."


Tsjechie, duitsland en griekenland dus...zou wel een redelijke loting zijn denk ik
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 20-11-2003 @ 17:26:
Bij wie hoop jij dat Nederland komt?
Discussier dus hier over de lotingen!
Van pot A hoop ik het liefst op Zweden (minst sterk van de 4) of Portugal (Oranje heeft de laatste 2 jaar niet meer verloren ertegen, maja nu met het thuisvoordeel lijken ze wel wat lastiger), dus het liefst Zweden.
Pot B hoop ik het meest op Engeland of Duitsland. Vooral Duitsland vanwege de traditie, maar ik denk dat wij tegen Engeland meer kansen maken om te winnen. Italië is een verdedigend ingestelde ploeg en voor Nederland moeilijk om door te komen (naar mijn mening de favoriet voor het EK te winnen) en Spanje is een hele snele, aanvallende, agressieve ploeg met heel veel technische spelertjes, waar Oranje het ook wel heel lastig tegen kan krijgen.
Pot 4: boeit mij eigenlijk niet wie van de 4, Nederland moet op papier van ze alle vier winnen. Enige probleem is onderschatting. Qua speelstijl hoop ik van deze 4 in ieder geval niet op Letland, het liefst Griekenland of Zwitserland, die leunen niet zo op de verdediging, maar willen het liefst naar voren spelen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 21-11-2003 @ 16:00:
Tsjechie, duitsland en griekenland dus...zou wel een redelijke loting zijn denk ik
Dat ben ik niet met je eens. Tsjechië is een ploeg die net als Duitsland kans maakt op de titel en om die nu al meteen in de groepsfase te hebben, lijkt mij niet zo geslaagd.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:12
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Lastig, maar ik denk dat sommigen hier Zweden onderschatten. Dat land plaatste zich redelijk eenvoudig en deed het ook niet slecht op het WK 2002 toen ze tegen de verwachting de tweede ronde haalden. Frankrijk is de sterkste in Poule A, Tsjechie heeft Nederland twee keer onder de duim gehouden. Denk dat Nederland dan het best nog Portugal kan hebben, ook al is dat het thuisland. Zal wel een heksenketel worden in die stadions dan, maar Nederland kan ze denk ik hebben.

Spanje wordt denk ik overschat: die presteren de laatste jaren niet zo goed meer op eindrondes. Geweldige spelers, weinig resultaat.

Mijn poule:

Portugal
Engeland
Nederland
Zwitserland
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:27
Verwijderd
Ik hoop in de poule op zweden, engeland en zwitserland, volgens mij zijn dat toch echt de zwaksten. Engeland zie ik hier bijna nergens, terwijl ze toch maar 1 goede spits hebben en een slechter middenveld dan Nederland.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 16:46
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
Nixje schreef op 21-11-2003 @ 16:08:
Dat ben ik niet met je eens. Tsjechië is een ploeg die net als Duitsland kans maakt op de titel en om die nu al meteen in de groepsfase te hebben, lijkt mij niet zo geslaagd.
ik denk dat je dan tevreden mag zijn, gekeken naar wie je nog meer zou kunnen treffen, ik heb liever tsjechie en duitsland dan bijvoorbeeld Frankrijk en Italie, ik schat Duitsland niet zo hoog in, en Tsjechie moet gelijkwaardig geacht worden.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:28
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik hoop dat we deze ontlopen:

Tsjechie: Iedereen weet hoe moeilijk het was.

Italie: Super verdedegend, hier scoor je niet vaak tegen. En ze hebben keepers om je vingers bij af te likken: Buffon, Toldo en in mindere maten ook Cudicini. En het blok Panucci-Cannavaro-Nesta-Maldini is ook super.

Bulgarije: Dit lijkt me een stugge ploeg en ook op papier zijn ze denk ik de beste van Pot 4.

En Dragon: Bijna de helft heeft Engeland gekozen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2003, 17:33
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik heb liever dat Oranje tegen Frankrijk speelt dan tegen Italie.
Frankrijk is een voetballende ploeg, en daar kan Oranje meestal wel mee over weg. Alleen zouden ze wel uit moeten kijken met Henry en Trezeguet. En moet je uitkijken met Vieira, Thuram en Lizerazu.

Nee, Zidane heb ik er niet bij staan. Ik heb een voorgevoel dat ze hem wel kunnen hebben. Zelfde geld voor Desailly en Pires.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-11-2003 @ 17:27:
Ik hoop in de poule op zweden, engeland en zwitserland, volgens mij zijn dat toch echt de zwaksten. Engeland zie ik hier bijna nergens, terwijl ze toch maar 1 goede spits hebben en een slechter middenveld dan Nederland.
slechter middenveld?
Gerrard, Lampard, Scoles en Beckham zijn toch niet de minste.
verdediging is ook in orde, (mayb wel zonder Ferdinand)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 21-11-2003 @ 18:40:
slechter middenveld?
Gerrard, Lampard, Scoles en Beckham zijn toch niet de minste.
verdediging is ook in orde, (mayb wel zonder Ferdinand)
naar mijn inziens slechter dan v/d Vaart, Sneijder, Cocu en Davids.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 18:35
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-11-2003 @ 18:58:
naar mijn inziens slechter dan v/d Vaart, Sneijder, Cocu en Davids.
Ik vind dat Beckham, Grerrard en Scholes alle drie beter zijn als de beste middenvelder van Nederland. Maar als je bijv. de eerste 8 van beide landen bekijkt, denk ik dat Nederland een sterker middenveld heeft. En engeland heeft nog steeds geen super-linkshalf.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2003, 22:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 21-11-2003 @ 19:35:
Ik vind dat Beckham, Grerrard en Scholes alle drie beter zijn als de beste middenvelder van Nederland. Maar als je bijv. de eerste 8 van beide landen bekijkt, denk ik dat Nederland een sterker middenveld heeft. En engeland heeft nog steeds geen super-linkshalf.
Engeland heeft naast beckham idd geen echte half, maar de opkomende backs compenseren hier gedeeltelijk in.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 15:31
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
zweden, spanje en griekenland
en dan verliezen van spanje graag
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2003, 20:33
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Duitsland!!

Engeland lijkt me ook wel gaaf.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 23-11-2003, 12:59
James Lynch
Avatar van James Lynch
James Lynch is offline
Als we (makkelijk) door willen:
Zwitserland, Spanje, Portugal

Leuke poule wordt t met;
pot D: Griekenland of Bulgarije; Bulgarije kan wel wat worden; ploeg in opbouwe groeit maar door -> leuk 11tal
Pot B: Engeland of Duitsland
Pot A: Frankrijk
__________________
Good point myself!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:04
Luego
Luego is offline
Citaat:
Nixje schreef op 20-11-2003 @ 19:44:
Ik hoop op Zweden, Duitsland en Griekenland.
ik ook
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:07
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Ik wacht wel tot de echte loting is geweest, en dan zien we wel wat het is, voorspellingen komen toch bijna nooit uit
Met citaat reageren
Oud 24-11-2003, 22:11
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Zweden,Duitsland,Zwitserland...hoop ik van harte, zal wel niet,

als het maar niet is :

Frankrijk,Italie,Letland, want dat overleven we echt niet dus...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 11:59
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Nederland,Duitsland,Tjechie en Letland.

http://www.omroep.nl/nos/voetbalkran...ma_ek2004.html
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 11:59
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
En de Poules zijn bekend:

A: Portugal, Griekenland, Spanje, Rusland
B: Frankrijk, Engeland, Zwitserland, Kroatie
C: Zweden, Bulgarije, Denemarken, Italie
D: Tsjechie, Letland, Duitsland, Nederland


Leuke Poules, Alleen jammer dat we weer Tsjechie treffen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 12:01
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Mitros schreef op 30-11-2003 @ 12:59:
En de Poules zijn bekend:

A: Portugal, Griekenland, Spanje, Rusland
B: Frankrijk, Engeland, Zwitserland, Kroatie
C: Zweden, Bulgarije, Denemarken, Italie
D: Tsjechie, Letland, Duitsland, Nederland


Leuke Poules, Alleen jammer dat we weer Tsjechie treffen
Nederland tegen Duitsland!!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Loting WK 2006
Verwijderd
35 08-12-2003 11:40
Vrije tijd Ek 2004
Martjin
3 21-11-2003 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.