Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2004, 16:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-04-2004 @ 17:51 :
Ik bedoel, dat ie bij regen en slecht weer niet gebruikt wordt....

Het dak is i.d.d. te kort, daarom ben ik blij dat ik in het midden zit
Nee, dat snap ik, met de onderkant bedoel ik het onderste deel... Ik zit trouwens ook mooi in het midden, geen koude wind van achteren in de winter en de verwarming bereikt me goed. Ook geen regen bij zware wind... Ideaal!

Offtopic: Ik ga eten
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2004, 17:42
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Situatie Monaco ‘dramatisch’

PARIJS, 15 april 2004 15:21 - ‘Het is misschien wel gemakkelijker voor Monaco om de Champions League te winnen dan om toestemming te krijgen om volgend jaar in de Franse competitie uit te mogen komen’, verklaarde een bestuurslid van de Franse bond na de overwinning van Monaco op Real Madrid. Daarmee doelde de man op het feit dat de financiele situatie van de prinselijke club nog altijd precair is. Insiders schatten de schulden van de club nog altijd op ruim vijftig miljoen euro en die zouden ondanks de sportieve successen in dit seizoen nauwelijks verminderd zijn in dit seizoen.
Vandaag moet het bestuur van de club zich verantwoorden voor de financiele situatie van de club om zich in te kunnen schrijven voor het komende seizoen. Vorig jaar kreeg Monaco pas in de tweede termijn toestemming nadat de club aanvankelijk was teruggezet naar de Ligue 2. Waarschijnlijk wordt Monaco in eerste instantie weer teruggezet. Prins Albert liet zich vorige week optimistisch uit over de toekomst van de club en schermde met een Italiaanse geldschieter die bereid zou zijn om de schulden voor zijn rekening te nemen. Voorzitter Pierre Svara is voorzichtiger: ‘De situatie is allesbehalve ideaal en het wordt heel moeilijk om de financiele situatie op tijd in orde te brengen.’ Anonieme insiders noemen de situatie ‘dramatisch’.
Het is niet duidelijk of er binnen de Franse bond veel steun zal zijn voor Monaco, omdat enkele topclubs een einde wil maken aan de fiscale voordelen van de club uit het belastingparadijs. Daarbij eisen de clubs dat Monaco niet meer op een Franse plaats mag deelnemen aan Europees voetbal. Dit voorstel is deze week in behandeling bij de UEFA.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 19:33
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 13-04-2004 @ 15:21 :

Maar als ik dan naar Ajax kijk, oké leuk spandoek, leuke banners en vlaggen. Maar om nu te zeggen dat er een lekkere sfeer in de ArenA hangt? Lijkt me niet...
Das ook idd maar in 2 vakken.. (bijna) altijd in vak 410 en soms in F-side.. dan heb je het ook wel gehad
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 19:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Misschien een idee om er een topic over te openen?
Denk dat het hier wat offtopic is
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 22:01
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Arsenal-Leeds--> 5-0

Henry 4x gescoord, gaat lekker met hem vorige week ook al een hattrick.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 17:23
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Hahaha, hebben jullie die goal gezien van die Schalke speler nadat Butt die penalty had gescoord.

Geniaal .
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 18:19
Verwijderd
ik heb wel gelezen hoe die ging en ik wil hem zeker nog een keertje op tv zien
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:07
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Haha, die was zeer leuk jah.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:38
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-04-2004 @ 17:51 :
Het dak is i.d.d. te kort, daarom ben ik blij dat ik in het midden zit
Ik ben een tijdje terug bij het duel tussen onze twee aartsrivalen, Twente - zwolle, geweest (Reve schreef ooit: ´jammer dat bij voetbal geen twee teams kunnen verliezen´) en moet inderdaad erkennen dat je nergens droog kunt zitten als het regent. Al ga je helemaal bovenin zitten!!!!

Heel mooi stadion, maar dat was erg jammer.
Al neem ik even aan dat dit niet gebruikelijk is en alleen bij extreme wind voorkomt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:39
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
RayMania schreef op 17-04-2004 @ 18:23 :
Hahaha, hebben jullie die goal gezien van die Schalke speler nadat Butt die penalty had gescoord.

Geniaal .
Het gezicht van Butt vond ik misschien nog wel mooier dan de goal.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Gerald Vanenburg is de nieuwe trainer van 1860 Munchen. ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:06
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
vaantje is een god bij 1860. dit is vooral voor de supporters dus een hele grote droom die in vervulling lijkt te gaan. hun held zal de club van de ondergang redden!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:14
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 17-04-2004 @ 19:19 :
ik heb wel gelezen hoe die ging en ik wil hem zeker nog een keertje op tv zien
Kijk maandagavond op RTL 5 om 2030 uur naar buitenlands voetbal dan zie je hem zeker.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 12:54
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Norwich is zeker van rentree in Premiership

22/4/2004 8 :55

Norwich City keert na negen jaar terug in het Premiership. Zonder zelf in actie te komen zijn de kanaries zeker van promotie, omdat Sunderland verloor tegen Crystal Palace.
Doordat Sunderland onderuitging, kan Norwich een plaats in de top twee niet meer ontgaan. En de bovenste twee clubs promoveren aan het einde van de rit automatisch. De nummers drie tot en met zes krijgen een kans het laatste ticket voor het Premiership te bemachtigen via een play-off-reeks.

Norwich strijdt met West Bromwich Albion, dat nog één punt nodig heeft om zeker te promoveren, om de titel. Met nog vier duels te gaan heeft Norwich twee punten voorsprong.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 13:09
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
Guissie schreef op 22-04-2004 @ 13:54 :
Norwich is zeker van rentree in Premiership

22/4/2004 8 :55

Norwich City keert na negen jaar terug in het Premiership. Zonder zelf in actie te komen zijn de kanaries zeker van promotie, omdat Sunderland verloor tegen Crystal Palace.
Doordat Sunderland onderuitging, kan Norwich een plaats in de top twee niet meer ontgaan. En de bovenste twee clubs promoveren aan het einde van de rit automatisch. De nummers drie tot en met zes krijgen een kans het laatste ticket voor het Premiership te bemachtigen via een play-off-reeks.

Norwich strijdt met West Bromwich Albion, dat nog één punt nodig heeft om zeker te promoveren, om de titel. Met nog vier duels te gaan heeft Norwich twee punten voorsprong.
Op zich ik vind het wel leuk voor Norwich City maar vaak is er weinig kans dat ze na volgend seizoen niet is gedegradeerd. Kijk naar Wolverhampton Wanderes, leuke ploeg maar helaas degardatie is nu aardig dicht bij. Hopelijk doet Norwich het beter als Wolverhampton Wanderes.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:01
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
djeddie schreef op 22-04-2004 @ 14:09 :
Op zich ik vind het wel leuk voor Norwich City maar vaak is er weinig kans dat ze na volgend seizoen niet is gedegradeerd. Kijk naar Wolverhampton Wanderes, leuke ploeg maar helaas degardatie is nu aardig dicht bij. Hopelijk doet Norwich het beter als Wolverhampton Wanderes.
Het is jammergenoeg meestal het geval dat als een ploeg promoveert meteen weer degradeert.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:13
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
Guissie schreef op 22-04-2004 @ 15:01 :
Het is jammergenoeg meestal het geval dat als een ploeg promoveert meteen weer degradeert.
Ja, maar dat komt door het hoge niveau in Engeland.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
djeddie schreef op 22-04-2004 @ 15:13 :
Ja, maar dat komt door het hoge niveau in Engeland.
En in Nederland komt het door het lage niveau?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:18
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 22-04-2004 @ 15:14 :
En in Nederland komt het door het lage niveau?
Kijk eens tussen de spelers van de Engelse clubs en die van de Nederlandse clubs. Daar is toch veel verschil tussen if zit ik nu fout.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:18
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
djeddie schreef op 22-04-2004 @ 15:13 :
Ja, maar dat komt door het hoge niveau in Engeland.

Citaat:
EmilioFCG: En in Nederland komt het door het lage niveau ?
Maar als het niveau in Engeland zo hoog was zouden de clubs die promoveren ook al een hoog niveau hebben dus this doesn't make any difference...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 11:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
djeddie schreef op 22-04-2004 @ 15:13 :
Ja, maar dat komt door het hoge niveau in Engeland.
Heeft er geen ruk mee te maken. Overal is dat zo en dat heeft te maken met de verschillende speelwijzen in de divisies en het gebrek aan geld. Niet met een hoog niveau. Want als ergens het niveau hoog is, is het vanzelfsprekend dat ook in de 2e divisie een hoog niveau gespeeld wordt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 12:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
djeddie schreef op 22-04-2004 @ 15:18 :
Kijk eens tussen de spelers van de Engelse clubs en die van de Nederlandse clubs. Daar is toch veel verschil tussen if zit ik nu fout.
Je vat mijn zin verkeerd op denk ik.

Hierboven staat al wat ik er min of meer wel mee bedoel.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 15:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Er is trouwens sinds tijden eens geen Bayern Muchen op RTL5
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 17:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ManU verloren van Liverpool Fc. Mijn dag is bijna perfect
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 24-04-2004 @ 18:37 :
ManU verloren van Liverpool Fc. Mijn dag is bijna perfect
alsof vitesse vanavond een kans maakt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 17:47
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 24-04-2004 @ 18:45 :
alsof vitesse vanavond een kans maakt
jij hebt me door
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
City kwam net goed weg tegen Leicester. Hopen dat City er in blijft
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Villa staat nu 5de 1punt over Liverpool.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kutliverpool...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 20:56
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Wohoe!! Barca gewonnen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-04-2004 @ 21:56 :
Wohoe!! Barca gewonnen.
patrick kluivert gescoord ()
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 25-04-2004 @ 22:02 :
patrick kluivert gescoord ()
Vanwaar die ''''
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 25-04-2004 @ 22:04 :
Vanwaar die ''''
omdat ik het een hele tijd geleden is dat ie in het eerste van barca gescoord heeft en omdat ie een lange tijd uit vorm is (geweest).
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:44
Verwijderd
mooi!

Stand nu:

Valencia 33-70
R. Madrid 34-70
Barcelona 34-66

Valencia nu 1-1 met nog een kwartier te spelen.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 21:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-04-2004 @ 22:44 :
mooi!

Stand nu:

Valencia 33-70
R. Madrid 34-70
Barcelona 34-66

Valencia nu 1-1 met nog een kwartier te spelen.
Dat worden nog leuke weekjes daar in Spanje...
En ik hoop Barca uiteindelijk die titel pakt. Is toch een mooie opsteker voor de Nederlanders daar, die dan vol zelfvertrouwen het EK in zullen gaan...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 23:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Rond de herftvakantie ga ik naar Edingburgh, dat lijkt me erg gaaf om eens bij te zijn.

Zeer nuttige bijdrage van mij.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 07:42
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-04-2004 @ 22:44 :
mooi!

Stand nu:

Valencia 33-70
R. Madrid 34-70
Barcelona 34-66

Valencia nu 1-1 met nog een kwartier te spelen.
Valencia 1-1 gebleven
Het lijkt me echt prachtig als Barca nog kampioen wordt
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 12:00
djeddie
Avatar van djeddie
djeddie is offline
Stand nu:

Valencia 34-71
R. Madrid 34-70
Barcelona 34-66
__________________
Interpolis. Glashelder
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:37
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik wist dat Barcelona goed ging presteren, alhoewel dat niet aan Rijkaard ligt.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 13:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 26-04-2004 @ 14:37 :
Ik wist dat Barcelona goed ging presteren, alhoewel dat niet aan Rijkaard ligt.
Henk Ten Cate?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 17:40
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-04-2004 @ 14:41 :
Henk Ten Cate?
Ja, en niet omdat hij NAC naar europees voetbal heeft geleid, want een leuk seizoen was het vorig jaar echt niet, met name thuiswedstrijden eindigde vaak 0-0 of NAC gaf een voorsprong weg. Van dat Ajax voetbal deed NAC toen niks voor mij.
Ik ben blij dat hij weg is, de resultaten zijn minder en dat is gedeeltelijk te wijten aan Ten Cate's vertrek.

Maar Ten Cate is wel een vakman, overal waar hij komt worden spelers beter en hij laat elftallen goed technisch spelen, en zeg nou zelf wat heeft Rijkaard nou gepresteerd als coach.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:04
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
AC Parma failliet verklaard en moet terug naar Serie C

AC Parma is vandaag definitief failliet verklaard. De ploeg uit de hoogste Italiaanse divisie, de Serie A, degradeert daardoor hoogstwaarschijnlijk naar de Serie C. Alleen als de club een nieuwe geldschieter vindt, kan het in de hoogste klasse blijven. Parma heeft een schuld van bijna 310 miljoen euro.

De financiele problemen van zuivelgigant Parmalat, eigenaar van de veelbesproken club, zijn de voornaamste redenen voor de problemen bij Parma.

bron
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 20:18
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
psv grijp je kans en haal die tranfer vrije spelers!!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 28-04-2004, 21:33
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 28-04-2004 @ 21:04 :
AC Parma failliet verklaard en moet terug naar Serie C

Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 08:22
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 26-04-2004 @ 18:40 :
en zeg nou zelf wat heeft Rijkaard nou gepresteerd als coach.
Toch niet zo heel slecht?
* Halve finale EK met Oranje. Ongelukkig verlies tegen Italie (het missen van 5 penalties is niet zijn schuld, vind ik).
* Kampioenschap van Barcelona dit jaar
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:37
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 28-04-2004 @ 21:18 :
psv grijp je kans en haal die tranfer vrije spelers!!
Tja, PSV zal niet de enige zijn.
En ik denk dat de meeste spelers van daar in Italie naar een club uit de Italiaanse top willen.

Maarja er zijn idd er paar spelers die PSV wel kan gebruiken. (adriano,gillardino, cannavaro (maar die is al naar Inter toch?))
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:00
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Adriano is al naar Inter, Gilardino staat in belangstelling van Juventus, Ferrari en Bonera in die van Man Utd en nog een hoop andere clubs, hetzelfde geldt voor keeper Frey. En Paolo Cannavaro is lang niet zo goed als z'n broer.

Laatst gewijzigd op 29-04-2004 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 19:04
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 29-04-2004 @ 16:00 :
Adriano is al naar Inter, Gilardino staat in belangstelling van Juventus, Ferrari en Bonera in die van Man Utd en nog een hoop andere clubs, hetzelfde geldt voor keeper Frey. En Paolo Cannavaro is lang niet zo goed als z'n broer.
maarja PSV is al vaker de grote clubs te slim af geweesr met dit soort spelers(Vonlanthen, Leandro etc.)
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 19:46
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 29-04-2004 @ 20:04 :
met dit soort spelers(Vonlanthen, Leandro etc.)
haha, je hebt het hier wel over volwaardige Italiaanse internationals (Ferrati en Bonera) , over de vice-topscorer van de serie A (gilardino) en over een keeper die word gezien als DE opvolger van Barthez. Dat is wel iets anders als knulletjes van 16 jaar oud, die heel misschien wel eens bij de beteren de aarde kunnen gaan horen...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 19:56
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Trouwens, de PSV-supporters denken nu echt dat ze een goudmijntje binnen hebben gehaalt met Vonlanthen. Maar dan geven we als voorbeeld Elmander en Berglund. Elmander kon naar de grote clubs in Duitsland en Italie, nu is voor hem Brondby (of was het nou kopenhagen?) een promotie. Berglund vond zich zelf even goed als Owen en voor hem hadden de Engelse en de Duitse topclubs interesse. Berglund heeft het nooit waar gemaakt, en speelt nu weer thuis in Zweden. (elfsborg toch? )

Maar goed, ik ben bang dat hetzelfde gaat gebeuren bij Leandro, en misschien ook bij Vonlanthen. Ze zijn er nog lang niet en het feit dat er enkele topclubs ook interesse in hem hebben gehad zegt niet zo veel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Buitenlands voetbal topic
Stom Konijn
31 20-07-2007 17:37
Vrije tijd [Voetbal] Buitenlandse competities
Stom Konijn
4 10-08-2005 17:33
Vrije tijd Buitenlands Voetbal - Topic
Guissie
12 30-08-2004 22:13
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.