Oud 04-04-2013, 20:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Go!

Sorry voor de inspiratieloze titel.



Edit: met dank aan Ste!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 04-04-2013, 20:48
Verwijderd
a saaiburger, the cornersaai of any nutrisaais breakfast.
Oud 04-04-2013, 20:48
Verwijderd
Ik ga nu even kakken. Dat zijn ook weer de nodige calorietjes die naar de gallemiezen gaan
Oud 04-04-2013, 20:49
Verwijderd
of pap
Oud 04-04-2013, 20:49
Verwijderd
drie saais voor je topic, hoppa!
Oud 04-04-2013, 20:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh en Stef en Noedel, ik ben wel slank ja, maar kom de laatste tijd best wel wat aan. Ik wil wel graag slank blijven, jeweetselluf Het is niet dat ik meteen ondergewicht heb, ofzo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 20:50
Verwijderd
Mensen zijn altijd heel verbaasd als Theodoor een tweede portie avondeten opschept "waar hij dat allemaal laat" terwijl ze hun vierde glas wijn inschenken en de zak chips voor na het eten vast openmaken.
Oud 04-04-2013, 20:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Titel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Mensen zijn altijd heel verbaasd als Theodoor een tweede portie avondeten opschept "waar hij dat allemaal laat" terwijl ze hun vierde glas wijn inschenken en de zak chips voor na het eten vast openmaken.
Sommige mensen kunnen niet eten joh. Mijn vader is van zichzelf, qua genen, al heel dun, maar hij eet voor een man ook nog eens belachelijk weinig.
Ik erger me best als ik bij m'n ouders ben. Ze eten allemaal superweinig en dan de rest van de avond geen honger meer hebben. Het is me een raadsel hoe ze het doen.
Oud 04-04-2013, 20:55
Verwijderd
Het superlangzaam eten helpt wel om honger te stillen.
Oud 04-04-2013, 20:56
Verwijderd
Haha, had dat al weggehaald omdat ik geen zin had in opmerkingen van dien aard, kusjes
Oud 04-04-2013, 20:56
Verwijderd
bij mij in de familie zijn mensen die net niet aan anorexia lijden en mensen die obese zijn.
Oud 04-04-2013, 20:57
Verwijderd
Oh beentrillen! Dat had ik heel erg, maar de laatste tijd heb ik mijn ouders niet meer horen roepen dat ik ermee moest kappen, misschien heb ik het niet meer, maar ik deed het onbewust, dus ik heb het sowieso niet in de gaten.
Oud 04-04-2013, 20:57
Verwijderd
Mijn ouders doen zoals mijn vrienden: besparen op normaal eten omdat ze bang zijn aan te komen, en dan wel elke dag wijn drinken en pinda's eten
Oud 04-04-2013, 20:57
Verwijderd
KUSJES TERUG EHh
Oud 04-04-2013, 20:57
Verwijderd
Oud 04-04-2013, 20:59
Verwijderd
mijn familie bestaat uit vetkleppen. Eigenlijk is alleen het gezin van mijn tante normaal. En mijn zoon, maar dat heeft ie niet van ons.
Oud 04-04-2013, 20:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder is een fatty, altijd al geweest. Ze zeurt altijd dat ze er niks aan kan doen en dat het door de medicijnen komt, maar dat geloof ik niet. Ze eet nooit normaal. Avondeten eet ze amper, maar daarna zit ze meteen weer de hele avond aan drop, snoep en chocola. Daarnaast leeft ze ook daarop, want ze eet nooit normaal ontbijt of normale lunch En ze beweegt niet, ze neemt zelfs de traplift als ze naar boven/beneden wil.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Ads door Google
Oud 04-04-2013, 21:01
Verwijderd
Mijn ouders eten 's ochtends grapefruits, verder allemaal 'powerfood' etc, chiazaadjes enzo En dan 's avonds wijn, toastjes, kazen, chips...
Oud 04-04-2013, 21:03
Verwijderd
Ik eet nu een pizza
Oud 04-04-2013, 21:04
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Check mijn ijzerbron van vandaag, trouwens:

[afbeelding]


Als je hem openmaakt zit de reep niet in zilverpapier maar in een plastic doosje. Op doosje word je gewaarschuwd dat je geen grote stukken moet nemen en voorzichtig geadviseerd om eerst op te bouwen via 70% en 85%.
Lol, opbouwen. :')
Hoezo dat dan? Ik heb de 99% nog nooit op, ook nooit gezien volgens mij, maar die 85...omnomnom! Daar kan ik zo een hele reep van op hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 21:05
Verwijderd
De Big Tasty is de enige McDonaldsburger die te rechtvaardigen is. 950 calorieën aan nom.
Oud 04-04-2013, 21:06
Verwijderd
ik drink te veel chocomelk en eet teveel chocopasta, voor de rest ben ik gezond met eten bezig. Want mijn moeder is bang dat we net als haar worden en niet meer kunnen afvallen.
Oud 04-04-2013, 21:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
De groenteburger van de Mc is ook zo lekker <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 21:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Chocolade is ook mijn zwakte, ja. En ijsthee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 04-04-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
De Big Tasty is de enige McDonaldsburger die te rechtvaardigen is. 950 calorieën aan nom.
Niet mee eens. Zelfgemaakt met goed vlees en broodjes is zóveel beter.
Oud 04-04-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Niet mee eens. Zelfgemaakt met goed vlees en broodjes is zóveel beter.
Yeh. Maar zelfs met gewoon supermarkt gehakt ook nog steeds duisent lekkerder dan alles van de mac
Oud 04-04-2013, 21:09
Verwijderd
als je de burgers van Burgerz hebt gegeten wil je nooit meer anders. http://www.burgerz.nl/
kklekker, biologisch en vers
Oud 04-04-2013, 21:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn moeder is een fatty, altijd al geweest. Ze zeurt altijd dat ze er niks aan kan doen en dat het door de medicijnen komt, maar dat geloof ik niet. Ze eet nooit normaal. Avondeten eet ze amper, maar daarna zit ze meteen weer de hele avond aan drop, snoep en chocola. Daarnaast leeft ze ook daarop, want ze eet nooit normaal ontbijt of normale lunch En ze beweegt niet, ze neemt zelfs de traplift als ze naar boven/beneden wil.
Oei. Mijn moeder is huge, maar ze kan heus wel afvallen als ze dat zou willen. Ze is ook wel eens 20 kilo afgevallen door het stoppen met zoetigheid enzo. Maar nu 'sport' ze 2 keer in de week, begeleid bij den dokter, en is haar redenatie 'ja, ik mag dit nu eten, want ik heb gesport'.
Ze doet dit al minstens een jaar en ik heb 'r nog geen grammetje zien afvallen. Ook zo dom, ze eet vrij ongezond, maar als ze dan een gigantische bak salade erbij neemt (met dressing, waar ik altijd over klaag, maar ze luistert niet) vind ze dat 't ok is want 'ik heb toch sla op?'

Dat ze dik is maakt me geen kont uit, maar ze heeft ook nog eens zware bronchitis, ze is constant aan het hoesten of hijgen, en ik ben bang dat dit ooit echt fout gaat. Ze moet minstens 90 worden, verdomme!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-04-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Niet mee eens. Zelfgemaakt met goed vlees en broodjes is zóveel beter.
Die zijn er buiten de deur niet!
Oud 04-04-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
als je de burgers van Burgerz hebt gegeten wil je nooit meer anders. http://www.burgerz.nl/
kklekker, biologisch en vers
Ook weer in DH. Wat een onrecht.
Oud 04-04-2013, 21:13
Verwijderd
De philadelfiaburger van de Quick, daar heb ik nu nog verlangen naar, is nu 10 jaar geleden denk ik. Donkerbruin broodje, een burger die naar vlees smaakte, philadelfi, tomaat en een groene saus/pesto/dressing (en sla maar die moest ik niet). De meest waanzinnig lekkere burger ever. Ik heb op de planning staan om hem na te maken.

En bij de mcDonalds vond ik de chicken salsa heel lekker. Ik heb pas een chickentoestand bij de BK getest maar ik ond het te ranzig voor woorden, dus tenzij de chicken salsa of de philadelfiaburger terugkomt, heb ik niet meer het verlangen nog een fastfoodrestaurant binnen te gaan.
Oud 04-04-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ook weer in DH. Wat een onrecht.
kom dat dorp van je een keer uit
Oud 04-04-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Die zijn er buiten de deur niet!
bugerz dus. Goed adresje om te onthouden als je in DH komt wonen!
Oud 04-04-2013, 21:15
Verwijderd
Dat durf ik niet
Oud 04-04-2013, 21:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
als je de burgers van Burgerz hebt gegeten wil je nooit meer anders. http://www.burgerz.nl/
kklekker, biologisch en vers
Waar zit dan dan?

Deze tent heeft een briljante naam, maarrrr het schijnt dat ze alleen maar vegetarisch voer hebben dat nogal tegenvalt en dat het enorm hipster is. Zo jammer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ads door Google
Oud 04-04-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Dat durf ik niet
Oud 04-04-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
bugerz dus. Goed adresje om te onthouden als je in DH komt wonen!
even mentaal noteren.
Oud 04-04-2013, 21:16
Verwijderd
Oh en ik wacht vol ongeduld op het hamburgerreceptenboek dat Mennuz moet uitbrengen!
Oud 04-04-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Waar zit dan dan?

Deze tent heeft een briljante naam, maarrrr het schijnt dat ze alleen maar vegetarisch voer hebben dat nogal tegenvalt en dat het enorm hipster is. Zo jammer.[afbeelding]
prinsestraat. achter de grote kerk, centrum dus.

die naam
het hipstergehalte is trouwens ook wel hoog in burgerz hoor, maar ja who cares als het vreten zo goddelijk is.
Oud 04-04-2013, 21:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oei. Mijn moeder is huge, maar ze kan heus wel afvallen als ze dat zou willen. Ze is ook wel eens 20 kilo afgevallen door het stoppen met zoetigheid enzo. Maar nu 'sport' ze 2 keer in de week, begeleid bij den dokter, en is haar redenatie 'ja, ik mag dit nu eten, want ik heb gesport'.
Ze doet dit al minstens een jaar en ik heb 'r nog geen grammetje zien afvallen. Ook zo dom, ze eet vrij ongezond, maar als ze dan een gigantische bak salade erbij neemt (met dressing, waar ik altijd over klaag, maar ze luistert niet) vind ze dat 't ok is want 'ik heb toch sla op?'

Dat ze dik is maakt me geen kont uit, maar ze heeft ook nog eens zware bronchitis, ze is constant aan het hoesten of hijgen, en ik ben bang dat dit ooit echt fout gaat. Ze moet minstens 90 worden, verdomme!
Kut is dat, ja. Mijn moeder is ook bang voor hartklachten enzo, omdat haar vader dat ook had. Dan moet ze inderdaad zo doorgaan, ja Ik heb het al heel vaak wat over gezegd, maar dan gaat ze toch alleen maar de slachtoffer uithangen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Lol, opbouwen. :')
Hoezo dat dan? Ik heb de 99% nog nooit op, ook nooit gezien volgens mij, maar die 85...omnomnom! Daar kan ik zo een hele reep van op hoor.
Ik moest ook even rologen, maar nu ik er een stukje van op heb snap ik het wel Hij smaakt anders dan de 70% en 85%. Totaal niet zoet, alleen maar cacao en bitter. Ik vind hem lekker, maar ik snap de waarschuwing voor de n00bs op zich wel.

Hij is ook echt gitzwart



Hier is 70%:



Als je sojamelk opwarmt en er wat van deze chocola in oplost, met wat vanille erbij (van die heuse) dan krijg je volgens mij heel lekkere chocolademelk.
Oud 04-04-2013, 21:19
Verwijderd
jouw moeder klinkt altijd dodelijk vermoeiend miekie, en ik ken dr niet eens. Knap dat jij zo ambitieus bent/blijft en positief
Oud 04-04-2013, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Waar zit dan dan?

Deze tent heeft een briljante naam, maarrrr het schijnt dat ze alleen maar vegetarisch voer hebben dat nogal tegenvalt en dat het enorm hipster is. Zo jammer.[afbeelding]
1 keer gegeten en dat was volgens mij gewoon een normale burger hoor. Het was niet echt bijzonder. En de risotto was overgaar.
Oud 04-04-2013, 21:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
jouw moeder klinkt altijd dodelijk vermoeiend miekie, en ik ken dr niet eens. Knap dat jij zo ambitieus bent/blijft en positief
Dankje ^^ En mja, ik zou wel moeten. Het went ook wel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
jouw moeder klinkt altijd dodelijk vermoeiend miekie, en ik ken dr niet eens. Knap dat jij zo ambitieus bent/blijft en positief
Ja, ik was al lang weg geweest. Al is dat van buitenaf makkelijk praten, natuurlijk.
Oud 04-04-2013, 21:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ik was al lang weg geweest. Al is dat van buitenaf makkelijk praten, natuurlijk.
Dat hoor ik vaak, hoor. Het scheelt natuurlijk dat ik niet hele dagen met haar zit opgescheept. En bovendien is ze niet áltijd irritant. Meestal ligt ze te pitten, dus dan heb ik ook geen last van haar.

Ook zoiets geks. 'Ik weet niks te doen, dus ik ga maar slapen.' Zoek een fucking hobby, ofzo
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-04-2013, 21:35
Verwijderd
Een volwassen vrouw die dingen als 'ik weet niks te doen' zegt
Oud 04-04-2013, 21:42
Verwijderd
Mijn vader is ooit 40 kilo afgevallen en eet nu heel normaal en verantwoord. Mijn moeder leeft letterlijk alleen maar van cola en crackers want ze heeft iets waardoor ze erg misselijk wordt van bijna al het eten. Dat is begonnen met een allergie voor dierlijk eiwit maar inmiddels is het uitgebreid naar bijna alles. Aantoonbaar, overigens, bij allergietests in het ziekenhuis licht zo'n beetje alles op. Maar een oorzaak kunnen ze niet vinden.

Mijn broertje eet voornamelijk brood en magnetronmaaltijden want dat vindt hij 'zelf koken'.
Oud 04-04-2013, 21:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een volwassen vrouw die dingen als 'ik weet niks te doen' zegt
Tja

Ze vraagt ook altijd irrelevante dingen. Als ik ergens ben geweest, reageert ze ten eerste verbaasd dat ik dat zomaar heb gedaan. Vervolgens vraagt ze of ik daar wel geld voor had, hoe laat ik er was, met wie ik was en hoe ik er ben gekomen. Daarna verwijt ze me nog weleens dat ik wel tijd had voor dat en niet voor haar. En ergens tussendoor vraagt ze nog of het leuk was en wat ik heb beleefd. Of meestal vraagt ze dat niet eens.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.