Oud 16-01-2004, 17:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 16-01-2004 @ 15:01:
Bron? Want ik geloof dit niet zo, op zn eigen site wordt er met geen woord over gerept.
Bron
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2004, 17:32
Lionheart
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-01-2004 @ 17:07:
Bron
Jos Verstappen, manager Vermeulen en Trust-baas Perridon trekken volgende dinsdag weer naar Silverstone voor verdere gesprekken met het Jordan-team. Het Verstappen-kamp hoopt dat een contract stilaan kan getekend worden, maar stelt het team geen ultimatum zoals enkele bronnen melden.

Het Algemeen Dagblad zorgde vandaag voor opschudding met hun artikel over de contractbesprekingen tussen Jordan en Verstappen. Volgens hen zou de Nederlander het Jordan-team via e-mail een ultimatum hebben gesteld. Indien de Ierse teambaas dinsdag geen contract wil tekenen zouden Verstappen en Co niet naar Silverstone willen afreizen.

Verdacht stoute taal als je het ons vraagt en dus besloten we maar even zelf te informeren wat er nu eigenlijk aan de hand was. Zitten de onderhandelingen echt in het slop?

"Er is de voorbije dagen heel wat gecommuniceerd tussen onszelf, Michel Perridon en het Jordan-team. Dat vooral omdat Michel in Amerika zat en mailen dan handiger is dan bellen. Van een ultimatum is echter geen sprake. We wilden gewoon weten of onze gesprekken dinsdag doorgaan of niet," legt Verstappens persoonlijke manager Raymond Vermeulen uit.

"Normaal gezien trekken we dus dinsdag gewoon naar Silverstone om de gesprekken van vorige keer verder te zetten. Natuurlijk hopen we dat een contract nu snel kan getekend worden. Onze sponsors willen graag hun reclamecampagnes beginnen plannen en dus zou een beslissing wel welkom zijn. Voorlopig blijven we er echter van overtuigd dat alles er goed uit ziet."

f1racing.nl
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 18:25
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 16-01-2004 @ 17:32:
Jos Verstappen, manager Vermeulen en Trust-baas Perridon trekken volgende dinsdag weer naar Silverstone voor verdere gesprekken met het Jordan-team. Het Verstappen-kamp hoopt dat een contract stilaan kan getekend worden, maar stelt het team geen ultimatum zoals enkele bronnen melden.

Het Algemeen Dagblad zorgde vandaag voor opschudding met hun artikel over de contractbesprekingen tussen Jordan en Verstappen. Volgens hen zou de Nederlander het Jordan-team via e-mail een ultimatum hebben gesteld. Indien de Ierse teambaas dinsdag geen contract wil tekenen zouden Verstappen en Co niet naar Silverstone willen afreizen.

Verdacht stoute taal als je het ons vraagt en dus besloten we maar even zelf te informeren wat er nu eigenlijk aan de hand was. Zitten de onderhandelingen echt in het slop?

"Er is de voorbije dagen heel wat gecommuniceerd tussen onszelf, Michel Perridon en het Jordan-team. Dat vooral omdat Michel in Amerika zat en mailen dan handiger is dan bellen. Van een ultimatum is echter geen sprake. We wilden gewoon weten of onze gesprekken dinsdag doorgaan of niet," legt Verstappens persoonlijke manager Raymond Vermeulen uit.

"Normaal gezien trekken we dus dinsdag gewoon naar Silverstone om de gesprekken van vorige keer verder te zetten. Natuurlijk hopen we dat een contract nu snel kan getekend worden. Onze sponsors willen graag hun reclamecampagnes beginnen plannen en dus zou een beslissing wel welkom zijn. Voorlopig blijven we er echter van overtuigd dat alles er goed uit ziet."

f1racing.nl
Mooie copy van mijn post
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 19:21
Lionheart
Citaat:
mrhanky schreef op 16-01-2004 @ 18:25:
Mooie copy van mijn post
*kijkt op vorige pagina*

idioot
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 10:58
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Franse GP gaat toch door

De FIA maakte vandaag (vrijdag) bekend dat er dit seizoen toch een F1-race in Frankrijk zal worden gereden. Daardoor zal de kalender voor het eerst in de geschiedenis 18 races tellen.

De GP van Frankrijk zal doorgaan op 4 juli, een plaatsje dat hen was voorbehouden voor het geval ze nog een deal met F1-baas Ecclestone konden sluiten. Dat is nu dus het geval. Na een laatste gesprek met FIA-voorzitter Mosley en FOA-baas Ecclestone werd de GP in Mangy-Cours definitief aan de kalender voor 2004 toegevoegd.

bron: www.f1racing.nl
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 08:58
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Na McLaren, BMW en Sauber stelde ook Toyota gisteren de nieuwe bolide voor. Hij lijkt behoorlijk op de vorige versie vinnek. kvind vooral de neus weinig vernieuwend. hij lijkt alvast niet zo gestroomlijnd. Ze geven dan ook zelf toe dat de nieuwe TF104 een evolutie is van de TF103 van vorig jaar.
een middenmoter dus?
Later vandaag volgt de nieuwe Jaguar..



__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 12:35
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tejay schreef op 18-01-2004 @ 08:58:
.....Na McLaren, BMW en Sauber stelde ook Toyota gisteren de nieuwe bolide voor.....
McLaren heeft zijn wagen nog niet gepresenteerd hoor...

Die Toyota heeft wel wat vind ik... Qua kleur-stelling behoort hij tot de mooieren van het veld.
Verder hebben de Toyota mannen aangegeven zich te willen mengen in het gevecht om de eerste plekken. Opzich moet dat met het budget wat Toyota heeft geen probleem zijn, maar ik moet nog maar zien of het gaat lukken.

En er zit idd weinig vernieuwends aan deze wagen, maar iets vernieuwends is ook niet meteen beter... Ik denk dat Toyota nog wel voor wat verrasingen kan gaan zorgen dit seizoen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 12:44
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
mja, I know, nog niet officieel voorgesteld, ma ze testen er wel al een eindje mee.
kvind de nieuwe mclaren er trouwens lekker snel uitzien. hoewel hun huidige testresultaten nie zo overtuigend zijn.
ben echt benieuwd hoe de ferrari eruit gaat zien. kdenk behoorlijk F2003-achtig.. waarom ook niet?
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 12:57
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
En hier dus de Jaguar R5 voor dit jaar. heeft een heel strakke neus vinnek. een klein trekje van de mclaren. en mja, keb het altijd een van de mooiste wagens gevonden, kvind'm ook nu weer geslaagd



__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 12:59
Verwijderd
dat groen witte heb ik altijd mooi gevonden van jaguar. Mooiste auto van het veld vind ik
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 15:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
De Jaguar ziet er dit seizoen beter uit dan die van vorige jaren...
Doordat ze meer rood hebben gebruikt, en wat minder wit vind ik m heel geslaagd deze keer.

De eerste test in Belgie was niet echt hoopgevend. De technisch directeur heeft al aangegeven dat de wagen nog op veel punten verbeterd moet worden voor het begin van het seizoen...
Ik denk dat Jaguar weer blijft hangen in de middenmoot en weinig verrassingen gaat laten zien.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 17:11
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
idd, zeer weinig ambitie uitgesproken door Agathangelou bij de presentatie van de R5. En zoals altijd in F1, stilstaan.. is achteruitgaan. Dus ik denk dat zelfs de middenmoot hoog gegrepen is. Ik zie ze enkel Jordan en Minardi achter zich houde in het constructeurskampioenschap.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 09:32
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Jos woensdag officieel Jordan-rijder

Onze bronnen uit de omgeving van het Jordan-team en Jos Verstappen verzekeren ons dat we na de besprekingen tussen de Nederlander en het team op dinsdag een officiële aankondiging mogen verwachten. Woensdag zouden beide partijen hun samenwerking aan de pers bekendmaken.

Bij het management van Verstappen wil men nog steeds niks toegeven, maar onze andere bronnen verzekeren ons dat het deze week weldegelijk zover is. Alles lijkt ook in die richting te wijzen. Dinsdag zitten Verstappen en Michel Perridon van Trust nog eens samen met Eddie Jordan. Officieel voor verdere besprekingen, maar niemand sluit uit dat het contract dan zal getekend worden.

Vooral niet omdat er steeds vaker allerlei aanwijzingen opduiken. De naam Verstappen die plots op de Jordan site staat, of een Jordan met Trust logo’s op de site van het Nederlandse bedrijf, het zijn allemaal indicaties die onze bronnen lijken te ondersteunen.

bron: http://www.f1racing.be/news.php?ID=67495
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 10:35
Verwijderd
dat is geweldig nieuws!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 11:15
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tejay schreef op 19-01-2004 @ 09:32:
Jos woensdag officieel Jordan-rijder

Vooral niet omdat er steeds vaker allerlei aanwijzingen opduiken. De naam Verstappen die plots op de Jordan site staat, of een Jordan met Trust logo’s op de site van het Nederlandse bedrijf, het zijn allemaal indicaties die onze bronnen lijken te ondersteunen.

bron: http://www.f1racing.be/news.php?ID=67495
spijt me heel erg, maar ik heb de trust.nl site afgespeurd, maar kon geen jordan met trustlogo vinden?

ik heb de jordansite geneusd en kon geen recent/relevant jos verhaal vinden?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:27
mobie
mobie is offline
Ik weet niet of et veel te maken heeft met et verhaal van Verstappen en Jordan, maar


Woensdag gaat Bas Leinders testen bij Jordan. Hij kan dan eventueel als 3e piloot worden opgenomen.

als het er niets mee te maken heeft, pech voor jullie
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:07
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
mobie schreef op 19-01-2004 @ 12:27:
Ik weet niet of et veel te maken heeft met et verhaal van Verstappen en Jordan, maar


Woensdag gaat Bas Leinders testen bij Jordan. Hij kan dan eventueel als 3e piloot worden opgenomen.

als het er niets mee te maken heeft, pech voor jullie
psst, kijk ook eens op pagina 1
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:08
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mobie schreef op 19-01-2004 @ 12:27:
Ik weet niet of et veel te maken heeft met et verhaal van Verstappen en Jordan, maar


Woensdag gaat Bas Leinders testen bij Jordan. Hij kan dan eventueel als 3e piloot worden opgenomen.

als het er niets mee te maken heeft, pech voor jullie
Was al gemeld, op pagina 1...
Op zich wel leuk nieuws natuurlijk vooral voor de Belgen onder ons, maar het heeft idd weinig te maken met of Jos bij Jordan gaat rijden of niet.

Vooralsnog zijn de berichten heel goed. We moeten ff geduld hebben tot woensdag, maar dan hebben we gelukkig toch weer een Nederlander in de F1 dit jaar. En dan nog wel in die mooie gele bolides...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:36
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-01-2004 @ 13:08:
Was al gemeld, op pagina 1...
Jammer dat ik al eerder was

Ik wou dat et alvast woensdag was. Maar ik heb om eerlijk te zijn een heel groot vertrouwen in dit verhaal over jos
Jos gaat gewoon testen woensdag
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:39
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 19-01-2004 @ 15:36:
Jammer dat ik al eerder was

Ik wou dat et alvast woensdag was. Maar ik heb om eerlijk te zijn een heel groot vertrouwen in dit verhaal over jos
Jos gaat gewoon testen woensdag


Ik hoop:
Morgen contract rond maken + stoeltje schuimen...
Woensdag officieel gepresenteerd + eerste rondjes in de Jordan.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 08:22
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 19-01-2004 @ 15:39:


Ik hoop:
Morgen contract rond maken + stoeltje schuimen...
Woensdag officieel gepresenteerd + eerste rondjes in de Jordan.
Ik hoop mee.

k zal vandaag continu diverse F1 sites in de gaten houden.
kijken welke site et eerst is met het brengen van het nieuws
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:49
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
ondertussen bij Ferrari:

Jean Todt kondigt een mogelijke verrassing aan qua uiterlijk van de nieuwste Ferrari F1-bolide. De opvolger van de F2003-GA zal trouwens 655 heten..
Todt: "Vooral onze nieuwe voorvleugel zou wel eens voor een verrassing kunnen zorgen."

kan leuk worden
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:49
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tejay schreef op 20-01-2004 @ 13:49:
ondertussen bij Ferrari:

Jean Todt kondigt een mogelijke verrassing aan qua uiterlijk van de nieuwste Ferrari F1-bolide. De opvolger van de F2003-GA zal trouwens 655 heten..
Todt: "Vooral onze nieuwe voorvleugel zou wel eens voor een verrassing kunnen zorgen."

kan leuk worden
zo verrassend kan hij niet meer worden.

Erger dan die lelijke boggel van williams kan het niet.(en dan bedoel ik visueel, want qua prestaties zal het wel in orde zitten).





Trouwens ook beetje jammer dat er tot op heden nog geen bericht is over onzer jos. Tot morgen maar wachten, of misschien later op deze dag
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 17:50
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
mja, lelijk is die Williams zeker wel. Maar onze Jean had het over de voorvleugel, en niet direct over de neus. misschien dat daar iets nieuws geprobeerd zal worden?

trouwens de zijpontons van de nieuwe Renault gezien? dat noem ik nou es gestroomlijnd!



als elk team zo doorgaat met elk iets nieuws uit te proberen, kunnen we nog leuke dingen zien dit jaar.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 19:02
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Nog geen contract voor jos(f1racing.nl)

Eddie Jordan heeft Jos Verstappen nog steeds geen contract laten tekenen. Dat is de conclusie aan het eind van een dag onderhandelen tussen Verstappen, Trust-baas Perridon en Eddie Jordan. Het kamp van de Nederlander zegt wel een stapje dichterbij een contract te staan, maar voorlopig is er dus nog niks getekend.

“We hebben het gevoel dat we weer een stapje dichterbij een contract zijn”, aldus Raymond Vermeulen vanuit Engeland, vlak voordat hij met Michel Perridon in het vliegtuig stapt, terug naar Nederland. “Het is een goed gesprek geweest waarbij beide partijen hun uitgangsposities nog eens hebben toegelicht. Allerlei opties zijn ter tafel gekomen en we gaan nu samen met de andere sponsors alles evalueren. We gaan ervan uit dat er deze week nog nadere gesprekken zullen volgen”, aldus Vermeulen op de officiële Verstappen site.

Vermeulen en Perridon kregen ook nog wat te zien van de nieuwe Jordan bolide, de EJ14, althans de tekeningen. Voorlopig blijft het echter nog wachten op een getekend contract.Of is het een schijnbeweging en wordt er morgen toch wat aangekondigd... afwachten maar.




SPANNENDDDDDD
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 10:44
Verwijderd
Bron: www.F1racing.nl

Geroddel rond Wurz

Wat een beetje fantasie kan veroorzaken. Omdat Alexander Wurz sinds december niet meer voor het McLaren-team had getest doken er meteen allerlei theorieën de kop op. Zo zou de Oostenrijker van zijn McLaren contract af willen en zou hij zich bij Jordan willen inkopen. Dat zou zelfs de reden zijn waarom Verstappen nog steeds geen contract heeft.

Nu hebben we al lang geleerd dat in de F1 niks onmogelijk is, maar veel waarheid lijkt er niet te schuilen in deze berichten. Zeker niet omdat Wurz dinsdag plots wel weer aan het testen was voor McLaren. Samen met collega-testrijder De la Rosa reed de Oostenrijker op het circuit van Valencia.

De Oostenrijker zou gewoon even moeten wachten hebben tot de cockpit van de MP4/19 eindelijk groot genoeg was voor hem. Bij McLaren voelde niemand zich voorlopig geroepen om even duidelijkheid te scheppen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:20
Verwijderd
Ongelukkig debuut Leinders bij Jordan

(21 januari 2004) Bas Leinders heeft zichzelf en het Jordan F1 team vanochtend een slechte dienst bewezen door tijdens de testsessie op het Spaanse Catalunya circuit te crashen. De Belg zat vanochtend voor het eerst in een Formule 1 auto en was van plan de EJ13 er eens flink van langs te geven. Zijn optreden was echter van ultra korte duur want tijdens zijn eerste ronde klapte Leinders met zijn auto tegen de vangrail en dat leverde het Jordan team een flinke schadepost op; een wiel brak af en de zijkant van de auto zat flink in elkaar.

Of Leinders vanmiddag nog in actie komt is nog niet zeker. Het hangt ervan af of de monteurs de auto van de Belg vanmiddag nog rijklaar krijgen. Dat is te hopen voor Leinders want naar verluid heeft het management van de coureur het lieve sommetje van 300.000 dollar neergeteld voor deze test.

©2003 www.verstappen.nl

Niet zo mooi . 300.000 dollar is geen bedragje om zomaar weg te gooien.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 16:30
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Waarschijnlijk last van de zenuwen? Nu ja, dat vinnek nooit een excuus. Hopelijk kan ie deze middag nog even de baan op.
Maar misschien kan hij ook later deze week testen voor Jordan, aangezien de kans dat Verstappen deze week nog rijdt wel heel klein aan het worden is.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 23:45
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tejay schreef op 21-01-2004 @ 16:30:
Waarschijnlijk last van de zenuwen? Nu ja, dat vinnek nooit een excuus. Hopelijk kan ie deze middag nog even de baan op.
Maar misschien kan hij ook later deze week testen voor Jordan, aangezien de kans dat Verstappen deze week nog rijdt wel heel klein aan het worden is.
Zit er niet in voor Bas...
Jordan heeft bevestigd dat Heidfelt en Glock donderdag en vrijdag gaan testen. Leinders lijkt zijn kansen te hebben verprutst, jammer voor hem.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 01:03
mobie
mobie is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-01-2004 @ 23:45:
Zit er niet in voor Bas...
Jordan heeft bevestigd dat Heidfelt en Glock donderdag en vrijdag gaan testen. Leinders lijkt zijn kansen te hebben verprutst, jammer voor hem.
Leinders kent bewogen Formule 1-test
De Formule 1-test van Bas Leinders in Barcelona kende een rampzalige start. In de allereerste ronde parkeerde de Limburger zijn Jordan al in de muur. In het slotuur van de sessie kon hij de slechte eerste indruk nog een beetje uitwissen.

,,Ik wist niet wat me overkwam'', zei Leinders over het ongeval. ,,Het team had me gevraagd tot in vierde vol te accelereren, met de tractiecontrole uitgeschakeld. Toen ik op een rechte lijn de vierde versnelling inschakelde, brak de wagen uit en schoof ik in de muur.'' Leinders, die in het slotuur dan toch zijn eerste (snelle) rondjes kon rijden, kreeg later te horen dat hij wellicht over een oliespoor was uitgegleden. De kans is reëel dat Leinders nog een tweede testdag bij Jordan kan afwerken, misschien zelfs vandaag al. (gve)

www.standaard.be

dus toch wel herkansing
laten we het hopen
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 15:19
Lionheart
Jos gaat dus niet testen vandaag en morgen voor Jordan, dat zijn Nick Heidfeld en Timo Glock.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 10:33
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Alweer ultimatum voor Jordan..?

Volgens enkele Nederlandse kranten stelt de baas van Trust, Perridon, Eddie Jordan vandaag weer voor een ultimatum. Ze zouden hem tot 17u vandaag te tijd geven om te beslissen over hun voorstel, en dus over de toekomst van Jos Verstappen.

"Ze zouden het niet langer pikken dat Eddie Jordan tot op het laatste ogenblik probeert meer geld los te krijgen bij eventuele andere kandidaten en nog vlug een aantal nieuwe clausules in het contract wil stoppen."

Het nieuwtje stond te lezen op f1racing.nl, maar zij zelf twijfelden over de waarheid ervan. Bij navraag bij Trust zelf, kregen ze het vertrouwde "Geen commentaar": "We ontkennen niks en zijn druk bezig om iets rond te krijgen. Dat zullen jullie dan wel te horen krijgen wanneer het zover is."

mja, eigenlijk weer alles en nix dus, om toch maar iets te posten é maar'k vind't het wel een beetje overdreven lang duren nu
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 12:21
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Het is inderdaad een lang gewacht. Maar het AD vertrouw ik niet wat betreft z'n berichtgeving inderdaad.

Dat Eddie jordan inderdaad zo lang rekt zal zo z'n redenen hebben. En daar zal geld absoluut de grootste rol spelen. Hij heeft gewoon nu de macht van het kiezen. Hij heeft de laatste stoeltjes in handen en kan daar veel uithalen.

Maarjah, hopelijk vandaag of dit weekend nog meer bericht erover, want ik ben zo langzamerhand dat wachten zat geworden.

AMEN
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 13:00
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 23-01-2004 @ 12:21:
Het is inderdaad een lang gewacht. Maar het AD vertrouw ik niet wat betreft z'n berichtgeving inderdaad.

Dat Eddie jordan inderdaad zo lang rekt zal zo z'n redenen hebben. En daar zal geld absoluut de grootste rol spelen. Hij heeft gewoon nu de macht van het kiezen. Hij heeft de laatste stoeltjes in handen en kan daar veel uithalen.

Maarjah, hopelijk vandaag of dit weekend nog meer bericht erover, want ik ben zo langzamerhand dat wachten zat geworden.

AMEN
Amen
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 13:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Voor vanmiddag 5 uur is bekend of Jos bij Jordan gaat tekenen of niet... Het AD meldde dit al maar nu heeft ook het management van Jos dit bevestigd.

BRON: www.verstappen.com

Eindelijk, en ik heb er wel vertrouwen in.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 13:34
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
lijkt me inderdaad wel klare taal vanuit het kamp van Verstappen. Hopelijk heeft 't niet't omgekeerde effect om mister Jordan..

'k Vind het trouwens al niet zo goed klinken dat er eigenlijk al tegen woensdag een beslissing aangekondigd was. Aangezien dat toen niet gebeurde denkek dat de kansen van Verstappen toch wel aanzienlijk geslonken zijn.
Aan de ene kant heeft Jos het grootste sponsorgeld achter zich van alle "kanshebbenden" op dat zitje bij Jordan, maar aan de andere kant is Jordan ook wel de enige en laatste optie voor Verstappen. Eddie Jordan zit dus wel in de machtige positie op dit ogenblik om het onderste uit de kan te halen.

Ik vrees trouwens dat zo'n publiek ultimatum zoals Trust vandaag stelt, eerder het omgekeerde effect zal hebben..
Nog een 20-tal minuten, en dan zal het exit Jos zijn.. tenzij Jordan geen betere optie heeft kunnen vinden vandaag.
__________________
mohowzeg

Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:01
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
het is 17.00...
dat wordt een spijtige zaak voor de formule 1 carrière van Jos Verstappen...
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:11
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Tejay schreef op 23-01-2004 @ 17:01:
het is 17.00...
dat wordt een spijtige zaak voor de formule 1 carrière van Jos Verstappen...
Zij wilden zelf voor 17:00 duidelijkheid... Het hoefde niet voor die tijd officieel aan de pers worden bekendgemaakt.

Wellicht dat nu wordt besloten waar enz. Jos wordt gepresenteerd...
Verstappen.nl ligt iig op zijn kont. Net zo'n 20.000 hits in 10 minuten.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:57
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
WEer een uur voorbij...
Eddie, kom nou man met dat contract!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:01
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Het is officieel. Jos Verstappen komt in 2004 voor het Jordan-team uit.

bron: http://www.f1racing.be/news.php?ID=67769

opluchting?
(f1racing.nl ligt ook plat op dit moment )
__________________
mohowzeg

Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:07
Verwijderd
FINALY FINALY FINALY WE GAAN MINARDI VERSLAAN WHOOHOOO
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:20
B@RTOLI
Avatar van B@RTOLI
B@RTOLI is offline
tis nog niet zo zeker:

http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67771
__________________
http://www.cyclingfx.nl/MarcoPinotti en http://www.wop2008.nl, http://www.cyclingfx.nl check it out
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 18:38
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
ma ik vind het wel voldoende zeker :-)
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
B@RTOLI schreef op 23-01-2004 @ 18:20:
tis nog niet zo zeker:

http://www.f1racing.nl/news.php?ID=67771
http://www.verstappen.nl/

Jos Verstappen en Jordan 'weer stap verder'

Wel of geen tijdslimiet, Jos Verstappen is in ieder geval weer een stapje dichterbij een stoeltje bij het Jordan F1 team. Vanmiddag zijn er contacten geweest tussen de sponsors van Jos en Jordan. Ook Raymond Vermeulen had contact met het team. Veel wil Vermeulen niet kwijt over het contact en ook niet over de beroemde tijdslimiet. "We praten weer verder met Jordan, er moeten nog wat nadere zaken worden uitgewerkt. Verder is er met Jordan afgesproken om 'volledige geluidsstilte' in acht te nemen. Dus daar ga ik me nu ook aan houden. Afspraak is afspraak."

Die haakjes doen het hem
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 19:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Goed nieuws, maar dus nog niet goed genoeg.
Ik ben pas opgelucht nadat Jos echt officieel heeft getekend, en niet eerder. Maar het gaat nu echt serieus de goeie kant op.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 08:32
Lionheart
Citaat:
Brain-Damage schreef op 23-01-2004 @ 19:18:
Goed nieuws, maar dus nog niet goed genoeg.
Ik ben pas opgelucht nadat Jos echt officieel heeft getekend, en niet eerder. Maar het gaat nu echt serieus de goeie kant op.
my thoughts
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 14:48
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
YES YES YES YES YES!!!
JOS THE BOSS NAAR JORDAN!!!!!!!!!!
EINDELIJK!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 09:39
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
De berichten hier van afgelopen vrijdag en zaterdag zijn idd misschien een beetje te optimistisch. Niet dat ik niet overtuigd ben dat Verstappen gaat rijden voor Jordan, maar als je de laatste nieuwsberichten op de officiële websites leest, dan is het enige verschil met een week geleden dat Eddie Jordan heeft bevestigd met Verstappen te willen samenwerken. Maar zolang er inderdaad nx getekend is..

Maar op f1racing.nl heeft vrijdag het erg optimistische bericht gestaan: Jos rijdt! Maar dat is even later veranderd in een wat voorzichtiger bericht.. vandaar mss de enthousiaste reacties hier..

morgen trouwens de presentatie van de nieuwe F2004, Ferrari dus
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 12:59
Verwijderd
Interesse Ferrari in Räikkönen

Uitgegeven: 26 januari 2004 12:10

AMSTERDAM - Het Formule 1-team van Ferrari heeft interesse in de Finse coureur Kimi Räikkönen. "Hij heeft nog een vijfjarig contract bij McLaren, maar we moeten aan de lange termijn denken. Hij is na Michael Schumacher en Rubens Barrichello de beste rijder in de Formule 1", aldus Luca di Montezemolo, de president-directeur van het moederbedrijf.

Schumacher en Barrichello, de huidige coureurs bij Ferrari, hebben beiden nog een contract tot 2006 bij de Italiaanse renstal. Een overgang op korte termijn van Räikkönen lijkt dus uitgesloten. De Finse coureur rijdt sinds 2001 in de Formule 1. Hij begon bij Sauber en verhuisde in 2002 naar het team van McLaren. Het afgelopen jaar eindigde Räikkönen in de strijd om het wereldkampioenschap als tweede.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 13:13
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
De nieuwe Ferrari F2004: geen verrassing

Op de foto's is duidelijk te zien dat Ferrari gekozen heeft om de nieuwe F2004 een evolutie te zijn van de F2003. Aangezien die wagen vorig jaar de constructeurstitel won, is dit misschien geen slechte keuze. Ondanks dat ze hadden laten uitschijnen om met een vernieuwende voorvleugel uit te pakken..



De nieuwe F2004 wordt deze week grondig getest. Ben wel benieuwd naar die resultaten, kunnen we eindelijk beetje zicht krijgen op de kanshebbers voor dit jaar. Ik denk dat Ferrari de zaakjes toch weer goed voor elkaar zal hebben. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de testchrono's van afgelopen week in Barcelona, moet de oude Ferrari F2003 nauwelijks onderdoen voor de nieuwe BMW..

Het kampioenschap zou wel eens door de banden beslist kunnen worden.. en dan vrees'k een beetje dat Bridgestone het moeilijk gaat krijgen
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.