Advertentie
Oud 05-07-2007, 19:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok, vraagje:

Hoe stom is het om als je net een tat hebt laten zetten 2 dagen in de bagger en felle zon (denk ik) te moeten zitten?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-07-2007 @ 19:06 :
Ok, vraagje:

Hoe stom is het om als je net een tat hebt laten zetten 2 dagen in de bagger en felle zon (denk ik) te moeten zitten?
Heel stom, de zon is te doen, als je elk uur insmeert, heel, heel dik, maar zelfs dan niet aan te raden. Bagger is helemaal niet slim, bacteriën en shit, je weet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 19:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En als je gewoon een t-shirt aan houd?

Ik ga wrs naar Dour volgend weekend en wil ook vrij snel m'n tat laten zetten, maar dan kan ik dus beter wachten?

Lastig als je alles tegelijk wilt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 19:33
Verwijderd
ik heb mijn tat drie dagen voor pinkpop laten zetten. niks mis mee gegaan. gewoon t-shirt overheen en vaak douchen. (best leuk als je tat op je rug zit en je naakt aan wildvreemden moet vragen of ze die droog willen deppen )
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 19:35
Verwijderd
ow, maar achteraf om eerlijk te zijn, had ik het beter gewoon daarna kunnen doen, want ik had t zoooooo warm de hele tijd!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 19:35
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Niet slim maar het is eventueel te overleven, zeker met folie er om heen. Het is maar hoeveel moeite je zelf er voor wilt doen met schoon houden. Als je er gewoon heel voorzichtig mee om gaat is het te doen. Lijkt me persoonlijk wel irritant om elke keer (minstens 2x per dag) naar douches of whatever (ik neem ff aan dat het om een festival gaat) te moeten lopen om 'm schoon te wassen, in te smeren, folie er om heen, etc. Hangt er ook helemaal van af op welke plek ie zit natuurlijk en de grootte. En inderdaad niet te lang blootstellen aan volle zon. Slimste is om gewoon ff te wachten tot er na
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 19:50
Verwijderd
ik heb één dag met folie gelopen, maar dat was echt te warm, zweette me kapot. maar ik kan me voorstellen dat op je arm ofzo het wel makkelijk kan met folie.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 20:02
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil 'm op m'n schouder.

En meestal draag ik toch geen blote topjes ofzo, dus dat het bedekt is ben ik wel gewend. En dan zou ik een excuus hebben om aan een bepaald persoon te vragen of 'ie m'n rug wil deppen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 20:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Na het zetten een paar uur het folie er omheen houden. Daarna met lauw water schoonmaken en invetten. Voor het slapen insmeren en eventueel nog even folie er omheen doen. Ik gebruik meestal een paar dagen hetzelfde shirt: maak je niet meerdere shirts vies en het shirt zelf wordt ook vet. Zon vermijden en goed insmeren die handel.
Die van mij zijn prima gebleven, met deze behandeling.

Beter wacht je tot na de zomer met het zetten. Katoenen shirts en zo gaan verbranding niet tegen...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 21:03
llell
Avatar van llell
llell is offline
dat zou ik echt wel een beetje dom vinden, laten zetten vlak voor een festival
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 05-07-2007 @ 20:04 :
Na het zetten een paar uur het folie er omheen houden. Daarna met lauw water schoonmaken en invetten. Voor het slapen insmeren en eventueel nog even folie er omheen doen. Ik gebruik meestal een paar dagen hetzelfde shirt: maak je niet meerdere shirts vies en het shirt zelf wordt ook vet. Zon vermijden en goed insmeren die handel.
Die van mij zijn prima gebleven, met deze behandeling.

Beter wacht je tot na de zomer met het zetten. Katoenen shirts en zo gaan verbranding niet tegen...
Wat Sander zegt idd, elke seizoen is goed behalve de zomer. Je gaat feesten, zuipen, weinig slaap (vooral in combinatie zorgt dit voor een lage weerstand waardoor je extra infectie gevoelig bent) en daarbij ook nog eens zon. Gewoon ff wachten tot de herfst.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 21:25
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Wat ik begrepen heb van de verschillende sites van tattooshops en andere tattoosites m.b.t. naverzorging is dat het niet slim is om binnen een week/2 weken in de brandende zon te gaan zitten, maar als je tattoo bedekt is en dus niet direct in de zon is lijkt me dat wel te moeten kunnen.

Maar op vele sites staat ook dat je het gewoon aan je tatoeëerder moet vragen en niet aan de vele zgn. "experts" die denken dat ze er verstand van hebben omdat ze toevallig een tattoo hebben laten zetten.

edit: ik laat hem na de zomer zetten en de zon etc. is daar ook een reden voor, omdat ik weet dat ik met lekker weer geen week binnen ga zitten.
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 05-07-2007 @ 21:25 :

Maar op vele sites staat ook dat je het gewoon aan je tatoeëerder moet vragen en niet aan de vele zgn. "experts" die denken dat ze er verstand van hebben omdat ze toevallig een tattoo hebben laten zetten.
Shit mijn tatje is door de ongekroonde koning van de NL tattoo scene gezet (Henk Schiffmacher, lekker opscheppen) en die heeft me zeer zeer zeer afgeraden het in de zomer te doen, vandaar dat ik het dan ook in de herfst gedaan hebt. Die afbeelding verandert niet, die prijs verandert niet en de plek waar je hem laat zetten hoogst waarschijnlijk ook niet, geduld is een schone zaak.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 21:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 05-07-2007 @ 21:20 :
Wat Sander zegt idd, elke seizoen is goed behalve de zomer. Je gaat feesten, zuipen, weinig slaap (vooral in combinatie zorgt dit voor een lage weerstand waardoor je extra infectie gevoelig bent) en daarbij ook nog eens zon. Gewoon ff wachten tot de herfst.
Mja, het feesten valt bij mij heel erg mee, zuipen doe ik ook sporadisch (op Dour helemaal niet, want ik zou dan gaan met 2 niet-drinkers), slapen doe ik altijd al weinig en de zon mijd ik meestal als de neten, dus de zomer is voor mij niet veel anders dan de herfst.
Maar goed, grote kans ook dat heel dat Dour niet doorgaat hoor, maar ik wou even weten hoe of wat. Je weet maar nooit he.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 22:54
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Weinig kans, maar ik waag het er toch maar op.. Is er hier iemand bekend in Londen, beter gezegd met goede tattoo-shops daar? Tips?
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 23:17
EvilConduct
EvilConduct is offline
NIET DOEN!

In het VK hebben ze nog slechtere regelgeving dan hier en de kans op ziektes en infecties is daar vele malen groter.

Leuke vakantie, maar terugkomen met een jeukend plaatje vol hepatitus c is een beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 23:35
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Ik vraag dan ook om betrouwbare suggesties..
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2007, 23:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Zal ik dan maar even een collega-kale uit het VK een berichtje sturen?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 00:59
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 05-07-2007 @ 23:17 :
NIET DOEN!

In het VK hebben ze nog slechtere regelgeving dan hier en de kans op ziektes en infecties is daar vele malen groter.

Leuke vakantie, maar terugkomen met een jeukend plaatje vol hepatitus c is een beetje jammer.
zijn de regels daar echt zo slecht? wat ik begreep waren ze hier namelijk ongeveer té strikt... sommige dingen mogen niet meer, zonder dat daar eigenlijk een goede reden voor is gegeven.
ik denk dat elke zichzelf respecterende tattoo-artist toch wel weet dat je schone naalden moet nemen en hoe je moet steriliseren... Engeland is geen derde-wereld land ofzo...

maar idd; een beetje achtergrond onderzoek is absoluut nooit weg
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 07:10
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 06-07-2007 @ 00:59 :

ik denk dat elke zichzelf respecterende tattoo-artist toch wel weet dat je schone naalden moet nemen en hoe je moet steriliseren... Engeland is geen derde-wereld land ofzo...

maar idd; een beetje achtergrond onderzoek is absoluut nooit weg
Maar met dit soort shit moet je zeker weten en niet denken, je hebt overal fuck ups tussen zitten. Ik snap nooit waarom mensen risico's nemen met shit als tatts en piercings.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 06-07-2007 @ 07:10 :
Maar met dit soort shit moet je zeker weten en niet denken, je hebt overal fuck ups tussen zitten. Ik snap nooit waarom mensen risico's nemen met shit als tatts en piercings.
luiheid en onwetendheid denk ik... zo heb ik ook mijn neuspiercings laten schieten. wist ik veel dat piercen beter was, ik zag alleen maar dat dat 10 keer zo duur was!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 13:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb mijn tragus ergens in Brussel laten zetten. Bij een kerel die bijna alleen Frans sprak. Maar ja
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 19:30
EvilConduct
EvilConduct is offline
De wetgeving omtrent lichaamsmodificaties is in Nederland compleet debiel: kleurstoffen die worden gecontroleerd volgens de warenwet, gare regelgeving over leeftijden, etc.

Van wat ik weet over het VK, zijn er een heleboel prutsers die je met een ziekte of twee naar huis sturen.

Er wordt als het goed is gezocht naar een goede zaak.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 20:19
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 06-07-2007 @ 19:30 :
De wetgeving omtrent lichaamsmodificaties is in Nederland compleet debiel: kleurstoffen die worden gecontroleerd volgens de warenwet, gare regelgeving over leeftijden, etc.

Van wat ik weet over het VK, zijn er een heleboel prutsers die je met een ziekte of twee naar huis sturen.

Er wordt als het goed is gezocht naar een goede zaak.
ja.

ik kan natuurlijk zelf research doen, en dat doe ik ook wel, maar wat extra hulp kan nooit kwaad.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2007, 20:46
Verwijderd
Into You Tattoo, London
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 21:40
Krynn
Krynn is offline
Die wou ik net gaan noemen...en toen bedacht ik me dat ze redelijke wachtlijsten hebben. Half jaar, geloof ik.

Maar dat hele hepatitis verhaal vind ik een beetje overdreven. Blijf in een shop een uurtje staan kijken en je weet wat voor vlees je in de kuip hebt.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 22:30
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Ja, Into You heb ik inmiddels gevonden, schijnt een goede reputatie te hebben.
Verder heb ik Portobello en Evil From The Needle gevonden, die allebei goed schijnen te zijn, iemand daar ervaring mee / dingen over gehoord?

(hoge minimumprijzen wel allemaal trouwens, 50 pond, 70 pond. zeker omdat ik maar iets heel kleins wil laten zetten. maar ik heb verder geen verstand van de gemiddelde prijzen voor tattoos, dus misschien is dat wel normaal?)
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 16:21
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Hallo,

Ik heb een kleine tatoeage, hoogstens 4 bij 4, die ik graag wil laten verwijderen. Het is een hartje, niet ingekleurd, dus alleen de lijnen eigenlijk. Het is alleen met zwarte inkt gedaan.

Heeft iemand ervaring met het laten verwijderen van tatoeages? Blijf je dit altijd zien of gaat het netjes weg? Als hij niet netjes weggaat kan ik dan later een andere tatoeage eroverheen laten zetten? En hoe duur is het ongeveer?

Ik hoef niet te horen dat het stom van me was, daar ben ik me van bewust, maar een fout is pas een fout als er niets meer aan te doen is.
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 16:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n vader heeft ooit de tatoeages op z'n vingers laten verwijderen.
Het was iets van 250 euro en hij moest dan 3 keer de boel laten lazeren. De inkt word dan afgebroken ofzo en afgevoerd door je lichaam.
Maar mijn vader was eigenwijs en is maar 2 keer geweest ipv 3, maar z'n tats zijn wel een heel stuk lichter. Ik denk dat ze met 1 sessie meer wel weg zouden zijn.

Als het trouwens maar een kleine tatoeage is en niet eens ingekleurd, kan je er nu ook al een overheen laten zetten. Als je naar een goede artiest gaat en met een idee komt, kan hij/zij dat om je oude tat heen ontwerpen, waardoor je er niets meer van ziet.
Een nieuwe laten zetten kost ook aardig wat natuurlijk, maar je bent meer kwijt als je de boel eerst weg laat halen en dan er een nieuwe overheen zet. Beetje dubbelop.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 17:46
Verwijderd
Ik denk dat ze sowieso spijt heeft van tattoeage en nooit meer een tattoo wil.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 17:56
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Danique schreef op 07-07-2007 @ 17:46 :
Ik denk dat ze sowieso spijt heeft van tattoeage en nooit meer een tattoo wil.
Ze vraagt anders zelf naar een tattoo er overheen zetten .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 19:28
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Als het zo'n kleine tattoo is, waarom wil je hem dan weg laten halen?

Als ik dat mag vragen natuurlijk
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 01:15
Verwijderd
je kan bij sites van tattoeurs kijken bij de cover-ups. veel artists doen dat wel, sommige niet, omdat ze niet met iets geassocieerd willen worden dat nooit perfect wordt.
ik heb een paar hele mooie cover-ups gezien, maar ook vrij lelijke, waar echt de oude tat nog doorheen schemerde. dikke zwarte lijnen blijven volgens mij het meest zichtbaar door een nieuwe tat heen

hier een paar voorbeelden van de tattoeur waar ik mijnes heb laten zetten http://www.redrosetattoo.nl/qg_cover_up/index.php

en nog een linkje http://wiki.bmezine.com/index.php/Cover_up
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 11:14
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 08-07-2007 @ 01:15 :
je kan bij sites van tattoeurs kijken bij de cover-ups. veel artists doen dat wel, sommige niet, omdat ze niet met iets geassocieerd willen worden dat nooit perfect wordt.
ik heb een paar hele mooie cover-ups gezien, maar ook vrij lelijke, waar echt de oude tat nog doorheen schemerde. dikke zwarte lijnen blijven volgens mij het meest zichtbaar door een nieuwe tat heen

hier een paar voorbeelden van de tattoeur waar ik mijnes heb laten zetten http://www.redrosetattoo.nl/qg_cover_up/index.php

en nog een linkje http://wiki.bmezine.com/index.php/Cover_up
de meeste tattoo's van de before-foto's zijn dusdanig vaag geworden dat je niet eens meer goed ziet wat het is, gebeurt dit ALTIJD in de loop der jaren. Of alleen als je m slecht verzorgd, of als ie slecht gezet is ofzo... een beetje afstotelijk is het wel, en als je dan zo'n hele sleeve hebt
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 11:16
llell
Avatar van llell
llell is offline
die boob met 'Frans' en een dolfijntje erop getattooërd is trouwens wel een klassieker, heerlijk!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-07-2007, 11:40
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
Sveerz schreef op 07-07-2007 @ 16:21 :
Hallo,

Ik heb een kleine tatoeage, hoogstens 4 bij 4, die ik graag wil laten verwijderen. Het is een hartje, niet ingekleurd, dus alleen de lijnen eigenlijk. Het is alleen met zwarte inkt gedaan.

Heeft iemand ervaring met het laten verwijderen van tatoeages? Blijf je dit altijd zien of gaat het netjes weg? Als hij niet netjes weggaat kan ik dan later een andere tatoeage eroverheen laten zetten? En hoe duur is het ongeveer?

Ik hoef niet te horen dat het stom van me was, daar ben ik me van bewust, maar een fout is pas een fout als er niets meer aan te doen is.
ik heb goede dingen gehoord over Vossius in Amsterdam. Ben er zelf alleen maar geweest voor info/intake, maar heb het uiteindelijk niet gedaan ivm de kosten ervan. Je kunt eventueel kijken op hun site:
http://www.tattooverwijderen.nl/index.htm
Staat erg veel info op. Hoop dat je er wat aan hebt. SUCCES!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:03
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
Sade schreef op 07-07-2007 @ 19:28 :
Als het zo'n kleine tattoo is, waarom wil je hem dan weg laten halen?

Als ik dat mag vragen natuurlijk
Slechte herinneringen
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:03
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
BJöRN13 schreef op 08-07-2007 @ 11:40 :
ik heb goede dingen gehoord over Vossius in Amsterdam. Ben er zelf alleen maar geweest voor info/intake, maar heb het uiteindelijk niet gedaan ivm de kosten ervan. Je kunt eventueel kijken op hun site:
http://www.tattooverwijderen.nl/index.htm
Staat erg veel info op. Hoop dat je er wat aan hebt. SUCCES!
Dankjewel het ziet er inderdaad goed uit, ik zal ze even emailen over een intake!
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
llell schreef op 08-07-2007 @ 11:14 :
de meeste tattoo's van de before-foto's zijn dusdanig vaag geworden dat je niet eens meer goed ziet wat het is, gebeurt dit ALTIJD in de loop der jaren. Of alleen als je m slecht verzorgd, of als ie slecht gezet is ofzo... een beetje afstotelijk is het wel, en als je dan zo'n hele sleeve hebt

ik heb ook maar gewoon ergens een voorbeeldje vandaan geplukt maar volgens mij worden tats wel vaag met de jaren, vooral met oude inkt, uitlopen en bij gebrek aan bijwerken enzo... en ze lijken ook misschien heel vaag, omdat de nieuwe inkt van de cover-up zo ontzettend donker is... ik weet het niet...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 22:12
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
bij mijn broer zijn zijn tats gewoon nog met de oude chirurgische kaassschaaf verwijderd.. (20jr geleden, dat dan weer wel.. )
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 13:57
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
vorige week gedaan, best trots op:

__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 14:35
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Op de linker dobbelsteen en de streep niks onder de schedel na vind ik em heel erg vet .

Godver nog maar 2 dagen, ik begin zelfs te dromen over nieuwe tats .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 14:37
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef op 10-07-2007 @ 14:35 :
de streep niks onder de schedel
? Die linker dobbelsteen zie ik wat je bedoeld, maar streep niks onder schedel ontgaat me?
__________________
www.doubledtattoo.nl
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 14:43
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
drezzz schreef op 10-07-2007 @ 14:37 :
? Die linker dobbelsteen zie ik wat je bedoeld, maar streep niks onder schedel ontgaat me?
Ik vind die lege ruimte gewoon niks bedoelde ik, zou em toffer vinden als alles aansloot zegmaar .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 17:27
Verwijderd
maar das geen lege ruimte, das een crossbone
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 19:06
EvilConduct
EvilConduct is offline
The crossbone is connected to the skullbone?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 19:22
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dat lijkt idd zo, maar dan moet je ff de tandjes volgen, dan klopt ie weer
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 10-07-2007 @ 19:06 :
The crossbone is connected to the skullbone?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 22:34
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-07-2007 @ 17:27 :
maar das geen lege ruimte, das een crossbone
Ooooh, nu zie ik em .
Dan heb ik daarover niks gezegd .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.