Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2005, 15:09
Santino
Santino is offline
Ik werk dus bij de Plus, ik doe het sinds half september.
Ik had gesolliciteerd bij de kassa omdat ze alleen daar mensen zochten. Ik werd daar na een sollicitatiegesprek niet aangenomen omdat ik te weinig ervaring had.
2 dagen later word ik gebeld of ik bij het semi-vers(pakken melk, diep vries, yoghurt nzovoorts) op zaterdag wilde werken.
Het was van 7 tot 3. Nou ik werken maar na een paar weken merkte ik hoe erg het wel niet was. Ik moet vrijdagavond tennissen dus ik ben helemaal kapot als ik thuiskom rond 11 uur.
' S Ochtends moet ik om 6 uur op ben ik helemaal dood.
En ik mocht wel eens om half 8 beginnen maar dat maakt niets uit----> even moe.
Ik probeer altijd te vragen of ik om 9 uur mag beginnen maar nee we hebben je nodig bij het opbouwen blablablabla.
Ik zit op een gymnasium en ben heel druk en heb echt een kloterooster waardoor ik weinig uren vrij heb sochtends. Dus ik heb mn slaap hard nodig.
Maar ik krijg gewoon geen vat op die mensen.
Wat moet ik doen?
__________________
If you fuck tha dog right, he might won't bite!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2005, 15:14
Verwijderd
Van 7 tot 3 werken is toch niet zo erg
Stel je niet aan of neem ontslag.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 15:31
Go
Avatar van Go
Go is offline
Is tennis verplaatsen geen optie?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 15:48
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Katje schreef op 01-11-2005 @ 16:14 :
Van 7 tot 3 werken is toch niet zo erg
Stel je niet aan of neem ontslag.
idd, hoe oud ben je eigenlijk?

wacht maar als je daarna gaat werken, dan werk je 14 uur per dag en slaap je 5 uur
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 01-11-2005 @ 16:48 :
idd, hoe oud ben je eigenlijk?

wacht maar als je daarna gaat werken, dan werk je 14 uur per dag en slaap je 5 uur
Niet overdrijven he
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:09
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Als ik het goed heb werk je maar 1 dagje? Alleen zaterdag?

Dan moet je dus van tevoren goed slapen of je moet het erna bijslapen. Of ontslag nemen. Er zit weinig anders op denk ik.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:23
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Jolt schreef op 01-11-2005 @ 16:48 :
idd, hoe oud ben je eigenlijk?

wacht maar als je daarna gaat werken, dan werk je 14 uur per dag en slaap je 5 uur
en die overige 5 uur dan?
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ga anders twee uurtjes slapen op vrijdagmiddag voor de tennis.

Wel een beetje nerdy en zonde van je weekend, maar ja als jij geen bikkel bent, moet je het maar doen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Neiu schreef op 01-11-2005 @ 17:23 :
en die overige 5 uur dan?
In de file
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:55
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
als jij rond 9 uur wil beginnen ben jij voor de plus nutteloos want ze hebben tenslotte mensen nodig voor het opbouwen, vracht inwerken etc. en 6 uur slaap op een nacht is niet erg als je de rest van de week maar normaal slaapt. maar wat de rest al zegt: of je moet ergens anders werk zoeken, of je moet niet zeuren, je hebt hier zelf voor gekozen. of je moet indd tennis verplaatsen want je komt echt belachelijk laat thuis van tennis.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 17:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Door de weeks eerder gaan slapen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 17:12
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 01-11-2005 @ 18:04 :
Door de weeks eerder gaan slapen.
juustem... als ik de hele week goed slaap dan maakt die ene nacht echt niks uit
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 20:32
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
als je het niet wilt en zij willen het niet anders moet je maar ontslag nemen of je tennis verplaatsen ofzo.
Maar kom op zeg 1 dag werken dat isn iet zo veel. niet zo zeuren
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 20:33
Go
Avatar van Go
Go is offline
Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:03
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
klinkt misschien gek maar je kan ook vragen of tot minder laat hoeft te werken.. tot een uur of 1 ofzo

Ik werk zaterdag op de broodafdeling van een C1000 van 7:00 tot 13:15, ik ga best vaak nog wat doen op vrijdag avond en lig eigenlijk nooit voor enen in m'n bed.

Het is wel even doorbijten, maar meestal ga ik dan na m'n werk slapen, helpt bij mij iig beter
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:06
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Niet zeuren en ff doorgaan. Als je al om 3 uur klaar bent kun je nog makkelijk even slapen om s'avonds uit te gaan/ aan je piemel te trekken/ whatever
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:19
juno
Avatar van juno
juno is offline
Jaa, welkom in de harde echte wereld.

(het went)
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:43
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Santino schreef op 01-11-2005 @ 16:09 :
Ik werk dus bij de Plus, ik doe het sinds half september.
Ik had gesolliciteerd bij de kassa omdat ze alleen daar mensen zochten. Ik werd daar na een sollicitatiegesprek niet aangenomen omdat ik te weinig ervaring had.
2 dagen later word ik gebeld of ik bij het semi-vers(pakken melk, diep vries, yoghurt nzovoorts) op zaterdag wilde werken.
Het was van 7 tot 3. Nou ik werken maar na een paar weken merkte ik hoe erg het wel niet was. Ik moet vrijdagavond tennissen dus ik ben helemaal kapot als ik thuiskom rond 11 uur.
' S Ochtends moet ik om 6 uur op ben ik helemaal dood.
En ik mocht wel eens om half 8 beginnen maar dat maakt niets uit----> even moe.
Ik probeer altijd te vragen of ik om 9 uur mag beginnen maar nee we hebben je nodig bij het opbouwen blablablabla.
Ik zit op een gymnasium en ben heel druk en heb echt een kloterooster waardoor ik weinig uren vrij heb sochtends. Dus ik heb mn slaap hard nodig.
Maar ik krijg gewoon geen vat op die mensen.
Wat moet ik doen?
wat een lang verhaal om duidelijk te maken dat je werken van 7 tot 3 - wel 8 uur op een dag, ja-ja, - te veel vindt, en 7 uur te vroeg.

mag ik vragen hoe oud je bent, en hoeveel je verdient ? eerder kunnen we hier weinig zinnigs over zeggen wat mij betreft.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2005, 22:48
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jolt schreef op 01-11-2005 @ 16:48 :
wacht maar als je daarna gaat werken, dan werk je 14 uur per dag en slaap je 5 uur
dat jij nou zulke kuttijden hebt, betekent natuurlijk niet dat iedereen dit hoeft te verwachten.

Een aantal uren van 7 tot 10 op een dag is normaal en 7 uur beginnen is wel vroeg, maar niet onoverkomelijk. Bovendien heb je d'r zelf mee ingestemd. Wil je het echt niet meer, dan kan je ontslag nemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 06:26
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Jeetje, wát een probleem.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 07:23
Estar
Estar is offline
Gewoon ontslag nemen, 'probleem' opgelost.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 07:35
Verwijderd
Je hebt weinig uren vrij 's ochtends en dat is een kutrooster waardoor je geen slaap krijgt?
Ja zeg, wat gemeen van je school dat ze je niet elke ochtend vrij geven hoe durven ze! En inderdaad, als je niet kunt uitslapen dan krijg je niet genoeg slaap, want op tijd naar bed gaan is natuurlijk onmogelijk
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 09:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wow hallo. Ik moest tijdens mijn middelbare schooltijd iedere vrijdag van 4 tot 10 dansen... vervolgens moest ik nog naar huis rijden en lag ik om half 12 in bed. De volgende dag moest ik er om 7 uur weer uit want om half 8 ging ik weer... vervolgens moest ik weer van 9 tot 6 dansen (!!) en dan kon ik weer naar huis. Jemig, jij hebt echt een relaxed leventje vergeleken met dat. Ik snap niet waarom je zo zeurt... Misschien moet je inderdaad doordeweeks gewoon op tijd naar bed.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 10:19
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Even tussendoor, wat een idiote reden om niet bij de kassa aangenomen te worden.. 'je hebt geen ervaring'nee duh.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 13:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het is een kwestie van prioriteiten stellen. In je vrije tijd naast school kun je of slapen, of geld verdienen of leuke dingen doen.

Wat vind je het belangrijkst?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2005, 14:23
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-11-2005 @ 11:19 :
Even tussendoor, wat een idiote reden om niet bij de kassa aangenomen te worden.. 'je hebt geen ervaring'nee duh.
geen ervaring op dse kassa is niet vreemd, maar als zij mensen hadden in de sollicitatieronde die wel ervaring hadden en niet veel ouder waren is het niet zo heel erg vreemd tog
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:31
Verwijderd
Tja, zes dagen in de week vroeg je bed uit en zaterdagavond (lees: zondagochtend) misschien ook nog uitgaan breekt je na een paar maanden gewoon op.

Het is inderdaad een kwestie van prioriteiten stellen. Minder te doen hebben en minder uitgeven kan een stuk leuker zijn dan veel werken naast al je andere bezigheden en veel uitgeven.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 15:56
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 01-11-2005 @ 23:43 :
wat een lang verhaal om duidelijk te maken dat je werken van 7 tot 3 - wel 8 uur op een dag, ja-ja, - te veel vindt, en 7 uur te vroeg.

mag ik vragen hoe oud je bent, en hoeveel je verdient ? eerder kunnen we hier weinig zinnigs over zeggen wat mij betreft.
En dat is ook nog eens in het weekend
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:53
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Jezus, je kan toch moeilijk verwachten van je werkgever dat ie zich aanpast aan jouw omdat je je slaap nodig hebt?!!?
ALs je dat onredelijk vindt krijg je het nog moeilijk later!

Als jij dat niet wil, moet je daar maar weg gaan, hij heeft voor jouw 10 anderen. Dus niet zeiken en gewoon doen of ontslag nemen, en dan alsnog niet zeiken.



tis wat he, werken....
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 19:01
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Laurens schreef op 01-11-2005 @ 17:08 :
Niet overdrijven he
Ik overdrijf niet

Citaat:
Neiu schreef op 01-11-2005 @ 17:23 :
en die overige 5 uur dan?
Wat denk jij?In de kroeg natuurlijk

Citaat:
Balance schreef op 01-11-2005 @ 23:48 :
dat jij nou zulke kuttijden hebt, betekent natuurlijk niet dat iedereen dit hoeft te verwachten.

Een aantal uren van 7 tot 10 op een dag is normaal en 7 uur beginnen is wel vroeg, maar niet onoverkomelijk. Bovendien heb je d'r zelf mee ingestemd. Wil je het echt niet meer, dan kan je ontslag nemen.
Kuttijden?Ik heb er geen enkel probleem mee, alleen als je eenmaal gewoon gaat werken dan weet je dat minimaal 8 gewoon is, en het natuurlijk altijd gaat uitlopen, maja je moet geboren zijn voor de horeca zal ik maar zeggen, als je al gaat zeiken over een paar uur die je meer moet werken, dan kan je het shaken.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 19:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Daarnaast als je altijd gewend bent om laat op te staan en gewoon weg een luie kerel bent, dan moet je gewoon wennen
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 22:24
Santino
Santino is offline
Nee, ik kom gewoon moeilijk mn bed uit.
Het lijkt of ik me aanstel maar ik heb het waarschijnlijk gewoon verkeerd verwoord. Kijk ik kom de hele week gewoon rond 7 uur mn bed uit. En met de vele slaap die ik nodig heb breekt dat op zaterdag om 6 uur opstaan mij gewoon op.
Vooral als ik dan de foking diepvries van -20 2 uur lang moet vullen
Maar ik werk er nog niet zo lang dus ik zal wel wennen,
bedankt voor jullie reacties negatief of positief...

Ik ben trouwens 16...
__________________
If you fuck tha dog right, he might won't bite!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 22:28
Santino
Santino is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 02-11-2005 @ 10:04 :
Wow hallo. Ik moest tijdens mijn middelbare schooltijd iedere vrijdag van 4 tot 10 dansen... vervolgens moest ik nog naar huis rijden en lag ik om half 12 in bed. De volgende dag moest ik er om 7 uur weer uit want om half 8 ging ik weer... vervolgens moest ik weer van 9 tot 6 dansen (!!) en dan kon ik weer naar huis. Jemig, jij hebt echt een relaxed leventje vergeleken met dat. Ik snap niet waarom je zo zeurt... Misschien moet je inderdaad doordeweeks gewoon op tijd naar bed.
Ja ja owwh wat ben ik toch een zeur,
ik ga toch niet mn hele biografie hier zetten, hoe weet jij nou dat ik een relaxed leventje heb of niet.
Wat een gemiddelde forumreactie is dit zeg...


Dansen is trouwens een hobby...... Tennis ook maar dat terzijde.
__________________
If you fuck tha dog right, he might won't bite!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 23:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Er zijn mensen die vijf dagen per week van 8 tot 5 moeten, da's een uur langer en vier dagen meer.

Als je op zaterdag om 6 uur op moet betekent dat simpelweg op vrijdag vroeg naar bed.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 08:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Santino schreef op 02-11-2005 @ 23:28 :
Ja ja owwh wat ben ik toch een zeur,
ik ga toch niet mn hele biografie hier zetten, hoe weet jij nou dat ik een relaxed leventje heb of niet.
Wat een gemiddelde forumreactie is dit zeg...


Dansen is trouwens een hobby...... Tennis ook maar dat terzijde.
Ik was anders wel bezig om van mijn dansen mn beroep te maken hoor, dus zo hobby was dat niet (het was gewoon een opleiding).

En waarom word alleen ik hierop aangesproken als blijkbaar het halve forum het met me eens is?

Verder zei ik dat je vergeleken met mijn gegeven een relaxed leventje hebt (aan de hand van wat jij vertelt). Ik zie toch niet dat ik vind dat je een relaxed leventje hebt (snap je t nog?).

Laatst gewijzigd op 03-11-2005 om 08:34.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 08:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Trouwens, als je zoveel slaap nodig hebt, hoeveel is dat dan? En hoe laat ga je dan naar bed s avonds?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-11-2005, 10:06
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
Hey ik denk dat het een kwestie van wennen is...
ik ben begonnen op mijn 15e te werken in een supermarkt ging ook fulltime naar school en eerst werkte ik alleen na schooltijd (vulploeg) al snel kwam daar een paar avonden ook nog bij en zaterdags.... ik was in het begin ook hele erg moe, heb altijd veel slaap nodig gehad....
dus ff doorzetten als je er straks aan gewend bent gaat het vast beter...
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Santino schreef op 02-11-2005 @ 23:24 :
Nee, ik kom gewoon moeilijk mn bed uit.
Het lijkt of ik me aanstel maar ik heb het waarschijnlijk gewoon verkeerd verwoord. Kijk ik kom de hele week gewoon rond 7 uur mn bed uit. En met de vele slaap die ik nodig heb breekt dat op zaterdag om 6 uur opstaan mij gewoon op.
Vooral als ik dan de foking diepvries van -20 2 uur lang moet vullen
Maar ik werk er nog niet zo lang dus ik zal wel wennen,
bedankt voor jullie reacties negatief of positief...

Ik ben trouwens 16...
Je moet niets, je kunt ontslag nemen en een ander baantje zoeken met werktijden en werkzaamheden die je beter liggen. (Of eerder naar bed gaan doordeweeks, dan kun je van vrijdag op zaterdag best iets korter slapen en desnoods 's middags na het werken nog even slapen. Of je van 23.00u tot 8.00u slaapt of van 21.00u tot 6.00u maakt niet uit, uiteindelijk maak je evenveel uren.)

Laatst gewijzigd op 03-11-2005 om 10:36.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:30
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-11-2005 @ 11:12 :
Of je van 23.00u tot 8.00u slaapt of van 21.00u tot 10.00u maakt niet uit, uiteindelijk maak je evenveel uren.)
volgens mij niet hoor
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 03-11-2005 @ 11:30 :
volgens mij niet hoor
Ik bedoel natuurlijk van 21.00u tot 6.00u.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:46
Ivo
Ivo is offline
Ik ben het er mee eens dat dit niet het probleem is van je werk, maar van jezelf. Jij bent de persoon die naar school moet en daarnaast ook nog eens wil tenissen en een bijbaantje wilt. Op zich niet heel gek. Maar tijd is nog steeds een schaars goed, dus zul je daarin prioriteiten moeten stellen.

Ik sta doordeweeks ook elke ochtend om 7 uur op om naar school te gaan en heb altijd een druk weekend.
Vrijdagavond ga ik meteen uit school naar m'n werk, i.v.m koopavond. Ik werk dan tot 21:00 uur + kwartiertje afsluiten en kassa tellen e.d. Dan ben ik om 21:30 thuis. Vaak moet ik dan nog wat dingen doen waar ik de rest van de dag geen tijd voor heb gehad. rond 23:00 lig ik dan in m'n bed. De volgende ochtend moet ik om 9 uur weer bij m'n baas op de stoep staan om tot 13:00 uur te werken. Zeker deze tijd van het jaar is dat gewoon 4 uur lang stevig aanpoten door de drukte. Daarna moet ik meteen door naar scouting, om leiding te geven. Fatsoenlijk lunchen tussendoor heb ik niet eens tijd voor, om 14:00 beginnen we met de scoutingopkomst en daarvoor ben je als leiding nog wel eventjes bezig met wat voorbereidingen. Tot 17:30 ben ik dan druk met de kinderen, waarna we nog wat moeten opruimen enzo. Dan snel met het leidingteam even wat eten halen (afhaal of zelf koken) en het 's avonds lekker laat maken(of juist vroeg ).
En dit is wanneer ik op vrijdagavond niet uitga, wat ook nog wel eens voorkomt.
En dan zondag maar leren/huiswerk maken en vaak ook nog even bij opa/oma ofzo langs.

Zo'n druk weekend is op lange termijn heel goed vol te houden. Je moet alleen wel zorgen dat je doordeweeks goed slaapt. Ik ga meestal rond 22:30 naar bed doordeweeks, wat goed is voor 8,5 uur nachtrust. Gemiddeld heeft een mens zo'n 8 uur nodig, dus doordeweeks zit ik daar iets boven. En als je vrijdag helemaal uitgerust wilt zijn kun je donderdag ook om bijv. 21:30 naar bed gaan.

Zie je eerder naar bed gaan niet zo zitten, dan moet je een ander baantje zoeken. Ik zou trouwens juist blij zijn dat je zo vroeg al kan beginnen. Je bent hierdoor relatief vroeg klaar na een werkdag van 8 uur. Jij hebt nu nog tijd om als dat nodig is zelf even te gaan winkelen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 21:29
Mindfields
Mindfields is offline
Nou gaat iedereen hier neer zetten hoe zielig hij of zij is?

@Santino: ik snap het best, maar ja, je kan waarschijnlijk maar 2 dingen doen: doorzetten of ontslag nemen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 22:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 02-11-2005 @ 15:23 :
geen ervaring op dse kassa is niet vreemd, maar als zij mensen hadden in de sollicitatieronde die wel ervaring hadden en niet veel ouder waren is het niet zo heel erg vreemd tog
Als je nog geen ervaring hebt met het werken in de gezondheidszorg, okee, maar kassa heb je in 2 uurtjes geleerd.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:06
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
rekensommetje... je bent vrijdags om 23 u thuis, om half 12 lig je in bed, je slaapt tot 6 uur => 6,5 uur slaap :-) maar n half uurtje onder perfect gezond. Ga de rest van de week ipv om 11 uur om half 11 naar bed, en het probleem is al opgelost. :-)
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:13
Verwijderd
Citaat:
American*Dream schreef op 04-11-2005 @ 18:06 :
rekensommetje... je bent vrijdags om 23 u thuis, om half 12 lig je in bed, je slaapt tot 6 uur => 6,5 uur slaap :-) maar n half uurtje onder perfect gezond. Ga de rest van de week ipv om 11 uur om half 11 naar bed, en het probleem is al opgelost. :-)
Er is geen hoeveelheid slaap voor iedereen 'perfect gezond'. 8 uur is gemiddeld, dacht ik. En gemiddeld betekend dat er mensen zijn die behoefte hebben aan meer slaap (en ook mensen die behoefte hebben aan minder slaap, maar daar valt TS kennelijk niet onder).
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 00:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Santino schreef op 02-11-2005 @ 23:24 :
Nee, ik kom gewoon moeilijk mn bed uit.
Het lijkt of ik me aanstel maar ik heb het waarschijnlijk gewoon verkeerd verwoord. Kijk ik kom de hele week gewoon rond 7 uur mn bed uit. En met de vele slaap die ik nodig heb breekt dat op zaterdag om 6 uur opstaan mij gewoon op.
Vooral als ik dan de foking diepvries van -20 2 uur lang moet vullen
Maar ik werk er nog niet zo lang dus ik zal wel wennen,
bedankt voor jullie reacties negatief of positief...

Ik ben trouwens 16...
zoek een job die je wel leuk vind, dan kom je wel fatsoenlijk je bed uit
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 07:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ga doordeweeks om 10 uur naar bed. Dan heb je 9 uur slaap. Slaap op zondag asociaal uit. En doe desnoods een middagdutje (niet dat die helpen, daar rust je eigenlijk niet van uit).

Maar als jij zoveel slaap nodig hebt, moet je dus doordeweeks eerder naar bed. Kan me namelijk niet voorstellen dat je van 1 dagje in de week vroeger opstaan, al zo doodop bent. Dat ligt aan je slaappatroon van de hele week.

En 7 uur is alsnog niet vroeg trouwens.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-11-2005 @ 18:13 :
Er is geen hoeveelheid slaap voor iedereen 'perfect gezond'. 8 uur is gemiddeld, dacht ik. En gemiddeld betekend dat er mensen zijn die behoefte hebben aan meer slaap (en ook mensen die behoefte hebben aan minder slaap, maar daar valt TS kennelijk niet onder).
8 uur slaap is gemiddeld voor 25-35 jarigen en voor 60-70 jarigen; mensen die jonger dan 25 of ouder dan 70 zijn hebben gemiddeld meer slaap nodig, mensen die tussen de 35 en 60 zijn kunnen gemiddeld met 6 ŕ 7 uur toe.
Maar dan nog is 1 nachtje per week wat minder slapen dan je nodig hebt echt geen probleem (voor mensen die geen virusziekte of vermoeidheidsziekte of stofwisselingsziekte hebben).
Beetje offtopic maar oke

Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 09:07.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 08:38
f1sven
Avatar van f1sven
f1sven is offline
Ook offtopic:
Ik doe het meestal met 8,5 uur anders voel ik me brak. Ga meestal om half 11 naar bed(en slaap dan om 11 uur meestal) en sta dan om half 8 op Als ik 7 uur slaap ben ik echt niks waard, heel bizar hoeveel een uurtje slaap meer uitmaakt.

Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 08:40.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 10:25
hotrid
Avatar van hotrid
hotrid is offline
Vier uur slapen per nacht is voor een mens voldoende (wel minimaal maar voldoende), je werkt alleen op de zaterdagochtend. Je slaapt misschien één avondje wat minder en je bent voor de rest van de week brak/moe?

Als mijn opvatting juist is dan is mijn advies: "Grow up!"
__________________
Drinken halveert je leven, maar je ziet dubbel zoveel...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Jouw dag! #2
TopDrop
500 18-08-2007 20:39
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #80
rare kwast
496 03-01-2007 22:41
Lichaam & Gezondheid Nut van slaap
Aristidis
7 28-10-2006 14:47
Lichaam & Gezondheid The Ubermann sleeping schedule!
Vlooienband
191 06-01-2004 03:25
Psychologie 'Wegzakken'?
Verwijderd
19 21-03-2003 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.