Oud 08-05-2013, 17:44
degenenaastje
degenenaastje is offline
Hi luitjes.. over paar dagen zijn de examens en dit is al mijn zoveelste bericht .. i know.
Maar mijn vraag is zijn er toevallig hier mensen die een examentraining hebben gehad en waarvan ik toevallig de boekjes zou mogen kopiëren.. Ik weet dit is best veel gevraagd en best schamen om te vragen maar ik wil en zal dit jaar slagen. Ik heb de examentrainingen zelf niet kunnen doen om bepaalde prive redenen.

Mijn profiel is E&M
Vakken:
Nederlands
Engels
Duits
Wiskunde
Economie
M&O
Geschiedenis

De vakken die ik het graagst wil zijn Geschiedenis, economie en eigenlijk ook m&o.. maar daar ben ik al denk ik een beetje te laat voor. En natuurlijk niet vergeten wiskunde.

Dus als er toevallig iemand dus is die in de buurt van Enschede woont zou dat heel fijn zijn want dan zou ik ze graag willen kopieren..

Greetz een examenkandidaat van 2013
Advertentie
Oud 08-05-2013, 17:49
degenenaastje
degenenaastje is offline
Ohja en ik zou degene echt heeeeel heeeel heeeeel heeeel erg dankbaar zijn
Oud 08-05-2013, 19:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Is het niet handiger om zelf een Samengevat aan te schaffen (met een Examenbundel erbij), zodat je zelfstandig kunt leren en oefenen (in hoeverre je daar nog tijd voor hebt)?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-05-2013, 20:09
degenenaastje
degenenaastje is offline
Jaa klopt ook.. De samengevat boekjes heb ik en de examenbundels ook.. maar om eerlijk te zijn snap ik het eigenlijk nog steeds niet. En van wat ik heb gehoord uit mensen die vorig jaar examen hadden gedaan.. die hadden ook al die boekjes gekopieerd.. en die zijn daardoor wel geslaagd omdat ze stap voor stap uitleg kregen in die boekjes.. en toen begrepen ze het en haalde ze een goed cijfer op het examen terwijl ze een 4 stonden ofzo. Die boekjes helpen echt. :$
Oud 08-05-2013, 21:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Kun je dan niet gewoon gericht vragen stellen over opgaven die je niet snapt?
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Medicatie....
Verwijderd
51 16-07-2009 00:41
Huiswerkvragen: Exacte vakken Herexamen traingen wisk havo en vwo
Joostx
1 01-06-2003 12:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57.