Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 20:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is mijn vraag aan jullie. Ik hoef zelf niet perse te slagen. Ik vind het nog ontzettend gezellig op school en ik wil eigenlijk nog helemaal niet weg. Ook is mijn vriendin vorig jaar blijven zitten in 5VWO dus als ik zak dan kom ik weer bij haar in de klas en dat is op zich ook wel gezellig.

Zijn er mensen die dit herkennen? Wil jij wel perse slagen? Ben jij je school al meer dan zat of zou je nog wel even willen blijven?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 26-04-2004, 20:46
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Ik zou wel willen, maar als de rest allemaal wel slaagt heb je daar weinig aan.
__________________
't Kan verkeren.
Oud 26-04-2004, 20:49
Verwijderd
6 jaar middelbare school is meer dan genoeg. dus ja, ik wil dolgraag slagen.
Oud 26-04-2004, 20:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
de afgelopen tijd post je alleen maar dat je zó hoopt dat het lukt? En dat het moeilijk gaat worden ivm 2 onvoldoendes, maar dat je heel erg je best gaat doen enzo...

En ja, ik wil absoluut slagen!! Wil echt niet nog een jaar op school zitten en ben toe aan een nieuwe uitdaging.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-04-2004, 20:53
Suey
Suey is offline
Dat heb ik ook. Ik zou opzich wel blij zijn als ik geslaagd ben maar aan de andere kant zou ik het eigenlijk net heel erg vinden om te zakken. Al mijn vriendinnen doen vwo of zijn blijven zitten, zij moeten dus nog een jaar en het is erg gezellig bij ons op school. Ik zou dus nog wel willen blijven
Oud 26-04-2004, 20:57
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Wil je eigenlijk wel slagen?? --> wtf, waar denk je dat ik hele dagen mee bezig ben?! Natuurlijk wil ik slagen!
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 26-04-2004, 20:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-04-2004 @ 21:52 :
de afgelopen tijd post je alleen maar dat je zó hoopt dat het lukt? En dat het moeilijk gaat worden ivm 2 onvoldoendes, maar dat je heel erg je best gaat doen enzo...
Ik zit een beetje in een twijfelfase. Ik wou eerst helemaal niet slagen en twee onvoldoendes kwamen wel mooi van pas omdat mijn slagingskansen dan een stuk lager lagen. Ik wil aan de andere kant ook wel slagen want iets anders lijkt me ook wel weer leuk (ook doodeng maar goed) en ik denk dat een heel jaar op deze school weer te lang is, dat ik het dan echt spuugzat ben.

Ik kan me voorstellen dat dit vaag op andere mensen overkomt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2004, 21:00
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mwah ik ga er ook niet echt kapot aan als ik niet slaag..

Heb sowieso al 'een jaar over' dus het maakt niet veel uit, maar toch liever wel.. Ik wil me bezighouden met iets dat me echt interesseert eigenlijk
Oud 26-04-2004, 21:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-04-2004 @ 21:58 :
Ik zit een beetje in een twijfelfase. Ik wou eerst helemaal niet slagen en twee onvoldoendes kwamen wel mooi van pas omdat mijn slagingskansen dan een stuk lager lagen. Ik wil aan de andere kant ook wel slagen want iets anders lijkt me ook wel weer leuk (ook doodeng maar goed) en ik denk dat een heel jaar op deze school weer te lang is, dat ik het dan echt spuugzat ben.
Nou, als je er tegenop ziet om aan iets nieuws te beginnen, kun je altijd nog een jaartje pauze nemen. Maar het lijkt me echt super zonde om van te voren al genoegen te nemen met als je zakt... Ik zou er echt wel voor gaan!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-04-2004, 21:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-04-2004 @ 22:01 :
Nou, als je er tegenop ziet om aan iets nieuws te beginnen, kun je altijd nog een jaartje pauze nemen. Maar het lijkt me echt super zonde om van te voren al genoegen te nemen met als je zakt... Ik zou er echt wel voor gaan!
Ik ga er ook wel voor, dat heb ik wel met mezelf afgesproken want ik denk dat ik anders echt wel baal als ik zak omdat ik nu geen moer uitvoer maar ALS ik zak dan zou ik het helemaal niet erg vinden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2004, 21:22
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
k heb liever dat ik slaag en de rest van me klas zakt dan dat ik zak en de rest van me klas slaagt.. JA ik wil slagen
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 26-04-2004, 21:26
Verwijderd
tuurlijk wil ik slagen!
Uitleg niet nodig
Oud 26-04-2004, 21:29
Verwijderd
ik ga dood als ik niet slaag. ik word gek op school. de mensen die in mn profiel zitten mag ik niet . mn 'vrienden' gaat het niet goed tussen. en ben gewoon toe aa niets nieuws. al vind ik het doodeng, ik wil heel graag slagen. en ik zal het mezelf heel erg kwalijk nemen als ik zak
Oud 26-04-2004, 22:07
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
absoluut!! Ik ben in 5V al blijven zitten, dus ja 7 jaar is genoeg. Ik heb een compleet verkeerd profiel, ik wil van al dat exacte gedoe af zijn en kan amper wachten te gaan studeren aangezien ik de perfecte studie heb gevonden.
Conclusie ja

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 07:39.
Oud 26-04-2004, 22:35
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ik wil gewoon slagen, als dit niet gebeurt kan ik het ergens wel begrijpen omdat ik een half jaar niet naar school geweest ben maar ik sta overal wel goed voor, geen onvoldoendes gelukkig dus ik ga er gewoon vanuit dat ik slaag
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 26-04-2004, 23:37
spinnie
Avatar van spinnie
spinnie is offline
nee ik hoop dat ik zak ...niet dus
Oud 27-04-2004, 07:41
Verwijderd
Iets nieuws beginnen blijft spannend/eng of het nu dit jaar is of volgend jaar. En als iemand een echte vriend(in) is, dan blijft hij of zij dat toch wel.

Toen ik havo examen deed, wilde ik op zich ook wel nog een jaar daar op school blijven...maar ik wilde toch absoluut niet zakken. Toen ik geslaagd was, was ik heel blij dat ik geslaagd was en het 'nieuwe' heb ik ook overleefd (sterkter nog: het was veel leuker dan dat nog een jaar die oude school en nog een jaar 5 havo zou zijn geweest).
Oud 27-04-2004, 07:47
Ostard
Ostard is offline
Ik ben vorig jaar geslaagd en nu zit ik nog alleen maar op mn luie reet en ik heb nog wel school maar das gewoon veel te relax
Ads door Google
Oud 27-04-2004, 10:36
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Wat is dat voor een rare vraag?
Natuurlijk wil ik slagen! Ik ga niet al die moeite voor niks doen. En 6 jaar vind ik meeer dan genoeg.
Oud 27-04-2004, 11:40
the tourist
the tourist is offline
Ja, ik wil erg graag slagen. Ik heb het na 6 jaar echt helemaal gehad op mijn school. Ik wil iets anders doen, ik wil nieuwe/andere mensen ontmoeten, ik heb het gehad met mijn woonplaats, enz.
Oud 27-04-2004, 11:49
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ja tuurlijk! Ik zit al vijf jaar op deze school en heb het nu wel gehad. Ben toe aan iets nieuws, aan weer een nieuwe uitdaging...
Oud 27-04-2004, 11:54
Verwijderd
Eigenlijk wel. duh
Oud 27-04-2004, 12:10
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Sookie schreef op 26-04-2004 @ 21:49 :
6 jaar middelbare school is meer dan genoeg. dus ja, ik wil dolgraag slagen.
Niets aan toe te voegen .
Oud 27-04-2004, 14:38
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Dukko schreef op 27-04-2004 @ 12:54 :
Eigenlijk wel. duh
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-04-2004, 15:25
Atje85
Atje85 is offline
7 jaar middelbare school is meer dan genoeg, dus ik wil zeker slagen ja en dat gaat lukken ook
Advertentie
Oud 27-04-2004, 15:28
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 27-04-2004 @ 16:25 :
7 jaar middelbare school is meer dan genoeg, dus ik wil zeker slagen ja en dat gaat lukken ook
Ik heb precies hetzelfde
__________________
Topickiller
Oud 27-04-2004, 15:57
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dit is mijn zevende jaar en nóg een jaar zie ik echt niet zitten. Ik moet en zal dus slagen
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 27-04-2004, 16:03
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik herken wel iets in je verhaal. Ik zal het missen op school, heb er veel tijd doorgebracht, en vooral in mn moeilijke periode was de school/lerares mijn uitlaatklep. Toch hoop ik echt te slagen, en zet ik alles op alles dit voor elkaar te krijgen.
Oud 27-04-2004, 16:04
briemer
Avatar van briemer
briemer is offline
moeten we hier nou allemaal op reageren (eiglijk wel luek hoor )
wat een vraag tuurlijk wil ik slagen
weer een nieuwe uitdaging waar je teminste zelf voor gaat kiezen (of niksen maar daar kiez je dan ook zelf voor )
en ik ben deze school echt al meer dan zat bluuuuuuh

suc6 met kiezen of jullie willen slagen
maar ik weet het wel hoor
Oud 27-04-2004, 16:14
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 26-04-2004 @ 22:00 :
Ik wil me bezighouden met iets dat me echt interesseert eigenlijk
Precies! Ik heb het in principe best naar m'n zin op de middelbare school, maar dat komt door de gezelligheid en niet doordat ik hetgeen ik leer echt boeiend vind. Ik hoop bij m'n vervolgstudie meer voldoening te krijgen uit datgene wat ik leer en doe omdat het me meer aanspreekt.
__________________
Home is where the heart is...
Oud 27-04-2004, 16:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
briemer schreef op 27-04-2004 @ 17:04 :
moeten we hier nou allemaal op reageren (eiglijk wel luek hoor )
Als je het leuk vind, ja iedereen moet reageren

ik kan toch niemand verplichten om te reageren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-04-2004, 17:39
Guerrilla-Radio
Avatar van Guerrilla-Radio
Guerrilla-Radio is offline
neeeeee joh ik blijf graag nog een gezellig jaartje op m'n school:
en dat meen ik.
__________________
* ik heb gesproken *
Oud 27-04-2004, 18:14
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Ik heb het ontzettend naar mijn zin op school, en ik ga mijn vrienden en de gezelligheid heel erg missen, dus wat dat betreft zou ik het nog wel zo willen houden. Maar zakken heeft toch geen zin, want de rest slaagt wel, of in ieder geval het grootste deel daarvan. Dus dan zou de sfeer toch weg zijn. Het heeft geen zin om bij deze leuke dingen te blijven hangen. Natuurlijk, het is jammer dat het voorbij is, maar aan alle leuke dingen komt een eind. Je vervolgopleiding wordt vast ook heel leuk, en e blijft natuurlijk ook gewoon contact houden met de vrienden van nu. Dus al met al wordt het er waarschijnlijk alleen maar beter op.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Oud 27-04-2004, 18:40
Verwijderd
Ik wil absoluut slagen. Niet dat ik zo graag weg wil van mijn school, want het is de leukste school waar ik ooit op heb gezeten, maar omdat ik voor het eerst echt heel hard gewerkt heb. Ik heb vwo 5 en 6 in één schooljaar gedaan en ik heb er zo mijn best op gedaan dat ik het volgens mij gewoon 'verdien' om te slagen. Als ik niet slaag baal ik voor een tijdje vreselijk, maar dan probeer ik het volgend schooljaar opnieuw. Ik ben gek op mijn school en ik weet nu al dat een paar vrienden en mijn vriendje ook niet gaan slagen, dus dat gaat wel gezellig worden Maar toch, natuurlijk, ga ik liever studeren.
Oud 27-04-2004, 20:03
Go
Avatar van Go
Go is offline
Als je toch nog een jaar wilt wachten, ga dan heel 'gezellig' in een bedrijf werken. Dan heb je én gezelligheid én geld.
Oud 27-04-2004, 20:12
Verwijderd
ik wil graag slagen, heel graag... eindelijk verlost van een aantal kutleraren bij mij op school
Ads door Google
Oud 27-04-2004, 20:51
xlr-8
xlr-8 is offline
Tuurlijk wil k slagen
opgeflikkerd met al die oude zooi
maa moet dan wel maar s beginnen te leren
tjusss
Oud 27-04-2004, 22:37
Verwijderd
Ik wil heel graag slagen, hoe gezellig ik het ook vind op school Ik heb een geweldige groep vrienden die dit jaar ook allemaal eindexamen doen, en waarschijnlijk zie ik een heleboel volgend jaar een stuk minder, of zelfs helemaal niet meer. Het is heel jammer, maar het is niet anders. Als ik zou zakken, dan ben ik hun toch wel kwijt. En ik ben de middelbare school toch wel een beetje ontgroeid merk ik nu vaak genoeg
Oud 28-04-2004, 09:14
ironflower
ironflower is offline
Ik vind het harstikke gezellig op school. Maar nu ik me de laatste tijd zo meer bezig hou wat ik straks ga doen, kamer regelen etc etc wil ik dat ook zo snel mogelijk kunnen gaan doen.
Je merk ook gewoon zelf wel dat je verder wil, echt op je zelf gaan wonen, een studie doen die je echt persoonlijk heel erg aanspreekt, nieuwe mensen ontmoeten, vrienden maken.
Maar ook zeker wel vrienden behouden van de middelbare.

Ik wil dus wel slagen
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 28-04-2004, 09:23
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Ik wil slagen ja. Ik ben al een x blijven zitten in 4havo en zit er dus al een jaar extra! Nu ben ik die school heeeeeeelemaal zat. De leraren en al het gezeik enzo. Vind het alleen wel heel jammer dat ik die kinderen op school allemaal niet meer zie, maar goed, de meeste mensen waar ik dan ook over praat die zitten nu ook allemaal in het examenjaar dus die zie ik dan toch ook niet meer als ik zak Daarom ga ik gewoon slagen
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Oud 28-04-2004, 10:00
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Ik wil zeker weten slagen. Ik wilde dat ik het allemaal al achter de rug had! Ik weet toch 100% zeker dat ik slaag, met m'n schoolexamencijfers en een heel klein beetje inzet de komende weken is het vrijwel onmogelijk om nog te zakken...
Daarna 6 weken werken en dan lekker op mezelf gaan wonen, gaan studeren wat ik zelf wil, heel veel nieuwe vrienden maken, een nieuw leven beginnen, daar kijk ik heel erg naar uit en dat gaat allemaal niet door als ik zou zakken!
Oud 28-04-2004, 11:16
L1
Avatar van L1
L1 is offline
6 jaar is meer dan genoeg. Ja dus
__________________
No intensity, no victory
Oud 28-04-2004, 15:52
Sisimoontje
Sisimoontje is offline
Tja, als ik hier vorig jaar op had moeten antwoorden had ik waarschijnlijk gezegd dat ik nog helemaal niet aan iets nieuws toe was, maar je groeit er naar toe. En dan kan die school nog zo gezellig zijn.. volgend jaar hangt er weer een andere sfeer als een heleboel vrienden weg zijn en de school er nieuwe wupjes (waar je weinig mee hebt) heeft aangenomen. Daar komt nog bij dat ik blij zal zijn van die ruim 30 km die ik iedere dag vanuit dit gat heb moeten fietsen.. JA!! Ik wil slagen en gaan studeren en misschien nog bijna balangrijker: IK WIL OP KAMERS!!! (en weg uit dit ***dorp)
__________________
je leeft maar 1 keer, dus pluk de dag!!
Oud 28-04-2004, 23:25
JornS
JornS is offline
Daantje beseft pas hoe dom zijn vraag is als hij studeert.
Oud 29-04-2004, 15:26
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
OMG!!! ik ben na 6 jaar dees school eg zo spuugzat!! Ik ben zoo blij als ik hier vanaf ben....
anders moet ik NOG weer een jaar dit doen..
plus ik wil heel graag aan me studie gaan beginnen!!!!
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 30-04-2004, 21:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik wilde juist ontzettend graag slagen. Ik was in 5 vwo ook al blijven zitten, dus al m'n vrienden waren al van school, en ik vond 7 jaar middelbare school ook wel zat
__________________
Tsja
Oud 30-04-2004, 21:36
wissie
wissie is offline
Ik wil graag slagen. Ik heb vorig jaar 6V niet gehaald, en ik ben zowel mijn school als mijn woonplaats meer dan zat. 7 Jaar op één school is genoeg geweest
Oud 30-04-2004, 23:40
Tuuurlijk
Avatar van Tuuurlijk
Tuuurlijk is offline
Ja, ik heb dan ook praktisch niemand op school waar ik echt waarde aan hecht.
Oud 04-05-2004, 10:01
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 26-04-2004 @ 21:57 :
Wil je eigenlijk wel slagen?? --> wtf, waar denk je dat ik hele dagen mee bezig ben?! Natuurlijk wil ik slagen!
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Oud 04-05-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
JornS schreef op 29-04-2004 @ 00:25 :
Daantje beseft pas hoe dom zijn vraag is als hij studeert.
Haar vraag ja...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 20:53
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.