Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2002, 02:38
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Overlaatst was ik met een 16 - jarige vriend van me door Antwerpen aan het stappen, toen er 2 rare mannetjes van rond de 21 op ons afstapten.

De ene leek van Albanese afkoms ofzo, de andere was een "ghetto-boy" (zwarte jongen met ringen enzo).

Ze gingen rechtstreeks op die vriend van me af, en zeiden "he jij was dat vorige keer met dat gevecht op UFSIA!" (ufsia = deel van unif antwerpen).

Ik zei : hij is 16, komt niet uit Antwerpen, en aan z'n lichaamsbouw te zien is hij niet echt in staat om te vechten. K kwam een beetje dichter, ik wou due vriend verdedigen (de angst stond op z'n gezicht af te lezen).

Waarop ze reageerden : "wat? zeg je dat ik lieg? Wil je hem verdedigen?", de Albanese jongen komt voor me staan, en voor ik het wist sloeg hij me vol met z'n vuist op mijn kaak. (m'n eerste boks in het gezicht ooit). K dacht ff na over het gevoel, om tot de conclusie te komen dat het niet zo erg was... Waarop hij zich schrap zette om nog eens uit te halen, nu uit volle macht.

En ik? Ik was nieuwsgierig... Hij sloeg me uit alle macht, halve minuut stilte... En ik begon te glimlachen. K zei 'en dat was alles? Da's een boks? Hehe.'.

Waarop ze beiden ff twijfelden, mekaar aankeken en doorgingen. M'n gezicht was ok, beetje gezwollen...

Hoe zou jij hierop gereageerd hebben? We waren totaal niet provocerend, die 2 zochten gewoon slachtoffers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2002, 02:56
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Vergeten toevoegen : het feit dat de Albanese maffia macht heeft, en dat de meeste van die ghetto-boys bewapend zijn met een of ander knipmesje ofzo spraken ook mee, ik kan m'n mannetje staan maar ben gewoon niet zo'n vechter.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 03:02
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Op het moment dat ik fysiek word bedreigd, zal ik mij verdedigen. Ik ben niet zo heel sterk denk ik, dus zal ik ze op basis van techniek neutraliseren (heb 3 jaar judo gedaan).
Voor een mes ben ik niet echt bang. Vaak dreigen ze daar enkel mee, omdat ze geen celstraf willen riskeren.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 03:07
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Terug rossen, ik laat me niet in mekaar slaan.
Heb ik niet gedaan ook, deed niet eens pijn. K vond het best afgaan voor die jongen, me slaan uit alle macht en ik lach met hem.

Nuja, ik behoor ook niet echt to breezah-cultuur..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 08:02
Saartje*
Avatar van Saartje*
Saartje* is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
*verhaal*

Ik wist het echt niet dat het zo erg was in Antwerpen. Persoonlijk heb ik daar nog geen last gehad met Marokanen en Albanezen... Maar wat ik op zo'n moment zou doen? Ik weet het niet... Ik ben nog steeds een meisje weetje Ik denk dat ik gewoon zo hard mogelijk zou gaan lopen
__________________
<3 Anything I neeeeeed... <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 08:57
Verwijderd
Euhm, iets minder aardig dan jij.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 09:13
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
*zou best boos worden/zijn*
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 09:32
tacidvs
tacidvs is offline
Maar nu even zonder heldenverhalen en andere gekheid, ik denk dat je best goed gedaan hebt. Niet provoceren, niet wegrennen, je moest bij de landmacht gaan (conflictbeheersing) Je hebt later toch wel aangifte gedaan?
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 10:53
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Alsof het iets 'helpt' om aangifte te doen. Dan vragen ze "waarom heb je niets terug gedaan?"
Maar als je die kerels wel een knal had verkocht hadden ze gezegd "Je bent zelf ook fout geweest". Wat moet toch je hiermee? Afschieten, hm, ik vind dat je dan op dat moment eigen rechter 'mag' spelen. Maar goed, wie ben ik om dat te bepalen? :/
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 11:14
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Ik zou ook pissig worden, maar ik ben helemaal geen ruzie zoekend iemand en heb al helemaal een hekel aan geweld... Ik kom ze zo vaak tegen, mensen die ruzie gaan zoeken in een discotheek enzovoorts. Vreselijk vind ik dat.
Maar ik zou echt niet weten wat ik dan had gedaan, ik zou veels te bang zijn om te gaan vechten denk ik. Misschien wegrennen, misschien terugslaan in de hoop dat mensen komen helpen...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 12:16
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Mmmmz, ik heb nooit ruzie, maar laatst welbijna ofzo, maar goed, ik word nooit echt kwaad ofzo, krop het allemaal op, misschien dat ik op zo een moment zou denken van SCHIJT nu ga ik er vol op!!! alles van wat ik ooit heb opgekropt zou ik er dan uit kunnen laten komen, dan is het wel gerechtvaardigd vind ik als hun beginnen enzo...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:10
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
ABrules schreef:
Mmmmz, ik heb nooit ruzie, maar laatst welbijna ofzo, maar goed, ik word nooit echt kwaad ofzo, krop het allemaal op, misschien dat ik op zo een moment zou denken van SCHIJT nu ga ik er vol op!!! alles van wat ik ooit heb opgekropt zou ik er dan uit kunnen laten komen, dan is het wel gerechtvaardigd vind ik als hun beginnen enzo...
Dit heb ik voor 8 jaar gehad, tot ik uiteindelijk m'n stiefmoeder van de trap gooide.
Dit wel nadat zij me toen ik 9 was in een bakuip had gegooid, me 's nachts wakker maakte, me psychologisch probeerde te terroriseren enzo...

Nu heb ik mezelf onder controle, ik doe wat ik wil. Op het moment van m'n verhaal had ik ook controle, zowel over mezelf als de situatie. Die jongen toonde al zijn kracht maar was er niets mee, en ik beheerste me en hoefde niets terug te doen...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 23:37
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Kheb eigenlijk mijn hele leven vechtpartijen over me heen gehad. Ik liet het op een gegeven moment gewoon over me heen komen want ik merkte dat hoe sneller ik lag hoe sneller ze stopte om weg te rennen.
Tegenwoordig zullen mensen een zwaardere kluif aan me hebben, zeker als ze me gewoon ineens in mijn gezicht slaan. Ben een keer zo erg door het lint gegaan dat ze me met 8 man van iemand af hebben moeten slepen en een jasje met sluiting aan de achterkant hebben moeten bestellen en ik pas in de isoleer weer tot rust kwam. En die gozer die ik toen aanvloog was 2 koppen groter als mij.
En tja, ik heb inmiddels de wat 'gemenere' truukjes wel geleerd.
Dus zo simpel als bij jou komen ze er niet vanaf.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 07:30
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Terug rossen, ik laat me niet in mekaar slaan.
juist, en 'n knokploegje regelen om die sukkels eens een lesje te leren
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 22:23
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Overlaatst was ik met een 16 - jarige vriend van me door Antwerpen aan het stappen, toen er 2 rare mannetjes van rond de 21 op ons afstapten.

De ene leek van Albanese afkoms ofzo, de andere was een "ghetto-boy" (zwarte jongen met ringen enzo).

Ze gingen rechtstreeks op die vriend van me af, en zeiden "he jij was dat vorige keer met dat gevecht op UFSIA!" (ufsia = deel van unif antwerpen).

Ik zei : hij is 16, komt niet uit Antwerpen, en aan z'n lichaamsbouw te zien is hij niet echt in staat om te vechten. K kwam een beetje dichter, ik wou due vriend verdedigen (de angst stond op z'n gezicht af te lezen).

Waarop ze reageerden : "wat? zeg je dat ik lieg? Wil je hem verdedigen?", de Albanese jongen komt voor me staan, en voor ik het wist sloeg hij me vol met z'n vuist op mijn kaak. (m'n eerste boks in het gezicht ooit). K dacht ff na over het gevoel, om tot de conclusie te komen dat het niet zo erg was... Waarop hij zich schrap zette om nog eens uit te halen, nu uit volle macht.

En ik? Ik was nieuwsgierig... Hij sloeg me uit alle macht, halve minuut stilte... En ik begon te glimlachen. K zei 'en dat was alles? Da's een boks? Hehe.'.

Waarop ze beiden ff twijfelden, mekaar aankeken en doorgingen. M'n gezicht was ok, beetje gezwollen...

Hoe zou jij hierop gereageerd hebben? We waren totaal niet provocerend, die 2 zochten gewoon slachtoffers.
Ik heb zelf veel vechtsporten gedaan en was vroeger altijd heel erg agressief ik Moest op advies vechtsporten gaan doen van me ouders dit hielp altijd goed en ik heb ook nooit ruzie, tegenwoordig weet ik me enorm in te houden vroeger gingen er hier nog wel eens deuren stuk of was het hommeles op school.

Alleen vind ik het heerlijk om dit soort volk als uitlaat klep te gebruiken en ze misschien ook te laten zien dat ze de verkeerde te pakken hebben en er ook hopelijk van leren.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 12:40
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
stoer verhaaltje
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 07:47
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Vergeten toevoegen : het feit dat de Albanese maffia macht heeft, en dat de meeste van die ghetto-boys bewapend zijn met een of ander knipmesje ofzo spraken ook mee, ik kan m'n mannetje staan maar ben gewoon niet zo'n vechter.
Wat zou ik trug doen, ik loop het meerendeel van mijn tijd op kisten dus ik haal gewoon heel hard uit op zijn knieen

Citaat:
MazeMouse schreef:
Kheb eigenlijk mijn hele leven vechtpartijen over me heen gehad. Ik liet het op een gegeven moment gewoon over me heen komen want ik merkte dat hoe sneller ik lag hoe sneller ze stopte om weg te rennen.
Tegenwoordig zullen mensen een zwaardere kluif aan me hebben, zeker als ze me gewoon ineens in mijn gezicht slaan. Ben een keer zo erg door het lint gegaan dat ze me met 8 man van iemand af hebben moeten slepen en een jasje met sluiting aan de achterkant hebben moeten bestellen en ik pas in de isoleer weer tot rust kwam. En die gozer die ik toen aanvloog was 2 koppen groter als mij.
En tja, ik heb inmiddels de wat 'gemenere' truukjes wel geleerd.
Dus zo simpel als bij jou komen ze er niet vanaf.
Goh bekend verhaal ik schijn het ook over me ' af te roepen ' dat k in dischotheken altijd gezei krijg
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie?
Rysair
47 11-01-2011 20:36
De Kantine Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..?
Missy
360 06-06-2008 01:44
Liefde & Relatie Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt?
Missy
41 04-08-2006 09:24
Liefde & Relatie hoe zou jij reageren?
Verwijderd
17 11-11-2004 15:08
Liefde & Relatie "ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren?
miss kittie
46 22-09-2003 15:11
Psychologie wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren?
Fantôme
22 03-08-2003 15:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.