Oud 06-02-2009, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Oh ja wildplassen, maar dat doet toch ook iedereen?
Nou, niet als je vrouw bent, hoor!.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2009, 02:24
Verwijderd
Citaat:
Nou, niet als je vrouw bent, hoor!.
Natuurlijk wel, hoe moet je anders 's nachts bier drinken in het Vondelpark.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 11:13
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat een monsterpost, ik ga 'm niet eens meer nalezen op typefouten.
ja en ik heb hem nog helemaal gelezen ook
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 11:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
door rood rijden op de fiets
Citaat:
in het park gedronken
Citaat:
muziek gedownload, dvd's gekopiëerd... zonder te vragen een fles wijn van mijn ouders gepakt
Citaat:
en door voetgangerszones en zonder licht en tegen de rijrichting in
Citaat:
af laten kijken
Citaat:
spieken en overleggen tijdens toetsen
Citaat:
struikduiken, drunk in public, van bruggen duiken, illegaal fikkies poken
Ik deed alleen dingen die allang gedaan waren.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 13:01
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Natuurlijk wel, hoe moet je anders 's nachts bier drinken in het Vondelpark.
die zit toch op slot snachts? of kun je over het hek heen klimmen?
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 13:23
Verwijderd
- Gratis snoep gegeten bij de Jamin.
- Heel vaak wild geplast.
- Muziek gedownload.
- Antwoordenboek leraar gebruikt op de middelbare school (had ik zelf niet gestolen).
- Gespijbeld.
- Wiet gerookt in een park.
- Door rood gefietst/gelopen.
- Broodjes ´´gejat´´ bij de delifrance waar ik werkte.
- Ikeapoltoodjes meegenomen.
- IJshoorntje van de ikea steeds opnieuw gevuld met ijs (zelfbediening).
- Plagiaat gepleegd.
- Zonder buskaartje in de bus gezeten.
- Te weinig betaald in een restaurant. Ik en dat meisje waren toen nog heel puberaal en waren boos omdat de bedieining zo slecht was.
- Zwart gereden in de metro.

Maar eigenlijk ben ik een schijterd en over het algemeen heel braaf.

Laatst gewijzigd op 06-02-2009 om 13:26. Reden: Domme zin
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 13:24
Verwijderd
@Angel90, hoe kun je nou gratis broodjes jatten?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 13:26
Verwijderd
Oeps dat staat er dom. Ik bedoel eigenlijk dat ik een broodje heb gepakt en er niet voor heb betaald, terwijl werknemers er ook voor moeten betalen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 19:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hoe duur is boete voor door rood fietsen? De biltstraat heeft duizend zijwegjes, en daar staan de hele tijd stoplichten, maar die negeer ik altijd anders duurt die straat minstens twee keer zo lang.

En kost door rood lopen ook een boete?
De laatste keer dat ik daar fietste, stonden die bij neude uit. Verder zijn de stoplichten die er staan volgens mij wel nuttig. En ik denk ook wel dat je een boete krijgt als je erdoorheen fietst en er politie staat.. Toen ik een paar jaar geleden een boete kreeg voor door rood fietsen, was het 25 euro ofzo. Voor door rood lopen kun je in principe ook een boete krijgen, maar in de praktijk komt dat niet echt voor.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 21:01
Verwijderd
Maar wild plassen mag toch best?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 21:30
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Maar wild plassen mag toch best?
Ja tuurlijk mag dat. Of het wenselijk is, is een tweede.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 22:38
Verwijderd
Nou, ik ken anders mensen die daarvoor bekeurd zijn! En Mash, in het Vondelpark Je plast natuurlijk wild als je in de wildernis bent! Het Eerderbos dus, ofzo. Dus nee, niet in de gracht, ook niet staand, en alleen als ik papieren zakdoekjes bij me heb want anders is het naar.

Oh en schijnbaar plast heel Nederland in de zee als ze een dagje naar het strand gaan Daar hoor ik trouwens niet bij, maar dat komt omdat ik in mijn hele leven nog maar twee keer een dagje naar het strand ben gegaan en beide keren is het niet in me opgekomen dat je dan gaat plassen in het water waar je op dat momént aan het zwemmen bent. En nu heb ik dus ook geen zin om uberhaupt ooit nog een dagje te gaan, dat hadden ze me duidelijk niet moeten vertellen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2009, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ken anders mensen die daarvoor bekeurd zijn! En Mash, in het Vondelpark Je plast natuurlijk wild als je in de wildernis bent! Het Eerderbos dus, ofzo. Dus nee, niet in de gracht, ook niet staand, en alleen als ik papieren zakdoekjes bij me heb want anders is het naar.

Oh en schijnbaar plast heel Nederland in de zee als ze een dagje naar het strand gaan Daar hoor ik trouwens niet bij, maar dat komt omdat ik in mijn hele leven nog maar twee keer een dagje naar het strand ben gegaan en beide keren is het niet in me opgekomen dat je dan gaat plassen in het water waar je op dat momént aan het zwemmen bent. En nu heb ik dus ook geen zin om uberhaupt ooit nog een dagje te gaan, dat hadden ze me duidelijk niet moeten vertellen.
In het Vondelpark is het anders gedurfder dan in de echte wildernis, hoor. Overal politie en zuipende hangjongeren, terwijl je in de Nederlandse wildernis hooguit een bang konijn tegenkomt.

Dat van de zee wist ik overigens, inderdaad nogal ranzig. En dat mensen in het zwembad zeiken snap ik ook niet zo.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2019, 22:53
Hehehehe
Hehehehe is offline
Jonko’s gesmoked in een klooster in italie + van het dakterras daar afgekotst oeps
Met citaat reageren
Oud 14-08-2019, 07:46
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Jonko’s gesmoked in een klooster in italie + van het dakterras daar afgekotst oeps
Wtf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.