Oud 27-03-2006, 14:07
Verwijderd
@ L&P: Hehe, Turkije staat wel erg laag in dat lijstje
Advertentie
Oud 27-03-2006, 14:11
Verwijderd
Dit is het topic waar nieuwsberichten terecht kunnen zonder discussiewaarde.

Hier vallen dus zowel berichten onder als:
"Vrouw bijt slang" en
"Thaise jongen heeft spijkers in maag"

of:
"Zwaar ongeluk op de A1" en
"Driedubbele moord in Gouda"

De forumbazen hopen met deze nieuwe regeling dat het discussie-gehalte weer wat omhoog gaat op N&A en ze niet steeds met pijn in het hart topics weer on-topic moeten gaan helpen die wel erg serieus zijn, maar waar weinig of niks over te zeggen valt behalve: "goh, wat erg" enzo.
Oud 27-03-2006, 14:12
Verwijderd
Ah, je was me voor. Ik stond net op het punt om Hudaifa's post te editen met diezelfde tekst
Oud 27-03-2006, 14:16
Verwijderd
Sorry, vergeten die tekst te posten.
Oud 27-03-2006, 14:18
Verwijderd
Journaliste met pistool bij EU-top
Een verslaggeefster heeft vorige week de beveiliging van de EU-top omzeild. Ze slaagde erin om met een pistool en een kneedbom bij de Duitse kanselier Merkel en de Franse president Chirac te komen.

De journaliste van de Vlaamse omroep VTM kon zonder problemen een Beretta- pistool meenemen naar haar kamer in het hotel waar ook Chirac en Merkel waren. Daarna bracht een collega haar munitie. Een dag later nam ze ongestoord de kneedbom mee naar binnen.

Met het geladen pistool in haar handtas heeft de vrouw vervolgens een paar keer vlakbij Merkel en Chirac gestaan."Ik had ze zo kunnen neerknallen", zei ze.

Nos Nieuws
Oud 27-03-2006, 14:19
Verwijderd
Herenliefde
Wat is nou belangrijker: je vrouw of je voetbalclub? Makkelijke vraag. Voor 94% van de Britten gaat de clubliefde nooit verloren, terwijl ze in ruim de helft van de gevallen hun biezen pakken als het thuis even niet zo lekker loopt.

Een kwart van die Britten zou zelfs een begrafenis van een familielid overslaan om een potje voetbal te kunnen kijken.

Dat blijkt uit een onderzoek onder 2000 Engelse en Schotse mannen. Van de Engelsen zei 59% dat ze nationale trots voelden voor hun elftal. Een meerderheid van de Schotten (55%) sprak juist over nationale schaamte

Nos nieuws
Oud 27-03-2006, 14:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
echt,.. waarom toch geld verspillen aan nutteloze onderzoekjes?
Oud 27-03-2006, 14:31
Verwijderd
Het volk wil ook wat weten en erom kunnen lachen of huilen!
Oud 27-03-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 27-03-2006 @ 14:29 :
echt,.. waarom toch geld verspillen aan nutteloze onderzoekjes?
Omdat er anders nóg meer sociologen, antropologen en algemene cultuurwetenschappers werkloos thuiszitten!
Oud 27-03-2006, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Hudaifa schreef op 27-03-2006 @ 14:18 :
Journaliste met pistool bij EU-top
Moeten ze eens hetzelfde proberen met een moslim met Arabisch uiterlijk, kijken of het dan nog lukt.
Oud 27-03-2006, 15:38
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Hudaifa schreef op 27-03-2006 @ 14:07 :
@ L&P: Hehe, Turkije staat wel erg laag in dat lijstje
Marokko staat er niet eens op.

En in turkije wonen veel boeren enzo, die geen onderwijs nodig hebben. Die halen de anders hoge score omlaag. Ik denk dat de Belgen en Fransen zich meer moeten schamen.
Oud 27-03-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 27-03-2006 @ 15:38 :
Marokko staat er niet eens op.
Sinds wanneer is Marokko een Europees land?
Oud 27-03-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 27-03-2006 @ 15:38 :
Marokko staat er niet eens op.

En in turkije wonen veel boeren enzo, die geen onderwijs nodig hebben. Die halen de anders hoge score omlaag. Ik denk dat de Belgen en Fransen zich meer moeten schamen.
Marokko is dan ook geen Europees Land.
Oud 27-03-2006, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 27-03-2006 @ 15:38 :
Marokko staat er niet eens op.

En in turkije wonen veel boeren enzo, die geen onderwijs nodig hebben. Die halen de anders hoge score omlaag. Ik denk dat de Belgen en Fransen zich meer moeten schamen.
Iedereen heeft onderwijs nodig. Die boeren zijn mischien nieteens in het onderzoek opgenomen. Meestal is de registratie op het platteland toch aardig slecht.
Oud 27-03-2006, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 27-03-2006 @ 14:29 :
echt,.. waarom toch geld verspillen aan nutteloze onderzoekjes?
Kennelijk hebben ze niets anders te doen.
Oud 27-03-2006, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 27-03-2006 @ 15:38 :
En in turkije wonen veel boeren enzo, die geen onderwijs nodig hebben. Die halen de anders hoge score omlaag. Ik denk dat de Belgen en Fransen zich meer moeten schamen.
Het kenmerk van een goede IQ-test is nu juist dat je 'm ook met betrouwbaar resultaat kunt afnemen bij mensen die (nog) nauwelijks scholing hebben gehad. Je kunt je dan nog afvragen of de IQ-test in dat onderzoek 'goed' is, maar het is in elk geval niet zo dat je automatisch hoger scoort als je meer scholing hebt gehad.
Oud 27-03-2006, 23:38
professor2
professor2 is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-03-2006 @ 17:45 :
Het kenmerk van een goede IQ-test is nu juist dat je 'm ook met betrouwbaar resultaat kunt afnemen bij mensen die (nog) nauwelijks scholing hebben gehad. Je kunt je dan nog afvragen of de IQ-test in dat onderzoek 'goed' is, maar het is in elk geval niet zo dat je automatisch hoger scoort als je meer scholing hebt gehad.
dit is natuurlijk echt van die IQ test aanhangers onzin
zon IQ test kan natuurlijk helemaal nooit bestaan
Oud 28-03-2006, 10:01
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
in nrc-next werd het hele onderzoek afgekraakt

de onderzoeker zou verschillende testen door elkaar hebben laten lopen en daaruit conclusie getrokken. Dat je noord-europeanen slimmer acht door de grotere jacht e.d. is lastig verenigbaar als een bijna identitiek qua klimaat aan Nederland landje als Belgie drastisch lager scoort in de testen.

bv.
Ads door Google
Oud 28-03-2006, 23:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
De boterkuipsoap

Het zal je overkomen. Je gooit een boterkuipje in een openbare afvalbak en je krijgt een boete van 75 euro voor het illegaal dumpen van zwerfafval. Nederland op zijn smalst.

De afvalbakken zijn volgens de inspecteur die de 74-jarige Barend Livestroo uit Putten beboette enkel voor ter plekke ontstaan afval. Huisafval, waartoe het boterkuipje behoort, moet in de eigen huisafvalzak. Meer huishoudelijk afval kost in Putten meer belasting en onder dat motto wordt het ‘dumpen’ van afval in gemeentelijke bakken beboet. Barend zijn verklaring was dat hij dit kuipje even ervoor van de straat had geraapt om het op te ruimen.

Daarmee is de kous nog niet af. Afgelopen vrijdag stond de politie namelijk voor zijn deur. In zijn afvalzak waren namelijk twee dode ganzen aangetroffen. De zak was opengescheurd (telegraaf 25 maart) bij het ophalen, en vanwege de perikelen rondom de vogelgriep werd de politie ingeschakeld. In dezelfde zak werd ook een kuipje Becel gevonden. Barend had aangegeven dit niet te eten, ter ondersteuning van zijn verhaal dat hij het kuipje op straat had gevonden.

Donkere wolken pakken zich echter samen boven Barend zijn hoofd. Door de media aandacht heeft zich inmiddels een getuige gemeld die verklaart dat hij Barend vaker huishoudelijk afval in de gemeentelijke bakken heeft zien gooien.

Barend zegt dat hij er is ingeluisd en niet te weten waar de ganzen of het boterkuipje vandaan komen.

Wat is waar zul je je afvragen. Wat is belangrijk is echter een veel betere vraag.

In het meest recente hoofdstuk van deze soap scharen de Puttenaren zich achter Barend (zie onder). Bas, helper van dit weblog en rasechte Puttenaar, doet dat ook.

Putten vierkant achter Livestroo
Telegraaf 28 maart

Grote vraag is of de boete van 75 euro die de bejaarde inwoner kreeg opgelegd voor het weggooien van een leeg boterkuipje van Becel, terecht is. Livestroo zegt zelf het kuipje op straat te hebben zien liggen om het vervolgens eventjes netjes te lozen in de afvalbak van de gemeente. De politie en gemeenten menen bewijzen te hebben dat hij huishoudelijk afval van huis meeneemt en dumpt om zo minder afvalstoffenheffing te hoeven betalen.

De politie maakte afgelopen weekeinde bekend een getuige te hebben tegen Livestroo. Kosten nog moeite werden gespaard door de autoriteiten en zodoende werd tijdens inspectie van de vuilniszak van de man een bakje Becel gevonden. Terwijl justitie zegt het dossier nog te moeten bestuderen, hebben de Puttenaren hun oordeel al klaar. Bakker en marktkoopman Marcel Loenen van de Broodpiraat geeft Livestroo zelfs een jaar gratis brood als hij de zaak rond het Becel-kuipje verliest. “Het interesseert me eigenlijk niet eens zozeer of hij het nou wel of niet van huis meenam.

Wat een onzin om zo’n man daar 75 euro boete voor te geven. Hij dumpt zijn afval tenminste niet in het bos”, zegt Loenen. “Aan de kraam praten mensen er veel over. Iedereen is het er wel over eens dat de boete voor deze man hoe dan ook belachelijk is.” Ook buurman Dries Vredenberg vindt het een gotspe. “Ik woon al meer dan dertig jaar bij hem in de straat en ik ken geen meer integer persoon dan Barend Livestroo.”

Bron
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-03-2006, 01:02
Verwijderd
Lol, die duizenden euro's aan manuren zijn die besparing van enkele tientallen euro's op deze 'fraude' wel waard, ja.
Oud 29-03-2006, 01:06
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 27-03-2006 @ 23:38 :
dit is natuurlijk echt van die IQ test aanhangers onzin
zon IQ test kan natuurlijk helemaal nooit bestaan
Tsja, het zou de tegenstanders van IQ-tests ook sieren als ze dan eens met onderbouwingen kwamen van hun beweringen.
Oud 29-03-2006, 01:08
Verwijderd
Ik heb me niet echt verdiept in de kwestie, maar ik denk dat het voornaamste probleem van dit onderzoek is dat er gebruik is gemaakt van gegevens van verschillende types testen uit de verschillende landen (toch?), dat doet de betrouwbaarheid natuurlijk geen goed.
Oud 29-03-2006, 10:12
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Het Parool van 27 maart meldt het volgende: "Een gedeelte van de stijging komt door de betere voeding, die de hersenen doet groeien. Maar volgens onderzoekers is de rest grotendeels aan onderwijs te danken, vooral voor minder intelligente leerlingen. Zij leren omgaan met symbolen, zoals cijfers, letters en muzieknoten en regeltjes om taal en geschiedeniskwesties aan te pakken. Zo vergroten ze hun IQ verhoudingsgewijs veel meer dan een intelligente persoon".
Oud 29-03-2006, 10:13
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 27-03-2006 @ 15:39 :
Sinds wanneer is Marokko een Europees land?
Oud 29-03-2006, 12:22
Verwijderd
Moslims verdringen zich voor 'wondervissen'

Uitgegeven: 27 maart 2006 22:54
Laatst gewijzigd: 28 maart 2006 10:47

LIVERPOOL - Honderden moslims hebben zich de afgelopen dagen bij een huis in het Britse Liverpool gemeld om zich te vergapen aan twee tropische vissen die in het Arabisch de woorden 'Allah' en 'Mohammed' op hun huid lijken te dragen. Sheik Sadek Kassem, imam in Liverpool, zei maandag dat met de vissen een signaal is afgegeven.

De eigenaar van de vissen, de 23-jarige Ali Al Waqedi, zei dat hij naar een dierenwinkel was gegaan om de vissen voor zijn kinderen te kopen. Eerst zag hij de vis die in het Arabisch het woord Allah droeg. Daarna viel zijn oog op de vis met het woord Mohammed op de huid. "Ik denk dat het een boodschap is van Allah aan mij", aldus Al Waqedi. "Het maakt mijn geloof alleen maar sterker."

lmao
Advertentie
Oud 29-03-2006, 12:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-03-2006 @ 12:22 :
Moslims verdringen zich voor 'wondervissen'
Ja, mijn reisje richting Liverpool is al geboekt!
Oud 29-03-2006, 12:24
Verwijderd
Moslims houden het wat dat betreft nog redelijk netjes, er zijn ook genoeg christian nuts die echt geloven dat het gezicht van de maagd Maria verscheen in een taco.
Oud 29-03-2006, 12:29
Verwijderd


(Stiekem ben ik wel benieuwd naar die vissen hoor. ;p )
Oud 29-03-2006, 12:58
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-03-2006 @ 12:24 :
Moslims houden het wat dat betreft nog redelijk netjes, er zijn ook genoeg christian nuts die echt geloven dat het gezicht van de maagd Maria verscheen in een taco.
PROTIP: Mocht je ooit een afbeelding van Maria op je kaastosti vinden, veil het dan eBay voor 28.000 dollar.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 29-03-2006, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 29-03-2006 @ 12:23 :
Ja, mijn reisje richting Liverpool is al geboekt!
Hey! Dan kom ik je mischien nog in hetzelfde vliegtuig tegen
Oud 29-03-2006, 15:37
Welgemeend
Welgemeend is offline
IND-ambtenaren weg om Syrië-kwestie
Minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken, VVD) heeft twee hoge ambtenaren van de immigratiedienst IND ontslagen, omdat zij haar onjuiste informatie verstrekten over de uitzetting van uitgeprocedeerde Syrische asielzoekers.

Dat liet Verdonk de Tweede Kamer gisteren weten in een debat. De medewerkers waren verantwoordelijk voor het terugkeerproces van de Syrische asielzoekers.

Asielstatus
Onder hun verantwoordelijkheid sprak een groep ex-asielzoekers in januari met twee Syrische overheidsfunctionarissen. Daarbij is in sommige gevallen ook de asielstatus ter sprake gekomen, erkende Verdonk maandag in een brief aan de Kamer. De medewerkers van de IND wisten hiervan, maar informeerden haar niet tijdig, zei Verdonk.

De linkse oppositiepartijen vinden dat Verdonk daarom moet opstappen. Zij betoogden dat Verdonk de Kamer niet goed heeft geïnformeerd en dat zij de Syrische uitgeprocedeerden in gevaar heeft gebracht, omdat de Syrische autoriteiten mogelijk over hun asielverleden weten. Verdonk relativeerde dat gevaar. Niemand van de betrokken asielzoekers is volgens haar nog uitgezet.



Verdonk flatert door.
Oud 29-03-2006, 19:50
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Tiener aangeklaagd voor bedreigen Bush
Woensdag 29 Maart 2006

CHICAGO (ANP) - Een dertienjarige jongen is in de Verenigde Staten aangeklaagd voor het bedreigen van president Bush. De tiener uit een voorstad van Cincinnati (Ohio) stuurde twee e-mails kort voor het bezoek van de president aan de stad.

In de aanklacht is sprake van ,,terroristische dreigementen'', meldden plaatse media woensdag. De jongen stuurde een anonieme mail aan de burgemeester van Cincinnati, een tweede mail tevens aan het Witte Huis, vicepresident Cheney en het Pentagon (ministerie van Defensie). Volgens de politie kon de jongen niet zeggen waarom hij tot zijn daad was gekomen.
http://www.hetnet.nl/actua_anp/html/...89EB195DC1.htm
Oud 29-03-2006, 19:58
Welgemeend
Welgemeend is offline
Haha, prachtig.
Oud 30-03-2006, 00:07
Verwijderd
Die terroristen worden ook steeds gevaarlijker.
Oud 30-03-2006, 02:16
Verwijderd
Die mail was vast niet meer dan iets à la "im gonna kill u mr bush so wutch out for me k lolololl n00b!!!!1111"
Oud 30-03-2006, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-03-2006 @ 00:07 :
Die terroristen worden ook steeds gevaarlijker.
En jonger!
Ads door Google
Oud 30-03-2006, 11:57
Verwijderd
Citaat:
superduck schreef op 30-03-2006 @ 02:16 :
Die mail was vast niet meer dan iets à la "im gonna kill u mr bush so wutch out for me k lolololl n00b!!!!1111"
Ik had gelachen als er dan echt zo'n mail terugkwam van president@whitegouse.gov met daarin 'lol internets' ofzoiets
Oud 30-03-2006, 12:13
Verwijderd
Man dreigt zich in brand te steken in Nijmegen

Uitgegeven: 30 maart 2006 11:52
Laatst gewijzigd: 30 maart 2006 12:10


NIJMEGEN - Een nog onbekende man heeft donderdagmorgen in Nijmegen in gedreigd zichzelf in brand te steken. Dat gebeurde in het gebouw van het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) aan het Mariënburg in het centrum van de stad.

De politie kon de man na drie kwartier ongedeerd aanhouden, aldus een woordvoerder.

Nu.nl

Ik ben benieuwd wie hij hiermee dreigt?
Oud 30-03-2006, 12:45
Verwijderd
Ehm, dreigen met zelfmoord > CWI. Dat is natuurlijk een werkloze die zo wanhopig is dat hij zichzelf iets aan dreigt te doen. Heel tragisch. Nu maar wachten op de eerste 'De Geus Bijna-Moordenaar' kreten, daar hebben ze in Nijmegen wel een handje van.
Oud 30-03-2006, 12:48
Verwijderd
Ja, maar hij dreigt er dus enkel zichzelf mee.
Oud 30-03-2006, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 30-03-2006 @ 12:48 :
Ja, maar hij dreigt er dus enkel zichzelf mee.
Dat is juist heel conventioneel. Denk maar aan de hongerstakers in Guantanamo Bay en alle andere gevangenissen, die betere levensomstandigheden eisen. Geen enkele overheid wil bloed aan zijn handen hebben kleven.
Oud 30-03-2006, 13:03
Verwijderd
Inderdaad. Dreigen jezelf iets aan te doen vanwege onvrede met overheidsbeleid is bijzonder in trek en overigens ook effectief. Voor je het weet krijg je als minister/overheid de schuld van iemands dood, en dat is het ergste wat er kan gebeuren.

(Het ergste is natuurlijk als de overheid niet toegeeft, dan moet je het wel doen anders ben je zwak, en als je het wel doet dan is het 'ach, het was een krankzinnige, niemand had dit kunnen voorkomen' )
Oud 30-03-2006, 13:12
Estar
Estar is offline
Citaat:
Snees schreef op 30-03-2006 @ 12:56 :
Dat is juist heel conventioneel. Denk maar aan de hongerstakers in Guantanamo Bay en alle andere gevangenissen, die betere levensomstandigheden eisen. Geen enkele overheid wil bloed aan zijn handen hebben kleven.
Mjah maar als hij zichzelf in brand steekt heeft hij zichzelf er toch alleen maar mee?

die man heeft zo' n geluk dat ik niet bij het cwi in nijmegen werk
Oud 30-03-2006, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Estar schreef op 30-03-2006 @ 13:12 :
Mjah maar als hij zichzelf in brand steekt heeft hij zichzelf er toch alleen maar mee?
Lees anders even wat er gezegd wordt
Oud 30-03-2006, 18:14
Estar
Estar is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-03-2006 @ 13:50 :
Lees anders even wat er gezegd wordt
Ja dat heb ik wel gelezen, maar volgens mij kan dat wettelijk niemand voor bestraft worden, want hij doet zulke dingen toch immers zelf?
Oud 30-03-2006, 19:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-03-2006 @ 11:57 :
Ik had gelachen als er dan echt zo'n mail terugkwam van president@whitegouse.gov met daarin 'lol internets' ofzoiets
Oud 30-03-2006, 20:44
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Estar schreef op 30-03-2006 @ 18:14 :
Ja dat heb ik wel gelezen, maar volgens mij kan dat wettelijk niemand voor bestraft worden, want hij doet zulke dingen toch immers zelf?
politiek jongen
het gaat erom hoe het over komt niet wat er feitelijk aan de hand is
Oud 31-03-2006, 15:29
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Study: Prayer doesn't affect heart patients

Thursday, March 30, 2006 Posted: 1926 GMT (0326 HKT)

NEW YORK (AP) -- In the largest study of its kind, researchers found that having people pray for heart bypass surgery patients had no effect on their recovery. In fact, patients who knew they were being prayed for had a slightly higher rate of complications.

Researchers emphasized their work does not address whether God exists or answers prayers made on another's behalf. The study can only look for an effect from prayers offered as part of the research, they said.

They also said they had no explanation for the higher complication rate in patients who knew they were being prayed for, in comparison to patients who only knew it was possible prayers were being said for them.

The work, which followed about 1,800 patients at six medical centers, was financed by the Templeton Foundation, which supports research into science and religion. It will appear in the American Heart Journal.

Dr. Herbert Benson of Harvard Medical School and other scientists tested the effect of having three Christian groups pray for particular patients, starting the night before surgery and continuing for two weeks. The volunteers prayed for "a successful surgery with a quick, healthy recovery and no complications" for specific patients, for whom they were given the first name and first initial of the last name.

The patients, meanwhile, were split into three groups of about 600 apiece: those who knew they were being prayed for, those who were prayed for but only knew it was a possibility, and those who weren't prayed for but were told it was a possibility.

The researchers did not ask patients or their families and friends to alter any plans they had for prayer, saying such a step would have been unethical and impractical.

The study looked for any complications within 30 days of the surgery. Results showed no effect of prayer on complication-free recovery. But 59 percent of the patients who knew they were being prayed for developed a complication, versus 52 percent of those who were told it was just a possibility.

Dr. Harold G. Koenig, director of the Center for Spirituality, Theology and Health at the Duke University Medical Center, who did not take part in the study, said the results did not surprise him.

"There are no scientific grounds to expect a result and there are no real theological grounds to expect a result either," he said.

Science, he said, "is not designed to study the supernatural."

Bron
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 31-03-2006, 19:10
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 31-03-2006 @ 15:29 :
Study: Prayer doesn't affect heart patients

Thursday, March 30, 2006 Posted: 1926 GMT (0326 HKT)

NEW YORK (AP) -- In the largest study of its kind, researchers found that having people pray for heart bypass surgery patients had no effect on their recovery. In fact, patients who knew they were being prayed for had a slightly higher rate of complications.

hehe
Oud 31-03-2006, 19:17
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
God zijn wegen zijn ondoorgrondelijk. De uitslag betekent gewoon dat de patienten geen échte Christenen waren.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah')
Hydrogen
500 07-06-2006 15:17
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'Tiswah' ('was 't maar wah')
Mark Almighty
501 27-03-2006 14:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.