Oud 23-06-2004, 19:43
heavinly
heavinly is offline
Ja, dit zou ook wel in dat andere topic kunnen op zich, maar een nieuw topic leek me handiger. Als 't niet goed is merk ik 't wel.

Mijn vraag is dus: hoeveel mensen neem je mee naar de diploma uitreiking?

Ik weet niet echt wat 'normaal' is bij zoiets, maar ik neem 4 mensen mee. Mn moeder, mn zus en twee vriendinnen. Moet kunnen toch?
Advertentie
Oud 23-06-2004, 19:45
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Ik 7, het zouden er eigenlijk 8 zijn maar m'n oma is behoorlijk ziek dus die komt toch niet. Verder komen m'n ouders, m'n twee broertjes, m'n vriend en de ouders van m'n vriend. *optocht*
Oud 23-06-2004, 19:46
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Mijn vader, moeder en zus zijn meegeweest. Drie dus Er waren bij mij mensen die de hele familie hadden meegenomen (opas, omas, tantes, ooms, buren) dat is wel een beetje overdreven.
Oud 23-06-2004, 19:53
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
nienie schreef op 23-06-2004 @ 19:45 :
Ik 7, het zouden er eigenlijk 8 zijn maar m'n oma is behoorlijk ziek dus die komt toch niet. Verder komen m'n ouders, m'n twee broertjes, m'n vriend en de ouders van m'n vriend. *optocht*
Oh, dan valt dat van mij best mee.
Oud 23-06-2004, 20:08
Verwijderd
ouders, zus, vriend, een vriend, een vriendin. dat klinkt mij als 5.
Oud 23-06-2004, 20:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons was een stuk of vier a vijf geen probleem, heb het speciaal gevraagd. Bij mij gaan waarschijnlijk mijn moeder, mijn vader en zijn vriendin en twee tantes mee.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-06-2004, 22:49
Verwijderd
ik denk mn ouders, mn zusje mn oma. en miss mn broer en mn andere oma. mn vriendin heeft zelf diplomauitreiking. twee andere vriendinnen komen ook, maar die hebben zelf ook diploma uitreiking maar dan voor mij(doen ander profiel)verder niemand. (eig neem ik liever niemand mee, maarja dat kan ik mn familie ook niet aandoen)
Oud 23-06-2004, 22:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 23-06-2004 @ 22:49 :
(eig neem ik liever niemand mee, maarja dat kan ik mn familie ook niet aandoen)
Ik wil eigenlijk ook helemaal niet zoveel mensen meenemen want ik weet zeker dat ik er heel veel moeite mee heb om dan echt weg te gaan dus ik wil tot het eind blijven om met mijn docenten nog te kunnen praten en dat gaat niet zo fijn als je veel mensen mee hebt. Ik denk dat ik die maar eerder naar huis stuur.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-06-2004, 23:01
Verwijderd
Pa, ma en broertje.
Zusje en m'n oma kunnen niet, m'n vrienden zijn zelf ook geslaagd dus hoef ik niet te nodigen
Oud 23-06-2004, 23:05
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Pa, ma, 2 broers.

mijn oma mag ook wel komen hoor, alleen zou ze het niks vinden denk ik
Oud 24-06-2004, 00:35
Atje85
Atje85 is offline
6
Pa, ma, broertje, een vriend, buurvrouw en nog een kennis.
Oud 24-06-2004, 00:59
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Eh, vader, moeder, broertje, broer + vriendin, zus, opa, oma, tante, vriendin die ook nog voor vier andere vriendinnen komt..

9,2 dus
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 24-06-2004, 09:23
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
5: Vader, moeder, zus, goede vriendin van m'n zus en m'n vriendje.
Oud 24-06-2004, 10:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
vader, moeder en broer (als ie dat wil).
meer mensen vind ik overdreven, althans: wel in mijn situatie. mijn ooms en tantes hebben echt niks te maken met mijn diploma uitreiking. Voor hen heb ik al een examenfeest gegeven.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-06-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 24-06-2004 @ 00:59 :
Eh, vader, moeder, broertje, broer + vriendin, zus, opa, oma, tante, vriendin die ook nog voor vier andere vriendinnen komt..

9,2 dus
jullie huren een eigen zaaltje af?

Oud 24-06-2004, 11:21
zus
Avatar van zus
zus is offline
Oke.. ik neem alleen me ouders mee, want ik dacht dat meer overdreven was..Maar wat ik hier zie..Nu ga ik toch er nog even over nadenken..
__________________
Dare to fly!
Oud 24-06-2004, 12:06
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ouders, broertje, vriend en mn oom. 5 dus... en dat is ook het max. bij ons op school, uitzonderingen daargelaten...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-06-2004, 12:23
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Alleen ouders... ik hou het liever gewoon bij familie.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Ads door Google
Oud 24-06-2004, 13:54
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Mijn vader, broer en schoonzus en vriendje.
Vriendinnen hebben al aangekondigd dat ze ook komen, maar zij blijven dan achterin de zaal.
Oud 24-06-2004, 13:59
Renmaestro
Avatar van Renmaestro
Renmaestro is offline
Mijn ouders in ieder geval.

En volgens mij hebben een paar tantes zichzelf al uitgenodigd -_-"
Oud 24-06-2004, 14:27
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik denk dat ik alleen mijn moeder, zusje en broertje mee neem. 3 dus. Bij ons mag je geloof ik zoveel mensen meenemen als je wilt, want er zitten toch heel weinig mensen op het vwo.
Oud 24-06-2004, 14:40
ironflower
ironflower is offline
Mijn ouders en zusje

(vriend en zijn ouders, maar omdat hij zelf ook slaagd )
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Oud 24-06-2004, 19:37
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
WooF schreef op 23-06-2004 @ 20:08 :
ouders, zus, vriend, een vriend, een vriendin. dat klinkt mij als 5.
Jouw ouders zijn 1 persoon?
Ik heb alleen mijn ouders meegenomen, maar mijn beste vriendin had haar halve familie plus de halve familie van haar vriend bij zich, en die zaten constant om ons heen foto's te maken. *flits* Heel gezellig
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 24-06-2004, 19:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mn moeder, dr vriend en ik heb nog een paar vrienden en vriendinnen gevraagd, maar ik weet nog niet 100 % zeker of die komen. Een aantal andere vriendinnen hebben dan zelf uitreiking op die avond.
Oud 24-06-2004, 19:59
Verwijderd
In ieder geval m'n ouders en m'n zusje. M'n familie woont een beetje te ver weg en/of is te oud om nog te komen, dus veel meer zijn het er niet. En bijna al m'n vrienden zijn er toch wel, omdat ze ook geslaagd zijn
Advertentie
Oud 24-06-2004, 19:59
Verwijderd
Vader + zijn vriendin
Moeder
Zusje
2 vrienden
Nog een vriend die zelf ook geslaagd is
Vriendin

8 dus
Oud 24-06-2004, 20:08
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
alleen mn ma,

ik vind het onzin om ook nog mn opa&oma en vrienden mee te nemen, wat mij betreft kwam mn ma ook niet eens mee mja
__________________
I Woke Up This MorniNg And NobOdy Is GoNna BriNg Me DoWn ToDaY!
Oud 24-06-2004, 20:09
Verwijderd
Papa, mama, zus, misschien haar vriend, peetoom, misschien opa en oma. Mijn vrienden zijn al allemaal daar, want die mogen ook hun diploma ophalen

Dus 4 zeker, maar het kunnen er ook 7 worden.
Oud 24-06-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-06-2004 @ 22:52 :
Ik wil eigenlijk ook helemaal niet zoveel mensen meenemen want ik weet zeker dat ik er heel veel moeite mee heb om dan echt weg te gaan dus ik wil tot het eind blijven om met mijn docenten nog te kunnen praten en dat gaat niet zo fijn als je veel mensen mee hebt. Ik denk dat ik die maar eerder naar huis stuur.
ja precies. ik vind het ook heel lastig om met hun op school te zijn. omdat ik op school een heel ander perssoon ben dan thuis. op school ben ik veel stiller etc. en verder mag ik mn vader gewoon niet, maar hij komt speciaal naar huis voor mn diploma uitreiking. had ie dus echt niet moeten doen. maja, die hele uitreiking is meer hun feestje sowieso.
Oud 25-06-2004, 15:56
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm 4 denk k... me ouders, me broertje en me vriend.. dan zit de auto ook vol...
Oud 25-06-2004, 20:57
Verwijderd
Mijn vriend en zijn moeder gaan mee. Zijn moeder gaat vooral mee omdat ze het sneu voor me vindt dat niet allebei mijn ouders kunnen komen Dat komt omdat mijn zusje ook diploma uitreiking heeft, op dezelfde dag en dezelfde tijd, maar op een andere school. En misschien gaat één van mijn ouders nog mee, ik denk mijn vader. Mijn broertje wil niet

Dus 3 of 4.
Oud 25-06-2004, 22:57
Verwijderd
onze school heeft een max gegeven van 5 mensen per persoon, omdat anders de schouwburg waarin de uitreiking plaatsvindt overvol raakt. Nou neem ik er 7 mee (tja groot gezin) maar samen met een vriendin neem ik er in totaal 10 mee, dus gemiddeld 5 zeg maar... vind ik wel binnen de regels vallen
Oud 25-06-2004, 23:10
Verwijderd
Mn ouders, mn vriend.
Oud 26-06-2004, 00:10
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 24-06-2004 @ 20:25 :
ja precies. ik vind het ook heel lastig om met hun op school te zijn. omdat ik op school een heel ander perssoon ben dan thuis. op school ben ik veel stiller etc. en verder mag ik mn vader gewoon niet, maar hij komt speciaal naar huis voor mn diploma uitreiking. had ie dus echt niet moeten doen. maja, die hele uitreiking is meer hun feestje sowieso.
ik juist andersom. Bij het examenpraatje werd ik omschreven als 'stille kracht' enzo, m'n vriende + familie weten wel beter
Oud 26-06-2004, 11:18
mmmoeder
mmmoeder is offline
Vader, moeder, broertje, zusje. Opa en oma heb ik echt geen zin in enzo.
Oud 26-06-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-06-2004 @ 00:10 :
ik juist andersom. Bij het examenpraatje werd ik omschreven als 'stille kracht' enzo, m'n vriende + familie weten wel beter
haha, j a daar ben ik best bang voor. mn ouders ed weten niet echt hoe het gegaan is op school dit, en ik hoop niet dat we een verhaaltje krijgen ofzo waarin mn mentor daar iets over zegt. hoe moet ik dat dan uitleggen
Ads door Google
Oud 28-06-2004, 14:41
just.a.girl
just.a.girl is offline
alleen m'n ouders...en anders m'n broer nog,maar die is er niet dus alleen ouders..
Oud 28-06-2004, 15:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Herstel: Ouders, broertje, zus, broer (misschien + vriendin) en vriendin die ook voor 4 anderen komt.

Dus 5,2 of 6,2 ipv 9,2
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 28-06-2004, 16:25
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Enkel mijn ouders waren daarbij.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 28-06-2004, 17:27
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik ga alleen is dat raar dan?
Oud 28-06-2004, 17:37
dummiedegum
dummiedegum is offline
wij mogen alleen ouders meenemen, wat dus betekend dat alleen mijn moeder meegaat.

wat raar dat op andere scholen je wel iedereen mee mag nemen die je wil? Bij de cijferlijstuitreiking bij ons mocht dat wel!
Oud 28-06-2004, 19:54
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Mijn ouders
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 28-06-2004, 20:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
dummiedegum schreef op 28-06-2004 @ 17:37 :
wij mogen alleen ouders meenemen, wat dus betekend dat alleen mijn moeder meegaat.

wat raar dat op andere scholen je wel iedereen mee mag nemen die je wil? Bij de cijferlijstuitreiking bij ons mocht dat wel!
Cijferlijstuitreiking?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-06-2004, 00:34
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
vorig jaar bij mij... kwamen me ouders, broer en men vriend. Verder wat vrienden van school maar die mochten tog wel de zaal in dusse...
Oud 29-06-2004, 10:13
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 28-06-2004 @ 20:34 :
Cijferlijstuitreiking?
Ja, als je je (voorlopige) cijferlijst krijgt. Was nog voor de herkansingen. Maar ik vind het zo raar dat er bij andere scholen zo 'groot' werd gedaan. Helemaal familie erbij enzo. Bij mij gingen we gewoon onze cijferlijst ondertekenen en moesten we onze herkansingsbriefje invullen. En een paar leraren gingen je feliciteren. Dat is alles.
Oud 29-06-2004, 10:28
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-06-2004 @ 10:18 :
vader, moeder en broer (als ie dat wil).
meer mensen vind ik overdreven, althans: wel in mijn situatie. mijn ooms en tantes hebben echt niks te maken met mijn diploma uitreiking. Voor hen heb ik al een examenfeest gegeven.
Ja vin ik ook.. Ikke heb ook Vader, moeder en broer ( als hij het optijd red )
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 29-06-2004, 11:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Shadina schreef op 29-06-2004 @ 10:13 :
Ja, als je je (voorlopige) cijferlijst krijgt. Was nog voor de herkansingen. Maar ik vind het zo raar dat er bij andere scholen zo 'groot' werd gedaan. Helemaal familie erbij enzo. Bij mij gingen we gewoon onze cijferlijst ondertekenen en moesten we onze herkansingsbriefje invullen. En een paar leraren gingen je feliciteren. Dat is alles.
Ja dat hadden wij ook. Gewoon iedereen die geslaagd was naar school.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-06-2004, 11:41
El_Nour
Avatar van El_Nour
El_Nour is offline
Moeder, zus, vriendin sowieso. Dus 3.
__________________
Mijn berichten moet je op se Amsterdamsj uitsjpreken. Fight Zionism and free Marwan Barghouti: http://www.freebarghouti.org/
Oud 29-06-2004, 12:00
Verwijderd
ik zou bijna alleen gaan, op het laatste moment ging m'n moeder mee
Oud 29-06-2004, 13:16
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
dummiedegum schreef op 28-06-2004 @ 17:37 :

wat raar dat op andere scholen je wel iedereen mee mag nemen die je wil? Bij de cijferlijstuitreiking bij ons mocht dat wel!
De cijferlijstuitreiking ging bij ons heel onofficieel. Je kwam (zonder wie dan ook) naar school kreeg je lijst en mocht weer weg. Gewoon even je lijst ophalen, het stelde verder niets voor.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het grote LJH-Topic # 142
Verwijderd
500 20-02-2009 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:29.