Oud 19-01-2005, 15:39
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 15:37 :
En waar zou dat nou aan liggen, niet bepaald aan het positieve beeld wat allochtonen over zichzelf afroepen.
En zo wordt kwaliteit niet voorop gesteld, alleen maar dat een bedrijf een bepaald percentage allochtonen in dienst moet hebben.
Een behoorlijk achterlijke wet.
hier weer een...jij hebt dus ook een bepaald beeld van 'de allochtoon'!!
Advertentie
Oud 19-01-2005, 15:41
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-01-2005 @ 15:38 :
Die vrouw had niet achter ze aan hoeven te gaan.
Waarom niet? Die jongens hadden van haar tasje af moeten blijven.
Oud 19-01-2005, 15:41
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-01-2005 @ 15:38 :
Die vrouw had niet achter ze aan hoeven te gaan.
Tuurlijk wel, je gaat de politie toch niet bellen. Dan zie je je eigendom nooit meer terug. Maar als je er achteraan gaat moet je ook de consequenties aanvaarden.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 15:41
DMC
DMC is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2005 @ 15:39 :
Pff. Als je als allochtoon hoogopgeleid bent kun je echt wel werk krijgen, hoor. Bij ons zit er in totaal van zo'n 150 bachelorstudenten 1 niet-westerse allochtoon (het is wel een meisje ). Dáár zou verandering in moeten komen.
Niet als je een hoofddoekje draagt.

Trouwens zitten bij ons (TN TUDelft) er toch heel wat niet-westerse allochtonen, zeker 5%. Raar dat er bij jullie zo weinig zijn.

Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 15:44.
Oud 19-01-2005, 15:42
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 19-01-2005 @ 15:41 :
Waarom niet? Die jongen hadden van haar tasje af moeten blijven.
Dat ook.
Ze had hem ook gewoon van zijn scooter kunnen rijden, maar om hem nu dood te drukken tegen een boom???
Oud 19-01-2005, 15:43
Verwijderd
Citaat:
DMC schreef op 19-01-2005 @ 15:41 :
Niet als je een hoofddoekje draagt.
Er zit bij ons in het derde jaar een moslima. Die draagt een hoofddoekje. Ik kan je verzekeren dat die werk krijgt, aangezien er een schreeuwend tekort is aan natuurkundig ingenieurs.
Oud 19-01-2005, 15:43
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:39 :
hier weer een...jij hebt dus ook een bepaald beeld van 'de allochtoon'!!
Nee, uit ervaring. De kwaliteit is niet bepaald goed. Als ik autotochtonen krijg op mijn werk, die een baantje zoeken, kunnen die op z'n minst Nederlands.
Als er allochtonen komen kan 5 van de 10 geen normaal Nederlands en moet hun vader of broer Nederlands voor hun praten. Voor zover dat Nederlands kan worden genoemd. En dan vinden ze het vreemd dat niet worden uitgenodigd voor een gesprek.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 15:43
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 15:35 :
Maar je snapt overduidelijk de uitwerking die discrimintie op een persoon heeft niet als je daar stelselmatig mee geconfronteerd word ga je op een gegeven moment jezelf als minderwaardig beschouwen. Als mensen ervan uitgaan dat je lui,dom en crimineel bent gaan mensen op een gegeven moment ook aan die verwachtingen voldoen.


Dat heet de self-fulfilling prophecy. Het is een bekend mechanisme in de jeugdcriminaliteit, en het wordt opgevolgd door een nog kwalijker mechanisme, namelijk een haat en wantrouwen en vijandigheid tegen de samenleving die toch al niet het beste van je dacht. En dat geldt ook voor autochtonen, die worden dan gediscrimineerd omdat ze lui en dom en asociaal zijn.

Die vicieuze cirkel is niet makkelijk te doorbreken. Je ziet het zelfs hier op het forum, waar alleen maar niet-criminelen komen. Beide partijen geven elkaar de schuld.

Het is super lullig voor de goedbedoelende allochtonen, maar ze zullen zichzelf harder moeten bewijzen dan autochtonen. Net zoals alle vrouwen dat in het bedrijfsleven ook moeten. Vrouwen krijgennog steeds minder leidinggevnde functies en verdienen ook nog steeds minder. Die werken dus gewoon stug door en lopen die achterstand heel langzaam in. Die worden ook niet en masse crimineel.
Oud 19-01-2005, 15:44
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2005 @ 15:39 :
Pff. Als je als allochtoon hoogopgeleid bent kun je echt wel werk krijgen, hoor.

Bij ons zit er in totaal van zo'n 150 bachelorstudenten 1 niet-westerse allochtoon (het is wel een meisje ). Dáár zou verandering in moeten komen.
ja dat bedoel ik ...ze kunnen wel een opleiding genieten..maar als het tijd is om werk te vinden... sluiten ze als het ware hun bedrijfjes dicht...

de autochtonen zouden de allochtonen eens moeten leren te accepteren...het waren zij toch die ze riepen om te werken
Oud 19-01-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:44 :
ja dat bedoel ik ...ze kunnen wel een opleiding genieten..maar als het tijd is om werk te vinden... sluiten ze als het ware hun bedrijfjes dicht...

de autochtonen zouden de allochtonen eens moeten leren te accepteren...het waren zij toch die ze riepen om te werken
Nee, de allochtonen zouden gewoon hun handen uit de mouwen moeten steken en een hoge opleiding moeten volgen. Dan hoeven ze niet te zeuren dat ze geen werk kunnen krijgen, want dan hebben de werkgevers helemaal geen keus.
Oud 19-01-2005, 15:45
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-01-2005 @ 15:42 :
Dat ook.
Ze had hem ook gewoon van zijn scooter kunnen rijden, maar om hem nu dood te drukken tegen een boom???
Was het weleens opzettelijk?
Oud 19-01-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 15:43 :
Nee, uit ervaring. De kwaliteit is niet bepaald goed. Als ik autotochtonen krijg op mijn werk, die een baantje zoeken, kunnen die op z'n minst Nederlands.
Als er allochtonen komen kan 5 van de 10 geen normaal Nederlands en moet hun vader of broer Nederlands voor hun praten. Voor zover dat Nederlands kan worden genoemd. En dan vinden ze het vreemd dat niet worden uitgenodigd voor een gesprek.
Er zijn ook heel veel autochtone Nederlanders die niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken.
Oud 19-01-2005, 15:45
DMC
DMC is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2005 @ 15:43 :
Ik kan je verzekeren dat die werk krijgt, aangezien er een schreeuwend tekort is aan natuurkundig ingenieurs.
Kijk, maar dat is een ander verhaal.
Oud 19-01-2005, 15:46
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 19-01-2005 @ 15:43 :
Nee, uit ervaring. De kwaliteit is niet bepaald goed. Als ik autotochtonen krijg op mijn werk, die een baantje zoeken, kunnen die op z'n minst Nederlands.
Als er allochtonen komen kan 5 van de 10 geen normaal Nederlands en moet hun vader of broer Nederlands voor hun praten. Voor zover dat Nederlands kan worden genoemd. En dan vinden ze het vreemd dat niet worden uitgenodigd voor een gesprek.
haha ik heb het toch ook over de hoog opgeleide allochtonen en niet die illegale die een jaar hier wonen??
Oud 19-01-2005, 15:46
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 19-01-2005 @ 15:45 :
Was het weleens opzettelijk?
Precies, iedereen roept maar wat in het wilde weg dat het opzettelijk was.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 19-01-2005 @ 15:45 :
Was het weleens opzettelijk?
Mischien wel...mischien niet. Dat weet zij alleen.
Oud 19-01-2005, 15:47
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:44 :
ja dat bedoel ik ...ze kunnen wel een opleiding genieten..maar als het tijd is om werk te vinden... sluiten ze als het ware hun bedrijfjes dicht...
Uhm, je geeft bedrijven er de schuld van geen ondergekwalificeerd personeel aan te nemen?

Als er duizenden banen te vergeven zijn, en tevens duizenden allochtonen om die op te vullen, maar slechts een honderdtal daaonder bezit de juiste diploma's dan blijven de anderen gewoonweg werkeloos, zo zit de wereld in elkaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 19-01-2005, 15:47
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-01-2005 @ 15:45 :
Er zijn ook heel veel autochtone Nederlanders die niet eens fatsoenlijk Nederlands spreken.
yeps zoals de friesen of de brabanders, de kampers en de tokkies
Oud 19-01-2005, 15:47
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:46 :
haha ik heb het toch ook over de hoog opgeleide allochtonen en niet die illegale die een jaar hier wonen??
Hoe weet jij dat die gasten hier een jaar wonen? En ik had het over postieve discriminatie. En daar horen niet alleen hoogopgeleiden bij. Sjonge jonge.....
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 15:48
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:47 :
yeps zoals de friesen of de brabanders, de kampers en de tokkies
Inderdaad en die zouden net zo min op gesprek moeten komen. Leer eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 19-01-2005, 15:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:44 :
ja dat bedoel ik ...ze kunnen wel een opleiding genieten..maar als het tijd is om werk te vinden... sluiten ze als het ware hun bedrijfjes dicht...

de autochtonen zouden de allochtonen eens moeten leren te accepteren...het waren zij toch die ze riepen om te werken
Hou eens op met vasthouden aan een economische sitatie van 40 jaar geleden. Dat heeft geen enkele verplichting geschapen om nog veel meer allochtonen die daarna kwamen ook maar met open armen te verwelkomen. Die mensen van 40 jaar geleden genieten nu fijn hun pensioen , jegens hen heeft de nederlandse samenleving aan zijn verplichting voldaan. Daar komen geen nieuwe rechthebbenden op een morele verplichting voor in de plaats. We roepen al twintig jaar dat we geen nieuwe aanvoer willen, gooien allerlei barrieres op en nog steeds blijven ze kommen in drommen.
Oud 19-01-2005, 15:48
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:47 :
yeps zoals de friesen of de brabanders, de kampers en de tokkies
ik denk dat hij meer doelt op de mensen die "hun hebben dat gedaan" etc. zeggen. Die gewoon geen abn kunnen
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 19-01-2005, 15:49
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
juno schreef op 19-01-2005 @ 15:48 :
Hou eens op met vasthouden aan een economische sitatie van 40 jaar geleden. Dat heeft geen enkele verplichting geschapen om nog veel meer allochtonen die daarna kwamen ook maar met open armen te verwelkomen. Die mensen van 40 jaar geleden genieten nu fijn hun pensioen , jegens hen heeft de nederlandse samenleving aan zijn verplichting voldaan. Daar komen geen nieuwe rechthebbenden op een morele verplichting voor in de plaats. We roepen al twintig jaar dat we geen nieuwe aanvoer willen, gooien allerlei barrieres op en nog steeds blijven ze kommen in drommen.
in drommen? Volgens mij komen er alleen asielzoekers bij, en dat aantal neemt ook al gestaag af..

wat versta jij onder drommen
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 19-01-2005, 15:50
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 19-01-2005 @ 15:47 :
Uhm, je geeft bedrijven er de schuld van geen ondergekwalificeerd personeel aan te nemen?

Als er duizenden banen te vergeven zijn, en tevens duizenden allochtonen om die op te vullen, maar slechts een honderdtal daaonder bezit de juiste diploma's dan blijven de anderen gewoonweg werkeloos, zo zit de wereld in elkaar.
typ ik arabisch ofzo?? ik heb het nogmaals over ALLOCHTONEN en AUTOCHTONEN die HETZELFDE OPLEIDING hebben , maar waarbij een autochtoon de baan krijgt en de allochtoon niet!! begrijp je het nu??
Oud 19-01-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:50 :
typ ik arabisch ofzo?? ik heb het nogmaals over ALLOCHTONEN en AUTOCHTONEN die HETZELFDE OPLEIDING hebben , maar waarbij een autochtoon de baan krijgt en de allochtoon niet!! begrijp je het nu??
Dan moeten die allochtonen maar beter hun best doen om zich te onderscheiden.
Oud 19-01-2005, 15:51
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 19-01-2005 @ 15:48 :
ik denk dat hij meer doelt op de mensen die "hun hebben dat gedaan" etc. zeggen. Die gewoon geen abn kunnen
haha maar ze zijn knap lastig te verstaan
Oud 19-01-2005, 15:51
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 19-01-2005 @ 15:49 :
in drommen? Volgens mij komen er alleen asielzoekers bij, en dat aantal neemt ook al gestaag af..

wat versta jij onder drommen
Voldoende mensen om in de grote steden inmiddels de meerderheid van de bevolking uit te maken.
Oud 19-01-2005, 15:53
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:50 :
die HETZELFDE OPLEIDING hebben ,
DEZELFDE opleiding. Dat bedoelen we nou.
Oud 19-01-2005, 15:53
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2005 @ 15:51 :
Dan moeten die allochtonen maar beter hun best doen om zich te onderscheiden.

waarom schijf je de problemen naar de allochtonen??? en de hoogopgeleide allochtonen onderscheiden zich juist wel, het is de (niet allemaal gelukkig) autochtone bevolking die het wij-zij effect beheerst!!
Oud 19-01-2005, 15:54
DMC
DMC is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:53 :
waarom schijf je de problemen naar de allochtonen??? en de hoogopgeleide allochtonen onderscheiden zich juist wel, het is de (niet allemaal gelukkig) autochtone bevolking die het wij-zij effect beheerst!!
ach ja, zo is Nederland. Get over it.
Oud 19-01-2005, 15:54
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:53 :
waarom schijf je de problemen naar de allochtonen??? en de hoogopgeleide allochtonen onderscheiden zich juist wel, het is de (niet allemaal gelukkig) autochtone bevolking die het wij-zij effect beheerst!!
Jij gebruikt zelf ook het wij en zij.
Oud 19-01-2005, 15:54
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
juno schreef op 19-01-2005 @ 15:51 :
Voldoende mensen om in de grote steden inmiddels de meerderheid van de bevolking uit te maken.
Hieronder versta ik dus marokkanen en turken. Die komen dus echt niet meer met 'drommen' binnen hoor
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 19-01-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 19-01-2005 @ 15:48 :
Hou eens op met vasthouden aan een economische sitatie van 40 jaar geleden. Dat heeft geen enkele verplichting geschapen om nog veel meer allochtonen die daarna kwamen ook maar met open armen te verwelkomen. Die mensen van 40 jaar geleden genieten nu fijn hun pensioen , jegens hen heeft de nederlandse samenleving aan zijn verplichting voldaan. Daar komen geen nieuwe rechthebbenden op een morele verplichting voor in de plaats. We roepen al twintig jaar dat we geen nieuwe aanvoer willen, gooien allerlei barrieres op en nog steeds blijven ze kommen in drommen.
Zorg er dan ook als rijk land voor dat ze hier niet hoeven te komen. Die mensen komen uit armoede. ze hebben geen werk, niets in hun eigen land. Investeer in die landen als rijk land. bouw daar fabrieken bijv. Dan kunnen die mensen daar aan werk komen om een fatsoenlijk bestaan te hebben en dan hoeven ze hier ook niet naartoe te komen.

Ze komen eigenlijk terug halen wat ze is ontnomen. Die landen waar ze vandaan komen waren ooit welvarend en rijk. Ze werden uitgebuit en arm gemaakt door europese kolonisten . En nu is het dus tijd om die rekening te vereffenen.

Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 15:59.
Oud 19-01-2005, 15:55
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
juno schreef op 19-01-2005 @ 15:53 :
DEZELFDE opleiding. Dat bedoelen we nou.
haha ga je op spelfoutjes letten...nou dan ben je nog wel ff bezig
Oud 19-01-2005, 15:55
Verwijderd
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:53 :
waarom schijf je de problemen naar de allochtonen??? en de hoogopgeleide allochtonen onderscheiden zich juist wel, het is de (niet allemaal gelukkig) autochtone bevolking die het wij-zij effect beheerst!!
Als een allochtoon een technische studie volgt op HBO of WO-niveau, krijgt die allochtoon werk. Punt.
Oud 19-01-2005, 15:57
DMC
DMC is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2005 @ 15:55 :
Als een allochtoon een technische studie volgt op HBO of WO-niveau, krijgt die allochtoon werk. Punt.
, kom op niet iedereen is begaaft om een technische studie te volgen, nederlander en allochtoon.
Oud 19-01-2005, 15:57
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
DMC schreef op 19-01-2005 @ 15:54 :
ach ja, zo is Nederland. Get over it.
I won't
Oud 19-01-2005, 15:58
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2005 @ 15:55 :
Als een allochtoon een technische studie volgt op HBO of WO-niveau, krijgt die allochtoon werk. Punt.
was dat maar waar...maargoed ik heb nog een paar jaartjes te gaan..en dan zie ik het wel
Oud 19-01-2005, 15:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:55 :
haha ga je op spelfoutjes letten...nou dan ben je nog wel ff bezig
Het verschil tussen de en het is wel wat ernstiger dan een spelfoutje. Een spelfoutje hoor je niet in een conversatie, maar een taalfout wordt ogenblikkelijk opgepikt en maakt een hele slechte indruk.
Oud 19-01-2005, 16:00
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 19-01-2005 @ 15:54 :
Jij gebruikt zelf ook het wij en zij.
nee hoor, Mephostophilis vindt dat de allochtonen hetzelf moet oplossen...daar heb ik er alleen maar opgereageerd!
Oud 19-01-2005, 16:01
libaneesje
Avatar van libaneesje
libaneesje is offline
Citaat:
juno schreef op 19-01-2005 @ 15:58 :
Het verschil tussen de en het is wel wat ernstiger dan een spelfoutje. Een spelfoutje hoor je niet in een conversatie, maar een taalfout wordt ogenblikkelijk opgepikt en maakt een hele slechte indruk.

ja maar ik had het toch over allochtonen en autochonen die precies hetzelfde opleiding hebben en geen taalachterstand hebben etc.
Oud 19-01-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 15:58 :
was dat maar waar...maargoed ik heb nog een paar jaartjes te gaan..en dan zie ik het wel
Dat is waar. Er zijn nu zo'n 100.000 vacatures in Nederland. Hoe komt dat, denk je? Omdat er geen werklozen zijn?
Oud 19-01-2005, 16:03
Verwijderd
Citaat:
DMC schreef op 19-01-2005 @ 15:57 :
, kom op niet iedereen is begaaft om een technische studie te volgen, nederlander en allochtoon.
Dat is zeker waar, maar vaak is het ook aan luiheid te wijten dat iemand bijvoorbeeld een flutopleiding volgt met lage kansen op werk omdat het "leuk" is.
Oud 19-01-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-01-2005 @ 15:55 :
Ze komen eigenlijk terug halen wat ze is ontnomen. Die landen waar ze vandaan komen waren ooit welvarend en rijk. Ze werden uitgebuit en arm gemaakt door europese kolonisten . En nu is het dus tijd om die rekening te vereffenen.
Ja, het midden-oosten was ook echt gekoloniseerd.
Oud 19-01-2005, 16:04
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
libaneesje schreef op 19-01-2005 @ 16:01 :
ja maar ik had het toch over allochtonen en autochonen die precies hetzelfde opleiding hebben en geen taalachterstand hebben etc.

de opleiding, niet het opleiding. Het is overigens wel het opleidingsniveau. Tot die allochtonen behoor jij duidelijk niet. En jij bent al derde generatie.
Oud 19-01-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2005 @ 16:03 :
Dat is zeker waar, maar vaak is het ook aan luiheid te wijten dat iemand bijvoorbeeld een flutopleiding volgt met lage kansen op werk omdat het "leuk" is.
Nou het is bedenkelijk om iets te gaan doen wat je absoluut niet ligt en waarin je niet kunt motiveren, omdat er nou eenmaal meer werk in die branche is
Oud 19-01-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 19-01-2005 @ 16:04 :
Nou het is bedenkelijk om iets te gaan doen wat je absoluut niet ligt en waarin je niet kunt motiveren, omdat er nou eenmaal meer werk in die branche is
Maar dan moet je ook niet gaan zeuren dat je geen werk kunt krijgen.
Oud 19-01-2005, 16:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-01-2005 @ 16:04 :
Ja, het midden-oosten was ook echt gekoloniseerd.
Er zijn hier ook zooooooo veel mensen uit het midden-oosten.
Het midden-oosten is op dit moment wel min of meer gekoloniseerd door de VS.
Oud 19-01-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 19-01-2005 @ 16:07 :
Er zijn hier ook zooooooo veel mensen uit het midden-oosten.
Het midden-oosten is op dit moment wel min of meer gekoloniseerd door de VS.
Eerder andersom, aangezien 6 tot 7 procent van de VS in handen is van Saoedi-Arabië.
Oud 19-01-2005, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 19-01-2005 @ 16:08 :
Eerder andersom, aangezien 6 tot 7 procent van de VS in handen is van Saoedi-Arabië.
Welk deel is dat dan?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken geweld tegen criminaliteit
hmvreemd
9 10-12-2003 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.