Oud 18-09-2002, 21:39
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik ben verliefd en zij is ook verliefd op mij. Het enige wat ontbreekt is contact. Op MSN hebben we elke avond standaard een gesprek (onderwerpen raken hier ook op), maar irl... dat werkt echt niet. We zijn allebei ontzettend verlegen, sterker nog: we kunnen elkaar gewoon niet aankijken. We zien elkaar heel weinig, gemiddeld 1 keer op een dag. Maar dat houdt niet in praten, dat houdt in: elkaars blik vermijden en langs elkaar heenlopen! Dat is toch een vreselijk verhaal! Wat kan ik doen? Ten eerste een keertje gewoon 'hoi' zeggen en zo hopen dat we dat vaker gaan doen. Maar dan... alleen met hoi kom je er niet. Een actueel onderwerp is meestal ook onmogelijk, te weinig tijd. Hebben jullie ook wel eens in zo'n situatie gezeten? Of hebben jullie advies, raad, tips?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2002, 21:41
whizzer
whizzer is offline
dit meen je niet? sorry hoor, maar dit klinkt wel errug ongeloofwaardig.

Dat jullie verlegen zijn, ok, ik ben ook verlegen. MAar als jullie elkaar niet eens aan kunnen kijken is er echt wel wat fout. Verman jezelf eens en vraag haar mee naar de bios ofzow, je weet dat ze je leukt vindt dus je loopt geen risico
__________________
Ik hou van Jehova's. Gewoon domme mensen zijn vervelend. Maar domheid, gepaard met religieuze bezetenheid, is fascinerend. (Bomans)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:44
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Denk je niet dat we eerst eens goed contact zouden moeten leggen buiten MSN?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:51
Verwijderd
Ik zat wel eens in een vergelijkbare situatie, alleen dat we toen geen MSN hadden.

We wisten van elkaar dat we de ander leuk vonden, omdat we elkaar steeds aanstaarden op school, verlegen lachten, etc. Ik was toen overigens ook 15 jaar oud.

Niemand durfde echter wat, dus werd het ook niks.

Ghe, als we toen MSN hadden gehad .. damn, dat had mijn leven ingrijpend veranderd. Want dat is hetgene wat ik hier vreemd vind: je praat al met haar!! Als het op internet kan, waarom niet in realiteit?

Dan moet je wel érg verlegen zijn
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:55
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik zat wel eens in een vergelijkbare situatie, alleen dat we toen geen MSN hadden.

We wisten van elkaar dat we de ander leuk vonden, omdat we elkaar steeds aanstaarden op school, verlegen lachten, etc. Ik was toen overigens ook 15 jaar oud.

Niemand durfde echter wat, dus werd het ook niks.

Ghe, als we toen MSN hadden gehad .. damn, dat had mijn leven ingrijpend veranderd. Want dat is hetgene wat ik hier vreemd vind: je praat al met haar!! Als het op internet kan, waarom niet in realiteit?

Dan moet je wel érg verlegen zijn
Ben ik ook! Alleen het probleem is: ze zit niet bij me in klas of iets dergelijks, alleen op school. Wanneer zien wij nou elkaar dan? Dat kan alleen bij lokaalwisselingen (dan lopen we dus langs elkaar en zeggen niets) of in de pauzes... dan komt ze wel eens haar broer iets vertellen, en ik zit dus met een heel cluppie jongens bij die broer. Maar ja, zij kijkt mij niet aan, ik haar niet, en ze is al weer weg. En wat zou ik moeten zeggen?! Ik klap echt volledig dicht.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 22:40
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Even voor de duidelijkheid nog wat verhaallijnen.
Ik heb haar leren kennen via MSN, nadat haar broer haar had toegevoegd in een gesprek. Maandenlang hebben we gechat. Begin van de zomervakantie werd ik verliefd op haar. Ik heb het verteld aan een vriend van me. Hij is ongeveer de enige die het weet, ook tot en met nu. Na enig onderzoek van zijn kant wist ik dat zij ook verliefd op mij was! Maar daar kon ik natuurlijk nix van zeggen, ik bedoel, als je alles via MSN regelt, dat werkt niet. Eerst moe(s)t het echte contact verbeteren of eerder laten ontstaan. Om het allemaal nog wat spannender te maken heeft ze me laatst verteld dat ze verliefd was, maar niet op wie! Dat zou ik natuurlijk niet te weten mogen komen. Dan krijg je van die situaties dat ik haar tips ga geven... Heel vreemd.
Daarbij komt nog dat ze het heeft verteld aan een vriendin van haar. Dat is uitgelekt, nou weet heel haar klas het. Ze loopt altijd met een bepaald groepje vriendinnen, en die konden de eerste schooldagen hun mond niet houden. Dus als ik dan langsliep (waarbij de dame in kwestie (ze heet trouwens gewoon Annika)en ik elkaar niet aankeken) gingen ze door elkaar heen schreeuwen. 'Stefaaan!!' Dat ben ik dus. 'Er is hier een meisje dat je heel leuk vindt!!' en dat alles door elkaar. Ik heb gedaan alsof ik niks hoorde, het was ook maar een kort moment. Veel van dat momenten gebeurden ook in haar afwezigheid.
Eh... nou moet ik ff kijken of ik niet iets vergeet. Wordt de situatie hier duidelijker door?
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 09:41
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ohhh.. jeetje.. jullie zijn dan wel heeeeeeel erg verlegen!
Je weet dat zij jou leuk vindt en jij vindt haar leuk; wat heb je dan te verliezen?!?

Gewoon al je moed bij elkaar rapen, op haar afstappen, je ff over die drempel heen gooien (kun je best!!) en vraag haar eens mee uit, naar de bioscoop ofzo...

Want als dat zo door gaat dan schiet dat niet echt op en heb je kans dat bij een van jullie twee gewoon de verliefdheid over gaat ofzo omdat jullie denken dat die ander toch niks wil.. , of dat misschie een van jullie op iemand anders verliefd wordt ondertussen, en dan ben je dus te laat..

Gewoon ff al je moed verzamelen die je in je hebt, en op dat meisje afstappen!! Als je maar genoeg wilt dat jullie een kans krijgen samen dan moet dat lukken!!
ga ervoor succes!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 09:45
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Denk je niet dat we eerst eens goed contact zouden moeten leggen buiten MSN?
ik denk dat je haar ook best via msn uit zou kunnen vragen, naar de film ofzo.. Dan zijn jullie iig ff samen enzo, kunnen jullie eens praten en dan kun je elkaar moeilijk ontwijken, want je bent maar met zn 2e en zijn er geen andere mensen waar je snel tegen kunt gaan praten..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 14:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je zal dr toch een keer moeten aanspreken hoor, anders schiet t echt niet op!! je moet er gewoon een keer overheen zien te komen. als je rustig begint, dan voel je je vanzelf wel steeds meer op je gemak bij haar. ik heb het in het begin ook, maar als ik iemand een tijdje ken, heb ik er steeds minder problemen mee en op een gegeven moment heb je er helemaal geen problemen meer mee!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 17:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vraag een keer op msn haar telefoonnummer dan bel je haar op en vraag je of ze een keer met je naar de bios wil oid. Bellen is toch al weer een stapje verder dan msnen en dan hoeven jullie elkaar ook niet aan te kijken. En verder, je weet dat ze je leuk vindt, dus je hebt niks te verliezen als je haar gewoon es aanspreekt, iemand moet toch de eerste stap zetten.
Ik begrijp je heel goed hoor, ik ben ook verlegen maar strax heb je er spijt van dat je het niet gedaan hebt. Want geloof mij maar, van haar kant gebeurt er niks, dus jij moet de eerste stap zetten als je haar echt beter wilt leren kennen! Heel veel suc6!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:06
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Sowieso is de bios ondenkbaar; je kunt niet gewoon afspreken terwijl je elkaar nog nooit hebt gesproken. Dat moet dus eerst verbeteren. En stel dat we allebei over de drempel heengaan... waar moet je dan over praten?! Ik zie haar, zij ziet mij, ik loop op haar af en zeg...
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:14
lieve
lieve is offline
Tja, via Internet(MSN,chatboxen,..)praten is toch zoooooveel makkelijker dan irl!
Ik ken het! Ik ken 2 mensen al een tijdje,door dat ik ze op de voetbal heb leren kennen! Onze contacten zijn verwaterd! Maar ... een paar weken geleden ben ik ze beide op dezelfde avond op den chatbox terug tegengekomen! Ondertussen ben ik ze ook al terug in't dorp meer tegengekomen, en op fuiven(want den laatsten tijd zit ik nog amper thuis)! En hoewel we via MSN elke dag een babbeltje maken! Moet je niet denken dat we elkaar, op een fuif of in't dorp, zullen aanspreken of nog maar 'yow' zeggen! Het is raar, en voor sommige mss ongeloofwaardig,maar het gebeurd echt hoor!
Ik probeer nu meer en meer contact te zoeken irl ,maar het moet ook van beide kanten komen!
Ik heb geen raad, want ik zit zelf met het probleem! Maar ik denk, dat je er gewoon eens op af moet gaan! En beginnen praten over iets wat je via MSN eens gezegd hebt ofzo!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 21:46
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Vraag een keer op msn haar telefoonnummer dan bel je haar op en vraag je of ze een keer met je naar de bios wil oid. Bellen is toch al weer een stapje verder dan msnen en dan hoeven jullie elkaar ook niet aan te kijken. En verder, je weet dat ze je leuk vindt, dus je hebt niks te verliezen als je haar gewoon es aanspreekt, iemand moet toch de eerste stap zetten.
Ik begrijp je heel goed hoor, ik ben ook verlegen maar strax heb je er spijt van dat je het niet gedaan hebt. Want geloof mij maar, van haar kant gebeurt er niks, dus jij moet de eerste stap zetten als je haar echt beter wilt leren kennen! Heel veel suc6!!
Bellen werkt niet. Dan móet je praten en dat is nog erger. Als het lijkt alsof er een toevallig gesprek ontstaan is, is dat goed. Maar we moeten elkaar wel kunnen blijven zien. Als we eenmaal aan het praten zijn kijken we elkaar natuurlijk wel aan (dat hoop ik toch! ). En daarbij komt ook nog eens: het moet een gesprek worden als ware het een gesprek met iemand op wie ik niet verliefd ben! Zij weet niet dat ik verliefd op haar ben! En ze weet ook niet dat ik weet dat zij verliefd op mij is.
Dat moet je goed begrijpen, het werkt niet.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!

Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 21:54.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 22:45
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Bellen werkt niet. Dan móet je praten en dat is nog erger. Als het lijkt alsof er een toevallig gesprek ontstaan is, is dat goed. Maar we moeten elkaar wel kunnen blijven zien. Als we eenmaal aan het praten zijn kijken we elkaar natuurlijk wel aan (dat hoop ik toch! ). En daarbij komt ook nog eens: het moet een gesprek worden als ware het een gesprek met iemand op wie ik niet verliefd ben! Zij weet niet dat ik verliefd op haar ben! En ze weet ook niet dat ik weet dat zij verliefd op mij is.
Dat moet je goed begrijpen, het werkt niet.
Als jij weet dat ze verlieft op je is kan je dat toch gewoon zeggen. Via msn vragen wat ze van je vind. Of zeg haar dat je haar wel erg leuk vind. Of jullie niet een xje wat kunnen gaan doen. Dus spreek af via internet en probeer elkaar irl te treffen zonder dat er anderen bij zijn die het kunnen verstoren!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 22:50
Verwijderd
nog even en ik ga me er mee bemoeien

Nee geintje, maar je weet hoe ik erover denk, je moet niet bang zijn als je weet dat het wederzijds is..
En je natuurlijk niets aantrekken van wat anderen zeggen..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 22:54
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Eigenlijk is msn wel erg....strax krijgt iedereen van die relaties via internet....en cybersex....zie je het al voor je....iedereen op de wereld

nee ik kan me zoiets best voorstellen hoor. het is op msn vaak toch anders...je kunt je antwoorden en vragen met zeeen van tijd bedenken en veranderen...ja en dat kan in het echt niet en ga je stotteren enzo
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:11
Herrie
Herrie is offline
Ik heb zelf ook vaak voor hetzelfde dilemma gestaan.... Ik ben zelf ook best wel verlegen

Wat gewoon werkt is er recht op afstappen, hoeveel moed het ook kost.

Tuurlijk je kan afgewezen worden, maar dat is dan jammer voor haar, want JIJ weet hoe speciaal je bent en het is dan jammer voor haar dat ze JOU laat lopen

Ze zal waarschijnlijk zelf sprakeloos zijn en haar vriendinnen ook, omdat ze dat niet verwachten Ze zullen waarschijnlijk beginnen te giechelen ofzo Maar ze vinden het wel erg leuk dat je dat voor hun vriendin doet. Je zou haar zo een keertje mee uit vragen Haar vriendinnen zullen je dan waarschijnlijk ook wel een beetje helpen haar te overtuigen mocht ze twijfels hebben., omdat ze het cool vinden dat jij dat durft!

Ikzelf heb het nu een keer of 3 gedaan, maar ik ben nog nooit weggestuurd ofzo Ze verwachten zo'n actie echt niet
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:13
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
nog even en ik ga me er mee bemoeien

Nee geintje, maar je weet hoe ik erover denk, je moet niet bang zijn als je weet dat het wederzijds is..
En je natuurlijk niets aantrekken van wat anderen zeggen..
Heb je ons wel 'bezig' gezien? Zo elkaars blik vermijden en doen alsof de ander er niet is, ook al zijn het maar vluchtige momenten... het is echt verschrikkelijk. Als je het zou zien zou je ons geloof ik helemaal een schop geven...
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-09-2002, 20:16
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ik heb zelf ook vaak voor hetzelfde dilemma gestaan.... Ik ben zelf ook best wel verlegen

Wat gewoon werkt is er recht op afstappen, hoeveel moed het ook kost.

Tuurlijk je kan afgewezen worden, maar dat is dan jammer voor haar, want JIJ weet hoe speciaal je bent en het is dan jammer voor haar dat ze JOU laat lopen

Ze zal waarschijnlijk zelf sprakeloos zijn en haar vriendinnen ook, omdat ze dat niet verwachten Ze zullen waarschijnlijk beginnen te giechelen ofzo Maar ze vinden het wel erg leuk dat je dat voor hun vriendin doet. Je zou haar zo een keertje mee uit vragen Haar vriendinnen zullen je dan waarschijnlijk ook wel een beetje helpen haar te overtuigen mocht ze twijfels hebben., omdat ze het cool vinden dat jij dat durft!

Ikzelf heb het nu een keer of 3 gedaan, maar ik ben nog nooit weggestuurd ofzo Ze verwachten zo'n actie echt niet
Verwacht nix van haar vriendinnen, zij klieren haar ermee en schreeuwen het liefst van het dak dat Annika verliefd op me is (terwijl ik dat in haar ogen dus nog helemaal niet mag weten).
Ze zijn echt een groot probleem aan het worden, want ze is altijd bij hen!
Maar goed, nog steeds het probleem: het zijn maar korte momenten.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:20
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Verwacht nix van haar vriendinnen, zij klieren haar ermee en schreeuwen het liefst van het dak dat Annika verliefd op me is (terwijl ik dat in haar ogen dus nog helemaal niet mag weten).
Ze zijn echt een groot probleem aan het worden, want ze is altijd bij hen!
Maar goed, nog steeds het probleem: het zijn maar korte momenten.
Dan nog, ze zijn te verbaasd om wat te zeggen, ze zullen je echt niet belachelijk maken ofzo. Zo wel, dan zijn HUN jou niet waard! Jij hebt het dan in ieder geval geprobeerd en loop je niet met het gevoel van 'wat als.....'.

Je hebt dan in ieder geval jouw 'move' gemaakt en zal je later jezelf nooit voor je kop slaan dat je het niet gedaan hebt!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:40
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Dan nog, ze zijn te verbaasd om wat te zeggen, ze zullen je echt niet belachelijk maken ofzo. Zo wel, dan zijn HUN jou niet waard! Jij hebt het dan in ieder geval geprobeerd en loop je niet met het gevoel van 'wat als.....'.

Je hebt dan in ieder geval jouw 'move' gemaakt en zal je later jezelf nooit voor je kop slaan dat je het niet gedaan hebt!
Ik blijf erbij dat we eerst een fatsoenlijk gesprek moeten hebben gehad. En elkaar moeten kunnen aankijken en hoi kunnen zeggen. Het is echt net zo erg als ik het nu vertel, stel het je eens goed voor.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:45
Herrie
Herrie is offline
Kan ik begrijpen, maar dan zul je toch van die vriendinnen af moeten en ergens met haar alleen afspreken om een goed gesprek te voeren.

Dit lijkt in het begin misschien erg lastig, maar je vindt echt wel iets om met haar over te praten.

Vraag de volgende keer op MSN gewoon haar telefoonnummer en bel haar eens op! Dat is al spannend genoeg.... (I know....). Vooral de eerste 10-30 seconden lopen vaak stroef, maar daarna zal het beter gaan. Praat over normale dingen (dat je het leuk vindt haar nu een keer te spreken...) Komt best goed... Ik heb het zelf ook een paar keer gedaan met meiden die ik niet eens IRL kende, alleen via internet.

Ik vond dat best wel eng, maar dat ging altijd goed!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:51
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Kan ik begrijpen, maar dan zul je toch van die vriendinnen af moeten en ergens met haar alleen afspreken om een goed gesprek te voeren.

Dit lijkt in het begin misschien erg lastig, maar je vindt echt wel iets om met haar over te praten.

Vraag de volgende keer op MSN gewoon haar telefoonnummer en bel haar eens op! Dat is al spannend genoeg.... (I know....). Vooral de eerste 10-30 seconden lopen vaak stroef, maar daarna zal het beter gaan. Praat over normale dingen (dat je het leuk vindt haar nu een keer te spreken...) Komt best goed... Ik heb het zelf ook een paar keer gedaan met meiden die ik niet eens IRL kende, alleen via internet.

Ik vond dat best wel eng, maar dat ging altijd goed!
Als je elkaar elke dag op MSN spreekt heeft het totaal geen zin te gaan praten via de telefoon. Ten eerste ben ik daar allergisch voor als ik niet een goeie boodschap heb en ten tweede zou zij ook iets hebben van: '... Okeejj...'
Bellen is echt uitgesloten. En gesprekken voeren zonder onderwerp is lastig, we zijn op MSN zelfs onderwerploos! Al een week of wat. En dat komt mede door onze wederzijdse en voor elkaar verborgen liefde. Verder is er geen tijd, ze heeft geen tussenuren en na school zie ik haar niet. Pauzes zouden de enige oplossing zijn... maar dan zit ze dus met vriendinnen weet ik veel waar. Het is eigenlijk gewoon een onmogelijke situatie. Maar er is goed nieuws: ik weet via de derde persoon in het spel dat ze heeft geprobeerd contact met míj te leggen! Maar zij klapte dus ook dicht en is gelijk weer weggegaan.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:57
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Als je elkaar elke dag op MSN spreekt heeft het totaal geen zin te gaan praten via de telefoon. Ten eerste ben ik daar allergisch voor als ik niet een goeie boodschap heb en ten tweede zou zij ook iets hebben van: '... Okeejj...'
Bellen is echt uitgesloten. En gesprekken voeren zonder onderwerp is lastig, we zijn op MSN zelfs onderwerploos! Al een week of wat. En dat komt mede door onze wederzijdse en voor elkaar verborgen liefde. Verder is er geen tijd, ze heeft geen tussenuren en na school zie ik haar niet. Pauzes zouden de enige oplossing zijn... maar dan zit ze dus met vriendinnen weet ik veel waar. Het is eigenlijk gewoon een onmogelijke situatie. Maar er is goed nieuws: ik weet via de derde persoon in het spel dat ze heeft geprobeerd contact met míj te leggen! Maar zij klapte dus ook dicht en is gelijk weer weggegaan.
Tijd valt er altijd te maken, ook na school. Telefoon lijkt me toch echt niet zo uitgesloten als jij nu zegt. Misschien dat je r een paar dagen niet moet spreken via MSN, dan heb je vast wel wat te vertellen! Gesprekken hoeven niet altijd een echt onderwerp te hebben (alhoewel ik ook niet van inhoudsloze gesprekken houd...) Maar je kan bijvoorbeeld zeggen dat je het leuk vindt om een keer zo met haar te praten i.p.v. via MSN....

Het is voor haar trouwens net zo lastig als voor jou! Ze zal het dus echt wel waarderen als jij het lef hebt om de eerste stap te nemen! Vrouwen zitten soms raar in elkaar, maar ze zijn echt niet gevoelloos! Ik durf te wedden dat ze verbaasd zal zijn en waarschijnlijk even dichtslaat....

P.s. Kan je niet op 1 of andere manier aan d'r 06-nr komen via d'r broer of een andere weg?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:05
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Tijd valt er altijd te maken, ook na school. Telefoon lijkt me toch echt niet zo uitgesloten als jij nu zegt. Misschien dat je r een paar dagen niet moet spreken via MSN, dan heb je vast wel wat te vertellen! Gesprekken hoeven niet altijd een echt onderwerp te hebben (alhoewel ik ook niet van inhoudsloze gesprekken houd...) Maar je kan bijvoorbeeld zeggen dat je het leuk vindt om een keer zo met haar te praten i.p.v. via MSN....

Het is voor haar trouwens net zo lastig als voor jou! Ze zal het dus echt wel waarderen als jij het lef hebt om de eerste stap te nemen! Vrouwen zitten soms raar in elkaar, maar ze zijn echt niet gevoelloos! Ik durf te wedden dat ze verbaasd zal zijn en waarschijnlijk even dichtslaat....

P.s. Kan je niet op 1 of andere manier aan d'r 06-nr komen via d'r broer of een andere weg?
Dat laatste kan, dat kan ook direct via haar, maar echt: dat vind ik nog enger dan een gewoon gesprek. Het is een idee haar op MSN gewoon een tijdje niet te zien, zeker nu ik daartoe al gedwongen word vanwege de telefoonrekening (€190,- in 2 maanden ). Maar ik ben dan wel bang dat haar verliefdheid zal wegebben ofzo. Maar goed, het kan... maar tijd is toch een probleem. Het gesprek moet wel zijn 'ontstaan', niet gemaakt zijn. Het moet niet geforceerd zijn. Of lijken.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 21:13
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Dat laatste kan, dat kan ook direct via haar, maar echt: dat vind ik nog enger dan een gewoon gesprek. Het is een idee haar op MSN gewoon een tijdje niet te zien, zeker nu ik daartoe al gedwongen word vanwege de telefoonrekening (€190,- in 2 maanden ). Maar ik ben dan wel bang dat haar verliefdheid zal wegebben ofzo. Maar goed, het kan... maar tijd is toch een probleem. Het gesprek moet wel zijn 'ontstaan', niet gemaakt zijn. Het moet niet geforceerd zijn. Of lijken.
Tuurlijk moet het niet geforceerd lijken, maar een eerste gesprek is altijd lastig! Het loopt nooit helemaal zoals je verwacht. Het is altijd heel eng voor beide partijen, maar als je beide wilt, dan vindt je echt wel iets om over te praten!

Ik weet dat over de telefoon misschien nog wel enger is dan reallife. Ik heb 2 van m'n vriendinnen leren kennen via internet. Ze woonden beiden in het buitenland, dus ik heb ze gewoon een keer opgebeld. Ik vond het erg spannend, m'n hartslag was wel ergens tussen de 180 en 200 bpm toen de telefoon aan de andere kant overging voor ze opnam... De eerste 10-20 seconden liepen wat stroef, maar daarna ging het gewoon erg goed (en dat was in't Engels). In het Nederlands is het nog een stukje makkelijker denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:17
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Tuurlijk moet het niet geforceerd lijken, maar een eerste gesprek is altijd lastig! Het loopt nooit helemaal zoals je verwacht. Het is altijd heel eng voor beide partijen, maar als je beide wilt, dan vindt je echt wel iets om over te praten!

Ik weet dat over de telefoon misschien nog wel enger is dan reallife. Ik heb 2 van m'n vriendinnen leren kennen via internet. Ze woonden beiden in het buitenland, dus ik heb ze gewoon een keer opgebeld. Ik vond het erg spannend, m'n hartslag was wel ergens tussen de 180 en 200 bpm toen de telefoon aan de andere kant overging voor ze opnam... De eerste 10-20 seconden liepen wat stroef, maar daarna ging het gewoon erg goed (en dat was in't Engels). In het Nederlands is het nog een stukje makkelijker denk ik.
Nee, ik heb ooit een internetvriendin gehad voor de lol (ik was totaal niet verliefd) en die heb ik toen eens opgebeld. Zooo, dat liep mis!!! Het gesprek heeft geen minuut geduurd. En met haar is het nog stommer, omdat we elkaar gewoon vaak 'zien' en 'spreken'.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:54
Piccola
Piccola is offline
Heb dit ook een keer gehad. Wij kwamen ook niet veel verder als 'Hoi' en 'Hoe gaat het'.. We wouden allebei graag, maar gewoon echt te verlegen enzo. Uiteindelijk is het hierdoor dus ook helemaal mis gelopen en is het nooit iets geworden. Ik hoop dat het bij jullie anders gaat, want ik heb er heel wat verdriet van gehad toen.. Good luck!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 21:57
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Heb dit ook een keer gehad. Wij kwamen ook niet veel verder als 'Hoi' en 'Hoe gaat het'.. We wouden allebei graag, maar gewoon echt te verlegen enzo. Uiteindelijk is het hierdoor dus ook helemaal mis gelopen en is het nooit iets geworden. Ik hoop dat het bij jullie anders gaat, want ik heb er heel wat verdriet van gehad toen.. Good luck!
Snik... Ik ben echt zo bang dat het gaat mislukken... Eigenlijk zou ik hierom een ultimatum moeten stellen voor mezelf, tot dan heb ik de tijd contact te maken en daarna móet ik het gewoon doen, anders gaat het mis.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:54
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Snik... Ik ben echt zo bang dat het gaat mislukken... Eigenlijk zou ik hierom een ultimatum moeten stellen voor mezelf, tot dan heb ik de tijd contact te maken en daarna móet ik het gewoon doen, anders gaat het mis.
Idd, het kost gewoon heel erg veel moed.... Ik heb zelf ook vaak gehad dat ik het niet gedaan heb en dat ik mezelf daarna voor m'n kop heb geslagen dat ik zo dom heb kunnen zijn

Het is voor haar net zo moeilijk als voor jou (misschien nog wel moeilijker), want zij durft ook niet de eerste stap te nemen. Ze zal het dus echt wel waarderen als jij de eerste stap neemt, omdat ze weet hoe moeilijk dat is!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 20:57
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Idd, het kost gewoon heel erg veel moed.... Ik heb zelf ook vaak gehad dat ik het niet gedaan heb en dat ik mezelf daarna voor m'n kop heb geslagen dat ik zo dom heb kunnen zijn

Het is voor haar net zo moeilijk als voor jou (misschien nog wel moeilijker), want zij durft ook niet de eerste stap te nemen. Ze zal het dus echt wel waarderen als jij de eerste stap neemt, omdat ze weet hoe moeilijk dat is!
Maar ze weet niet dat het voor mij net zo moeilijk is.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 22:12
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Maar ze weet niet dat het voor mij net zo moeilijk is.
Dat kan je dan toch uitleggen als je de eerste stap hebt genomen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 22:29
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Dat kan je dan toch uitleggen als je de eerste stap hebt genomen
Jaja.
Maar ik heb nou nog steeds geen concreet voorbeeldgesprek gezien.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 23:24
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Jaja.
Maar ik heb nou nog steeds geen concreet voorbeeldgesprek gezien.
Ehm, moet ik dan alles voorkauwen?

Je moet niet iets instuderen, want dat gaat toch niet zoals gewenst!

Je wilt zelf iets spontaans... Dussuh...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 00:52
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
ik denk dat je het beste in reallife es iets tegen haar kan zeggen... al is het maar gewoon hoi... en dan gewoon glimlachen erbij... als zij dat dan ook doet dan voel je je al een stuk minder onzeker waarschijnlijk! en dan kan je het langzaam opbouwen... haar vriendinnen zou ik totaal geen boodschap aan hebben, die doen maar wat ze willen doen; 't gaat om jou, dus kom gewoon voor je eigen belangen op zou ik zeggen (mjah ok, 'k heb nu makkelijk praten, maar zo is het wel)
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 12:23
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ehm, moet ik dan alles voorkauwen?

Je moet niet iets instuderen, want dat gaat toch niet zoals gewenst!

Je wilt zelf iets spontaans... Dussuh...
Voorbeelden van onderwerpen, bedoelde ik. Gesprekken instuderen werkt inderdaad niet. Maar het probleem is juist: wat zeg ik inhoudelijk? Waar praat je over als je elkaar nog nooit hebt gesproken en elkaar toch al door en door kent?!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2002, 12:25
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
McMotion schreef:
ik denk dat je het beste in reallife es iets tegen haar kan zeggen... al is het maar gewoon hoi... en dan gewoon glimlachen erbij... als zij dat dan ook doet dan voel je je al een stuk minder onzeker waarschijnlijk!
Dat zal wel lukken, dat zit er wel aan te komen.

Citaat:
en dan kan je het langzaam opbouwen...
Dat is het probleem... leg eens uit.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 12:59
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Voorbeelden van onderwerpen, bedoelde ik. Gesprekken instuderen werkt inderdaad niet. Maar het probleem is juist: wat zeg ik inhoudelijk? Waar praat je over als je elkaar nog nooit hebt gesproken en elkaar toch al door en door kent?!
Ehm ik ken jullie natuurlijk niet... Maaruh je zou bijv. kunnen zeggen dat je het leukt vindt haar een keer zo te spreken i.p.v. altijd over MSN. Ik weet ook niet echt wat ik zou zeggen, maar meestal komt het gesprek vanzelf spontaan op gang Het gaat erom dat de eerste stap is genomen, die gaat vaak het lastigst
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 13:05
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
yep zo'n gesprek komt vanzelf echt wel op gang.. Als je eenmaal aan het praten bent dan komt het allemaal vanzelf.
Je zou het kunnen hebben over iets wat haar interesseert bijvoorbeeld...? (ik neem aan dat je haar interesses wel kent, als jullie zoveel chatten met elkaar??)

probeer ook gewoon eens hoi te zeggen of te vragen hoe het met haar gaat als je haar tegenkomt in plaats van haar straal voorbij te lopen..
Die vriendinnen schreeuwen al de hele tijd dat zij jou leuk vindt, dus wat heb je te verliezen??
Je zult je er gewoon een beetje over heen moeten zetten, en iemand moet de eerste stap nemen en die komt duidelijk niet van haar, zij heeft ook verder geen idee dat jij haar ook leuk vindt, en jij weet wel dat zij jou leuk vindt, en jij vindt haar leuk, dus kom op en ga ervoor!!

Ik ben nog steeds wel van mening dat je gewoon via msn eens iets met haar kunt afspreken, ga bijvoorbeeld samen ergens wat drinken ofzo! Je moet je niet zo druk maken over een gespreksonderwerp, zij heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem.. En er komt vanzelf wel iets naar boven..
Maar je moet het niet allemaal zo pessimistisch inzien, zo kun je voor alle suggesties die hier gedaan worden wel iets verzinnen waarom je dat niet zou kunnen doen en zo komt er natuurlijk nooit iets van!!

Dus als je niet weet hoe je moet beginnen, dan kun je haar eerst eens vragen hoe het met haar gaat, wat ze de laatste tijd zoal heeft gedaan bijvoorbeeld en je zou het kunnen hebben over iets wat haar erg interesseert.. Als het ijs eenmaal gebroken is dan stapelen die gespreksonderwerpen zich zo voor je neus op!!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 14:57
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
'k las laatst ergens "je kunt maar beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan, dan van dingen die je niet hebt gedaan"... en daar ben ik het nou HELEMAAL mee eens heeft ook betrekking op deze topic
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:02
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ehm ik ken jullie natuurlijk niet... Maaruh je zou bijv. kunnen zeggen dat je het leukt vindt haar een keer zo te spreken i.p.v. altijd over MSN.
Oftewel een geforceerd gesprek ontketenen.
Citaat:
Ik weet ook niet echt wat ik zou zeggen, maar meestal komt het gesprek vanzelf spontaan op gang Het gaat erom dat de eerste stap is genomen, die gaat vaak het lastigst
Dat is zo... maar of de tweede en verdere stappen logischerwijs genomen zullen worden is ook nog maar de vraag. We zien elkaar immers praktisch nooit langer dan 5 seconden.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:12
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Oftewel een geforceerd gesprek ontketenen.

Dat is zo... maar of de tweede en verdere stappen logischerwijs genomen zullen worden is ook nog maar de vraag. We zien elkaar immers praktisch nooit langer dan 5 seconden.
dude! kom op..
Je moet er niet zo pessimistisch over denken!!! Zo komt er nooit wat van joh.. Je moet gewoon ff al je moed bij elkaar rapen en niet te bang zijn dat het zal tegen vallen of dat jullie niks te vertellen zullen hebben, er zijn zoveel onderwerpen waar je het over zou kunnen hebben!! haar hobby, jouw hobby, andere interesses, sport bijvoorbeeld.. desnoods school!
En dat is dan heus niet gelijk een geforceerd gesprek!!

Dat meisje vindt jou leuk en ze zal echt niet op je afknappen omdat je misschien een beetje (heel erg!!) zenuwachtig bent, want hij heeft namelijk precies hetzelfde probleem!

Probeer als eerst eens gewoon hoi te zeggen als je haar tegen komt op school en vraag gewoon eens hoe het met haar gaat ofzo, dan heb je in ieder geval al een keer contact gelegd en loop je haar voortaan niet meer straal voorbij..
Maar als je zelfs dat al niet durft dan zou ik echt niet meer weten hoe je anders met haar in contact wilt komen hoor..

Kom op, probeer je angsten overboord te gooien en haal alle moed die je in je hebt bijelkaar en ga ervoor!!
Je moet gewoon niet zo bang zijn dat je een verkeerde indruk zult maken ofzo.. Echt als jullie eenmaal aan de praat zijn geraakt dan komt het vanzelf!!misschien heb je iets aan dit topic.. dat meisje had haar 1e afspraakje met een jongen en was ook heel erg zenuwachtig, en ze vertelt dat het uiteindelijk toch heel erg meeviel.. (lees maar als je wilt, misschien heb jij er ook iets aan?)

Maar echt, je moet het niet zo pessimistisch zien allemaal.. als je zo denkt dan kun je alle ideeen die hier geopperd worden wel verwerpen..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:15
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
yep zo'n gesprek komt vanzelf echt wel op gang.. Als je eenmaal aan het praten bent dan komt het allemaal vanzelf.
Je zou het kunnen hebben over iets wat haar interesseert bijvoorbeeld...? (ik neem aan dat je haar interesses wel kent, als jullie zoveel chatten met elkaar??)
Ja, maar niet iets waar je zo ff vlug een gesprekkie over begint. Ik bedoel, ze zit op jazzballet en is de rest van de tijd geloof ik te vinden op i-net om bij mij te kunnen zijn zonder me te hoeven aankijken. Verder kom ik niet. School houdt haar natuurlijk bezig, wat ze heeft gehaald voor So's en dergelijke... en die roept ze altijd al naar dr broer, wat ik dus ook al weet zonder het te hoeven vragen.

Citaat:
probeer ook gewoon eens hoi te zeggen of te vragen hoe het met haar gaat als je haar tegenkomt in plaats van haar straal voorbij te lopen..
Dat gaat wel lukken.

Citaat:
Die vriendinnen schreeuwen al de hele tijd dat zij jou leuk vindt, dus wat heb je te verliezen??
Zij zijn juist een groot probleem. Als Annika doorheeft dat ik wel heb móeten horen wat ze hebben geroepen en ik doe nog alsof ik het niet heb gehoord ben ik natuurlijk de/een lul. We hebben het op MSN wel eens over ze gehad, dat ze altijd zo raar doen als ik langs kwam. Gewoon niet op letten, zegt ze dan. Dus dat doe ik, maar in zulke omstandigheden kun je niet op haar afstappen en een gesprek gaan voeren.

Citaat:
Je zult je er gewoon een beetje over heen moeten zetten, en iemand moet de eerste stap nemen en die komt duidelijk niet van haar, zij heeft ook verder geen idee dat jij haar ook leuk vindt, en jij weet wel dat zij jou leuk vindt, en jij vindt haar leuk, dus kom op en ga ervoor!!
Zo'n instelling heb ik ook wel... Maar ik klap dicht zodra ik het moet doen.

Citaat:
Ik ben nog steeds wel van mening dat je gewoon via msn eens iets met haar kunt afspreken, ga bijvoorbeeld samen ergens wat drinken ofzo!
Neej... dat komt later wel, dingen afspreken. Eerst moeten we ook spontaan een gesprek kunnen voeren.

Citaat:
Je moet je niet zo druk maken over een gespreksonderwerp, zij heeft waarschijnlijk hetzelfde probleem.. En er komt vanzelf wel iets naar boven..
Dat moet ik nog zien.

Citaat:
Maar je moet het niet allemaal zo pessimistisch inzien, zo kun je voor alle suggesties die hier gedaan worden wel iets verzinnen waarom je dat niet zou kunnen doen en zo komt er natuurlijk nooit iets van!!
Dat klopt... Maar het zijn allemaal echt hindernissen, hoor. Maar nu ik het heb overdacht zijn die vriendinnen het grootste probleem - die zijn altijd bij haar.

Citaat:
Dus als je niet weet hoe je moet beginnen, dan kun je haar eerst eens vragen hoe het met haar gaat, wat ze de laatste tijd zoal heeft gedaan bijvoorbeeld en je zou het kunnen hebben over iets wat haar erg interesseert..
Maar wat ze de laatste tijd heeft gedaan... Dat heb ik de dag ervoor al gehoord, waarschijnlijk. En dat andere: zie hierboven.

Citaat:
Als het ijs eenmaal gebroken is dan stapelen die gespreksonderwerpen zich zo voor je neus op!!
Ik hoop het, iig bedankt voor je reactie!
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:18
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Hm, ik heb je ene reactie nog niet ontleed of de volgende staat alweer klaar.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:20
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ahhh je werkt echt frustrerend jij (sorry niet lullig bedoelt hoor, maar mijn bronnen raken straks een beetje uitgedroogd denk ik )

Mjah die vriendinnen dus.. Zijn er dan echt helemaal geen momenten dat die niet bij haar zijn...?
Tja je zou kunnen proberen (maar ik denk niet dat het een optie is voor jou, als ik dit hele topic zo lees...) die vriendinnen ff te negeren en gewoon op die Annika af te stappen, ookal zijn die vriendinnen allemaal in de buurt, laat ze maar gillen en lachen..
mjah daar is echt wel een heleboel moed voor nodig..

Mjah als je haar verder nooit alleen ziet, dan lijkt het me ook wel erg lastig om ooit een keer een 'spontaan' gesprek te beginnen...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:21
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Hm, ik heb je ene reactie nog niet ontleed of de volgende staat alweer klaar.
hahah ja sorry.. maar komt een beetje op het zelfde neer eik
*neiging tot replyen op alles*
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:30
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Zijn er dan echt helemaal geen momenten dat die niet bij haar zijn...?
Neen.

Citaat:

Tja je zou kunnen proberen (maar ik denk niet dat het een optie is voor jou, als ik dit hele topic zo lees...) die vriendinnen ff te negeren en gewoon op die Annika af te stappen, ookal zijn die vriendinnen allemaal in de buurt, laat ze maar gillen en lachen..
mjah daar is echt wel een heleboel moed voor nodig..
Een heleboel moed, en de kans bestaat ook nog eens dat die vriendinnen dingen gaan roepen die ik in haar ogen nog helemaal niet mag weten (terwijl ik dat dus eigenlijk al wel weet). Kun je je voorstellen wat er dan gebeurt..?

Citaat:

Mjah als je haar verder nooit alleen ziet, dan lijkt het me ook wel erg lastig om ooit een keer een 'spontaan' gesprek te beginnen...
Ik weet niet, ik geloof dat ik een breuk heb veroorzaakt in het kringetje en ze loopt nu ook wel eens alleen met 1tje. Dat moet kunnen... denk ik.
O, ik heb haar ook wel eens alleen gezien, toen zat ik dus op de plek waar we altijd met dat clubje zitten samen met een vriend van me (we waren zelf ook aan het praten) en toen liep zij dus voorbij... Maar ze liep heel snel door en keek niet mijn kant op en was verdwenen voor ik haar ook maar kon roepen... En daarbij komt, ik had geen idee wat te zeggen. Zulk soort momenten zal ik het dus van moeten hebben. Maar ja...
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:03
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
oke, ik ben dus de 3e persoon.
het probleem is volgens mij inderdaad die vriendinnen. Ze hangen eigenlijk altijd om annika heen, en als stefan in de buurt komt dan gaat het alarm af, en dan ook echt een alarm.
Het 2e probleem is natuurlijk dat annika niet zeker weet of stefan verliefd op haar is. Ze krijgt namelijk aan de ene kant tips dat het wel zo is, en aan de andere kant loopt stefan haar voorbij zonder haar aan te kijken, dat werkt waarschijnlijk frustrerend. Dat telefoneren is best een goed idee denk ik, ookal zeg je alleen maar dat je verliefd op haar bent, dan heb je tenminste weer wat om over te praten, namelijk over jullie wederzijdse liefde. nouja, ik merk wel hoe het verder gaat, en mocht ik nog iets opvangen dan meld ik het hier wel.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:06
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
oke, mijn persoonlijke mening: doe iets, maakt niet zoveel uit wat, maar verander de situatie, want deze situatie is er al 1 à 2 maanden, en verliefdheid duurt niet eeuwig(over het algemeen).

en dan nog iets, tot nu toe fungeer ik als het persoon dat van stefan weet dat hij verliefd is op annika(waar hij het nonstop over heeft op MSN) en als persoon dat van annika weet dat zij verliefd is op Stefan(waar zij het dan weer de heletijd tegen mij over heeft). Ik hou hier psygologiese problemen aan over, misschien moet ik hier ook een topic over openen

Laatst gewijzigd op 22-09-2002 om 18:59.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:18
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Dank je Cartman...
Veelzeggende MSN-naam van Annika op het moment:

Liefde is kijken of hij kijkt en als hij kijkt niet kijken(L)
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Mensen in contact met vluchtelingen/kortwonenden in Nl
Maimaa..
0 26-05-2014 19:31
Studeren Pedagogische wetenschappen in Leiden
Cartman88
10 24-10-2008 23:46
Levensbeschouwing & Filosofie Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter
Verwijderd
27 01-11-2004 08:58
Liefde & Relatie Vrienden blijven
Lunaaaaa
46 06-10-2004 20:02
Psychologie De schoolangst is er nog steeds
Eend
39 10-09-2004 21:36
Liefde & Relatie vakantievriendje
angel--1987
25 29-09-2003 00:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.