Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2010, 17:25
*flawless*
*flawless* is offline
Ik heb zaterdag een date met een jongen, en nou vertrouw ik er wel op dat dat allemaal goed loopt, maar wat nou als we niet meer weten wat we moeten zeggen.

De vorige keer dat ik hem zag waren we nl allebei een beetje zenuwachtig ofzo, en toen vielen er nogal grote stiltes in het gesprek.
Nu ga ik ervanuit dat het allemaal wel los loopt, maar ik zou toch graag wat onderwerpen achter de hand hebben, voor de zekerheid.
Dus heeft er iemand tips/onderwerpen?
__________________
A word is dead when it is said, some say. I say it just begins to live that day.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2010, 17:37
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
over zijn hobbies, familie, school, wat hij later wil studeren/werken, favoriete films/tvprogramma's/boeken/games, sport, of hij op vakantie gaat/is geweest, hoe dat was, waar hij nog meer ooit op vakantie is geweest, zijn favoriete alcoholische drankje, de club/café waar hij meestal uitgaat, zijn vriendengroep...
en dan kun jij daar ook over vertellen natuurlijk.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 17:40
*flawless*
*flawless* is offline
ja het stomme is alleen dat ik dat allemaal al weet.
Ik spreek hem namelijk best vaak via msn, en als we elkaar zo tegenkomen krijgen we niet echt de kans om een echt gesprek te voeren.

Maar er staan wel nog wat dingen bij waar we het nog niet over hebben gehad, dus bedankt !
__________________
A word is dead when it is said, some say. I say it just begins to live that day.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 00:18
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Je kunt ook over dingen vertellen over wat je die dag/die dag ervoor hebt meegemaakt. Zo kun je zomaar van het ene in het andere onderwerp vallen. Het moet uiteindelijk toch een beetje vanzelf gaan, dat je er niet teveel over nadenkt. Maar dat komt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 12-08-2010, 19:57
Verwijderd
het klinkt mischien vreemd, maar het is niet raar ofzo als jullie een keer niet praten! het is onmogelijk om constant door te blijven gaan!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 22:56
TH1JS
TH1JS is offline
Je moet je niet druk maken over je gespreksonderwerpen, maar wel over HOE je praat. Sommige radiopresentatoren zijn hier geweldig in, hun praatje houdt vaak niet in, maar ze kunnen het op zo'n manier vertellen dat je toch op het puntje van je stoel zit of dat je strijk ligt van het lachen. Dus, oefen op je manier van spreken/vertellen en gebruik je omgeving als gespreksonderwerp indien mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 14:50
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Je moet je niet druk maken over je gespreksonderwerpen, maar wel over HOE je praat. Sommige radiopresentatoren zijn hier geweldig in, hun praatje houdt vaak niet in, maar ze kunnen het op zo'n manier vertellen dat je toch op het puntje van je stoel zit of dat je strijk ligt van het lachen. Dus, oefen op je manier van spreken/vertellen en gebruik je omgeving als gespreksonderwerp indien mogelijk.
Heb je helemaal gelijk in! Ook caberatiers zijn daarzo ongelooflijk goed in. Ze vertellen eigenlijk onzin, maar de manier waarop ze het brengen is brilliant.
In een eerste date moet je niet domme dingen uithalen natuurlijk, maar wel jezelf blijven. Gespreksonderwerpen komen wel, het hoeft niet alleen van jouw kant te komen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2010, 15:10
*flawless*
*flawless* is offline
Thnx voor de tips we zijn gister al wat gaan drinken en het ging prima! Had me zorgen gemaakt om niks.
Maar evengoed bedankt!
__________________
A word is dead when it is said, some say. I say it just begins to live that day.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 19:13
Gambokkur
Gambokkur is offline
Stop met dat vele msnen ook, irl contact is veel beter.
__________________
Lees dit 1 7 : De ver3tige bran2rman en Kris10, hem zeer ge9, verw8ten niet dat zijn verkr8er g1 z11moord pleegde, maar zijn suc6 4de.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 13:20
*flawless*
*flawless* is offline
Citaat:
Stop met dat vele msnen ook, irl contact is veel beter.
ja duh, maar er zijn situaties waar veel contact irl simpelweg niet mogelijk is.
__________________
A word is dead when it is said, some say. I say it just begins to live that day.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 21:29
Maxmale
Avatar van Maxmale
Maxmale is offline
Als je hem leuk vind kan je hem in zo'n situatie gewoon diep in zijn ogen kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Psychologie zelfvertrouwen...
*carmen*
6 30-10-2003 19:18
De Kantine Maffe gespreksonderwerpen?
Verwijderd
29 29-05-2003 22:30
Liefde & Relatie Vluchtig contact
Dminor
264 04-03-2003 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.