Oud 30-10-2020, 09:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Minder nadenken, meer genieten.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Advertentie
Oud 30-10-2020, 10:06
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Adtje voor de sfeer
__________________
Forumdownie
Oud 30-10-2020, 10:21
Verwijderd
Ja misschien wel. Het is een beetje als met computerhardware, je betaalt uiteindelijk veeeeeeel meer voor slechts marginaal meer inhoud dan het model eronder en het is vooral leuk om te hebben en voor de prestige. In mijn ervaring proef je wel dat het exclusief is maar of het ook de moeite waard is hmmhhmmhmm lastig.

That said, het is wel een superuniek natuurlijk.
Oud 30-10-2020, 10:35
Verwijderd
Gewoon opdrinken zodat je weet hoe het smaakt, dan kun je dan voor de toekomst bepalen of je dat voor speciale gelegenheden het geld waard vindt of niet. Zo te lezen is whisky je hobby, dan is het toch leuk om iets uit dit segment een keer te proberen? Niet alles moet altijd maar volledig gerationaliseerd worden.

Overigens kun je ook prima de whisky opdrinken én de schenker uit eten nemen
Oud 30-10-2020, 10:36
Verwijderd
Uit eten en dan de schenker mee naar huis om die wat in te schenken
Oud 30-10-2020, 10:37
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Drie onterechte tot zeer discutabele penalty's tegen in één thuiswedstrijd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Wollah, bier
__________________
Forumdownie
Oud 30-10-2020, 10:41
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik zat te denken waar ik een soortgelijke drempel mee heb. Hardware is daar eigenlijk niet één van want dat is geld omzetten naar iets waarvan ik exact weet waarom ik het wil, wat het levert, en dat het mij dat bedrag waard is.

Maar iets omzetten dat waarde heeft of oplevert, is toch anders. Ineens is monetaire potentie een factor: en dat zie ik bij mezelf vooral terug bij live cashgames poker. Het scheiden van ratio en emotie is voor mij nog steeds lastig wanneer je preflop een hand in duikt waar reeds €200 in de pot zit. 1) Chips zijn maar plastic, 2) je kent het spelletje, 3) je hebt een idee van je tegenstanders en kunt prima educated guesses maken. En toch is het een Ding, spelen met bedragen waar sommige mensen een maand van moeten eten.

Oh well.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-10-2020, 10:43
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Overigens kun je ook prima de whisky opdrinken én de schenker uit eten nemen
Citaat:
Uit eten en dan de schenker mee naar huis om die wat in te schenken
De schenker geeft geen mallemoer om deze fles (whiskey) en heeft liever (goedkope!) cognac
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-10-2020, 10:44
Verwijderd
Ik heb nog een fles VSOP-bocht staan die je wel mag hebben
Oud 30-10-2020, 10:44
Verwijderd
Is geloof ik ook een dure fles. Van de overbuuf die dood in d'r huis lag.
Oud 30-10-2020, 11:36
Verwijderd
Citaat:
De schenker geeft geen mallemoer om deze fles (whiskey) en heeft liever (goedkope!) cognac
Chivas is toch whisky en geen whiskey? als in, Schots? Of is dat een taalkundig spelletje waar een liefhebber zich niet mee bezig houdt?
Oud 30-10-2020, 11:42
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ha, ja, de doos schrijft "whisky". En voor mij is dat een beetje een patat/friet-kwestie, Google DuckDuckGo vertelde dat het vooral Ierse drank is, dat "whiskey" heet en dat 't voor de rest vooral "whisky" is.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 30-10-2020 om 11:52.
Oud 30-10-2020, 11:44
Verwijderd
In Schotland wordt het door elkaar gebruikt.
Oud 30-10-2020, 12:39
Verwijderd
Wat een gedoe. Vooral lekker opdrinken.
Oud 30-10-2020, 12:51
Verwijderd
Das ook weer zo. De waarde is natuurlijk ook volledig fictief.
Oud 30-10-2020, 12:53
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ha, ja, de doos schrijft "whisky". En voor mij is dat een beetje een patat/friet-kwestie, Google DuckDuckGo vertelde dat het vooral Ierse drank is, dat "whiskey" heet en dat 't voor de rest vooral "whisky" is.
De patat/friet kwestie bestaat niet, patat is vieze friet
__________________
Forumdownie
Oud 30-10-2020, 12:53
Verwijderd
Je moeder is vieze friet.
Oud 30-10-2020, 12:56
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Klopt, misselijk kakwijf
__________________
Forumdownie
Oud 30-10-2020, 14:09
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Het is fucking patat
Oud 30-10-2020, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Het is fucking patat
Komt daar dan ook die witte saus vandaan bij jou?
Oud 30-10-2020, 14:20
Verwijderd
Ik houd met heel mijn hart van Mema, maar haar lievelingsfrites zijn franse frietjes terwijl ieder weldenkend mens weet dat dikke Belgische frites het beste zijn. Bij voorkeur in ossewit gebakken. Ik overweeg wel eens om een scheiding aan te vragen op basis van deze ernstige discrepantie.
Oud 30-10-2020, 14:23
Verwijderd
Ik zit in kamp Mema. Maar wel alleen met beverkots met spikkeltjes.
Oud 30-10-2020, 14:35
Verwijderd
Ach ja, ik zal die scheiding niet echt aanvragen hoor.

Vooral omdat we niet getrouwd zijn, maar toch.

En jij vuile McDonaldsfan! KFC till I die!
Oud 30-10-2020, 14:40
Verwijderd
Zondag nog twee quarterpounders laten aanrukken ZONDER DIE RANZIGE UIENRINGEN GADVERDAAME
Oud 30-10-2020, 15:00
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ach ja, ik zal die scheiding niet echt aanvragen hoor.

Vooral omdat we niet getrouwd zijn, maar toch.

En jij vuile McDonaldsfan! KFC till I die!
Alletwee zeer matig
__________________
Forumdownie
Oud 30-10-2020, 15:16
Verwijderd
Ja uiteraard, alle fastfoodketens zijn zeer matig. Maar ja iedere week bij De Librije eten is ook weer zowat.
Oud 30-10-2020, 16:42
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik houd met heel mijn hart van Mema, maar haar lievelingsfrites zijn franse frietjes terwijl ieder weldenkend mens weet dat dikke Belgische frites het beste zijn. Bij voorkeur in ossewit gebakken. Ik overweeg wel eens om een scheiding aan te vragen op basis van deze ernstige discrepantie.
(K) je ziet wie bij ons de broek aan heeft aan welke frietjes wij thuis het meeste eten.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 30-10-2020, 17:58
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Citaat:
Ja uiteraard, alle fastfoodketens zijn zeer matig. Maar ja iedere week bij De Librije eten is ook weer zowat.
Mijn restaurant is de beste
Oud 30-10-2020, 18:58
Verwijderd
Ik snap dat je meemt maar ik ga graag serieus op onzin in. Ik eet graag in Michelin sterrententen maar van mensen als Ramsay trekt me wat minder omdat ik bang ben dat het vooral draait om de celebrity chef en minder om geweldig eten en drinken.

Is natuurlijk beetje irrationeel van mijn kant want Ramsay’s hoofdrestaurant heeft al twee decennia drie michelinsterren en die houdt hij echt niet als het alleen maar show is.
Oud 30-10-2020, 20:06
Verwijderd
Ik heb in drie van Ramsay's sterrenrestaurants gegeten en het was de prijs niet waard maar als iemand anders betaalt is het echt dikke fucking prima
Oud 30-10-2020, 20:08
Verwijderd
Ik wil ook weer eens fancy uit eten
Oud 30-10-2020, 20:30
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik wil gewoon weer es ergens heen kunnen met m'n matties. Heb ze echt al duizent jaar niet gezien.
Deze einzelgänger wordt er toch een beetje droef van.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-10-2020, 21:25
Verwijderd
Je kan toch 1-op-1 afspreken om de week ofzo met individuen? Als mij dat al lukt....
Oud 30-10-2020, 22:08
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
En haal dan een foodbox af bij een lokaal klein horecatentje
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-10-2020, 23:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je kan toch 1-op-1 afspreken om de week ofzo met individuen? Als mij dat al lukt....
Ze wonen allemaal niet in de buurt, werken fulltime en hebben koters, dus zo makkelijk gaat dat plannen niet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-11-2020, 12:28
Verwijderd
Ik doe langer over het uitzoeken van wat ik ga koken dan het uitzoeken van kleding.
Oud 01-11-2020, 12:43
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Eten is ook veel belangrijker dan kleding.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 01-11-2020, 13:32
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Korreltjezout, zal Albon weer op een ronde gezet worden door z'n teamgenoot?

Fucked up voor Gasly trouwens, gap was ijzersterk weer.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-11-2020, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Eten is ook veel belangrijker dan kleding.
Dat sowieso.
Oud 02-11-2020, 08:26
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Korreltjezout, zal Albon weer op een ronde gezet worden door z'n teamgenoot?

Fucked up voor Gasly trouwens, gap was ijzersterk weer.
Wat een puinhoop De race van kvyat maakt het nog een grotere vraag of er überhaupt een plek moet zijn voor albon in f1. Zelfs al gaat tsunoda niet naar AT bedoel ik.

Maar echt race om te janken, hamilton die daar met toch wel een schepje geluk precies op het juiste moment de pit in komt.

Al had hij hem achteraf gezien waarschijnlijk toch wel gewonnen, met max zijn klapband en bottas die een halve Ferrari meesleurt
__________________
Forumdownie
Oud 02-11-2020, 10:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Wat een puinhoop De race van kvyat maakt het nog een grotere vraag of er überhaupt een plek moet zijn voor albon in f1. Zelfs al gaat tsunoda niet naar AT bedoel ik.

Maar echt race om te janken, hamilton die daar met toch wel een schepje geluk precies op het juiste moment de pit in komt.

Al had hij hem achteraf gezien waarschijnlijk toch wel gewonnen, met max zijn klapband en bottas die een halve Ferrari meesleurt
Albon was weer echt teleurstellend. Ook zijn reactie achteraf was om te huilen weer. Ik denk dat zijn carrière er wel op zit, tenzij hij net zo'n veerkrachtige personality is als Gasly. Maar ik verwacht niet dat hij die kans überhaupt krijgt. Ja, ik moest ook wel glimlachen om Hamilton. Goede beslissingen van het team en dan nét even dat 't muntje de goede kant op valt. Nou ja, is niet zo'n ramp. Het was wederom na twintig rondes wel weer duidelijk: Mercedes en Verstappen (in willekeurige volgorde) op 't podium, vervolgens de rest op minimaal een ronde achterstand, zo'n beetje. Ik moest ook hard lachen om Vettel z'n pitstop. Wat een gigantische gifbeker is Ferrari voor Vettel

Wel tof dat Ricciardo P3 pakte, toch is maar hekel aan Abiteboul groot genoeg om dat een nare bijsmaak te geven
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-11-2020, 10:40
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik word trouwens helemaal achterlijk van hoe vaak een klein kut-Albert Heijntje wordt overvallen bij ons in de buurt. Ook een Kruidvat trouwens. Waardeloos als ik ben gaat 't mij vooral om de pokkeherrie die zoekhelikopters veroorzaken boven ons huis.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-11-2020, 10:55
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Albon was weer echt teleurstellend. Ook zijn reactie achteraf was om te huilen weer. Ik denk dat zijn carrière er wel op zit, tenzij hij net zo'n veerkrachtige personality is als Gasly. Maar ik verwacht niet dat hij die kans überhaupt krijgt. Ja, ik moest ook wel glimlachen om Hamilton. Goede beslissingen van het team en dan nét even dat 't muntje de goede kant op valt. Nou ja, is niet zo'n ramp. Het was wederom na twintig rondes wel weer duidelijk: Mercedes en Verstappen (in willekeurige volgorde) op 't podium, vervolgens de rest op minimaal een ronde achterstand, zo'n beetje. Ik moest ook hard lachen om Vettel z'n pitstop. Wat een gigantische gifbeker is Ferrari voor Vettel

Wel tof dat Ricciardo P3 pakte, toch is maar hekel aan Abiteboul groot genoeg om dat een nare bijsmaak te geven
Ja ik vind die Abiteboul ook niet echt een fijne vent, maar het is ook wel goed om te zien dat renault stappen maakt in de goede richting.

Ferrari had ik niet eens meer aan gedacht, omdat het voortaan eerder de norm is dan een uitzondering dat ze iets kolossaal verneuken
__________________
Forumdownie
Oud 02-11-2020, 11:01
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Yeah het is voor de F1 wel erg goed dat Renault weer wat mee doet. Sowieso is het een toffe strijd tussen AT/McLaren/Force India/Renault -- met af en toe een verdwaalde Leclerc als vreemde eend in de bijt.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 03-11-2020, 13:27
Verwijderd
Ik vind de hele verkiezingen in de usa echt doodeng.
Oud 03-11-2020, 21:10
Toch for Sale
Avatar van Toch for Sale
Toch for Sale is offline
Je wachtwoord is 4609 dagen oud en is daarom verlopen.
__________________
I have gained this by philosophy: that I do without being commanded what others do only from fear of the law.
Oud 03-11-2020, 21:39
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Citaat:
Je wachtwoord is 4609 dagen oud en is daarom verlopen.
Dat is lang
Oud 10-11-2020, 22:14
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Waanzinnig nummer door de Sparks (1974); de tijd ver vooruit..



En dan vervolgens 45 jaar later nog steeds fucking fire

Spoiler
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 11-11-2020, 19:29
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 11-11-2020, 19:29
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Waar kan ik een nieuwe nek bestellen svp?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.