Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2020, 10:00
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Om het jaar toch een beetje met een positieve noot te proberen af te sluiten.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2020, 10:16
Verwijderd
Ik vind het bestaan van Memtur een fijne troost in deze tijd.

Laatst gewijzigd op 31-12-2020 om 10:21.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2020, 10:22
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja een gezonde baby krijgen en daar zelf niet bij sterven vond ik ook wel ene van de hoogtepunten van dit jaar en solliciteren voor de opleiding/baan waarvoor ik dit hele traject gestart ben en ook aangenomen worden ook wel.


En vier maanden thuiszitten samen met ertur zonder elkaar dood te maken ook.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2020, 10:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een nieuw, mooi huis en ben inmiddels aardig gewend. Mijn ex en ik hebben nog goed contact samen. Mijn vriendinnen en ik zijn nog veel hechter geworden en we zijn er echt voor elkaar. Ik heb zoveel lieve mensen om me heen, die er voor me zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2020, 10:47
Verwijderd
Goede topic!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2020, 12:50
HansDeNoteboom
HansDeNoteboom is offline
Getekend voor een nieuwbouwhuis (af over 18 maanden dus duurt nog even) en een vast contract. Al met al niet reden tot klagen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2020, 14:36
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik heb een nieuw, mooi huis en ben inmiddels aardig gewend. Mijn ex en ik hebben nog goed contact samen. Mijn vriendinnen en ik zijn nog veel hechter geworden en we zijn er echt voor elkaar. Ik heb zoveel lieve mensen om me heen, die er voor me zijn.


Citaat:
Getekend voor een nieuwbouwhuis (af over 18 maanden dus duurt nog even) en een vast contract. Al met al niet reden tot klagen
Dat zijn zeker mooie dingen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2020, 14:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Een auto, een huis en een aanbod om vennoot te worden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 01-01-2021, 16:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kan niet echt iets verzinnen...Ja miss dat ik vanuit het niks zelf een winkel moest runnen en daardoor wat pluimen heb gehad van hogeraf en dat een oud collega genoeg vertrouwen in me had om me aan te nemen toen de winkel moest sluiten.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 01-01-2021, 20:10
Verwijderd
Ik heb me gerealiseerd dat ik me graag in mijn werk wil ontwikkelen, dat ik uitdaging nodig heb, maar dat dat niet per sé cliëntgericht hoeft te zijn. Het was het eerste volle jaar in ons fijne nieuwe huis. Ik zette na een matige zwangerschap en een toffe fijne bevalling een gezonde baby op de wereld en herstelde heel goed. Doris is awesome. Jos ook - meestal dan. Jos en ik doen het heel goed samen, ook in lockdown. De relatie met mijn schoonouders is heel goed. Sowieso dichterbij onze ouders wonen en zomaar even binnenflitsen is awesome.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2021, 20:24
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Geweldige nieuwe baan en een woning met drie keer zoveel ruimte als de vorige
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2021, 08:47
neardo
neardo is offline
Twee lieve kittens die zowel heerlijk als irritant zijn, een leuke, nieuwe baan met een super fijne baas, lieve vrienden.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 02-01-2021, 14:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Eindelijk durven stoppen met studeren, goede ggz-hulp, een nieuwe baan in een ander werkveld, een nieuw huis met tuin, een eigen auto en weer contact met mijn oudste broer!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2021, 16:52
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Bijzonder veel. Dit jaar was een rollercoaster. Ik heb een mooi huis gekocht. Ik heb geleerd dat mijn vriend en ik echt een goed team zijn en dat we elkaar goed aanvullen. Bij mijn broer is dit jaar twee keer kanker vastgesteld, maar nu is hij weer ‘schoon’. Dat was heftig. Ik heb behoorlijk wat gestruggled wat werk betreft. Ik heb door de coronacrisis een tijdje zonder werk gezeten en veel zorgen gehad om mijn baan, maar ik heb alles behalve stil gezeten. Ik heb tig keer gesolliciteerd en hoewel ik vaak ben afgewezen, ben ik ook een aantal keer heel dichtbij gekomen, en al met al heb ik er ontzettend veel van geleerd. Uiteindelijk is mijn contract toch verlengd omdat iemand op mijn werk sterk in mij geloofde. En ik heb me recentelijk gerealiseerd dat mensen mij niet meer zien als iemand die net uit de schoolbanken komt maar als iemand die al waardevolle ervaring heeft opgedaan. Het is opgevallen dat ik iemand ben die altijd dat stapje extra zet en nog zo veel meer in haar mars heeft. Dat geeft me veel zelfvertrouwen.

Kortom, ik ben enorm gegroeid. Ik heb het idee dat ik dit jaar pas echt volwassen ben geworden
Met citaat reageren
Oud 02-01-2021, 18:47
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wat een goede dingen allemaal
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2021, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Eindelijk durven stoppen met studeren, goede ggz-hulp, een nieuwe baan in een ander werkveld, een nieuw huis met tuin, een eigen auto en weer contact met mijn oudste broer!
klinkt als grote keuzes allemaal, wat fijn!
Citaat:
En ik heb me recentelijk gerealiseerd dat mensen mij niet meer zien als iemand die net uit de schoolbanken komt maar als iemand die al waardevolle ervaring heeft opgedaan. Het is opgevallen dat ik iemand ben die altijd dat stapje extra zet en nog zo veel meer in haar mars heeft. Dat geeft me veel zelfvertrouwen.

Kortom, ik ben enorm gegroeid. Ik heb het idee dat ik dit jaar pas echt volwassen ben geworden
Heb je dat gevoel zelf ook? Dat je niet meer net uit de schoolbanken komt? Of is dat vooral iets wat anderen zien? Ik heb inderdaad vrij recent dezelfde ervaring - ik heb ervaring in een specifiek vakgebied en ben daardoor een waardevolle aanvulling voor een team. Ik vind het werk daardoor echt heel veel leuker!

Overigens vind ik mezelf nog steeds maar matig volwassen, maar ik weet geloof ik ook niet zo goed wat dat inhoudt. (zei ze, met twee kinderen, een huwelijk, een hypotheek en een baan)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2021, 20:07
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Heb je dat gevoel zelf ook? Dat je niet meer net uit de schoolbanken komt? Of is dat vooral iets wat anderen zien? Ik heb inderdaad vrij recent dezelfde ervaring - ik heb ervaring in een specifiek vakgebied en ben daardoor een waardevolle aanvulling voor een team. Ik vind het werk daardoor echt heel veel leuker!

Overigens vind ik mezelf nog steeds maar matig volwassen, maar ik weet geloof ik ook niet zo goed wat dat inhoudt. (zei ze, met twee kinderen, een huwelijk, een hypotheek en een baan)
Ja. Ik weet dat ik nog aan het begin van mijn carrière sta en het loopt niet helemaal zoals ik had verwacht of gehoopt, ik weet ook nog niet precies wat ik wil, maar dat heb ik geaccepteerd. Ik ben ervan overtuigd dat ik nu veel meer ervaren ben dan een jaar geleden. Ik heb afgelopen jaar bij vier verschillende opdrachtgevers bij de overheid gewerkt en ik heb overal alle kansen gegrepen en alles eruit gehaald. Ik gemerkt dat ik me goed kan aanpassen en me nieuwe materie snel eigen maak. Ik heb altijd meer verantwoordelijkheden gekregen dan in de functieomschrijving stond. Ik heb ook veel nuttige feedback gekregen waar ik steeds iets mee heb gedaan. Zo kreeg ik in het begin van het jaar regelmatig te horen dat ik te bescheiden was en dat ik mezelf beter moet leren verkopen. Wat dat betreft heb ik grote stappen gemaakt. Ik ben actief bezig geweest met het ontdekken van mijn krachten, ontwikkelpunten en drijfveren enzo.

Fijn dat jij ook zo’n ervaring hebt gehad Het geeft een soort rust en energie tegelijk vind ik.

Volwassen zijn is ook maar een vaag begrip. Voor mij heeft het vooral te maken met zelfacceptatie, verantwoordelijkheid en zelfstandigheid.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2021, 21:22
Verwijderd
Bij mij zittie vooral in zelfacceptatie, denk ik. Ik ga er eens over nadenken!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2021, 23:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nog meer veerkracht, verdieping op veel gebieden, meer tuintijd, verbinding met mensen en wezens uit onverwachte hoek, rust, vertrouwen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2021, 10:36
Wolfclan
Avatar van Wolfclan
Wolfclan is offline
Voorlopig gezonde baby op komst
Met citaat reageren
Oud 05-01-2021, 10:57
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
BABIES
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 11:21
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Greetings.

After proper and several investigations and research at Western Union and Money Gram Office, we found your name in Western Union database among those that have sent money through Western Union and this proves that you have truly been swindled by those unscrupulous persons by sending money to them through Western Union/Money Gram in the course of getting one fund or the other that is not real.

In this regard a meeting was held between the Board of Directors of WESTERN UNION, MONEY GRAM, the Federal Bureau of Investigation
(FBI) alongside with the Ministry of Finance, As a consequence of our investigations it was agreed that the sum of one Hundred and Fifty Thousand United States Dollars ($150,000.00 USD) should be transferred to you out from the funds that the United States Department of the Treasury has set aside as compensation payment for scam victims. This case would be handled and supervised by the Federal Bureau of Investigation (FBI).

We have submitted your details to them so that your funds can be transferred to you.

Contact the Western Union agent office through the information
below:

Contact Person: Vickie Kries
Address: Western Union/Money gram Post Office, Florida USA.
Email: westernunion.gm.agent2018@cash4u.com

Yours sincerely,

Christopher A. Wray
DIRECTOR FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION UNITED STATES DEPARTMENT OF JUSTICE WASHINGTON, D.C. 20535


wat een geluk
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 13:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Beter dan die Nigeriaanse prins!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 17:10
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Zo raar dat ze het zowel Department of the Treasury én Ministry of Finance noemen in dezelfde zin.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2021, 18:17
Verwijderd
419 is one short of 420
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2021, 13:26
Corona Joe
Avatar van Corona Joe
Corona Joe is offline
Citaat:
Ja een gezonde baby krijgen en daar zelf niet bij sterven vond ik ook wel ene van de hoogtepunten van dit jaar
Gefeliciteerd !
Met citaat reageren
Oud 08-01-2021, 18:43
Verwijderd
Vrijheid
Met citaat reageren
Oud 08-01-2021, 18:46
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Gefeliciteerd !
Dankjewel Corona Joe!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.